Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Laika, gefeliciteerd met jullie knul!! Had t al via fb gedaan, maar nu ook nog via t forum! Geef m maar een flinke knuffel van tante Tool

Geplaatst

Tante Tool....wat klinkt dat leuk :-) Laika gefeliciteerd met jullie mannetje!

Babeth, ik zit eens te rekenen, maar zou zaterdag de punctie niet erg vroeg zijn? Groeit het zo hard bij jou?

Hier aan het ontbijt, paar folders van de open uni.versiteit gedownload. Het gaat niet eens alleen om de afleiding, ik kan ook gaan pianospelen, breien, administratie opruimen, genoeg te doen. Ik wil gewoon heel graag ook even iets met m'n hersens doen. Op zich een goed teken, want geeft aan dat de overspannenheid wel minder is. En of het lukt, qua energie én nadenken, moet nog blijken hè, misschien kom ik op het moment gewoon wel niet verder dan maxi cosi's en rompertjes :-)

Geplaatst

Goeiemorgen!

Vandaag geen probleem met de kat... dat wil zeggen dat ie P er uit heeft gemiauwd om 6 uur dus die kan dan als kattenluik fungeren... die gaat dan niet zoals ik terug naar bed.

Kaartje kattenluik is ie te oud voor om nog te leren. Hebben we in ons vorige huis geprobeerd, gat in de keukendeur gemaakt, kattenluik er in en meneer ging er voor zitten om te kijken wat voor weer het was... Uiteraard geprobeerd op allerlei manieren hem er door te krijgen, lukte ook een enkele keer maar al snel niet meer. Dus ga geen gaten meer in deuren maken... Nog meer tips?

Geplaatst

Op.en uni? Wat leuk! Daar werk ik! Hihi. Heb alleen niets te maken met de studenten en de opleidingen, maar wel leuk als je iets zou gaan volgen!Tante tool klinkt idd heel leuk, ja, hihi. Tante n. Ook, maar dat kon ik,hier niet schrijven...Zie net bij de ns reisplanner dat ze aan t spoor aan t werken zijn tussen w.ee.rt en sit.tard, zucht...zal een stuk met de snelbus moeten gaan. Ach ja.Ceeke, is goed. Zolang je het niet erg vindt om te rijden. Terug kan ik wel met de trein, heb ja toch zo'n dagkaart. Komt goed!

Geplaatst

Ik doe m'n best om het erop te laten lijken, maar lukt niet helemaal. De kapper heeft toch meer technieken om het zo t föhnen en te kammen. Ik heb alleen maar mijn borsteltje en een föhn. En kan niet rondom mezelf lopen, hihi. Maar op zich zit het wel goed. Het staat iets minder bol. Maar het is dan ook niet getoupeerd. Daar heb ik 's ochtends echt niet het geduld en de tijd voor. Wel zit er veel haarlak in, yak.

Geplaatst

Ik kan niet om mezelf heen lopen.... :happydance: briljant Tool, dat is nu precies mijn probleem met kapsels. Heb het even kort gehad, moest ik met een stijltang aan de slag....elke dag!! Niet aan mij besteed. Nu is het helemaal niks. Het valt uit als een gek, ik durf geen high lights dus het lekker uitgroei, het is droog en het pluist (zijn jullie vast voorbereid). Misschien vd week nog even laten knippen, scheelt altijd weer iets. Maar weinig zin/puf om de tijd en energie die ik op een dag heb bij de kapper door te brengen.

Ja O.U. heb ik al vaker naar gekeken, het is alleen best veel geld. Niet superduur hoor, als je naar dingen als N.COI e.d. gaat betaal je veeeeel meer. Maar ja, dat gaat meestal toch via de werkgever. Ik zit te denken om gewoon met één module te starten. Als het bevalt kan ik het misschien doorzetten als ik weer aan het werk ben. Wil heel graag wat meer van organisatie psychologie weten als ik voor mezelf zou gaan werken. Dan kan ik het allemaal net wat breder trekken dan alleen communicatie-onderzoek. Maar goed, eerst maar eens kijken wat het echt kost, wat de eisen zijn en hoeveel uur je er in moet stoppen. Want veel zal het nog niet zijn.

Geplaatst

Je haar zat erg mooi Tool.

Ik had laatst een feestje dus had de Carmenset uit de kast gehaald van moeders uit de jaren 60 en omhoog gestoken. Zat heel veel haarbal in, verschrikkelijk maar anders bleef het niet zitten. Zaterdag eens kijken of dat lukt.

Laika gefeliciteerd met jullie knul.

Hier al 2 wk verkouden met veel hoesten, wat een rot weer :-(

Geplaatst

Syl doe jij haarbal in je haar zodat het blijft zitten??? hahahaha

Laika hier ook gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Mooie dag van maken!!

Testr helemaal vergeten gister maar hier ook alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.

Henne wat een mooie BUIK op fb. Van buikJE is geen sprake meer hoor!!

Es hoe is het met jou buik?? fotootje???

Oh ik vind het echt jammer dat ik er niet bij ben zaterdag :(( hopelijk ben ik volgende keer weer wel aanwezig

Geplaatst

Oh babeth wat gaat het weer spannend worden bij jullie zeg! Ik hoop trouwens ook idd wel echt dat je erbij bent hoor zaterdag!

Henne wat leuk om te lezen dat je je aan het orienteren bent op e.e.a.! klinkt zo positief zeg! En wat super dat je zelf aan het naaien bent/gaat!

Hier is de kogel door de kerk. Ik ga volledig de ziektewet in. Het hele weekend harde buiken gehad, gisteren nog wel gaan werken maar het was echt vervelend gewoon. I.o.m. de vk besloten om te stoppen. Ze vond mijn klachten teveel werk gerelateerd. Ik ga nog wel een keer of twee, drie per week naar het werk voor een paar uur om lekker wat administratief werk te doen hoor. Helemaal thuis zitten hoeft van mij echt nog niet. Het voelt raar en vreemd. Eigenlijk gaat mijn verlof een soort van in zeg maar. Hoe bizar is dit, zo lang niet te moeten werken!

Geplaatst

San idd jammer dat je er niet bij bent!

Henne ook hier...meid wat een mooie foto! Wat een mooie buik heb je! En idd helemaal niet zo klein hoor! Volgens mij heb je meer buik dan ik toen had!

Ik zal gerard vanavond vragen om weer eens een foto te maken.

Geplaatst

Hihi die foto is ook wel onder de beste hoek, met een straks shirt aan genomen hè. Het grappige is, ik vind het zelf ook al heel wat. Maar bijvoorbeeld bij fysiosport, hoor ik van iedereen dat ik zo'n bescheiden buikje heb. Misschien omdat het echt bijna alleen buik is... Heb wel iets meer kont en heupen, maar niet heel erg zichtbaar voor wie me niet goed kent.

Syl haarbal,....is dat iets speciaals? :-) Lach me trouwens dood, de discussie wat trek ik aan is verschoven naar hoe zit m'n haar hihi.

Esther goed zo meis. Het zal zeker vreemd voelen, maar ik denk dat het ook een opluchting zal zijn dat de druk van het 'moeten' weg is. Je houdt nog contact, kunt op goede dagen jezelf nog nuttig maken, maar kan nu ook vooral naar je lijf luisteren. En dat zal echt heel fijn zijn denk ik.

Geplaatst

Hihihi, syl met haar haarbal en ik die er niet omheen kan lopen, Hahahaha.Es, goed dat je nu volledig ziek gemeld bent. Zal idd vreemd aanvoelen, maar is echt t beste zo!Henne, mooie buik hoor! Ben benieuwd naar die van jou es!

Geplaatst

Es wat verstandig!!!! Jij en ukkepuk zijn het allerbelangrijkste. Ik had het ook nodig om aanwezig en bezig te zijn toen ik niet meer kon/mocht werken. Maar ja ik lag er dan ook al uit sinds 13 weken zw. Ook tijdens je administratie jezelf in acht nemen hoor. Steeds dezelfde houding gaat ook opbreken. Maar deze belangrijke stap heb je al genomen!!

Henne jij bent ook niet echt breed enzo dus ja waar moet zo'n buik dan zitten he?? Nee hoor, zo bescheiden is ie echt niet!! Gewoon mooi.

Geplaatst

Es, het is al gezegd maar echt heel goed en verstandig voor je dat je nu even voor je kindje en jezelf hebt gekozen!. Je lichaam geeft overduidelijk aan dat het even teveel is geweest. Ook jezelf in acht nemen met administratief werk. Zeker bij rug en bekkenproblemen kan dezelfde houding voor extra pijn zorgen.

En...., kom maar op met die buikfoto!

Henne, wat een mooie buik op fb!

Laika, gefeliciteerd met J.

testr, jij ook nog gefeliciteerd met je verjaardag (weliswaar een dagje te laat).

San, hoe is het nu met jou en je familie?

Hier nog niet alles bijgelezen, dus dat ga ik nu maar even doen.

Tot latersss

Geplaatst

Ik denk dat zaterdag alle oogjes het eerst naar Henne en Esthers buik gaan... mooi hoor Henne, wie had dat gedacht, jeeh!! Van jullie allebei zo gaaf dat het toch nog gelukt is, maakt ons blij!

Geplaatst

Bleeegh, vandaag opeens weer telkens misselijk. Moeheid? Of drukt Koekie tegen m'n maag? In ieder geval wel irritant. Net eropuit geweest voor maxi cosi, nu maar kijken of ik kan slapen en me dan beter voel. Moet zaterdag natuurlijk wel fit zijn ;-)

Toch geweldig, dat er elke meeting weer andere buiken te bewonderen zijn. Eens Sandra en Simba en Laika toch ook?, in Scheveningen waren het Ivfsh en Fren, bij Vroeg Testr....volgende keer Wen en...Babeth, Syl.....een spontaan wondertje...

Geplaatst

Toen was ik er niet bij, zat al wel te denken maar wist niet meer precies wanneer het was haha. En ik weet dat ik hier wel gecorrigeerd of aangevuld word ;-))

Geplaatst
Ik kan niet om mezelf heen lopen.... :happydance: briljant Tool, dat is nu precies mijn probleem met kapsels. Heb het even kort gehad, moest ik met een stijltang aan de slag....elke dag!! Niet aan mij besteed. Nu is het helemaal niks. Het valt uit als een gek, ik durf geen high lights dus het lekker uitgroei, het is droog en het pluist (zijn jullie vast voorbereid). Misschien vd week nog even laten knippen, scheelt altijd weer iets. Maar weinig zin/puf om de tijd en energie die ik op een dag heb bij de kapper door te brengen. .

wen er maar aan Henne... ik had tijdens mn zwschap haaruitval, maar na de bevalling was het écht dweilen met de kraan open. Echt plukken haar na het douchen, jak. Gelukkig komt het nu terug, maar ook dat ziet er niet uit, allemaal korte haren, soort pony rondom mn gezicht...

haha, ja den bosch.,.. dat is al weer een jaar geleden. Toen zaten we allebei met dikke buik caro! En nu al weer 8 mnd oud.

Maar tis waar Henne, het is super dat er iedere keer weer nieuwe meiden zwanger zijn. Goed excuus om te blijven meeten :laugh:

Geplaatst
Bleeegh, vandaag opeens weer telkens misselijk. Moeheid? Of drukt Koekie tegen m'n maag? In ieder geval wel irritant. Net eropuit geweest voor maxi cosi, nu maar kijken of ik kan slapen en me dan beter voel. Moet zaterdag natuurlijk wel fit zijn ;-)

Toch geweldig, dat er elke meeting weer andere buiken te bewonderen zijn. Eens Sandra en Simba en Laika toch ook?, in Scheveningen waren het Ivfsh en Fren, bij Vroeg Testr....volgende keer Wen en...Babeth, Syl.....een spontaan wondertje...

Maar dan moet de volgende meeting wel plaats vinden voor april (het liefst nog voor februari, gezien de bevaldatum van henne), anders is mijn buik niet meer te bewonderen. Athans......een lege flubberbuik ofzo.....lol:). Maar dan hebben wij hopelijk nog wel de buiken van Babeth, syl en een spontaan wondertje?

Ik had er graag bij willen zijn, maar de combi high tea en 'svonds een bruiloft is toch even teveel van het goede.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden