Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

pff Henne wat K*T toch elke keer weer. Ik weet nog dat ik doordat ik constant bloedverlies had en het was eventjes een paar uur helemaal weg ik daar weer onrustig van werd. Het is ook nooit goed..... Wanneer ga je met die toverballen stoppen???

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Jak Henne maar even weer een kleine poging tot geruststellen...ik gebruikte natuurlijk geen bollen maar verloor de eerste 2 a 3 weken ook regelmatig derrie...

Miki je kaartje is prachtig! Heel erg bedankt. En wat een heerlijke ventje!!!

Geplaatst

Ik heb dinsdagavond de laatst gehad. Denk dat dit nog een restje was dat eruit kwam, was ook geen roze/rood, niet eens donker, echt beige, oud en weinig dus. Maar het is gewoon niet leuk, het maakt me heel onrustig. Probeer mezelf gerust te stellen dat die kwaaltjes niet zomaar ergens vandaan komen, maar ik denk dat zelfs boven de pot hangen op dit moment een beetje beige afscheiding niet compenseert... Eigenlijk wil ik gewoon negeren dat ik zwanger ben de komende weken, zoiets.....het voelt raar, lijf en hoofd en hart zijn elkaar weer eens helemaal kwijt. En idd het is nooit goed, want als ik nu niet meer misselijk zou zijn, dan zou ik pas in paniek raken hihi.

Geplaatst

shit Henne, zit je niet op te wachten... nog één dagje meid

Mik, bedankt voor de prachtige kaart. Wat is het toch een mooi mannetje! mn vriend is weg van zn naam :-)

Geplaatst

nou diep adem halen, opstaan, iets gaan doen en even proberen je zwangerschap te negeren totdat je morgen een prachtige echo hebt! Is dat een idee?

Geplaatst

Jaaa de post is er, wat een leuk kaartje :-) werd er weer helemaal blij van.

Dank je Esther en Sandra voor net wet even een beetje geruststelling/bevestiging.

Oh hele rare vraag misschien: vlees wil ik niet, ei gaat wel, maar mag je dan wel zachtgekookte eitjes en spiegeleieren? Ik hou namelijk helemaal niet van harde dooiers!

Geplaatst

nuo ja mogen, het wordt afgeraden. Hoewel ik zelf een beetje mijn twijfels heb want het is niet rauw toch?? en als het verhit is is de salmonella toch ook weg??

Geplaatst

Hmmm, dat vreesde ik al.... Ik ga het nog even nazoeken, misschien bij het voedingscentrum. Zo raar, ik vergeet af en toe gewoon om met dat soort dingen rekening te houden. Nu rook ik niet, drink ik niet en hoef ik sowieso geen vlees, laat staan rauw dus het zal wel loslopen.

Geplaatst

Testr, bedankt voor je mooie kaartje!!!

hier slecht geslapen, maar niet alleen door wat er door mijn hoofd maalt, maar ook omdat de choreo van de zumbanummers gewoon niet blijft plakken...hoezo concentratievermogen kwijt??? zal wel allemaal loslopen vanavond, maar leuk is anders.

infuus is nu in elk geval allemaal geregeld.

vanochtend nog een huilbui op het werk gehad en ik ga me voor halve dagen ziekmelden heb ik besloten. niet omdat ik niet kan werken, maar gewoon omdat ik en me niet kan concentreren en nou, er is gewoon geen nog een en. ik voel me gewoon K#$@ punt.

Henne, succes morgen met de echo! hoop dat ie op een mooi plekje zit en dat die prut van vanmiddag het laatste restje was.

verder, ben ik het kwijt...

liefs,

tool

Geplaatst

Tool goed besluit. Werken is deels afleiding maar als er niet genoeg ruimte in je hoofd is dan is werkt het alleen maar negatief. Ik moest van de Arbo na mijn miskramen telkens heel langzaam opbouwen en mocht ook vooral niet belasten. Dus goed zo wijfie, denk aan jezelf xxx

Geplaatst

Ook ik had heel lang geelbruine afscheiding in de zwangerschap, ja, je zou het beige kunnen noemen, haha! Beige afscheiding, het moet nie gekker worden!

Geplaatst

Hier ook licht gele spotting Henne, met name in begin. Ies wat ik normaal ook altijd in 2e deel cyclus had. Verwarde me erg! Bijna echo jij!

Geplaatst

Ach ja, ik heb ooit kleurenleer gehad bij m'n interieur opleiding, dus ik ben nogal precies ;-) maar laten we maar niet over de kleur discusieren gatsie...denk zelf nog restje utro. Tel de uren. Nu eerst bedenken wat straks te eten (bleegh)

Miki leuke foto op fb! Was het lekker om er even uit te zijn? Daarna zeker kapot :-)

Totaal off topic : heeft er iemand NRC next?

Geplaatst

Tool, rustig aan.. denk aan jezelf

Henne, op de site van het voedingscentrum staat heel veel info. Ik verbaasde me erover wat je allemaal niet of zo min mogelijk mag eten. Van veel dingen wist ik het niet zoals roofvis, salami en dat soort dingen. Dus wel handig om te weten allemaal.

Geplaatst
...... In die spreekkamer ging het nog wel, maar terug naar huis was ik er even helemaal klaar mee. Het breekt toch mijn hart zo'n vraag, het gaat zo goed de laatste tijd qua rouw tenminste niet meer het gevoel dat ik er geen zak meer aan is, ben weer dingen aan het plannen etc etc, af en toe weer gek lachen. En dan weer zo'n opmerking die er keihard in komt. Hebben jullie kindjes. #$%^& hij weet van niks natuurlijk maar mijn dag is naar de klote. C moest naar cursus en die heeft me bij t centrum/station afgezet, maar die vond t niet fijn ook zo. Je wilt zo graag positief verder maar soms hakt het er toch wel erg in....

Herkenbaar Eef...het gaat zo goed ... en dan plotseling weer die klap.

Als ik van te voren had geweten wat de uitkomst zou zijn van dit alles, dan was ik het nooit aangegaan.

Dan hadden we die innerlijke pijn niet hoeven voelen, hadden we niet hoeven hopen of vrezen en niet hoeven leven tussen blijdschap en verdriet.

We hebben veel van onszelf gevergd en daardoor ook een lange weg te gaan om er mee te leren leven...

En helaas blijft het beruchte rugzakje altijd een gevulde bodem houden hoe goed we er ook trachten mee om te gaan.

Dikke knuffel van mij. Xxx

Geplaatst

We hebben vandaag deel 2 gedaan, 1 setje had een druk(snij)fout, dus wellicht zat jij daar bij! :(Komt er echt aan. Niet aan iedereen overigens, bewust alleen mensen die het zelf aan hadden gegeven!

Potverdrie! Geen post!!
Geplaatst

THanks lieve Mart, (en alle andere lieve berichtjes) vandaag gaat het iets beter. Nou ga ik ook maar iets persoonlijks toevoegen :( iedereen is het hier ten slotte ten volle uit, ben bij ha geweest en doorverwijzing voor psycholoog gevraagd, die heb ik via via gevonden, ga er over 2 weken heen voor kennismakingsgesprek. Het is 9 juni een jaar geleden dat de laatste terugplaatsing was met nul resultaat en wat afgesloten werd, en ik merk dat ik het moeilijk blijf vinden, heel moeilijk om te accepteren, ook al weet ik rationeel dat het belangrijk is aanvaarding te zoeken en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Hoop dat ik handvaten kan krijgen. Alleen het verdriet uiten heeft geen effect, het gaat wel beter maar het blijft moeilijk.

Henne, nog heel eventjes, duim voor een mooie echo voor morgen!

Wel meegelezen maar even geen reaktie paraat. Hoe is het met Guusje?

IEdereen een knuffel, liefs van Eef xxx

Geplaatst

Heel goed Eef!!! Ben trots op je en ik ben benieuwd hoe het je vergaat.

Durf zelf de stap niet te zetten ondanks dat ik al een aantal keer bij m'n ha heb zitten janken...en hij al een paar keer heeft voorgesteld hulp hiervoor in te schakelen...maar ja eigenwijs hè:-P

Vanochtend i.v.m. hyperventilatieklachten en allerlei andere lichamelijke klachten bij fysio geweest. Daar verhaal gedaan uiteindelijk. Zelf had ze ook het e.e.a. meegemaakt omtrent kinderloosheid, dus verdriet was haar niet vreemd. Te veel van m'n geest en lichaam gevergd de laatste jaren, dus heeft ze me eerst maar 's lekker gemasseerd:-)

Eef ik ga je volgen hoor. Ik hoop dat het je flinke stappen verder helpt!

Ik ook verder even geen reactie paraat voor alle andere meissies hier. Sorry!

Ik ben blij voor iedereen waar het goed mee gaat en baal ook voor degenen waar het nog steeds niet is gelukt.

Meeleven doe ik absoluut, maar ik merk ook dat er een vorm van jaloezie (onmacht) heerst als ik lees over (mogelijke) zwangerschappen, baby's etc...

Maar dat zullen jullie ongetwijfeld herkennen.

Eigenlijk moet ik hier daarom ook niet komen, maar het blijft toch nieuwschierig jullie te volgen. En ook door facebook, kom ik daar natuurlijk niet onderuit hihi.

X

Geplaatst

Lieve Eef, je berichtjes maken me zo verdrietig. Zo enorm bang dat ik is het zelfde schuitje zit over 4 dagen. Ik heb respect voor je hoe je er mee om gaat.

Uiteraard heb ik ook voor iedereen hier respect.

Hier gaat het sinds vandaag wat minder. Heb last van wat krampen in mijn buik, en last van mijn onderrug. De bekende aankondiging van mijn bongi. Teminste, dat denk ik nu. Tuurlijk weet ik dat het ook positief kan zijn, maar het maakt me erg ongerust. Mijn positieve gevoel is een beetje weg.

Weet iemand misschien hoelang ik ochtend urine kan bewaren voor een zw test? Ik wil zondag ochtend testen, maar R komt in de middag pas thuis.

Geplaatst

Oh ja, Miki, wat een super mooi en lief kaartje! Heel heel erg bedankt.

Kus voor binkie ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden