Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne, ik vind de test echt donkerder dan gisteren en zeker donkerder dan 2 dagen geleden..

Probeer moed te houden....

Ik hoop dat je vandaag wat meer gerustgesteld kan worden.

Dublin, zo'n meisje had ik hier ook. met 6 maanden en 2 dagen kwamen beide ondertanden tegelijk door. Sanne doet alles in ene zullen we maar zeggen.

Guusje.. TOP!!!!! Nog een klein uurtje, en dan heb je je ukkies bij je....

Babeth, best lastig hoor om af en toe goed bij te tanken. Wil ook niet elke avondom 21.00 naar bed gaan. Zo ongezellig voor JW.

Gelukkig, heeft ze afgelopen woensdag, mijn vrije dag redelijk geslapen, Ze kwam wel al rond 4.00 uur, maar sliep daarna door tot 9.50. Je snapt hem wel.... Ik dus ook!!!

Vanacht was het ook weer 3.15. En ik weet niet zo goed wat ik dan moet doen, als ik haar niet uit bed haal, schreeuwt en brult ze echt alles bij elkaar. Smijt haar speen weg enzo. Zodra ik haar eruit haal is het goed, en na de borst slaapt ze ook rustig weer verder.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Guusje, goed nieuws! succes strakjes! nog een half uurtje

Henne, veel succes in DD. Hoop hier later goed nieuws terug te lezen!

Crematie was heftig maar mooi

ik ga weer verder, moet met mn vader mee die heeft wat kleding nodig

tot later

Geplaatst

Oh ja... Ursela... Gefeliciteerd ja!!!

Ben ik mijn leven aan het beteren om meer te reageren op jullie, vergeet ik meteen de eerste de beste verjaardag....

Geplaatst

ppfftt...

D'r had het er op het werk 1 over, gezanik en gezeur... en nu zit ik met het nummer 'ochtendhumeur' van kinderen voor kinderen in mijn hoofd....

Ik ken ze dus nog steeds gewoon uit mijn hoofd die nummers....

NEED HELP!!!! ;-)

Geplaatst

Guusje: top!! Super!

Ursula: gefeliciteerd met jullie Lieve merel!

Henne: ben heel benieuwd naar je update!!!

Hier were in Nederland, vlucht ging goed, behave Dan dat E had bedacht de grootste spuitluier allertijden te produceren en het dus tot haar nek zat :-). Fijn, zo'n kind in een vliegtuigtoilet helemaal strippen, schoonmaken en weer aankleden. Zij kon er trouwens wel om lachen :-).

Geplaatst

Guusje, nog even en je hebt ze weer bij je! Helemaal top!

Ivfsh, ja, ik geloof best dat E. Het wel lachen vond, hihih

Sen, nu dus even bijkomen van de crematie.

Simba, liedje van vers pardoes horen? Ik neem je mee....bladiblabla

Geplaatst

Guusje wat fijn!!! Nu beginnen voor jou de wachtweken weer...toi toi toi meis!

Wen wat verdrietig dat deze poging mislukt is. Hebben jullie het nog wel fijn gehad op cyprus?

Henne wat een emoties, rollercoaster bij jullie. Hoe is J eronder? Hoe staat hij erin? Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe slopend dit voor jullie moet zijn. Als het allemaal goed zit dan blijft het zo spannend voor je tot je de 12 weken gehad hebt. Hoe kunnen we je hier doorheen helpen?\

Ivfsh welcome back!!! Geniet van je tijd in nederland!

San gaat het met jou een beetje? Trek je het allemaal?

Ursela gefeliciteerd met je kleine!!! Fijne dag vandaag!

Geplaatst

Simba, Piet Piraat Piet Piraat schip ahoyoyoy, piet piraat piet piraat schip ahoyoyoy ....

Ik weet niet of je daar blij mee bent....

Simba ik heb dat met Imke ook sommige nachten, als ik bij haar ben voordat ze over de flos is dan krijg ik haar wel rustig, fiep en zachtjes praten, soms is ze meer aan het huilen en dan krijg ik haar soms rustig met liedjes zingen en te neuriën, soms zelfs nog op de gang, en als het echt niet lukt dan leg ik har tussen ons in.....

Geplaatst

Ja hoor... Babeth, het is je gelukt....

Nu heb ik Piet Piraat in mijn hoofd....

Maar of ik daar nu zoveel blijer mee ben???

Geplaatst

Oh ik heb net de laatste aflevering van draagmoeder gezocht gezien en eerlijk gezegd ben ik er echt naar van.

Geplaatst

Es', heel erg herkenbaar, ik heb ook erg onrustig geslapen vannacht.

Ivfsh, welkom terug! Ohhh een spuitluier in het vliegtuig...of all places!!jij kan er nu ook vast om lachen?

Geplaatst

Simba, spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets. Ook van Gers Pardoel. Blijft lekker hangen.

Ik heb het deuntje van Carnaval van de efteling in mijn hoofd. Gisteravond laat live de opening van Aquanura gekeken. Fonteinen met kleur en muziek. Erg mooi.

Ivfsh, lekker zo'n luier in zo'n klein hokje in het vliegtuig. Maar ja het is niet anders

Es, ik heb het nog niet gezien en den kook niet dat ik het terugkijk.

Hier morgen naar Sleen. 2e hands stempelbeurs. Heb er zin in.

Nu nog even keihard werken tot 5 uur, dan anwb luchtbed halen en dan boodschappen doen. Vanavond op de fiets naar het zwembad voor een vergadering.

Guus, jij nu lekker aan het broeden op je embryo. gun het jullie van harte.

dikke knuf voor iedereen..

Geplaatst

De buit is binnen :) Het was even allemaal weer zo dubbel, blij dat ze binnen zijn, maar ook het besef dat dit echt de laatste keer was. Moest even een traantje laten daar. 1 is 7 cellig en de ander 8. Ze zagen er erg mooi uit.

Gelukkig ging de TP in 1x goed, en zonder pijn. Is wel eens anders geweest. Dinsdag 12 juni mag ik komen testen, mocht ook 11 juni. Ik mag zelf even kijken.

Ik weet het nu zeker, ik ga niet naar draagmoeder gezocht kijken.

Ivfsh, welkom weer in NL.

Geplaatst

Guusje, spannend, rond die datum moet ik bongi worden, of onze banga heeft resultaat opgeleverd, t zou zomaar kunnen, hihi.

Lekker rustig aandoen en kalm houden. Net als henne slepen we je er doorheen! Toi toi toi!

Geplaatst

Jongens ff snel... wanneer is nou ook alweer de bbq? Ik heb hem nog niet in mijn agenda staan. En ik kan nu even niet bij mijn mailbox thuis.

Geplaatst

Guusje, Heel veel succes!!!

Henne, hoop zo op goed nieuws voor jullie!!! Ook ik sluit mij bij de andere meiden aan en vind het streepje toch echt donkerder!

Ursula. gefeliciteerd met jullie meisje!

Ego: Hier nog steeds erg gelaten door alles. Al 2 nachten onrustig geslapen. Vanmorgen voor de zekerheid wel even getest en die was uiteraard negatief. (ik had ook niet anders verwacht). Ik ben momenteel erg in mn hoofd bezig met de vraag of wij nog wel door moeten gaan voor een tweede kindje. Nou weet ik wel dat wij nog cryo's hebben, maar ben zelf al erg bezig met een eventuele verse poging of niet. De eindstreep begint steeds dichterbij te komen en de teleurstellingen worden steeds zwaarder. Aan de ene kant is er nog ergens een klein sprankje hoop en aan de andere kant wil ik ook verder met mn leven en echt gaan genieten van hetgeen ik al heb. Ook uit finacieel oogpunt hou ik mij bezig met een eventuele volgende poging. In Gent heb ik heel veel vertrouwen maar is de behandeling erg duur. Hierdoor inmiddels ook info opgevraagd van behandelingen in Griekenland en Cyprus (waar Henne ook al over schreef). Ook het Geertgen komt hierdoor in beeld. Pfff, al die dillema's. Ook datr geeft weer een hoop onrust.

Zojuist Gent gebeld en mijn eigen arts kan pas eind augustus. Wij mogen nog niet doormet de cryo's voordat er een gesprek heeft plaats gevonden (dat is 1 van de voorwaarden in Gent bij de eerste behandeling daar). Nu was mn teleurstelling mogelijk hoorbaar via de telefoon en kan nu naar een andere arts in juni. Een week later moet mijn ongi weer gaan plaats vinden dus ik hoop dat wij dan direct door mogen. Enige nadeel is dat ik dan officieel bij die arts onder behandeling moet blijven ipv mijn eigen arts (ook een voorwaarde), maar dat zie ik dan wel weer. (wil ik namelijk niet!)

Ik ga zo ook even dr. Pf mailen ivm deze afgelopen poging. Als ik er op terugkijk heb ik toch wel vage klachten gehad die lijken op een soort afstotingsverschijnselen. Ben erg benieuwd wat zijn visie is.

Gelukkig was onze vakantie wel erg heerlijk! (alleen ga ik nooit meer tijdens de wachtweken op vakantie!). Kunnen genieten van mijn 2 mannen en toch beseffen dat ik al zo "rijk" ben met een gezond kindje. Wel steeds meer aan het nadenken hoe het zou zijn als wij met z'n drietjes zouden blijven.

Sorry voor mn lange ego bericht!

Geplaatst

Geeft niks Wen, is ook niet niks allemaal... altijd van je afschrijven dat helpt een klein beetje...

Goed zo Guusje, de buit is binnen hihi! Hoop zo dat het deze keer raak zal zijn, is je zo gegund!!

Ben benieuwd hoe het met Henne gaat. Ze heeft het voor elkaar dat ik de hele tijd met haar bezig ben ;-)...

Geplaatst

Dank je wel Wen, mijn collega heeft dus pech.

Wilde de dienst van de vrijdag ervoor ruilen, zodat ik naar den helder zou moeten, maar we willen dat weekend in de buurt van Amersfoort gaan kamperen, en dan gaan we als het even kanmeteen om 16.30 rijden, en dan wil ik niet eerst nog van Den Helder naar Alkmaar moeten rijden.

Geplaatst

Wen, het is ook niet niets wat we doormaken en meemaken! Gelukkigsten je wel kunnen genieten van je twee mannen!

Wat voor vage klachten had je dan als ik vragen mag?

Jammer dat je niet bij je eigen arts terecht kunt. Denk je dat deze arts niet openstaat voor prednisolon?

Neem in elk geval de tijd om een beslissing te nemen.

Knuffel meid!

Hoop dat alles goed is met henne,heb nog niets via sms ontvangen ofzo.

Geplaatst

Zit hier ook met spanning te wachten op hopelijk goed nieuws van henne.

wat betreft de vage klachten: Ik ben al ongi geworden op wachtdag 9, Dat is voor mijn doen erg vroeg want normaal houden de beruchte bollen alles tegen en test ik pas op wachtdag 14 negatief en wordt ik daarna ongi.

Op wachtdag 7 en 8 had ik vage klachten. Ik was duizelig, lichtelijk misselijk en had last van opvliegers. Ik dacht toen dat dit te maken had met de temperatuur in cyprus icm de prednisolon (terwijl ik normaal gesproken erg goed tegen de warmte kan. Met mag van mij het hele jaar door 30 graden zijn, heerlijk juist). Ik heb daar maar 2 dagen last van gehad en de derde dag werd ik dus ongi. Nu ik daar op terugkijk vind ik het wel een beetje vreemd. Het kan toeval zijn, hoor maar als ik nu terugkijk op alles viel dit mij wel direct op.

Geplaatst

Lieve Wen, het is zo moeilijk allemaal, en tuurlijk ben je rijk met een mooie gezonde zoon, maar dan wil niet zeggen dat je nu geen verdriet zou mogen hebben. Wel fijn dat je deze maand al terecht kan, maar wat een streng beleid dat je dan ook bij die arts moet blijven. Kus voor jou -x-

Ik ben net bij de acu geweest, en nu ga ik even heerlijk op de bank liggen.

Met m'n pa gaat het naar omstandigheden goed, hij is thuis, en kan maandag naar de uroloog. Catheter zit er nog wel in, dit vind hij zelfs fijn!

Tool, we gaan voor beide geen bongi hoor! ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden