Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hee liver meiden!

Ruby, san en Eef. Lieve meisjes: het klinkt zo standaard, maar het is heel erg gemeend: hele dikke knuffel voor jullie. Zou graag meer doen voor jullie! Ruby: al die pijn, wat een ellende. Ik hoop dat de dokter je kan helpen.

Eef: twee nare momenten. Die opmerking over dat kaartje os gewoon triest. Je zult het vast vaak genoeg kunnen hebben, maar er zijn ook momenten dat zoiets gewoon een hele grote welbekende druppel is. En je werk: wat een bizarre dingen kunnen er toch gebeuren hoop dat het opgelost zal worden.

San: jij weer aan het werk, zal gek zijn na deze vakantie. Rare vakantie, met veel emoties. Geef die leuke r een dikke knuffel van me!!

Fren: have fun in NY!! Heerlijk hoor. Naast alle werk ook lekker shoppen. Beter hoor! Hoe gaat het met missen van F?

Ik ben aan het werk, dus ga snel door.

Oh ja: Esther: we spreken tzt gezellig wat af bik kan ook prima naar jou komen als je graag foto's in je eigen huis wil. In het kamertje bijvoorbeeld. Kan geen garanties geven op het resultaat, haha. Maar gezellig wordt het vast en zeker!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ruby hoe was het bij de huisarts? Veel sterkte, neem niet teveel hooi op je vork he.

Ik ga zo naar osteopathie. Ben benieuwd hoe het gaat met autorijden. Morgen rond deze tijd zit de 20 weken echo er al bijna op meiden, echt spannend.

Geplaatst

Heb temazepan gekregen. 10 stuks om te kijken hoe het gaat. Maar ze advisserde me om een paar uurtjes minder te gaan werken. Alles bij elkaar op een hoop. Ja dan is het toch allemaal best veel.

Laatst nog de verzekering gebeld om te vragen hoeveel behandelingen er nu waren gedeclareerd. Ja echt 3. Dus definitief klaar. Speelt ook door je hoofd.

Vannacht A wakker gemaakt om te vragen of hij het ook zo warm had. Hij zei nee. Dus de overgang is echt ingezet. 20 oktober maar eens vragen of die eierstokken eruit kunnen. Dan ben ik er meteen doorheen. En ja dan is het afwachten hoe het reageert allemaal. maar zoals het nu gaat met echt alle pijnstillers die ik kan vinden in te nemen en van alles te veel innemen wordt ik ook niet beter.

Heb allemaal leuke dingen in het vooruitzicht, maar zoals ik me nu voel gaat het echt niet lukken. Ga ook minder doen voor de waterpolo. Vragen of iemand de jurytafel kan overnemen.

Kan wel janken.

Sorry echt echo vandaag...

Henne, succes.

Eef, balen zeg op je werk.

Sen, jij naar CB voor de hoortest met J.

Babeth, lekker genoten van de vakantie.

Syl, die kleine pups zijn dus donderstenen. Nou die kleine kat van ons ook hoor.

Dikke knuffel allemaal.

Geplaatst

Ruby ga je dat advies van de huisarts dan ook opvolgen lieverd.... Ik ben echt bang dat je een beetje overspannen aan het worden bent. Alles van de afgelopen jaren, alle fysieke dingen waar je mee te maken hebt, die hele verbouwing en dan nog de vele verplichtingen en hobbies.... veel daarvan vind je hartstikke leuk en doe je graag, maar het legt wel een druk op je en dat is misschien nu net even teveel. De huisarts geeft heel verstandig aan om eerst in wérk te gaan minderen en niet in de dingen die je energie geven. Leg dat advies niet zomaar naast je neer met 'we zien wel en straks gaat het vast beter'. Knuf!!

Geplaatst

Ohhh Rubster wat ellendig, ik sluit me aan bij de woorden van Henne, het is een keertje op en inderdaad even minder de druk van het werk maar als het gaat wel de leuke dingen doen, pas goed op jezelf lieverd, sterkte!!

Geplaatst

Ruby, volg ajb het advies van de huisarts op. Jij blijft maar doorgaan. Straks zit je volledig overspannen thuis meid. Ik snap je wel hoor, ik wil ook altijd maar doorgaan en heb ook maar 1 rem.. de noodrem. Ik hoop dat je wat hebt aan de temazepam. Slapen is toch wel heel belangrijk. Sterkte meid

Eef, knuffel voor jou. Wat een domme ondoordachte opmerking. Ze zouden eens moeten nadenken voordat ze iets roepen

Wen, bedankt voor je kaartje!

Geplaatst

Henne naar de osteopaat. Hopelijk gaat het autorijden goed. Spannend morgen de echo!! Ik hoef niet in de poll maar ik denk dat jullie een jongetje verwachten.

Es mijn gevoel bij jou was ook goed. Ik dacht dat je een meisje zou krijgen. Vandaag hopelijk minder pijn tijdens het werk? Anders echt naar je lijf luisteren hoor!! Had ik ook beter moeten doen.

Ruby dikke Kus voor jou!!

Fren ik zag mooie pumps voorbij komen op Fb!! Ik ben niet van de pumps maar vind ze echt mooi!!

Wen ben zo blij dat alles goed gaat!!! Bijna 12 weken joepie!!

Sen wat sneu dat J last heeft van krampjes. Gaat idd over straks en soms helpen geen middeltjes maar alleen fietsen met de beentjes en veel troosten door papa en mama!! Succes ermee. Lekker de hele dag bezig dus. Dat wordt straks al jullie in het ritme zitten wat rustiger en dan gooit ie idd zijn ritme weer om zoals iemand al aangaf. Verwonder je maar over alles wat komen gaat!!

Syl heb je genoeg afleiding van de beestjes??

Eef wat een rotstreek op je werk zeg!!! Nu lekker Eeftijd inlassen. Knuffel voor jou!!

Hier is het maar stil in huis. Ruben is hele dag naar de opvang en ik hoef pas om 14.45 uur te beginnen. Kijk er naar uit en zie er tegenop tegelijk. Alle "problemen" van anderen lijken in het niet te vallen met waar mijn moeder nu tegen vecht. Ik hoop dat ik het trek anders op tijd aan de bel trekken of in ieder geval bespreekbaar maken.

Ben nu beetje was aan het wegwerken en tijd voor mezelf is vreemd maar ook lekker. Heb R zijn boekjes bijgewerkt in zijn opgroeiboekje. Ik heb een fotoschrift gemaakt voor de opa's en oma's maar die was nog niet binnen. Hopelijk morgen of donderdag, dan kan die op de post naar mijn ouders. Ben met een groot fotoboek van R zijn eerste jaar bezig waar ik echt alles in plaats wat ik er in wil hebben. Zal best een dik boek worden, maar wel mooi. Moet een selectie maken uit ruim 3500 foto's!!! Leuk om te doen in ieder geval. Geeft me ook weer afleiding, ook weer confronterend, maar dat soort momenten zullen er altijd blijven bestaan.

Geplaatst

Hi lieve meiden,

Al weer veel te lang geleden maar simpelweg niet eerder tijd gehad om te mailen na onze vakantie. Inmiddels al weer een week aan het werk... ik schaam me diep;-) Vakantie was heerlijk, gewoon even genieten van tijd samen en niets moeten. Zon, zee, strand, boeken (deel 1 Vijftig Tinten;-)), wijntje en lekker eten. Wat wil een mens nog meer??! Hmmmm een weekje langer;-)

In alle rust en wijsheid ook besloten de cryo's nog even in de vriezer te laten. Geen zin in alle poespas eromheen met infusen, Prednisolon etc. Gewoon even geen polonaise aan m'n lijf nu. Even de rust vasthouden van de vakantie. Lukt niet hard na een te drukke week vorige week, daarom deze week in de herkansing met manlief in Parijs en ik alleen werk...

Het lukt me niet om alles terug te lezen maar ik geloof dat ik wel de grote lijnen te pakken heb:

Ruby, een hele dikke knuffel. Niet gemakkelijk allemaal en soms is de batterij gewoon leeg. Vooral als je niet slaapt. Wijze huisarts in elk geval! Ik sluit me helemaal aan bij wat anderen je al gemaild hebben. Sterkte in elk geval!

San, ook voor jou/jullie een zware en verdrietige tijd. Ik weet hoe machteloos je je voelt en ik weet helaas ook hoe slopend de afstand is. Je wilt niets liever als daar zijn maar dat kan niet want je hebt je verplichtingen waar je woont. Het leven is soms zo kwetsbaar en je mama zo ziek zien... Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte de komende tijd!

Syl, niet veel van je gelezen dus wellicht nog gewoon moeilijk en lastig allemaal? Sterkte in dat geval!

Henne, bijna 20 weken. Morgen de echo?? Spannend! En balen dat die allergie blijft opspelen.

Ivfsh, hoe bevalt het werk in het Eindhovense?? Naar je zin? Lang onderweg vanuit Utrecht of valt het mee? En hoe is het om jullie meisje naar de opvang te brengen?Heeft ze het daar naar haar zin??

Eef, wat een ongelofelijke lompe tactloze vraag!!!! Ooohhhhh wat zou ik enorm boos zijn. Ik kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt nu. Dat is echt niet zo heel erg vreemd hoor! En dan het gedoe op je werk. Pfff balen en het kost vooral veel energie die heel veel beter kunt besteden. Dikke knuffel voor jou!

Guus, bijna vakantie. Lekker gaan genieten. Waar gaan jullie ook al weer naar toe??

Tool, jij zit nog onder de Griekse zon volgens mij? En langzaam gaan we naar oktober... Jullie trouwdag:-) Genieten daar nog even!

Babeth, ook weer terug van weg geweest! Volgens mij hebben jullie het fijn gehad in Italië? Althans als ik de foto's zo bekijk;-)

Sen, huuuuu ik moet helaas toegeven dat ik Wen achterna ga. Jouw kaartje staat hier nog het aanrechtblad;-( Sorry! Ik doe hm NU in mijn tas en dat gaat ie morgen op de post. Beloofd!! Alles goed met jou en jullie kleine lieverd?? was zwaar geweest volgens mij (heb niet alles kunnen volgen want geen internet in de 2e week van de vakantie).

Wen, jij schiet ook al weer aardig op? Alles goed tot nu?

Fren, in NY!!! Gaaf!!! Hard werken waarschijnlijk maar ook erg leuk om daar te zijn. Tijd om F.iene te missen of té druk? En natuurlijk moet er nog geshopt worden!

Caro, hoest met de tweeling?? Ze groeien als kool als ik de foto's op fb mag geloven?!

Es, hoe is het me jou? Las ergens dat werk zwaar is? Lieve meid, werk is echt maar werk. Dat kleintje én jij zijn het allerbelangrijkste dus als het teveel is dan vooral stoppen met werken of alleen administratief werk. Zorg goed voor jezelf, deze tijd is zo bijzonder en kostbaar!! Daarna kun je altijd nog heel veel en heel hard werken;-))

Hmmmm sorry als ik nog meiden vergeten ben maar nu ben ik het echt helemaal kwijt. Ik ga proberen een beetje bij te blijven en te reageren maar ik merk dat ik ook een beetje in mijn cocon zit (Eef, mooi geschreven). Ik kom tot weinig naast werk en zoek het eigenlijk ook niet. Mijn hoofd nog vol met vragen en volop zoekend naar een (nieuwe) balans. Op advies van maatschappelijk werk in elk geval mijn werkweek anders ingedeeld waardoor ik vanaf 1 okt de hele woensdag vrij ben en de vrijdagmiddag. Een rustpunt midden in de week brengt op dat vlak meer balans en zorgt er hopelijk voor dat ik niet helemaal uitgeput aan het weekend begin.

Zo, nu nog even opruimen en dan lekker met een boek in bad. Morgen weer een lange drukke dag op kantoor! Wel leuk gelukkig;-)

Liefs en een dikke knuffel voor allen

Geplaatst

Ceeke, leuk om weer eens wat van je te horen! Verstandig om even de rust en het vakantiegevoel vast te houden door nog even in de pauze stand te blijven mbt de medische molen. Even je lichaam en geest rust geven.

Ruby, neem het advies van je huisrats ter harte en kies even voor jezelf! Sterkte!

Henne, succes morgen bij de 20 weken echo!

San, Wat zal het fotoboek een waardevol geschenk zijn voor de opa's en oma's! Succes, maar ook sterkte met het uitzoeken van de foto's en de bijbehorende gevoelens en herinneringen.

Hier weinig nieuws. Ik zat net te zappen en zag een stukje van b.arbies baby. Ik heb met verbazing (en hoofdschuddend) zitten kijken. Wat een uitspraken. Snel maar weer doorzappen.

Fijne avond allemaal.

Geplaatst

Jeetje Ceeke ik ben onder de indruk van wat je allemaal onthouden hebt! Ik onthou er meestal 3 of 4 als ik een heleboel heb moeten teruglezen...

Fijn dat je vakantie lekker was, verstandig besluit van de cryo's...

Ja Kaat en Bram groeien als kool, het cliché is waar: je denkt eerst van niet maar het gaat supersnel! Het wordt steeds leuker vind ik.

Ga maar weer een stukje Dallas kijken. Jammer dat het zo tegenvalt, ik vind er niet veel aan, terwijl ik het vroeger leuk vond. Alleen grappig om JR te zien maar de jonge generatie vind ik helemaal geen sterke karakters.

Geplaatst

San dat is heel begrijpelijk. Jullie leven lijkt even stil te staan en de rest van de wereld draait gewoon door alsof er niets aan de hand is. Gek maar tegelijkertijd ook wel goed natuurlijk

Ceeke, fijn dat jullie zo hebben genoten van jullie vakantie. Ik snap dat je die rust even wilt vasthouden. Wat leuk dat je een kaartje stuurt. Vind het zoiezo leuk dat er uberhaupt aan ons wordt gedacht dus als'tie wat later is maakt dat helemaal niet uit hoor!

Wen, ik kwam vorige week ook al zappend voorbij barbie's baby en ik irriteerde me wezenloos aan bepaalde uitspraken die ze deed over zwanger zijn..... ondankbaar verwend nest met het IQ van een poffertje...

Geplaatst

Mogge meiden, slecht geslapen en onwijs de zenuwen. Gisteravond bij plassen minuscuul rood flubbertje bloed...wat??? Had dit vorige week ook al een keer maar toen dacht ik dat het misschien door harde ontlasting kwam, dat kon nu echt niet. Bij afvegen en verder echt helemaal niets dus wat dit nou is en waa het vandaan komt? Dacht misschien bloed in urine? Toch blaasontsteking? Sta beetje in dubio wat te doen. Vk heeft vandaag geen tel spreekuur dus dan moet ik bellen voor 'spoed' terwijl ik morgen een afspraak heb. Of huisarts even bellen? Bleeghh.... Ben er helemaal weer onzeker en onrustig van. Zo eerst maar de echo, misschien dat die mog inzichten geeft of juist geruststelling. Tot later.

Geplaatst

Henne succes straks ! Zou denk ik eerst echo afwachten en als je dan nog geen fijn gevoel hebt rustig de vk bellen hoor. daar zijn ze er voor.

Later meer meiden...fijne dag.

Geplaatst

Henne succes en veel kijkplezier straks. Wel weer jammer dat er wat bloed te zien is. Straks een goede echo zodat je met een big smile terug in de auto zit.

Heel benieuwd wat jullie krijgen!

Geplaatst

Kalimera meiden!

Ruby, wou dat ik iets voor je kon doen. Hoop dat je het advies van je ha opvolgt, want anders zit je dadelijk helemaal 'gebroken' thuis. Lieve knuffel meid.

Eef, ik sluit me aan bij de rest. Horkerige opmerking en wat balen van je werk! Heel begrijpelijk dat je even teruggaatinje coconnetje! Gewoon lekker doen meid! Ook een knuffel voor jou!

San, hoe ging het met de eerste werkdag? Zie foto's van r. Voorbij komen op fb. Echt heel leuk! Filmpjes heb ik nog niet bekeken, maar ga ik zeker doen.

voor jullie staat nu de wereld en/of het leven even stil door wat er allemaal aan de hand is met je moeder. En da is begrijpelijk, tenminste wij begrijpen dat. Kan je niet meer geven dan een lieve warme knuffel!

Ceeke, fijne vakantie gehad. Hoop dat je t gevoel iets langer kunt vast houden, door t werk verdwijnt t vaak weer heel snel. Goed dat je nog even alles laat rusten en weer verder gaa wanneer je er klaar voor bent!

Henne, vandaag de echo. Heel veel succes en kijkplezier. Balen dat er toch weer wat rood was, maar ik denk een gesprongen vaatje. T is ja allemaal beter doorbloed, maar ik snap dat je er weer moedeloos en onzeker van wordt!

Fren, wereldvrouwen! Lekker eeraan het genieten en werken in NY, gaaf! Mijn zusje vindt NY helemaal geweldig!

Sen, mijn kaartje wordt volgende week verstuurd, hihi. Ben nog steeds in het Griekse, en heb zelfs jullie kaartje nog niet gezien, maar dat komt vrijdag wel!

Wij genieten hier nog steeds volop! We hebben nu een auto, gisteren en vandaag dan de laatste dag. Dus we gaan zo weer vertrekken, willen er het meeste uithalen. Leuke avonden hier, lekker eten en als we terug zijn, dan wordt het even heel erg letten op t eten. De zaterdag erna namelijk jurk passen, Hahahaha dus heb een volle week om ea kilootjes en cm's kwijt te raken, maar dat gaat wel lukken. A. Gaat met me meedoen.

Es, gefeliciteerd met je verjaardag meid! Heel veel plezier

Wen, rustig aan meid!

Liefs,

Tooltje

Geplaatst

Es gefeliciteerd met je verjaardag!!!!! Het mooiste kadootje groeit in je buik, dus je dag kan al niet meer stuk denk ik.

Henne je kan je urine natuurlijk altijd even laten checken bij de ha. Hopelijk kunnen jullie toch verwonderd naar de echo kijken. Heel bijzonder om zo jullie kindje te zien.

Werken gister ging goed. Was wel even lekker om te zorgen zonder emotioneel betrokken te zijn bij de cliënten. Meestal heb ik opstartproblemen na de vakantie, maar gister dus niet, was wel fijn.

R is hele dag naar de opvang geweest en was helemaal versleten. Heeft 2x een uurtje geslapen en lag er om 19 uur in. Toen ik net op bed lag zo rond 23.30 uur begon hij ontzettend te huilen en te krijsen en slaapt nu nog!! Oh nee ik hoor hem net wakker worden. Lekker geslapen dus!! Staks met hem op bezoek naar oma. Elke keer dat ik het van plan ben komt er iets tussen dus maandagavond gebeld en afspraak gemaakt. Dan heb ik een stok achter de deur en ze is zo leuk met hem bezig en hij met haar.

Vandaag weer een late dienst en donderdag weer dagje vrij, heerlijk.

Geplaatst

@Henne, heel veel succes met de echo! Sluit me bij Syl aan dat er straks maar een mooie smile mag staan!

@Witje, heel veel sterkte in deze zware tijd.

@Sen, geniet van J!

Voor de rest niet bijgelezen, maar voor iedereen een hele fijne dag.

Geplaatst

TOOLTJE!!!! Geweldig dat je zo geniet daar in het mooie L.esbos. Ben er heel benieuwd naar geworden en staat op mijn lijstje!! Die kilootjes en cm zullen jullie vast wel lukken als je terug bent. Gewoon op water en brood;))

Ceeke fijn dat de vakantie zo goed is en dat jullie je rustige gevoel nog even vast willen houden. Dat is voor je lijf ook goed!! Wie weet waar dat straks goed voor is geweest als jullie weer klaar zijn voor de cryo's!

Ruby heb je op je werk al gesproken over minder werken?? Zoals de dokter geadviseerd heeft??

Geplaatst

@Es, gefeliciteerd met je verjaardag vandaag;-) Maak er een gezellige dag van en laat je lekker verwennen!

@Henne, bij twijfel aan een (beginnende) blaasontsteking gewoon met je plasje naar de huisarts gaan. Niet over twijfelen, gewoon doen om wat meer zekerheid te krijgen. Jij kent je lijf het beste!! Toen ik zwanger was van Féline* had ik een week na het plaatsen van de cerclage een onbestemd gevoel, geen pijn bij het plassen maar het voelde gewoon niet lekker. Uiteindelijk bleek het een heel erg beginende blaasontsteking te zijn waarvoor doc nog geen meds zou voorschrijven maar gezien de operatie en de zwangerschap nu dus wel. Doe waar jij je goed bij voelt en laat je niet lijden door wat anderen daar van denken, meis!! Die hebben namelijk niet meegemaakt wat jij wel hebt meegemaakt... Hop hop hop naar de huisarts dus!!

@Kaartje, oohhhh jou was ik dus vergeten in mijn mail van gister;-( Hoe is het daar? Ik herken wat je schrijft over witte testen en "de wetenschap" die ze brengen maar toch kl... voelen. Tja, soms voel ik me een enorme doos en een andere keer denk ik dat ik het doe om mezelf te beschermen. De waarheid zal wel in het midden liggen;-)

@all, fijne dag vandaag en werk ze met plezier!! En degenen die niet hoeven te werken: relaxte leuke dag gewenst!

Liefs,

Geplaatst

Esther, gefeliciteerd met je verjaardag, maar er een gezellige dag van. -x-

Henne, heel veel kijk plezier!

Geplaatst

Hi meiden, alles zit erop en eraan en het is....een zoon!

Enige was dat een van de niertjes wat groter was (niet het niertje zelf maar het kelkensysteem oid), was op de grens dus dwaroor met 32 weken terugkomen. Baarmoederhals is ook gemeten en die was 3.8/4 cm, dat is oké toch? Placenta lag nu ca 3 cm van de baarmoedermond af, dus ook geen probleem meer.

En toch....ik had gedacht na deze echo blij en opgelucht te zijn, maar ik heb een half uur naar beelden zitten kijken en ik kan me gewoon nog steeds niet voorstellen dat dit ons kind is, dat dit in mijn buik zit. Ik blijf bang dat het te vroeg geboren gaat worden en denk dat ik me daardoor nog steeds niet echt durf te hechten. Had verwacht nu helemaal blij los te gaan op het kamertje en ik zit vervolgens gewoon in een dikke dip, net alweer wat tranen gelaten ook, zucht.

Wel nog even met deze gyn overlegd over harde buiken en beetje bloed bij plassen. Als je met afvegen echt niks ziet verder is het heel onwaarschijnlijk dat het vaginaal is, idd urine op kweek laten zetten. Huisarts gebeld en morgen ochtendurine brengen omdat die meest betrouwbaar is. Verder zijn harde buiken niet erg zolang er geen regelmaat in zit. Nu hoop ik maar dat ik gewoon toch een blaasontsteking heb, dan is een hoop vaag gedoe verklaard.

Overigens is J helemaal blij, die liep te glunderen. We hebben ook mooie foto's meegekregen, zal kijken of ik straks wat kan plaatsen. Al riepen we beiden bij de 3D: zo hij is lelijk! ;-) moet nog beetje uitdeuken volgens de gyn.

Lieverds, is lees later bij, moet even bijkomen van alle indrukken denk ik.

Geplaatst

Yes Yes Yes een Zoon!!!!! Wat fantastisch. Ben bevooroordeeld want ik heb er ook eentje!!!!

Mooi dat alles erop en eraan zit!! Nog een controle check met 32 weken, zal vast ook goed komen met het niersysteempje.

Meis ik heb me ook niet gehecht tijdens de zw. Zo onzeker en onwerkelijk is het allemaal. Mijn hechting met R begon pas echt toen ik een paar weken thuis was en het besef kwam dat hij er nu echt was en alles goed was e.d. en hij er nooit meer vandoor zou gaan!! Leg niet zoveel druk op jezelf. Vertrouwen komt echt niet zomaar ineens uit de lucht vallen na een echo.

Lift mee op de posie gevoelens van J!!!! Is heel moeilijk en makkelijk getypt van mij. Je bent op de helft van deze achtbaan en na de bevalling komen er weer andere onzekerheden of je het allemaal wel kan en of je het wel goed doet. Als je je gevoel volgt komt het helemaal goed. Je zat toch zeker wel met een grote glimlach in de auto terug????

:positive energie:

Geplaatst

De glimlach moet hier nog komen, denk dat ik gewoon ook te moe ben na niet slapen. Vind het allemaal heel erg onwerkelijk, m'n buik, de beweging, de echo's... Net of het niet over ons gaat, nog steeds. Dalijk eerst maar eens een eindje lopen en dan een tukkie doen.

Geplaatst

Henne wat fijn dat alles goed was! En meid zo herkenbaar de gevoelens die je nu hebt. Ik had ook verwacht enorm opgelucht te zijn...natuurlijk was ik dat ook wel maar ik ben ook nog steeds bang dat het te vroeg geboren gaat worden. Afgelopen weekend voelde ik haar weinig, nou ja dan ben ik ook in de mineur hoor! Ik haal me dan van allerlei scenario's in mijn hoofd en ga spitten op internet!

Voor nu is het goed, garanties kan niemand je geven maar echt...voor nu is het gewoon goed met jullie knul!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden