Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

J bekende vorige week dat hij een jongetje toch wel erg leuk zou vinden. Zelf zou ik dat vooral geweldig vinden voor zijn vader, het gaat toch om de familienaam. Mijn moeder riep voor de grap: een kleinzoon heb ik al, dus nu maar een meisje. Mijn vader weet zeker dat het een jongetje is op basis van een echofoto van tien weken, waarop dat uitstulpseltje tussen de beentjes nog niks zegt. En mijn schoonzus opteerde voor een pop voor haar dochtertje ;-) Vriendin van me is vanaf de eerste week al overtuigd van een meisje. De meningen zijn dus verdeeld, net als hier in de poll.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja dat van die pop was je niet zo blij mee geloof ik he... Ik dacht eerst toen ik een jongen erbij had dat ik heel erg zou moeten wennen maar dat was helemaal niet zo! Ja misschien met verschonen maar verder niet. Overigens is ie in de praktijk wel wat drukker dan beide meiden maar dat kan toeval zijn...

Ja familienaam kan ik me iets bij voorstellen. P had dat trouwens helemaal niet.

De vrouw van die vriend van ons die in juli overleden is, weet nu sinds kort dat hun eerste kleinkind een jongen is en die daar heel blij mee omdat dan inderdaad zijn naam wordt voortgezet...

Geplaatst

Nee, dat was een heel verkeerde opmerking haha....'dan heeft ze iemand om mee te spelen' tss.... En ze schelen notabene vier jaar dus wat verwacht ze dan? Bovendien: ik speelde het meest met m'n broer, met m'n zus had ik juist ruzie :-))) En qua drukte kan ik er ook niets van zeggen want mijn nichtje is echt stukken drukker dan haar jongste broertje. Geloof dat ik zelf als baby wel erg rustig was. Mijn moeder is er nog om naar de huisarts geweest, was ze na twee druktemakers niet gewend haha.

Ik ben eigenlijk noga, allergisch voor dat jongen-meisje gedoe. Maar ik speelde vroeger zelf ook gewoon met auto's en mijn broertje was stukken liever voor de poppen dan ik en mijn zus. Minn schoonzusje roept dan vaak 'oh de jongens willen alleen maar auto's!' maar ze krijgen van baby af aan ook al niks anders! Als je ze vanaf het begin alleen maar smurfen geeft, willen ze misschien wel alleen maar smurfen. Mijn jongste neefje wilde toen hij een zusje kreeg staartjes in zijn haar en roze spulletjes, eerder had jij dat helemaal nooit gezien en hij vond dat gewoon mooi. Nou, geef die jongen dan een Barbie, who cares? Om dat soort dingen zal ik met J nog wel eens strijd krijgen denk ik. Meisjes met auto's mag nog wel, maar jongens met een pop.... Net zo goed als meisjes en jongens l.ego?? Waarom??? Vroeger was er gewoon l.ego, punt. Nou ja, stokpaardje hihi, zal erover ophouden. We zullen wel zien hoe het loopt.

Familienaam is denk ik meer een opa-ding dan iets waar vaders zich mee bezighouden. Weet dat mijn vader het ook geweldig zou vinden als één van m'n broers een zoon zou krijgen. Mijn schoonvader zei overigens al heel lief dat het echt niet uitmaakte hoor, het was sowieso een L.. en dat is voor hem al genoeg :-)

Geplaatst

Hoi meiden ,

Eindelijk even tijd om te reageren....

San voor jou een dikke knuffel, meid wat weet je je goed staande te houden in deze moeilijke omstandigheden! Zo te lezen probeer je zoveel je kan er voor je ouders te zijn en dat is niet altijd even makkelijk, logisch!

Guusje wat jammer dat je het niet geworden bent in de functie maar het was op zich toch nog wel positief mbt eventuele mogelijkheden, fijn!!

Eef bij jullie ook nu nieuwe ontwikkelingen begreep ik? Bah wat balen zeg of vind jij het wel prima zo?wel ontzettend rot dat je het vrijwilligerswerk nu op een laag pitje moet zetten want dat is ook een soort van uitlaatklep toch?

Sen, jij nogmaals gefeliciteerd!! Toen ik je berichtje op fb las in italie heb ik echt even een traanje weggepinkt, blij dat alles Goed is gegaan maar behoorlijk zwaar, jeetje!gaat het nu een beetje? En heeft J nu minder last van krampjes? Mbt je ijzertekort, ik at iedere dag appelstroop en gedroogde abrikozen, had geen tekort maar wel een hb van 8,nog iets, was er blij om want ik kreeg de floradix echt niet weg.

Henne ik las dat je overmorgen de 20w echo hebt, spannend, bijzonder ontzettend fijn dat je al op de helft bent, al was jij al liever heel wat verder uiteraard! Balen dat je lichaam nog steeds niet mee wil werken maar gelukkig heb je ook je momenten dat je wel an genieten, de bijzondere momenten da koekie je even lief schopt.

Nog bedankt voor je reactie op mijn mega korte cyclus.nou ja, mega kort, 25 dagen maar een zeer korte 2 de fase zeg maar...het klopt wat je zegt, welke cyclus ervoor loopt wel normaal? Maar op dat moment dacht ik wl even wat nu weer!? Baäl er verder van dat de kinds groot is dat ik nu op mijn werk de komende behandeling moet gaan kenbaar maken en heb daar zo geen zin in! Vorige keer kon het me niets schelen maar nu is het anders, weet niet waarom.

Fren, succes in N.Y. Wat een drukke dagen zeg, 25 afspraken! Gaaf dat je nog kans ziet om te shoppen en geweldig dat je koekie gespot hebt, maakt het visualiseren voor Henne nog makkelijker ;-)

Wen hoe gaat het met jou nu?

Es ik las van je pijnklachten, meid echt neem je licham goed in acht hoor en werken op at-basis is toch een mooie oplossing? Ik ben trouwens blij te lezen dat de kleine bij je vriendin nog veilig zit, gelukkig zeg!

Heb je trouwens nog een fotootje geplaatst van jullie kamertje?

Syl, wat rot om te lezen dat je "niets" te melden hebt, het zegt genoeg maar vind het zo rot!! Sterkte!

Rubster ik heb niet alles bij kunnen houden maar wat is blijven hangen is dat je nog ontzettend last hebt van pijnklachten maar desondanks toch ook kan blijven fluiten en repeteren , hoe gaat het met Truli?

Fijn zeg om weer thuis te zijn, de vakantie was geweldig, relaxed maar thuiskomen is dan ook weer fijn.we hebben echt genoten en veel gezien. I deed het geweldig, ook tijdens de rit er naartoe en naar huis. Het was echt fijn, Goed weer gehad op een dag na maar dat was ook wel lekker, het koelde wat af en we wisten ons wel te vermaken.

Vandaag echt alles op kunnen ruimen, meteen de kasten van I uitgemest en ja, morgen maar even gaan winkelen!

Deze week zijn we ook nog vrij maar M heeft wel wat afspraken voor zijn eigen toko maar niet veel gelukkig.

Geplaatst

Henne, het maakt natuurlijk geen donder uit wat het is, het komt, en g grootste cliche is waar, als t maar gezond is. Ik zat overigens als kind ook bovenin bomen en speelde zowel met Lego als met poppen. Mijn schoonmoeder koopt alleen maar van dat vreselijke roze speelgoed, maar als F een racewagen wil, dan krijgt ze die!

Caro, het is geen beurs, ik ren me rot door de stad van uitgever naar uitgever. Voel me erg 'vrouw vd werekd' ;-) eten valt wel mee hoor, neem gewoon een boek mee. En ik hoef ook niet uitgebreid te eten.

Geplaatst

Henne kan me voorstellen dat je niet blij wordt van een dergelijke opmerking!

Ik had ook geen voorkeur maar wel een heel sterk gevoel/overtuiging.

I loopt de hele dag met haar pop rond maar speelt inderdaad ook met " jongensdingen" enne is er echt meisjeslego?

Overigens is I veel drukker en ondernemender vergeleken met haar neefje, dat is echt een verschil van dag en nacht.

Geplaatst

Hier speelt de oudste niet met poppen, heb ik vroeger trouwens ook nooit gedaan. Ook niet met lego trouwens, ze is meer van de knutsel.

Ze heeft een vriendinnetje waar ze vrijdag een feestje van had en dat was wel grappig; toen ik aan haar moeder vroeg wat ze leuk vond om te krijgen: alles van Baby born of... van Lego! En dan geen meisjeslego want dat vindt ze stom. Kan dus ook goed naast elkaar gaan, je komt er snel genoeg achter wat ze leuk vinden.

Geplaatst

Had ik toch niet de laatste versie Syl?

[TABLE=class: cms_table_cms_table]

[TR]

[TD][/TD]

[TD]
Esther
[/TD]

[TD]
Henne (Koekie)
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Fren[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Henne[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Caro[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Babeth[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ivfsh[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Tool[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Esther[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Sen[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wen[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Guus[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[TD]
m
eisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Ruby[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kaartje[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
jongen
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dublin[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[TD]
meisje
[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Syl[/TD]

[TD]
meisje

[/TD]

[TD]
jongen

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Geplaatst

Ik heb het een keer doorgeven, meestal schrijf ik via de iPhone en dan is kopiëren moeizaam. Geen flauw idee of ik ooit op het lijstje terecht ben gekomen, niet opgelet.

Geplaatst

Haha Fren ik zie jou nu voor me als 'America's next top model' die van go-see naar go-see rent, alleen dan niet met ontwerpers maar uitgevers! Op hoge hakken, met een boek in de ene hand en een tasje van Babygap in de andere!

:clap2:

Vergt een goeie planning vooraf dus, I'm impressed!

Geplaatst

even reageren zonder al te veel hebben teruggelezen..

Henne ik doe deze keer niet mee voor lijstje. Dus geen raden voor Es en jou, niet omdat ik het niet wil maar ik voel er gewoon even niks bij, het is goed zoals het is. Na de laatste onbedoelde lullige opmerking afgelopen weekend met uitje manlief ben ik een beetje klaar met wat andere mensen denken of voelen..en, wanneer komt jullie geboortekaartje? Ik ben heel vriendelijk geweest, ook omdat ik weet dat anderen er niets aan kunnen doen, maar ik ben wel even klaar met al die positiviteit.

Hier ook even extra probleem. Na sluiting afdeling blijkt er een extra probleem te zijn. Ons team van 5 blijkt opeens met 3 in plannen gehalveerd te zijn. Door iemand die ik dacht te kunnen vertrouwen, ook voor toekomst geen concrete plannen voor goede invulling functie. het enige wat ik kan doen morgen is duidelijk maken waarom onze functie er toe doet. Maar ik baal ongelofelijk. Ik vind het ook min om lange tijd geen wens voor de toekomst duidelijk te maken, en pas op het laatste moment de kaarten te schudden...nouja, ik en mijn collega's blijven er in geloven, is het niet hier is het ergens anders.. sorry voor negatief bericht maar het is even niet anders. Ik denk wel gelijk ga niets meer doen in vrije tijd behalve dan wat ik leuk vind... xxx liefs van Eef

Geplaatst

Jeetje Eef, ik denk dat ik dan niet aardig kan zijn na zon lullige opmerking! Kanp dat je toch nog vriendelijk kan zijn.

Babeth, jullie weer thuis na een heerlijke vakantie! Leuke fotos op FB :)

Fen in NY, veel plezier en succes!

Tool, nog lekker aan het genieten op Lesbos ...

Wij zijn ook aan het aftellen voor de vakantie, ik kan niet wachten. Het is er maar 31 graden ;)

En vrijdag een date met een bijzonder persoon :)

Knuffel voor iedereen!

Geplaatst

Hè gats Eef, moeilijk om dan positief en vriendelijk te blijven, pfff. Het is altijd onbedoeld, maar soms lijkt dat ook maar een vrijbrief om mogelijk kwetsende opmerkingen te maken. Soms denk ik ook wel: mensen zouden tegenwoordig écht beter moeten weten en zich realiseren dat kinderen krijgen geen vanzelfsprekendheid is.

En dan ook nog achterbaks gedoe op je werk, kan me voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent. Hoop de je snel weer tijd en ruimte vindt om die dingen te doen die je energie en vreugde geven lieverd.

Guus wanneer ga je ook alweer? Heerlijk om naar uit te kijken. En als vrijdag de date is waarvan ik denk dat het is, word het zeker een bijzondere.

Geplaatst

We vertrekken dinsdag de 25 om 5.45 :) Lekker vroeg, dus ook vroeg van de zon genieten.

Ik denk dat je goed denk Henne :)

Geplaatst

Ohhh Eef , wat een klote situatie op je werk maar ook de o zo leuk bedoelde opmerkingen die je onwijs pijn doen! Wat Henne zegt, tegenwoordig zou men toch beter moeten weten! Knap dat je vriendelijk bent gebleven maar het moet ontzettend veel met je doen!Groot gelijk dat je alleen nog Eeftijd gaat inplannen!! Een knuffel voor jou meid!

Guusje, ik wens je alvast en hele fijne vakantie toe en wens jullie vrijdag een hele fijne dag toe, de afspraak zal zeer fijn zijn daarvan ben ik overtuigd!

Geplaatst

Gussje, wat ee fijn vooruitzicht! Lekker de zon opzoeken en genieten van een vakantie. Ben alleen even kwijt waar jullie heen gaan.

San, ik heb ook bewondering voor jou. Ik weet uit ervaring hoe megazwaar en emotioneel het kan zijn om ke moeder zo te zien. Daarnaast wil je het beste voor je ouders en helpt hen zoveel mogelijk, terwijl je ook nog je eigen gezinnetje hebt. Sterkte, meis met alles!

Tool, nog lekker aan het genieten daar?

Sen, schaam, schaam...... Ik zag dit weekend dat het kaartje (die ik dus al anderhalve week geleden gekocht en geschreven had) nog in de gang lag om weggebracht te worden. Ik had het aan manlief gevraagd omdat ik zelf afgelopen week ziek was, maar die is het dus vergeten. Ik breng hem deze week even langs in de bus.

Hoe is het verder met jou en J? Helpt de floradix al iets?

Henne, nog 2 nachtjes en dan de 20 weken echo. Het blijft altijd spannend (althans dat was toen mijn ervaring). Tja, en dan de vraag mbt een jongen of een meisje. Het cliche blijft gewoon waar: als het maar gezond is.

Ik sluit mij voor de rest aan bij hetgeen wat al is gezegd over meisje en jongens dingen.

Syl, hoe is het met jou? Ik was ook benieuwd naar de namen van jullie nieuwe aanwinsten (en brokkenpiloot).

Babeth, fijn dat jullie vakantie heerlijk was! Welkom terug!

Eef, nou dat is idd een erg lullige opmerking! Ik zou echt megaboos zijn. Nog knap van je dat je vriendelijk bent gebleven. Ik kan mij soms zo irriteren aan mensen die totaal niet nadenken, alles maar vanzelfsprekend vinden en op die manier (mischien wel onbewust) mensen kwetsen.

Succes morgen op je werk!

Fren, veel plezier daar!

Waarschijnlijk ben ik alweer meiden vergeten. Sorry!

Egootje: ik ben inmiddels weer griep vrij. Vandaag weer voor het eerst gewerkt. Nog wel veel moe en duizelig. Hopelijk gaat dit de komende weken langzaam verdwijnen.

Inmiddel alweer 11 weken en 1 dag zwanger, maar kan niet wachten totdat de 12 weken voorbij zijn. Volgende week maandag een afspraak met de gyn. Volgende week dinsdag de nekplooimeting. Als alles dan in orde is dan ga ik een banner maken en ga ik meedoen aan de poll (alhoewel ik er nog niet uit ben of ik wel wil weten wat het gaat worden)

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Wen fijn om te lezen dat het beter gaat, hoewel...schiet aardig op ; -)

Bedoel het niet lullig naar Henne en EDR wat betreft niet kunnen raden, maar zit even teveel in eigen cocon :( sorry, gelukkig snappen julliet. Het is te ingewikkeld om het allemaal uit te leggen, maar denk dat jullie t wel snappen, het is gewoon even bluh ; -) liefs van Eef

Geplaatst

Eef, even goed aan jezelf denken meis! Het is NU Eef tijd. Even terug kruipen in je coconnetje en weer je eigen kracht gaan terugvinden. Knuffel!

Geplaatst

Eef meis, we gingen hier niet meer verontschuldigen enzo weet je nog ;-) Ieders gevoelens worden hier begrepen en gerespecteerd. En zeker zoiets banaals als raden jongen-meisje....jouw hoofd (en dat van ook anderen hier) staat echt wel even naar wat anders.

Wen fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent. Bijna twaalf weken alweer joh! Wat bizar is het toch dat de weken bij iemand anders écht sneller lijken te gaan dan bij jezelf.

Geplaatst

Hey meiden,

Hier erg druk met J die alle aandacht opeist. Hij heeft nog steeds erg last van krampjes. Vannacht amper geslapen. Vandaag zijn we gestopt met de infacol en overgegaan op abc dophilus. Hopelijk heeft dat meer effect. Woensdag naar het consultatiebureau voor de gehoortest. Weet iemand of hij dan ook gelijk wordt gewogen enzo?

Knuffel voor iedereen

Wen: geeft niet hoor, beter laat dan nooit :-)

Geplaatst

Sen bij ons werd de gehoortest gelijk met de hielprik gedaan maar aks je bij het cb bent dan kun je ook laten wegen hoor. Niet zoals ik bijna vergeten om en omslagdoek voor J. Dan mee te nemen want wegen is zelfs zonder luier.

wat zielig hè die krampjes, ik hoop dat het nieuwe middeltje zal helpen!

Geplaatst

Knuffel voor Eef!

Sen, fietsen met de beentjes. Dat helpt de lucht eruit komen. Ik veel staan doen in de nacht. Liedje erbij en knallen maar :) Heel zielig idd, maar gaat over!

Geplaatst

Meiden. zit bij de huisarts. er even helemaal doorheen. vannacht mijn fiets gejat. de lay sprong op mijn buik en de pijn drong door tot mijn rug/bekken. ben al een week bongi. ben er zo klaar mee. ga een tabletke vragen voor het inslapen. volgende week zoveel indrukken dat ik echt niet zomaar in slaap val. afwachten dus.

sorry ben even alleen met mezelf bezig.

Dikke knuffel voor iedereen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden