Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh wat romantisch allemaal!!

Ik ging (bijna onder dwang) in mijn vakantie bij mijn nichtje logeren, die hadden net een nieuw huisje gekocht in Zeeuws Vlaanderen en ik was op zoek naar betaalbare koopwoning, omdat het wonen in Den Haag te duur werd voor mij. Mijn nicht en ik hadden sinds kort weer contact. We zouden de 2e avond gaan stappen en haar vriend (nu haar man) dacht: Ja ik zit met 2 kakelende kippetjes opgescheept dus had een vriend uitgenodigt om mee te gaan, zodat hij zich niet zo verloren zou voelen.

P kwam daar de kamer binnen en het klikte vanaf minuut 1 tussen ons. Hele avond met hem gekletst en het was nogal laat geworden dus is hij naast me in het 1 persoonsbed gestapt bij mijn nicht thuis en hebben tot het ontbijt verder liggen kletsen. Hadden allebei genoeg van het andere geslacht hihi.

De 2e avond vroeg hij of we weer in het 1 persoons bedje zouden liggen of dat ik in zijn 2 persoonsbed zo kruipen. Ik zei tegen mijn nicht dat ik mijn tandeborstel mee nam en ben met hem meegegaan. Heb met mijn dronken kop de hele wasbak volgekotst bij hem in de badkamer en was nog nooit zo beroerd geweest van drank ;).

Van de 14 dagen dat ik daar geweest ben heb ik er 5 bij mijn nicht geslapen en de rest bij P. Dat te bedenken dat ik niet meer dan een paar onderbroeken, sokken en extra set kleding bij me had, heb daar nog kleding moeten kopen. Was niet van plan zo lang te blijven. Na een half jaar heen en weer pendelen tussen het Haagse en het Zeeuws Vlaamse ben ik bij hem ingetrokken toen ik een baan gevonden had.

Zo grappig eigenlijk hoe mensen elkaar leren kennen he?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat leuk om te lezen meiden! Echt heel leuk hoe iedereen zijn lief heeft ontmoet.

Wij waren echt nog super jong (19), dus nog aan het studeren. Wij hebben elkaar in een studentenkroeg (De Bunker, hoe romantisch...) op een pooltafel leren kennen via een wederzijdse vriend. Haha. Zou je toch niet denken dat daar zo'n lange en serieuze relatie uit voort zou komen, toch? Allebei totaal niet op zoek naar een relatie, genoten echt allebei super van onze vrijheid, maar ja, we vonden elkaar toch wel heeeeel erg leuk. Duurde wel lang voordat we gingen samenwonen, dat deden we pas toen we uitgebreid aan het werk waren, daarvoor wilden we gewoon lekker zelf op kamers wonen en ons eigen pad uitstippelen. Moet er echt niet aan denken om zonder ar te zijn....

Kaartje: ik laat het je nog even weten van het carpoolen. Heb 's ochtends namelijk eerst nog een kraambezoekje, dus even kijken hoe ik het precies doe met rijden.

Geplaatst

Op ivfsh na, lopen we gelukkig allemaal niet zo snel van stapel, hahaha! Wij zijn naruim een jaar gaan samenwonen, maar in de praktijk verplaatsten we ons gewoon om de paar dagen van a'dam naar duivendrecht en viseversa... We kochten al na 14 maanden samen een huis, over vertrouwen gesproken!

Geplaatst

Haha ivfsh is dat de bunker die ken? Daar in de buurt van het station in ehv?

leuk om te lezen hoe de relaties zijn ontstaan!en bijzonder wat ieder zo met haar partner heeft doorstaan en doorstaat, echte liefde!!mooi hoor .

rubster, ik ben op zich ook een doener dacht ik maar het gevaar is dat je bezig blijft met wat dan ook om maar niet te gaan denken, dat breekt je dan op omdat je het doen op een bepaald moment niet meer kunt vanwege gebrek aan energie.

ik vind het echt rot te lezen dat je niet goed begeleid wordt vanuit het zkh om de geschikte voor je te vinden.

Geplaatst

Hee babeth, nee, de bunker in Wageningen. Wel vergelijkbaar hoor echt überhaupt romantisch: NOT. Maar wel erg leuk, heel veel late avondjes beleefd :-).

Geplaatst

Wat grappig zoveel internetrelaties, maar gelukkig ook uit de kroeg. Wij zijn ook een koppeltje uit de kroeg. Ik was min of meer met iemand samen, maar da wilde ik niet meer. Toen ik in m'n stamkroeg was, werd ik kort voorgesteld aan A. Die op dat moment daar een dar.twedstrijd had. Verder ook niet echt met elkaar gesproken en elkaar niet meer gezien.

paar avonden daarna was ik met mijn vrienden op stap in de lokale discotheek en hij met de Zijne. Ik had het toch maar uitgemaakt met mijn toenmalige vriend en toen ik daar zielig alleen aan de bar zat, kwam A. Naast me zitten en zijn we aan de praat geraakt. Bleek dat we veel dingen gemeen hadden met elkaar en toen we zo ergens in de ochtend naar huis gingen, hebben we innig afscheid van elkaar genomen bij de voordeur van het appartementencomplex waar ik woonde. En A. ging daarna naar zijn appartement, dat dus een paar woningen in dezelfde straat was. Hahaha. Onze eerste date was naar de bioscoop waar we de film R.on.in hebben gezien. En het grappige was, we waren de enige in de hele bioscoopzaal. En niemand wil ons geloven dat we de hele film hebben gezien, lol.

hierna was ik meer bij hem t vinden dan bij mij thuis en zijn we dan ook al snel samen gaan wonen. Na 3 jaar had A. Een pauze nodig en negen maanden later (2e kerstdag 2002) zijn we weer samengekomen. En vorige week vrijdag dus getrouwd na bijna 13 jaar samen lief en leed gedeeld.

Geplaatst

Goeiemiddag! Wat een drukte hier!

Ruby...ik begrijp je overwegingen wel (past het wel bij mij) maar er zijn zoveel verschillende mensen...ook onder psychologen! Ik kan me niet voorstellen dat er geen enkele psycholoog of vorm van hulpverlening op dit vlak bij jou past! Is er niet iemand in je omgeving (huisarts misschien of een maatschappelijk werker) die je wat meer wegwijs kan maken?

San dikke knuffel voor jou op deze moeilijke en beladen dag! Wat een prachtige foto op fb van je moeder met jullie trots! Heerlijk trouwens om te lezen hoe je de afgelopen dagen de ontwikkelingen van R. hebt ervaren!

Leuk, leuk, leuk al die verhalen! Gerard en ik waren allebei 18 toen we verkering kregen. Wij hebben elkaar ontmoet in Toscane, waren op een jongerenreis. Ik vond hem in het begin een raar mannetje want hij trok op met meiden die ik zoooo raar vond maar in de loop van de vakantie trok hij meer naar ons toe (wij gingen al veel om met 2 vrienden van hem en ik was met 2 vriendinnen). Die vakantie om elkaar heen lopen draaien en de terugweg heb ik hem een brief geschreven in de bus en in de handen gedrukt met het afscheid nemen. De dag erna hing hij aan de telefoon en de week erop zijn we samen uit eten geweest en sindsdien zijn we een setje! Nu dus alweer 13 jaar geleden!

Geplaatst

Ik zit hier nu trouwens op een houten stoel omdat de woonkamer leeg is, te wachten totdat de meubels komen! Ben erg benieuwd!

En verder ben ik trouwens helemaal niet fit. Snipverkouden, keelpijn en hoofdpijn. Gewoon lamlendig! Hoop dat het morgen beter is!

Geplaatst

Sjonge wat zijn jullie allemaal snel zeg! En niet preuts blijkbaar haha! Blijft meteen maar bij elkaar slapen, tsss... :laughing4: Ongelofelijk dat we dit onderwerp nu pas te pakken hebben... alleen maar omdat ik ineens aan Henne en J moest denken vanmorgen :-)

Geplaatst

Ikke niet hoor caro! Ik was een slome dreutel wat dat betreft! Eerste x samen het bed gedeeld in de huwelijksnacht...

Hoe kwam je zo op Henne en J dan?

Geplaatst

Even ander onderwerp...het wordt morgen 20 graden...HELLUP! Wat moet je dan in de lieve vrede eind oktober met 20 graden aantrekken? Ik heb weinig keuze meer momenteel en wat ik heb ik gewoon lekker warm zeg maar!

Geplaatst

Oooh geweldig al die verhalen. En snel, ach we waren ook geen 18 meer hè... Dan is dat misschien toch wel anders.

Zo ik ben kapot zeg, zus, zwager en neefje hier terwijl ik misselijk en moe ben en eigenlijk gewoon alleen wilde slapen. Moet nu dat Mp ding mog op gaan halen, pfff... Maandag maar even aan de gyn vragen of dit normaal is, ben sinds paar dagen zo enorm gammel weer. Misschien toch ijzer?

Geplaatst

Wij hebben elkaar ook (heel saai) ontmoet op het werk. Ik werkte er net en wij hadden met het hele team een dagje uit. Daar zag ik G voor het eerst. Wij raakten aan de praat en het klikte enorm. Wij hadden die dag een hoop lol. Er was echter 1 probleem........ik was net gaan samenwonen met mijn ex. Dat was G ook ter ore gekomen, dus er werd gewoon keurig afscheid genomen en verder niets. Ik kon hem echter niet meer uit mijn hoofd zetten. Ik kwam ook tot de conclusie dat de relatie met mijn ex langzamerhand was over gegaan in een broer zus relatie en dat ik eigenlijk helemaal niet gelukkig was. Tja, anders had ik ook nooit oog gehad voor een ander. Ik heb toen mijn relatie beeindigd. Een half jaar later kwam ik G weer tegen op een feestje. ( op het werk hadden wij sporadisch contact). Wij hadden weer enorm die klik en toen heeft hij mij een avondje mee uit gevraagd. Daarna zijn wij eigenlijk nooit echt meer bijelkaar weggegaan. Volgende maand alweer 12,5 jaar getrouwd! En nog steeds gelukkig!

Geplaatst

Echt leuk al die verhalen!

Ruby: ben het met Esther eens: er moet zeker iemand te vinden zijn die bij jou past en die jou kan helpen. Ik vind het de taak van je huisarts om je daarmee op weg te helpen. Succes!

E heeft trouwens wrs de vijfde ziekte. Jongetje bij haar op kinderdagverblijf heeft hetzelfde. Heel onschuldig, alleen vervelend. Ging E net even ophalen van KDV om naar inliopspreekuur van consultatiebureau te gaan (om te wegen en om eindelijk een eerste afspraak te krijgen). Toen zeiden de leidsters al meteen dat ze helemaal onder de vlekken zit. Besproken met verpleegkundige op consultatiebureau en ook huisarts gebeld, want ik zie morgen natuurlijk twee zwangere dames. Besmettingsperiode is ruim voorbij, dus jullie kunnen het niet via mij krijgen. Henne en Esther: als jullie er toch niet fijn vinden, zeg het dan eerlijk, dan kom ik niet of blijf ik ver uit de buurt.

Geplaatst

Ivfsh wat mij betreft geen punt hoor! Ik heb de afgelopen weken mijn neefjes en nichtjes veel gezien en in elk gezin zijn er zieken momenteel. Daar kun je toch niet voor.

En als het verder geen kwaad kan...(attent trouwens dat je dat hebt nagevraagd!)

Henne wat vervelend dat je weer zo gammelig bent. Ik ook maar ik weet waar het door komt, jij niet. Kan nooit geen kwaad om het bespreekbaar te maken toch?

Geplaatst

Es ik weet niet waarom ik aan Henne en J moest denken... stond al douchend te denken aan die eerste keer in Schiedam en hoe de mannen er toen bij stonden en dat ik niemand herkende behalve J... duh... zoiets? Ik weet het niet precies.

Wen herkenbaar verhaal, zoiets was het bij mij en mijn ex ook alleen woonden we al een tijdje samen en niet net pas zoals jij, dat lijkt me nog moeilijker.

Geplaatst

Wat leuk al die verhalen hoe jullie elkaar hebben leren kennen. Mijn versie is er nog niet ;)

Ik kende R al van gezicht (hoi en dag zeggen) en ik vond hem altijd al erg leuk, maar hij was bezet, en ik ook.

Tot we elkaar zowaar op het strand tegen kwamen, ik in bikini en hij in zwembroek!!! En ik zag zijn vriendin maar niet. Uiteindelijk zat ik met een vriendin op het terras wat te drinken toe hij (weer) eens lang liep en me (eindelijk) aansprak. Na even vroeg ik of hij niet even er bij wilde zitten. Na een tijdje kletsen vroeg hij: je woont toch samen? uuuh, nee.... ik ben al 2 jaar alleen! Tja, toen moest ik het natuurlijk ook van hem weten. Hij bleek ook al 2 jaar alleen te zijn!!!!! Dus samen een date gemaakt om wat te gaan drinken en te gaan eten. En van het een kwam het ander (met slapen nog even gewacht hoor) En na een half jaar ben ik bij 'm in getrokken. Dat was best snel, maar de juiste keuze. Soms denk ik wel eens, had ik 'm maar eerder tegen gekomen, maja....

Geplaatst

Echt leuk al die verhalen!!

oh jeetje zeg ik weet niet of het door de pregnyl komt maar ik voel me zo wankel wat betreft mijn emoties, ik schiet bij het minste of geringste al vol, vanmorgen stond K3 op en hoorde ik voor het eerst het liedje " wanneer zie ik jou terug" I hing aan hun lippen dus zette ik het niet af maar ik mest echt brullen, en dan met allerlei berichten die ik om me heen hoor (overlijden hond) etc, en toppunt was bij het wegrijden bij de winkel, 2 hoogbejaarden zaten samen op het bankje te genieten van een ijsje, hup daar ging ik weer....M. Moest uiteindelijk wel lachen maar het is echt erg hoor, wat ben ik toch een fluit!

Geplaatst

Babeth, wat lastig, maar raar is het denk ik niet toch? Het is weer allemaal erg spannend, en die Pregnyl erbij. Hou je haaks, en alvast heeeeeel veel succes zaterdag.

x

Geplaatst

Babeth het is toch ook allemaal best beladen, weer een nieuwe poging, al die hormonen... Lekker janken meid, hoort erbij.

Goh Caro, dus jij denkt aan J als je onder de douche staat...? :happy8:

En wat betreft dat snel...met J was ik misschien snel en niet preuts, maar hij was wel de eerste hoor dus wat dat betreft haha. Bij alle dates daarvoor kon er nauwelijks een zoentje af en had ik verder dan zoiets van 'vent blijf van me af', vrees dat ik er aardig wat gefrustreerd heb achtergelaten ;-)

Ivfsh ik vetrouw op het oordeel van de arts dat het geen kwaad meer kan. Weet dat een aantal kinderziektes gevaarlijk kan zijn voor zwangeren, maar vaak hoor je het sowieso pas achteraf. Erg lief dat je het nagevraagd hebt.

Esther ik denk dat mijn hb gewoon te laag is. Was vier weken geleden je van 7 en het was consequent aan het dalen. Heb wel opnieuw geprikt, maar weet de uitslagen niet. Eerst haalde ik die altijd zelf op om met Pf te overleggen maar nu gaat het via de gyn dus ik moet tot maandag wachten tot ik meer weet.

Het programma voor vandaag zit er tenminste op. De visite is weg, family f.ix is binnen en ik lig op de bank.

Geplaatst

Hi ladies,

Heb zin in morgen, leuk om jullie weer te zien!

Babeth, ik kan mij bij de laatste behandeling ook nog heel goed herinneren dat ik een emotioneel wrak was. Combi van spanning en hormonen denk ik. Gewoon lekker janken hoor!

Hier een snotverkouden jochie en een verkouden mama, maar volgens mij ben ik niet de enige morgen....Zoals Caro al op de mail schreef gaan we maar luchtkussen, hoewel ik me afvraag of we daarmee safe zijn!

Tot morgen!

Geplaatst

Het zal er ook mee te maken hebben allemaal, en ik denk weer meer aan de jongens, oktober was de punctie, tp, positieve test, gewoon alles bij elkaar en ja de follikels zitten ook echt te wringen, jeetje ik moest nog aan Fren denken er haar 2 dozijn follikels ....

es, fijn zeg, de nieuwe meubels, geniet er van!

henne nu de batterij weer opladen voor morgen he

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden