Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh Es, dat korte lontje. Herkenbaar! Ik ook een aantal verwijt- en weer excuusmails verstuurd. :) En nu nog, ben ik heel kwetsbaar ofzo. Gaat vast wel weer over!

In kader van een vrolijke noot: ik heb opeens sjans van andere type mannen. Viel me echt op. Vond het al zo apart. Maar weet nu natuurlijk wat het is: tietuh!!!

Mijn figuur nog lang niet terug hoor, zeker nog 7 kilo zit er aan en die oude broeken zaten toch niet zo lekker. Nu maar even knop op dom en vertrouwen dat het goed komt (verder zo veel mogelijk bewegen!)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hahaha Mik, hilarisch. Voor de rest niet druk maken, Binkie en vijf weken oud! Je bent toch geen hollywoodster die direct weer in maatje nul past (en het kind bij de nanny laat omdat ze moet sporten en geen bv heeft omdat ze dieet). Komt echt wel weer goed hoor. En zolang je nog sjans hebt ;-)))

Ik moet gaan douchen, ben echt niet vooruit te branden vandaag. Gisteren was vermoeiend en vandaag dan gelijk een dip, klopt precies met wat jij zegt Simba. Wil eigenlijk alleen maar slapen maar moet nog langs huisarts voor uitslagen bloed dus zal mezelf even onder de arm moeten nemen.

Geplaatst

Esther.. GENIET van je vakantie....

Als je niet uitkijkt, ga je juist door het uitrusten opeens groeien..... Als jij lekker uitrust kan je guppie lekker goed groeien... Niet dat ie anders niet groeit, maar schijnt wel ites van een groeispurtje te maken dan.

En ach.. ik hield gewoon een bescheiden buikje... Scheelt weer jassen kopen enzo ;-)

Geplaatst

essie, geniet van je vakantie en je quality time met G!

Ik ging ook met 16 weken op vakantie en ben toen echt wel gegroeid in die 2 weken rustig aan en niks doen.

Geplaatst

Es', fijne vakantie. Geniet er saampjes van met G en kleine uk! Voor je t weet is je buik groot genoeg!

Ruby, veel plezier in de Efteling en met de 4daagse!

Verder effe bezig met t uitzoeken van een trouwkaart. Heb iets in m'n hoofd, met twee vlindertjes erbij, maar kan nog niet echt iets vinden.

Geplaatst

Esther veel plezier op vakantie!! Geniet geniet!

Fren je zegt wel jippie NY maar kun je wel een paar dagen zonder Fientje? Blijft Vin thuis of komt je schoonmoeder oppassen? Ach, september is nog ver weg...

Hier vandaag eens goed opgeruimd (gedeeltelijk samen met de oudste maar die werd toen opgehaald om te spelen en dat vond ze toch jammer ;-)) was wel nodig. Ik stofzuig niet zo vaak ivm slapende babies, veeg eigenlijk vaker, maar nu lagen ze er net in dus hup alles naar buiten en aan de kant en zuigen en dweilen! Gisteravond regende het zo hard dat het water uit de wc omhoog kwam, inclusief schuim door de toiletverfrisser... Dus die vloer is ook meteen gedweild...

Nu even de was wegwerken en gaan liggen... en dan zullen de aapjes wel weer wakker worden. Die ruiken dat mama eventjes een tukje wil gaan doen en steken daar bijna altijd een stokje voor...

Geplaatst

Zal wel moeten Caro. Denk dat ik t ook wel weer ff lekker vind, niet te hoeven zorgen. En hoef alleen voor de woe een oplossing, maar mb moeder zei al te willen oppassen. Wordt hard werken voor vin. Drie weken later weer, want dan is Frankfurt...Nu ik dit zo opschrijf voel ik me weer een onteerde moeder... Maar merk gewoon dat ik echt die momenten voor mezelf nodig heb. De zorg voor fiene en t huishoudeb komen toch voor t grootste deel op mij terecht, geen onwil van vin, maar hij ziet t gewoon minder snel wanner er iets gedaan moet worden.

Geplaatst

Esther, hele fijne vakantie. Kom lekker bij daar en lekker groeien!

over groeien gesproken, kwam net in de winkel een oud collega tegen (al jaren niet gezien) en die zei ook even doodleuk dat ik nogal een plofkop heb gekregen. Niet met die woorden maar komt er wel op neer... fijn. Naja zal wel. Hij heeft mij voor het laatst gezien toen ik nog niet 10kg was aangekomen van alle hormoonkuren en daarbij nog eens ong. 15 kilo van de zwangerschap. Dus hij ziet mij 25kg zwaarder dus tja eigenlijk wel logisch ook alleen brengen mannen dat vaak met de tactiek van een garnaal.

Vanmiddag wat boodschapjes gedaan. Lopen van de ene winkel naar de andere. Nu zeer pijnlijke bekken, rug enz. dus ik ik ga nu lekker eerst een courgettesoepje eten en dan heerlijk op de bank ofzo...

Geplaatst

hoi dames

Es, een onwijs fijne en bijzondere vakantie toegewenst!!!!! laatste keer met zijn tweetjes.Geniet ervan en dje buikje is prachtig en gaat straks als een speer.

Testr ik moet enorm lachen om je verhalen, hoe je schrijft over binkie en helemaal over je sjans, geweldig! en binkie doet zijn n ickname echt eer aan zo te lezen. I heeft ook een klein beetje berg, maar erg verdekt, viel mij eerst niet eens op.

Frem wat heb je die trip naar NY goed uitgekiend met tijd om te shoppen ;-) en dan later weer naar Frankfurt, ik zeg eerlijk ik kan me niet voorstellen dat ik I zo die dagen zou kunnen missen maar misschien als ik dat gewend zou zijn vanuit mijn werk om regelmatig weg te zijn....een ontaarde moeder ben je zeker niet en ik ben ervan overtuigd dat als je als moeder lekker in je vel zit, dus ook af entoe wat tijd voor jezelf inlast omdat je daar behoefte aan hebt de kleine er alleen maar de vruchten van plukt en papa ook!

Sen wat heerlijk dat je nog maar een weekje hoeft, lastig als je je vriend niet in jouw tempo aan de gang krijgt, ik herken dat ergens wel maar M had wel ervaren dat je zeer mee moet veren met de hormonen van de vrouw haha.

Ceeke, ik denk aan je!!!

Tool wat balen zeg, verdorie, je hoopt er zo enorm op, nu even focussen op zaken waar je wel controle over hebt, de trouwkaart, wordt vast prachtig en een mooi idee van die vlindertjes.

Rubster complimenten voor A met zijn werk in de badkamer, het ziet er echt al mooi uit en gaat snel! fijn dat je broer komt helpen.Veel plezier in Nijmegen,!

Syl wat een mooie hondjes!!! echt te schattig gewoon, was het lastig om een keuze te maken? en hoe was het gisteren bij je oppaskindje?

Hier lekker gerommeld in huis en in de tuin, M is op vrijdag ook nogal eens thuis en schoonpa kwam helpen dat was erg fijn, goed opgeschoten nu even wat eten. I ligt weer te slapen....qua tijden zal Italie geen probleem zijn denk ik I is echt een avondmens haha en voor het avondeten is het daar toch pas na een uurtje of 20,00 te doen toch?

Henne ik las nog het eea op fb, wijze raad van je schoonzusje....;-) doe het lekker rusig aan!!!

Geplaatst

Ja Babeth, in ieder geval 5 dagen, misschien nog iets langer. Ligt er aan hoe het gaat en hoe lang we welkom zijn bij mijn zus... Morgen over 3 weken weg, erg veel zin in, maar wel veel gedoe! Als ik denk aan het inpakken...Toen de oudste nog geen 5 was gingen we wel 3 of 4x per jaar een paar dagen, maar dat is nu allemaal anders... Kon al een paar jaar niet meer omdat ze leerplichtig is natuurlijk maar de laatste jaren gingen we in de mei- en in de zomervakantie. Dit jaar vond ik de tweeling nog veel te klein... Maar nu moet het kunnen.

Ik heb zoiets van: of het wordt een groot succes, relaxed en gezellig, of het wordt een drama met weinig slaap en chagrijn... Heb een beetje gecompliceerde band met zuslief namelijk...

Geplaatst

jeeeeey.... we hebben ene prijs in de postcodeloterij.....

de IJsprijs..... Gelukkig nu een tweede vriezer, anders hadden we de prijs voor de derde keer aan ons neus voorbij zien gaan.....

Geplaatst

Haha hoeveel ijs krijg je dan? Ik heb ooit een bak karbonades gewonnen met een buurtbingo LOL

Babeth tja...schoonzusje... Ik neem gewoon maar weer wat afstand, het is allemaal zo chaotisch en vaag op het moment. Dan belt m'n schoonvader met een verhaal en stellen wij ons daar op in en de volgende dag zegt zij dan tegen J dat het anders zit. Communiceren is gewoon niet het sterkste punt in die familie.

Fren geen ontaarde moeder hoor. Dit hoort bij de job die jij leuk vindt, waar jij goed in bent en die jou maakt wie je bent. En bij iedereen is dat anders en past iets anders. En natuurlijk zul je F wel missen, maar dat zou V ook als hij weg moest toch? Dat is niet voorbehouden aan moeders lijkt me :-)

Caro ik hoop dat de vakantie lekker relaxed gaat worden. Het zal best even slepen zijn ja. Als ik eraan denk wat er bij ons vroeger allemaal mee moest met vier kids. Heeft je vriend er wel zin in, of ziet hij er ook tegenop? En hoe is het nu met zijn schouder?

Hier nog maar eens zien wat we doen aan vakantie. Moet me wel flink beter voelen, willen we weggaan, vliegen wil ik nu niet en erg ver rijden ook niet....hebben weinig te besteden... Ach het zou al heerlijk zijn als ik gewoon eens uit eten kan, een dagje naar het stand, een dagje winkelen etc. Nu is het al teveel om naar de kapper te gaan, sta woensdag met uitgroei op de foto, jammer dan.

Geplaatst

Esther fijne vakantie.

Oppassen was erg leuk en alles ging heel soepel. Ging wel snel voorbij, wel weer wat haren minder want dat vondt ze erg interessant.

Hondjes is een kruising tussen een Maltezer en Yorkshire.

Geen Jack Russell.

Geplaatst

Ohh Henne toch, wel wijs zo te horen om wat afstand te nemen, wel lastig hoor, ook voor J natuurlijk. Ach ja die uitgroei, misschien dat het je dinsdag nog lukt en anders photoshop ;)

Caro ik had niet in de gaten dat het voor 5 dagen was, lijst me best spannend zo voor het eerst met een groot gezin, ik weet nu al dt ik in september ga stressen maar kijk er enorm naar uit moet ik zeggen.

ik hoop voor jullie dat het gewoon fijn is en dt het wat langer duurt, toch knap dat je ondanks de aparte band toch elkaar opzoekt met vakantie.

Simba wij hebben 2x ben en jerry ijs gewinnen met de postcodeloterij maar dacht er niet aan om het op te halen.in het vorige huis trouwens een keer een dig camera gewonnen, was leuk!volgende week is bij jullievveel de doop, spannend, bijzonder en mooi!Mhad je trouwens nog iets aan mijn boekje?

Kaartje ik wil jou en M alvast een erg mooie en fijne vakantie toewensen! Geniet , geniet en geniet en ik hoop dat jullie met een heel bijzonder cadeautje thuiskomen...x

Geplaatst

Kaartje jij gaat toch ook een dezer dagen weg?

Hele fijne vakantie en geniet van het eten daar.

Ivfsh wanneer komen jullie naar nl?

Geplaatst

Syl wat fijn dat het zo goed ging! Haha haren trekken....auwaaah...en je verliest er al zoveel op het moment, al aan de vit b100 complex gedacht?

Geplaatst
Syl wat fijn dat het zo goed ging! Haha haren trekken....auwaaah...en je verliest er al zoveel op het moment, al aan de vit b100 complex gedacht?
Dat slik ik al een aantal maanden, maar die paar haren extra kwijt maakt niet uit.
Geplaatst

Vriend heeft er zin in maar ziet ook op tegen de vele spullen. Het verschil is dat ik er een beetje zenuwachtig van wordt maar weet dat het allemaal mee moet en hij vindt het irritant. Tja... zal altijd een punt blijven zolang ze nog zo klein zijn, het is geen babymens. Gister zei hij: waren ze maar vast 4...

Mijn zus woont daar in een mooie omgeving dus zoeken we haar op en zij komt bij ons als tussenstop naar Amsterdam waar ze vaak heen moet maar het is niet altijd even warm die band helaas... De oudste is wel erg gek op haar tante en dat is wederzijds. Dus we nemen elkaar maar zoals we zijn met af en toe wat drama...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden