Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ceeke, heb geen ervaring met thuistesten. Maar ik hou er toch vertrouwen in dat er over een paar dagen wel iets te zien zal zijn op de testen, kan me niet vorostellen dat je eigen lichaam je voor de gek aan het houden is. Hoop dat het een luilakje is die wat traag in heeft genesteld. Succes in deze slopende dagen!

Anedre meiden, ik heb verder NIETS gelezen. Hoop dat alle sgoed gaat met jullie, drukke, gezellige, en mooie zomer hier.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Meiden, hier in mineur... WD 9 en negatief getest. Kan het niet rijmen met de vieze smaak in m'n mond, de aardbeien die me vrijdagavond niet smaakten, de koelkast die sinds gister stinkt. Zo herkenbaar van eerdere zwangerschappen en toch... Een maagdelijk witte test. Probeer me vast te houden aan idee dat ik erg vroeg getest heb maar weet dat ik destijds bij Féline* al wel wat zag. Iemand een positieve ervaring? Toch nog positief getest na negatieve test op wd 9?? Liefs,Ceeke
ach lieverd. wat balen zeg!ik hoop dat je lichaam je gewoon heel erg voor de gek aan t houden is en dat over een paar dagen wel positief test. verdrie zeg!! ik heb op wd 10 of 11 toen met n ovutest positief en licht met n zw.test getest.ik duim toch nog voor je.xx
Geplaatst

Oh gats Ceeke, de teststress is begonnen :-(( Ik raak altijd in de war met die wachtdagen, jij had twee dagen na de punctie de tp he, dus dan is dit 11 dagen na de punctie...hmmm... Ik heb deze keer voor het eerst getest op dag 12 na de punctie en toen was het een heel vaag streepje, dus wat dat betreft. Er zijn hopen vrouwen die dan echt nog niet positief testen. Maar het is zenuwslopend, klote, oneerlijk en nog een heleboel meer als een test je gevoel tegenspreekt. Je gaat dan zo aan jezelf en je lijf twijfelen. Hou nog even vol lieverd, het is nog vroeg.

Geplaatst

Lief dat jullie zo snel reageren! Henne, tp was op dag 3 (punctie 26e, tp 29e en bloedtest nu de 10e)... Geduld is een schone zaak maar nu ff niet. Zit niets anders op dan af te wachten...

Kaartje, super fijne vakantie met je lief!! Geniet ervan samen;)

Es, ook jullie een heel fijne vakantie samen gewenst! Volgende keer met uk erbij;)

Kus,

Geplaatst

Ooh Ceeke dat is een flinke domper ook al kan het te vroeg zijn.

Ben zelf geen vroegtester, laten we er even vanuit gaan dat het idd te vroeg was om te testen.

Wel een hele dikke knuffel voor jullie.

Kaartje wat een dag om te vliegen, nogmaals hele fijne vakantie.

Geplaatst

Oei.. ceeke, ik hoop dat je negtals Henne een trage starter hebt... Maar ik snap dat je even behoorlijk in mineur bent....

Ik blijf nog even duimen.....

Sanne ligt hier na haar fruitje weer in ned te zingen. En JW en zijn pa zijnin de tuin aan het werk. En er valt nattigheid uit de lucht.. BAH.. Ik wilde vanmiddag met mijn moeder en Sanne eventueel nog naar de speeltuin...

Geplaatst

Goedemorgen allemaal

Als we buienradar moeten geLoven, blijft het de hele dag regenen grmbl...

Ceeke, stresstest! Maar wel erg vroeg getest hoor. Dat heb ik bewust nooit gedaan. Nog niet de moed opgeven, het kan nog alle kanten op. Sterkte meis!

Geplaatst

Hoi meiden,

Ceeke , pffff wat moeilijk nu, de dingen die echt anders zijn en dan de neg.test, houd nog hoop en moed hoor, het kan echt nog te vroeg zijn!!x

Hier ook regenachtig, jammer! Vandaag even naar mijn moeder toe, gisteren tot 00.30 in de tuin gezeten, de tiramisu was geslaagd! En de amaretto met wat ijs was erg lekker een keer!

Geplaatst

Ceeke wat kl*te zeg. Spannende dagen. Sterkte met het eindeloze wachten.

Hier ook baggerweer net even, ze zeggen vanmiddag vanuit het zuiden opklaringen dus wie weet. Wij hebben vanmorgen de tuinset (die dringent aan vervanging toe is) buiten gezet op ons terras!!!!!

Straks komen mijn ouders, hopelijk niet te laat. Wil ze ook nog even zien en niet heel even ;) Zie er best een beetje tegenop. Moet daarna ook nog werken........

Verder allemaal een fijne dag met wat jullie gaan doen!!

Geplaatst

Ceeke, getsie... Wat balen!

San, hoop dat je even qualitytime met je mams hebt vanmiddag.

Es, IVF en Kaatje, heel fijne vakantie!

Hier heerlijke avond gehad gister. Musical was erg leuk (ook prima voor je dochter caro, liepen heel wa mesijes van haar leeftijd rond). Waren om 2230 weer bij m'n moeder thuis en hebben uiteindelijk tot 3 uur (oef!) gekletst en wijn gedronken. Ben dus maar blijven slapen, was te gezellig.

Vin moest dus de ochtendfles van fiene doen, en was zo bang da hij haar nie zou horen (z'n oren zitten dicht) dat hij ieder uur langs heeft zien komen. Zitten dus nu als 2 dooie vogeltjes op de bank. Muziekdvd op om de nieuwe stereoset (met 7(!!) boxen) te testen. Wel relaxed. Het regent pijpestelen hier, dus heel veel anders is er niet te doen ;-)

Geplaatst

Lekker lui dagje voor velen? Wij moeten hier nog eea opruimen voor als mijn schoonouders hier slapen. Dat is nog steeds niet duidelijk zucht. Vannacht wel redelijk geslapen. Alleen om half een wakker geweest. Vond ik vanochtend natuurlijk eerst weer eng, maar inmiddels ook weer misselijk dus redelijk gerust gesteld. Merk toch dat dit hele eng weken zijn, gelukkig donderdag weer even spieken.

Esther, IVF en Kaartje fijne vakantie! Ruby veel plezier in Nijmegen

Geplaatst

Hier ook baggerweer, bah! Mijn ouders zijn onderweg, komen de oudste ophalen om een paar dagen te logeren, krijgt ze weer lekker even alle aandacht. Ik zal haar wel missen (en de hulp) maar zij ons niet hoor! Hoogstens K en B...

Ceeke je bent erg vroeg, ik testte altijd pas op dag 11 of 12... dus ik hoop nog voor je hoor! Al die tekens die je herkent... Sterkte de komende dagen.

Geplaatst

Het weer schiet hier heen en weer tussen regen en zon. Vind het wel warm en plakkerig. Als ik heel eerlijk ben vind ik het helemaal niet zo erg dat het zo'n kwakkelzomer is. Ik kan nu erg slecht tegen warmte en mag met die prednisolon sowieso niet in de zon. Wel sneu voor iedereen die vakantie heeft enzo, maar ik klaag maar niet te hard ;-)

Geplaatst

Hoi meiden, eindelijk weer even tijd om te reageren. Afgelopen dagen zoveel gewerkt en voorbereid. Gisteren kwamen al mijn collega's met aanhang nog bbqen. Niet echt handig voor onze vakantie, maar volgende dag waarop iedereen aanwezig kon zijn was geloof ik oktober pas door vakanties en verhuizing. Was gezellig, maar ben wel heel gaar nu. Staan nu geparkeerd bij werk van manlief om nog even zaklamp en zakmes op te halen. Altijd handig om mee te nemen. Dan door naar zusje voor kopje thee en dan brengen ze ons naar Schiphol. Moet nog even wennen aan het vakantie hebben. Heb nu eigenlijk nog geen zin om weg te gaan. Erg hè? Komt wel als we er zijn straks. Wel fijn om twee weken samen te zijn. Hoop op wifi straks om geen afkickverschijnselen te krijgen ;-)

Geplaatst

Ceeke, ik hoop zo dat je gewoon te vroeg bent. Je lijf lijkt wel positieve signalen af te geven zo te horen.

Es, veel plezier in Frankrijk. Wat bijzonder dat dit jullie laatste vakantie samen is. Volgende keer met jullie ukkie erbij.

Sen, bijna verlof. Is alles op je werk nu geregeld?

Syl, wanneer kunnen jullie de hondjes ophalen? Hebben jullie al namen bedacht?

Ruby, veel plezier in Nijmegen. Badkamer straks klaar. Dat wordt genieten.

Babeth, wanneer heb je ook al weer die intake? Ben benieuwd naar je beslissing.

Henne, genoeg bevestiging zo te horen. Schoonouders zo hopelijk gezellige afleiding tot volgende echo.

Geplaatst

Guusje, zekerheid is fijn. Al dat geplan is voorbij. Nu alleen nieuw pad voor samen uitstippelen.

Fren, je salade werd gisteren erg goed ontvangen :-) Wijn al weer wat gezakt? ;-)

Ivfsh, lekker even samen nu en dan straks alles inpakken en verhuizen. Ben je er bij de volgende meeting weer bij. Gezellig!

Tool, hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit.

Geplaatst

Kaartje die zin komt wel. Je heb gewoon geen overgang gehad nu, gelijk doorrennen. Wij zijn ook wel eens zo uit werk gaan rijden, vond ik helemaal niks. Hoe is het me je zusje?

Ja wel bevestiging, maar toch.... Een mens blijft een raar ding en negatieve ervaringen zitten kennelijk heel diep. Schoonouders geeft wel afleiding ja, maar op moment meer door geruzie helaas :-s Zal blij zijn als het donderdag is en alles goed is. Pasvorm zolang als het dan weer duurt natuurlijk bij deze zenuwpees ;-)

Geplaatst

San waren je ouders bijtijds? Heb je nog wat samen kunnen genieten? Werk ze!

Caro nog kunnen wandelen? Hier wisselt het weer zo snel, echt bizar.

Fren uitgebrakt? ;-) Was wel benieuwd naar de Kleine zeemeermin, vind de muziek in de tekenfilm erg leuk. Dacht erover met m'n middelste neefje te gaan, maar zag vanaf acht staan dus dan is vijf nog wel klein. Komend seizoen komt 'Aspects of love', wil ik heel graag heen.....Precies begin februari in Rotterdam, timing haha!

Geplaatst

Henne, er waren genoeg kids jonger dan 8 hoor! Denk dat het zeker wel kan, is ook op een christelijk tijdstip afgelopen. Aspects of love zegt me niks. Ga nog ff kijken welke musical ik zal gaan bezoeken in NY, kleine traditie die ik ingesteld heb: ga altijd naar een Broadway show als ik daa ben!

Wijn is gezakt, heb nu de kater-vreetkick. Liep net even met fiene buiten en moest al m'n zelfbeheersing in de strijd gooien om geen patatje met te scoren. Water loopt me nog in de mond...

Kaartje, heel veel plezier in China. Ben heel benieuwd hoe je hè vindt. Wij zijn 4 jaar geleden geweest in de winter, ook erg mooi!

Geplaatst

Ik ging vroeger heel veel naar musicals, heb ook bergen cd's van onbekendere, of bijvoorbeeld de Duitse versie van elisabeth al lang voor die naar Ndl. Kwam. Heb vaak ook de bladmuziek, was echt een soort hobby. Is allemaal minder geworden toen ik ging werken en J vindt er sowieso niks aan. Toch jammer. Aspects of love is een vrij kleine musical van Lloyd Webber. Wel heel anders dan The Phantom ofzo, moet je van houden. Hou zelf wel van wat kleiner en minder spectakel. Beste wat ik ooit heb gezien was De Spooktrein, echt jaren geleden. Toen niet de cd gekocht en nooit meer iets over terug kunnen vinden, maar nog steeds heb ik er soms een deuntje van in m'n hoofd, bizar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden