Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat een relaxte berichtjes vandaag,...musical, wijn, after alcohol dip ; -) ruziende schoonfamilie ;.( kortom...

Ceeke hoe is het nu bij jou, kan je je zinnen een beetje verzetten?

Hier voor het eerst een normaal leven afgelopen maand in bed ( om maar even verhuld te gaan praten) vanaf donderdag bongi doorgebroken, mega mega, inclusief pukkels alsof ik 14 ben geworden... baal als een stekker , weer stiekem even hoop gehad..

Kwam van de week een al lang besteld boek in huis over iemand over ongewenst kinderloosheid, (manja moos) het is een beetje in een dagboekvorm geschreven, en ik had op sommige aspecten iets meer gehoopt, maar uiteindelijk toch weer in 2 dagen uit, het is ook vooral de herkenning die je zoekt..nou ja, nu weer even niks erover lezen, want soms is het wel confronterend. Vandaag mijn schoonvader helpen verhuizen naar verpleeghuis. schoonmoeder heel verdrietig. Ik vind het heel triest voor ze, maar ben blij dat hij nu betere zorg krijgt. Maar je kijkt soms ook door je eigen bril, en dan denk je, hoop dat ik niet zo oud wordt dat we dit zo met zijn twee moeten meemaken. Bah. Komt tijd komt raad en verder niet over nadenken.

gister een hele gezellige dag gehad in haarlem, roze zaterdag, naast een heel gezellig stel uberhomo's gegeten, zo ontzettend grappig en gezellig, wilde dat ik dat aanstekelijke humeur en lak aan alles mee kon nemen ; -) erg geslaagd!

nou schatjes, fijn avondje xxx

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

fren. die vreetkicks ken ik haha

eef. had n foto op fb gezien. zag er idd errug gezellig uit.

san nog wat tijd met je ouders kunnen doorbrengen?

ceeke. hoe istie?

hier n dip. what else is new...morgen zouden we twaalf weken zijn. heb t gevoel dat we dit niet zullen meemaken. baal er gewoon van dat ik me zo voel. ook al is het normaal en.hoort t erbij.

Geplaatst

Klote Tool....die mijlpalen zijn het ergste hè en die blijven voorlopig ook nog :-(

Hier helemaal naar de klote, ruzie is volledig geëscaleerd. Wil er hier maar niet op ingaan, maar zit letterlijk te trillen, ben er zo ziek van.

Geplaatst

Zit het in de lucht ofzo?! Hier ook knallende bonje. Heb net uit nijd een zware glazen vaas kapot gesmeten. Stond te shaken van woede. Vriend is nu weg. Ben woest!

Geplaatst

Oh meiden, en vast ook het verwijt "hormonen zeker" naar je hoofd geslingerd gekregen!? Mij kon en kun je niet kwader krijgen.

Henne, hoop dat de bonje de bruiloft niet verziekt...

Heb net Fiene voor het eerst ech zien kokhalzen: ze liep rood aan, tong uit haar mond... Kennelijk houdt ze niet van sperziebonen, haha!

Geplaatst

mm zware glazen vaas....Sen, heeft het een beetje opgelucht? Klote hoor, het zit in de lucht! zeker weten. Manlief en il 4 u in de auto gezeten, 2 uur ging over manier van autorijden, en eten in de auto. En 2 uur vriendelijk gezwegen ; -)))))

Geplaatst

J belde me vanaf het vliegveld, op de achtergrond stond zijn zus verwijten over mij te tieren. Toen ik haar aan de telefoon wilde, gaf ze geen thuis. Ben zo boos dat ik gezegd heb dat ik haar hier niet meer wil zien en dat meen ik op het moment ook echt, hoe erg dat ook tegen mezelf ingaat. Enige waar ik bang voor ben is dat we het contact met de kinderen gaan verliezen, verder wil ik nu alleen aan mezelf en J denken eerlijk gezegd. Was zostraks echt heel bang dat die boosheid zelfs een miskraam zou veroorzaken, was fysiek helemaal aan het trillen en licht in mn hoofd. Voel me klote en zit in m'n eentje thuis terwijl J het daar uit moet houden.

Sen bonje met je vriend? Dat is nog rotter. Sterke lievie. Knuffel.

Geplaatst

kijk dat biedt inzicht Henne, nu kunnen we natuurlijk goed advies geven...weet niet of je schoonzussen kunt dumpen, maar een minimum aan contact moet wel haalbaar zijn, heel jammer van contact met de kids, J en jij zijn nu belangrijker sterkte!!!

Geplaatst

Het zit in de lucht... ik kreeg net een mail van mijn zus met allerlei verwijten en dingen die ik de laatste tijd heb gezegd die ze niet leuk vindt. Ik had gevraagd hoe lang we konden blijven en we mogen een week blijven als er wel een relaxte sfeer is... Over sommige dingen heeft ze vast gelijk maar wel jammer dat ze het per mail doet... En eigenlijk hebben wij ook nog wel wat dingen... P zegt: schrijf dat dan, maar ben bang dat het escaleert en dat we dan niet kunnen gaan of een rare sfeer hebben... Wacht maar even tot morgen met reageren dat lijkt me beter...

Geplaatst

Henne, ben wel benieuwd wat ze je dan verwijt. Ook raar dat ze niet aan de telefoon wil komen. Arme J zit er tussen...

San, je ouders nog kunnen zien voor je werk? Hoop het voor je.

Eef, zou het bij jullie wel spontaan kunnen? Dan houd je denk ik diep in je hart altijd wat hoop.

Sen, zo wel uitpraten? Wel zonde van de vaas ;-)

Geplaatst

Toch wel wat bijzondere relaties hier. Caro, jij ook een wat aparte band met je zus. Jammer dat ze het via mail doet, maar zou ook jammer zijn als er gelijk een confrontatie is als jullie daar aankomen.

Met mijn zusje gaat het goed. Lekker misselijk ;-) . Volgende echo op de 24e. Dan komen wij ook thuis. Afhankelijk van hoe brak ik uit het vliegtuig kom misschien mee naar de echo. Anders volgende keer. Mijn zusje is trouwens ook heel nuchter en heeft ook nog geen roze wolk. Ze is heel blij, maar heeft door ons en haar vriendenkring ook al een hoop narigheid meegemaakt mbt zwangerschappen. Ze wil dus eerst die 12 weken door. Gaat daarna ook pas spullen kopen. Herkenbaar hè? Ook wel heftig dat ons traject blijkbaar zo op haar doorwerkt.

Geplaatst

Kaartje in adam is gezegd dat het echt zeer slecht was gesteld met eicelkwaliteit, ook bij manlief niet 100% en kans dus zeer klein. Maar ja, nog een beetje klein beetje hoop, hoewel het wel minder wordt en ik er minder mee bezig ben, hoewel als dan de cyclys weer lang is ga ik weer twijfelen. Maar ja, al geen test gekocht, je weet dat het eigenlijk niet kan.

Wat vervelend al die ruzies, Caro jij ook al, er is gewoon geen goed medium voor ruzies en mail al helemaal niet, lekker gezellig die zus... Kaartje jij hele fijne vakantie toegewenst!!

Geplaatst
J belde me vanaf het vliegveld, op de achtergrond stond zijn zus verwijten over mij te tieren. Toen ik haar aan de telefoon wilde, gaf ze geen thuis. Ben zo boos dat ik gezegd heb dat ik haar hier niet meer wil zien en dat meen ik op het moment ook echt, hoe erg dat ook tegen mezelf ingaat. Enige waar ik bang voor ben is dat we het contact met de kinderen gaan verliezen, verder wil ik nu alleen aan mezelf en J denken eerlijk gezegd. Was zostraks echt heel bang dat die boosheid zelfs een miskraam zou veroorzaken, was fysiek helemaal aan het trillen en licht in mn hoofd. Voel me klote en zit in m'n eentje thuis terwijl J het daar uit moet houden.

Sen bonje met je vriend? Dat is nog rotter. Sterke lievie. Knuffel.

Henne, ik heb tijdens mijn zwangerschap zo veel stress gehad door familieperikelen, volledig overstuur geweest en ontzettend, en nu ligt hier een pracht meisje (met misschien een beetje temperament)

Het komt goed hoor!

Ik duim voor je!

Geplaatst

Wij zitten inmiddels bij de gate. Vertrekken om 20.55 uur. Helft van passagiers is chinees. Kunnen we vast wennen ;-) .

Henne, zag net trouwens een heel mooi meisje net. Duidelijk half chinees. Moest gelijk aan jou denken. Jullie krijgen straks ook zo'n mooi kindje :-)

Geplaatst

Hoi meiden, behalve de regen en donkere wolken hangt er dus ook ruzie in de lucht, bah!

Henne logisch dt je de schrik krijgt als je je zo belabberd voelt, godsamme zeg waarom moet dat toch zo gaan, vanwege de kinderen ben je wellicht genegen om maar te zwichten en ook vanwege de bruiloft maar ik zou ook echt jezelf en J even heel hoog plaatsen. Wat ik begrijp is het wel vaker lastig, dan maar even wT weken minimal contact totdat jij je wat beter voelt en verder in de zwangerschap bent.

ik nam in de zwangerschap met I ook meer afstand van mijn zus, ik wist dat als ik gekwetst zou worden ik me druk zou gaan maken om de gezondheid van I en ook ik had zoiets van, schijt, eerst wij en dan de rest.voor je geviel egoïstisch maar je komt nu al voor je koekie op.take care lieverd.

Caro wat rot dat dat zo gaat en al zo'n leuke email......is het geen idee om its in de buurt te boeken zodat jullie langer kunnen blijven, niet op je tenen hoeven te lopen en elkaar kunnen zien op de fijne rustige momenten? Nu natuurlijk nog lastig te regelen en zal ook prijzig zijn in het hoogseizoen.

Sen en Eef jullie ook al ruzie gehad, getverderrie zeg, jullie leggen het toch wel bij hè!?

Kaartje nogmaals een hele fijne vakantie! Leuk dat je straks meegaat naar de echo, erg mooi!!de eerste intake was 2 weken geleden, de definitieve over een week ongeveer, ik neig nog naar uitsteken maar eerst de profs op dit gebied nog spreken....

Geplaatst

Babeth, ik dacht dat volgende afspraak ook nog intake was. Spannend hoor.

Eef, kleine kans dus. Kans ook niet 0%. Lastig eigenlijk, want dat sprankeltje hoop blijft stiekem toch... Bij ons zijn alleen mijn eicellen het probleem. FSH varieert wel en is soms ook normaal. Sommige cyclussen wrs dus toch iets meer kans. Verder hoop ik dat de chinese kruiden, acupunctuur, voetreflex en mijn (meestal ;-) relaxtere leefstijl nog voor een verrassing gaan zorgen. We wachten het gewoon af...

Geplaatst

Henne en Caro, ohhh way is dat toch met (schoon)zussen??! Hier ook niet altijd soepel... Wat betreft mn zus hebben we afgesproken dat onze mannen de communicatie overnemen als we botsen, vooral om escalatie te voorkomen. Schoonzus en zwager heb ik weer gezien rondom overlijden schoonvader, daarna weer stil. Niet leuk maar het is niet anders. Sterkte in elk geval. En Henne, zorg dat jij je rust blijft vinden... Er zijn nu belangrijkere dingen...

Hier niet zo ok... Inmiddels ook wat rood gezien dus ik ga ervan uit dat deze poging voorbij is. Weet nog niets over eventuele cryo's. Maar eerlijk gezegd zijn we een beetje op. Hoe lang nog doorgaan en maar blijven hopen op dat wonder? We zijn een beetje moedeloos helaas. Tool, Eef, ik herken me in wat jullie schrijven en dat raakt me.

Sen, jij ook sterkte. Kaartje, goede reis!

Nu verderers Harry Potter kijken, fijne afleiding. Tot snel!

Geplaatst

Ik denk dat juist het feit dat ik het afgelopen jaar meer voor mezelf gekozen heb (en dus vaker nee gezegd heb dan daarvoor) kern van het probleem is. Maar goed. J is thuis, schoonouders zijn aan het uitpakken en we zien de komende dagen wel hoe het loopt. Ik probeer tot rust te komen en de focus terug te brengen naar onszelf en de zwangerschap en de rest is bijzaak.

Caro mail is idd geen medium voor dit soort dingen, hier ging net grotendeels via sms, ook heen succes. Kom dan gewoon langs en praat erover! Oké, in jullie geval wat lastig, maar bellen, mailen...het is gewoon niet handig als je iets uit moet praten. Hoop dat julie weekje toch gewoon relaxed wordt. Misschien kunnen jullie het eens rustig over dingen hebben als je daar bent?

Sen is je vriend al terug?

Geplaatst

Ceeke klote...sterkte :-( hoe lang hou je het nog vol hè... En als je nou zekerheid had over je einddoel....het is soms net een bodemloze put waar je langzaam steeds dieper in wegzakt. En een bodem komt er pas met zekerheid: stoppen of een kindje. Die eerste bodem moet je zelf aanbrengen terwijl je niet weet of er verderop die andere bodem op je wacht...dat is onnoemelijk zwaar en oneerlijk.

Geplaatst

Zit inmiddels in het vliegtuig, dus vakantiegevoel komt langzaam :-) Telefoon zo maar uitdoen dus. Jammer. Hopelijk leuke film. KLM, dus genoeg keus denk ik. Verder e-reader mee. Hoop dat het straks lukt om te slapen. Kan ik alleen zittende niet zo goed.

Misschien tot later en anders meld ik me over ruim twee weken weer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden