Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Lieve Wen, het is zo moeilijk allemaal, en tuurlijk ben je rijk met een mooie gezonde zoon, maar dan wil niet zeggen dat je nu geen verdriet zou mogen hebben. Wel fijn dat je deze maand al terecht kan, maar wat een streng beleid dat je dan ook bij die arts moet blijven. Kus voor jou -x-

QUOTE]

Lieve Guus, dank je wel! Je slaat de spreekwoordelijke spijker op zijn kop. Doordat wij al een gezond kindje hebben, vind ik eigenlijk niet dat ik het recht heb om verdrietig te mogen zijn. Dan denk ik aan de vele meiden die helaas nog niet zwanger zijn of mama zijn. De meiden hier, maar ook een goede vriendin van mij en mijn schoonzusje. Dan besef ik dat ik al zo'n geluk heb en sta ik mijzelf niet echt toe om toch verdriet te hebben, terwijl die er wel is. In het vliegtuig wel een paar traantjes kunnen laten maar dat kwam ook door de combi met het afscheid van de vakantie en een vliegangst die weer even de kop opstak. Maar mijzelf even echt laten gaan.........pfff....

Geplaatst

Guusje, sorry ben zo bezig met mijzelf dat ik helemaal vergeet te schrijven over jouw vader. Wat fijn dat het naar omstandigheden "goed" gaat! Hopelijk gaat het nu alleen maar weer beter worden! Sterkte!

Geplaatst

Wen, natuurlijk heb jij verdriet! en verdriet moet je niet met elkaar vergelijken. Dat is één ding wat zeker is. Ik vind ongi op wachtdag 9 ook erg vroeg en dan icm de klachten die je had. Ben benieuwd wat Pf daarvan zegt. Sterkte meis en een dikke knuffel

Ivfsh, welkom in NL en een lekkere spuitluier onderweg hihihi ik moest er wel een beetje om lachen

Guus, hepie en hepie aan boord. Nu lekker broeden. Gelukkig gaat het beter met je pa, ook weer een flinke opluchting nietwaar. Stress moet je nu niet hebben!

Ook ik zit hier in spanning op nieuws van Henne te wachten... nog geen sms Tool?

Geplaatst

wen, knuffel meid! Tuurlijk zit je er even door, de wens voor een 2e kan soms nog heviger zijn als voor de eerste. En of het nu om de 1e of de 10e gaat, een teleurstelling is het altijd als een poging mislukt (zeker zo vroeg!).

Waarom wachten we met smart op henne eigenlijk? Ze krijgt toch niet direct uitslag vandaag?

Geplaatst

Guusje van harte en lekker lief zijn voorjezelf!!!!! Dat deze maar mogen blijven enz enz.....

Ursela gefeliciteerd met je meisje!!!!

Henne sterkte en succes...

Wen moeilijk he als die keuzes?? Succes met het maken van de juiste voor jullie. Wel heel blij dat je kan genieten wat je hebt en dat de vakantie verder goed was!!

Hier nu vliegen, alles inpakken om als R van de opvang komt en lekker heeft gegeten naar mijn ouders te vertrekken, dan zondag op tijd weer terug voor een verjaardagsfeestje van 2 tegelijk. 2 volwassenen die niet weten wat ze willen hebben of kunnen gebruiken...... Hopelijk lees ik nog even wat posi nieuws hier voor we vertrekken.....

Es je vroeg hoe het met me ging. Met ups en downs. Ik besef heel goed dat we een mooie lieve lachebek als zoon hebben, maar het knaagt nog steeds enorm aan me dat hij alleen blijft. Moet zijn plekje allemaal nog krijgen, maar ben er echt van overtuigt dat we het met zijn 3tjes goed gaan redden!!

Jij al weer 10 weken!!! Jeetje wat gaat het voor mij snel, jij zal daar vast anders over denken...

Knuffel voor allemaal, zeker voor de nachtbrakers Babeth en Simba. Wat zijn wij dan gezegend met zo'n makkelijk jongetje. En als ie al wakker wordt 's nachts dan is ie snel weer te troosten. Ze zitten wel weer in de nieuwe sprong he dames???? die van het oei ik groei boek!!!! Succes en denk maar zo dit is een fase!! (dan gaan ze weer over in de volgende fase totdat ze een jaar of 18 zijn hihi)

Geplaatst

Hi, ben ik. Lange dag, twee lange autoritten, compleet brak. Hcg raadde Pf af om te prikken, heeft volgens hem nauwelijks voorspellende waarde en kan zeker in begin ook juist langzaam stijgen (hoop hoop). Het gaat hem echt om de TRegs, dus op die uitslag wacht ik nu met smart, angst en beven.

Na gisteren even wat roze/roder is de afscheiding weer minimaal bruinig/beige. Tja.... lijf het wantrouwen. Ziekenhuis gebeld op terugweg, uitgelegd dat ik op ben van de zenuwen ook ivm de bbz vorige keer. Snapte ze helemaal. Volgende week vrijdag echo om te kijken of er iets n de baarmoeder zit, zou dan 5w2d zijn. Als ik eerder klachten krijg of bloedverlies oid moet ik bellen.

Eerst de mail van Pf maar afwachten.

Guus gefeliciteerd me je tp! Lekker rustig aan gaan broeden nu.

Rest even geen puf voor, ben helemaal op van in de auto zitten, rug, benen, buik, moe.... Goh, zou ik zwanger zijn? ;-)

Geplaatst

Henne, oei wat spannend allemaal! Ik hoop op positief nieuws van pf. Krijg je die vandaag nog?? en die klachten....die klinken echt wel zwanger! Ik blijf voor je meehopen en wensen, meis!

Geplaatst

Henne, fijn dat je volgende week al terecht! Hoop dat je de uitslag snel binnen hebt! Zei hij wanneer? Vandaag nog of morgen? Hoop da ie t vandaag geregeld krijgt om de uitslagen door te mailen.

Geplaatst

Wen dank je. Ik twijfel er ook niet aan of ik zwanger ben hoor. Twijfel of ik het blijf ;-) en toch ook een klein beetje of het wel op de goede plek zit. Het was met de bbz ook zo, twijfel over de dikte van de test en bruinverlies. Maakt me gewoon bang en onrustig. En dan is een week echt of heeeeeeeel lang.

Geplaatst

Lieve henne, kan mij voorstellen dat dan een weekje ontzettend lang duurt! Hoop dat je snel een positieve bevestiging krijgt! Heel veel sterkte met het afwachten!

Geplaatst

Pffff, dan hoop ik da ie nu ook fond dat tijdstip mailt.

Nog twee lange uurtjes....

Knuffel voor iedereen, ik ga sporten!

Geplaatst

Bij ons is de blauwe regen achterom omgekiept....en we krijgen m niet meer rechtgezet. Zal straks een paar foto's plaatsen of hier of op fb...

Geplaatst

@Henne, succes met wachten.

@Meiske en Simba, vervelend van die nachtbraaksters maar het zal idd wel een sprong zijn.... Hier eentje die 's nachts naar haar buik rolt en dan luidt begint te kreunen dat ze weer terug wil maar het niet lukt. Dat is gelukkig maar een korte handeling, terugdraaien fiep er in lekker slapen fluisteren en weer gaan slapen!

@Simba, het 2e tandje is ook al in aantocht dus veilig op je vinger knabbelen zit er niet meer in.

@IvsNL weer terug in NL en gezegend met een echte spuitluier. Ik heb hier in een deuk gelegen!! 2 weken terug ook de eerste gehad en dat was thuis al heel bewerkelijk. Dus een vliegtuigtoilet is echt een uitdaging!

Geplaatst

Henne, wacht in spanning af...

Guus, gefeliciteerd! Weer een bijzonder lief en teder moment, Hoop dat je ondanks de vele stress kunt genieten van het bijzondere gevoel een samensmelting van jullie 2 in topconditie bij je te mogen hebben!

Hier niet te genieten.Uit liefdadigheid les gegeven een hele middag bij een verpleeghuis, ter vervanging bij ziekte kennis, verdient een schijntje, maar ja het is voor een ander en ik herhaal mijn kennis weer en doe nieuwe relaties op. Klas helemaal uitgeput en sjaggerijnig, en wat denk je, stap ik om 17 u de deur uit, mijn fiets gestolen, waar ik dus alles mee doe., Kan het niet geloven wat een gezeik. Maar ja er zijn ergere dingen..... Een glas rode wijn verder en het gaat weer. vanavond wil ik wel draagmoder gezocht zien wel nieuwsgierig. Verder te sjaggerijnig voor uitgebreide reactie, Wen, knuffel voor jou. Ben benieuwd hoe het met testr gaat, Henne nog even xxx

Geplaatst

Oh Eef wat klote zeg. Kun je net gebruiken. Lekker even flink sjaggie wezen hoor, ook al zijn er ergere dingen ja, dit is nu erg.

Hier nog geen nieuws, wel weer wat roze. Ik word echt knetter. Wil rustig blijven, maar die nzekerheid is zo killing. Telkens als ik me neerleg bij het feit dat het fout gaat, gebeurt er weer een tijdje niks. Dan krijg ik weer wat hoop en heb ik prompt weer rozerood gedoe en kramp. Zwaar irritant om zo heen en weer geslingerd te worden.

Geplaatst

Eef wat een klote streek dat je fiets gejat is!! Dar wordt je flink sjaggie van.

Henne wat blijven het toch slopende dagen op deze manier zeg, ik denk nog steeds dat het goed zit maar nu wordt het tijd dat er geen sprake meer is van oud verlies!!

Geplaatst

pff Henne wat een ellende weer, hopelijk kijk je er over acht maanden glimlachend op terug, maar voor nu zo slopend die onzekerheid.

Dat heeft ons ook voor een groot gedeelte helemaal doen stoppen nu. Die mentale uitputting door die onzekerheid. Wij konden daar niet meer tegen. Hopelijk knap je van een nacht goed slapen weer een beetje op. Knuffel meis......

Eef je fiets gejat, getverdemme, waarom kunnen sommige mensen niet met hun poten van andermans spullen afblijven. Daar kan ik zo boos van worden!!!!!!

Hier een voorspoedige reis gehad, gelukkig stond het in de andere rijrichting bij Rotterdam helemaal vast en niet in de onze. R moest in het begin niet veel van oma weten, gelukkig werd het snel weer beter. Nu ligt ie uitgeput ( de hele nacht sorry Babeth en Simba) heerlijk te slapen......

Geplaatst

Sanne zal inderdaad vanacht wel ergens komen.

Ze wilde haar happie niet. Ze is opeens niet meer zo weg van broccoli, en ik had geen potje, dus ik heb haar wat pap gegeven. Daarna heeft ze nog bij mij gedronken, maar ik denk niet dat dat voldoende is voor de hele nacht.

Henne, wat naar dat je nou zonder iets te weten de nacht in gaat. Ik hoop in ieder geval dat je redelijk slaapt. Over 8 maanden spreek ik je nog wel eens ,als er een huilende baby in de wieg ligt.....

Ik ga ook zo slapen...

Geplaatst

Henne, balen dat je nog niets hebt gehoord! Hoop dat je toch wa kunt slapen!

Eef, meen je niet, wat k#@$@ van je fiets! Lekker sjachie wezen en genieten van je wijntje!

San, gelukkig dat t nog goedgekozen is met R en oma! Nu lekker pitten en genieten van de avond!

Hier lekker lesgegeven! Zal morgen beslist spierpijn hebben, maar ja, hoef toch nergens heen. Onwel, oeps, bijna vergeten, morgenavond reünie van onze oude sportschool. Eerst bowlen en dan lekker eten met zijn allen.leuk om mijn oude collega's weer eens te zien.

Ga me even douchen. De komende weekenden hebben we altijd wel iets te doen, etentje, kwartaaldag, communie van mijn neefje, BBQ met jullie meiden en dan een etentje met drie lieve fitnesscollegaatjes.

Nu ben ik ervandoor!

Welterusten!

Geplaatst

Henne wat balen dat je nog niets van dr. P hebt vernomen.....ik hoop dat je wat kunt slapen.

Simba houdt S ook niet van Brood? dat vind Imke heerlijk, pap slaat ze letterlijk weg.

San, fijn dat de reid goed gegaan is, M stond inderdaad daar vast pfffff was pas om 19.00 thuis dus naar de goudsmid zijn we niet meer geweest, wordt waarschijnlijk woensdag.

Tool, lekker bezig!!!! drukke weekenden voor de boeg, wij ook.

Morgen verjaardag van de jongste van onze beste vrienden en overmorgen een borrel bij nieuwe buren enkele deuren verder.

Dublin, bij jullie meisje dus ook de eerste tandjes, how cute!

ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken,ben gaarrrr

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden