Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi lieverds, hier slecht geslapen, gedroomd dat het fout ging, helemaal bang en onzeker wakker. Niet zo misselijk al de laatste dagen dus gelijk nog onzekerder. Bang dat kwaaltjes aan het afnemen zijn vanwege afstoting. Kortom: voel me bagger. Kijk aan de ene kant uit naar straks, wil het aan de andere kant niet eens weten (laat me de illusie dat het goed kan komen). Ben ook bang dat het me ook als het goed zit nog steeds geen vertrouwen gaat geven en zie het gewoon even niet zitten. En dan voel ik me lullig en schuldig tegenover alle meiden die graag in deze situatie zouden zitten :-( Zo eerst nog fysio, beetje afleiding. En dan op van de zenuwen richting ziekenhuis.

Guus dikke knuffel. Wat klote dat je deze laatste dagen alleen zit.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Breek in voor Henne

Heel veel succes meid!

lucky number seven, let maar op!

Je zult wel tig keer dood gaan van de zenuwen, maar probeer je ademhalingsoefeningen maar in de wachtkamer te doen... 4 tellen in.....zes tellen uit... :-)

Toi toi toi!

Geplaatst

Noor zie net jouw onderschrift....dat is ook weer wat zeg... :-S In ieder geval nog een geluk dat het voor de punctie duidelijk was, maar mijn hemel het wordt ook niet kado gegeven he.

Hier inmiddels kotsmisselijk, maar denk meer van de zenuwen dan wat anders.

Geplaatst

Ach ja beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald..

Bijna niemand krijgt hier zijn kindjes kado... daar denk ik dan maar aan terwijl ik hier met een gezicht vol pukkels van de hormonen en uit elkaar klappende eierstokken zit. :-)

ik zou een moord doen voor een punctie maar ik moet met deze ballonnen blijven lopen tot ze slinken.

Nogmaals succes!

Geplaatst

Henne eerst niet misselijk genoeg en nu kotsmisselijk en nog is het niet goed..... wat wil je nou????? (zei ik met een hele grote glimlach van herkenning op mijn gezicht) ;))

Geplaatst

Weet ik niet San :-( zekerheid, blijdschap, niet telkens die angst dat het toch weer fout zal gaan... De beelden van die twee echos schieten door m'n hoofd....geen hartje meer, niks te zien in de baarmoeder. Je hele wereld die in een halve minuut daar instort, van hoop en blijdschap naar een groot zwart gat van verdriet en wanhoop. En ik wil niet meer in dat zwarte gat, ik kan dat niet meer....ben er zo bang voor dat we weer niet verder komen dan zwanger maar geen kindje... :-((( Sorry dat ik zo zeur, vind mezelf zo'n trut....

Geplaatst

Henne, meid veel succes straks. Een mooie echo voor jou. Dat is wat ik jou toewens.

San, hou je haaks en laat het toe dat verdriet. Echt inhouden heeft alleen geen zin. Jij een dikke knuffel.

Guusje, het wordt ook weer spannend voor jou... Wat is het toch moeilijk die wachtweken.

Hier een hele drukke dag. Ga gauw aan het werk, dan heb ik dat in ieder geval gehad.

Dikke knuffel voor iedereen..

Geplaatst

Henne ik leef intens met je mee en je angsten zijn begrijpelijk, zelfs reeel na alles wat je hebt meegemaakt. Ik tover moed, kracht en vertrouwen jouw kant op!

Liefs Toverstafje

Geplaatst

Ceeke, het dringt opeens tot me door, hoe kan ik zo over mezelf zeuren als ik aan jou denk vandaag en aan jullie mooie Feline* Veel sterkte en liefs.

Geplaatst

Ceeke sterkte met deze moeilijke dag!

Henne succes straks, komt goed, inderdaad denk aan je ademhalingsoefeningen. Je spreekt ons altijd allemaal moed in bij jezelf is het helaas zoveel lastiger... Ik geloof er in hoor!

Noor balen zeg, ik heb het ook gehad, dag voor punctie gestopt omdat man longontsteking had en echt niet in staat was mee te gaan naar het ziekenhuis laat staan zijn ding te doen. 1 dag heel veel buikpijn gehad maar daarna ging het snel beter. Sterkte!

Geplaatst

Henne, ook hier vandaan heel erg veel succes bij de echo....

Zit vast wel goed!!!!!!!

De vorige keer bij de bbz, had je nu volgens mij heeeeel andere klachten...

Geplaatst

Wat je zegt Henne, je weet precies wat je niet wil. Niet nog eens een teleurstelling, niet weer in dat onmetelijk grote diepe zwarte gat en je wereld "weer" in een halve seconde zien veranderen. Je wilt "gewoon" een kindje van jullie samen. Na alle ellende is het toch niet teveel gevraagt zou je denken. Meer dan een digitale knuffel kan ik je niet geven. Sterkte meis.

Ceeke idd voor jullie een hele moeilijke dag. Heel veel sterkte en hier brand een kaarsje. Ook voor jullie Feline*

Geplaatst

Ik zou zo graag de woorden willen vinden om jullie allemaal moed en troost te bieden. Helaas weet ik maar al te goed dat die niet bestaan.......

Geplaatst

Henne, succes dadelijk!! Hoop dat je toch een beetje meer rust kunt krijgen en dat het goed zit!

Guusje, wat rot dat je de laatste wachtdagen alleen moet doorbrengen. Hoop dat je genoeg afleiding hebt en da de dagen voorbij vliegen!

Hier druk aan het werk, gisteren flink wat energie en agressie kwijt geraakt bij het shapegedeelte van de

Es', met als resultaat dT ik naar bed ben gegaan zonder de wekker te zetten. Vanochtend dom half 7 schrok ik wakker, vertrek normaal toen minuten later naar m'n werk. Nu dus alles in turbosnelheid gedaan en nog redelijk op tijd op m'n werk.

Straks nog de choreo en verdeling regelen van de nieuwe power nummers voor de release in week 27. Druk sportwereld weer.

Ursela, ben al jarig geweest, was een lief aanbod, maar had ik echt niet kunnen aannemen, hoe lief ook bedoeld! Blij dat de ontstekingen weer voorbij zijn!

San, knuffel voor jou!

Ruby, vorderingen met de badkamer zijn nu denk ik wel steeds meer zichtbaar! Wanneer denken jullie dat jullie weer thuis gebruik kunnen maken van jullie badkamer?

Geplaatst

En dan voel je je weer een hele week down omdat we dit allemaal mee moeten maken. Dan hoor je plotseling van het grote drama van 3 mensen waaronder een baby van 18 maanden die door een explosie in Italië om het leven zijn gekomen...

Veel mensen dichtbij mij hebben ze gekend en ze hadden nog een mooi leven voor zich.

Dan denk ik wel 's Martha dikke muts, waar maak jij je nu zo druk over. Leef gewoon een mooi leven met hetgeen je nu hebt, voor je het weet is het voorbij....

Ik ben zeer onder de indruk van deze gebeurtenis....

Henne succes zometeen!

Geplaatst

Ceeke, sterkte met deze dag.

Tool, we willen eind juni gebruik kunnen maken van de badkamer. Volgende week gaan we knallen. Liefst dit weekend de betonnen vloer erin gieten.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Henne weet het nu bijna:-)

Hoe gaat het met je Miki. Wat heb je een mooi mannetje op de wereld gezet meis. Prachtig! En vooral ook de foto van jullie drietjes op fb.

Ik ben zo blij voor jullie dat het uiteindelijk toch goed gekomen is.

Het bewijst maar weer is dat het toch kan lieverd. En hopelijk zijn er meer meiden hier die je nog gaan volgen...Henne de volgende?

Geplaatst

Hier ook nerveus, henne en spruit: gogogogogo sticky op 't juiste plekkie >>> ppppleasssse!!!!!

Pfoeh, dat mijn kaartje zoveel teweeg zou brengen! Dat ik überhaupt een kaartje heb mogen sturen! Witje, knuffel. Ivfsh, je hebt mail. Karin, komt ook jouw kant op!

Binkie is een beetje verkouden hier (grrr van wie heeft hij dat! :-)), drinken gaat daardoor een stukkie minder makkelijk. Zo zielig!

Geplaatst

Miki het is je zo gegunt om die emoties te doen losbarsten. Dat doet elk geboortjekaartje, zeker van de dames van het forum. Juist omdat een ieder hier weet wat je er voor hebt moeten meemaken....

Oh wat sneu dat ie verkouden is, hopelijk snel weer voorbij....

Geplaatst

Miki een erg leuk kaartje.

henne, gogo ben echt benieuwd. Hoop het zo voor hun...

En ja ben nieuwsgierig. net een heleboel voor de waterpolo zitten regelen. Nu weer terug aan het werk

Liz je bent geen muts. het is heel erg wat daar gebeurd is. Maar jijhebt ook zo je wensen en helaas komen die niet uit. Voor jou ook een dikke knuffel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden