Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Inderdaad Henne extra vitaminen, hoe fijn die timing altijd hè!

Zuivel laat hij al even achterwege, reageert daar sowieso net lekker op, te als op bood .

Veel plezier morgen

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth spannend! En ja hoor, weer een man die ziek dreigt te worden... bekend verhaal. Kom op niet ziek worden!!

De kinderwagen heeft P gelukkig weer gerepareerd... en de schroeven strakker aangedraaid dus zou goed moeten blijven nu. Maar veel zal ik 'm niet meer inklappen denk ik.

Morgenavond naar de Nijntjebuggy kijken! Inderdaad een superkoopje, nieuw zijn die tweelingbuggy's rond de 130 euro! Dus hoop dat ik 'm ga kopen.

Geplaatst

Oh Babeth balen!!!! Hopelijk is M snel weer toppie joppie!!

Caro dat zou mooi zijn een tweelingbuggy voor 25 euries!!! Hoop dat ie niet meer nodig heeft dan een lekker sopje!!

Hier al weer wakker. Onbewust toch met de datum bezig. Pff nu ja, deze dag komen we ook wel weer door. Heb genoeg te doen voor we richting het "feestje" vertrekken.

Geplaatst

lieve san: knuffel voor jou!

Meiden: als er nog iemand van het station gehaald moet worden zaterdag, dan kan ik uiteraard rijden: geen probleem!

Geplaatst

San, een dikke knuffel voor jou op deze moeilijke dag... Veel te snel na het overlijden van je lieve mama. Sterke meis!

Ruby, wat een heftige dag heb jij gister gehad. Mentaal die knop om en dan kan het om medische redenen. Ohhh wat moeilijk om dan weer verder stappen te zetten, zeker omdat jij degene bent die met de pijn loopt. Och lieve meid, jammer dat je er morgen niet bent want dan had jij die groepsknuffel gekregen! Bij deze dan vanaf het scherm een dikke warme knuffel om je sterkte te wensen!

Babeth, hoop dat M zich wat beter voelt na veel slaap en paracetamol?! Ohhh en dat net voor de punctie. Nou ja, zolang hij maar geen koorts krijgt... Duim voor jullie!

Syl, hier ook snipverkouden. Gisteravond begon het een beetje, inmiddels hoest ik me suf. Zwangere dames, is dat echt geen probleem voor jullie??! Zoenen slaan we gewoon over maar jullie kunnen dit nu niet gebruiken (haha de rest natuurlijk ook niet;)

Nu weer aan het werk. Gelukkig een korte dag, vanmiddag naar een natuurgeneeskundig therapeute in Heerlen (tweelingzus van lotgenootje) en vanavond pannekoekenhuis met vrienden. En een paracetamolletje voor het hoofd!

Fijne dag meiden en tot lees en bijna ziens!

Liefs,

Geplaatst

Kalimera,

oh Babeth, zet M. maar flink aan de vitaminearmers en hopelijk heeft het geen nadelig effect! Jammer dat je er morgen niet bij bent, maar dit is net iets belangrijker, hihi. Veel succes morgen! Hoe laat heb je de punctie?

san, sterkte op deze beladen dag! Laat je de appeltaart smaken en ik weet dat je moeder zal meegenieten!

vandaag geen zin om te werken, het is best mooi weer, het zonnetje schijnt, mooie herfstkleuren. Lekker wandelweer.

denk dat ik ook een paar foto's vd bruiloft op de ereader zet, zodat jullie ze nog eens kunnen zien.

geloof dat ik zelf ook begin te hoesten, tenminste vanochtend pijn met slikken, terwijl ik het de week van/voor de bruiloft ook al had. Het heerst ook volgens mij

ceeke, dan ben je bijna bij mij! Ik werk in hee.rl.en. Veel succes vanmiddag! Ben benieuwd hoe je het ervaart!

Ga maar wat doen. Is de dag ook weer sneller voorbij. Lol

Geplaatst

San veel sterkte vandaag. Kus!

Babeth hoe is het met M?

Aan alle verkouden meiden: mij maakt het niet zoveel uit, ik kan moeilijk de komende maanden alle bacillen ontwijken ;-) De knuffels laten we dan maar even achterwege.

Caro hoop dat de buggy iets is, zou een hele mooie deal zijn.

Geplaatst
Zullen we afspreken dat we alleen maar naar elkaar zwaaien morgen? :-(

Misschien kunnen we twee tafels krijgen: een verkouden en een gezonde :-D

Geplaatst

Ik hoest (nog) niet. Mag ik dan wel komen? :-P

Ivfsh, Es en ik carpoolen morgen en komen dan langs U.trecht. Als we een carpool uitzoeken langs de A.27 kun je gezellig meerijden.

Geplaatst

Goede morgen allemaal!

san sterkte vandaag, zo kort na het verlies van je moeder, ik ben er van overtuigd dat ze met jullie meekijkt en ze vind het vast en zeker fijn dat jullie haar "vieren"!

Ceeke, veel succes vanmiddag, ik ben erg benieuwd.

dames veel plezier morgen, niet ziek worden, zeker niet zondag of morgen!

met M gaat het redelijk, niet fit maar gelukkig zeker geen koorts en ook nog geen verhoging , gelukkig! Pffff hij ligt nog in bed, rust werkt nog het beste hè.

tool de punctie is om 9,30. Onderweg naar huis begin ik hardop te rekenen, rond 12,00 weg uit DD dan zou ik om 1500 in Breda moeten kunnen zijn maar M gaf me al en blijk van ben jij wel goed bij je hoofd, ik weet het wel, gemak houden en op de bank gaan liggen of naar bed .

Geplaatst

Per tafel dan hè Caro haha.

Vind het zo leuk hè, als je bedenkt hoe zenuwachtig we die eerste keer aan het afspreken waren (wat trek ik aan?!) en hoe we aan nu gezellig carpoolen enzo.

Geplaatst
tool de punctie is om 9,30. Onderweg naar huis begin ik hardop te rekenen, rond 12,00 weg uit DD dan zou ik om 1500 in Breda moeten kunnen zijn maar M gaf me al en blijk van ben jij wel goed bij je hoofd, ik weet het wel, gemak houden en op de bank gaan liggen of naar bed .

Euh ja Babeh, bij jij wel hoe bij je hoofd??? Na een punctie is het bed of bank, zeker als je al zo'n end heb moeten rijden ook. Het is superjammer, maar gelukkig spreken we wel vaker af dan eens per jaar ;-)

Geplaatst

Ja grappig, moest er onder de douche ook nog aan denken... Ik moest aan die mannen denken die daar onwennig aan de bar stonden... En toen dacht ik ineens: hoe hebben jij en J elkaar eigenlijk ontmoet? Of ben ik dat vergeten?

Geplaatst

jeetje meiden, jullie zijn lekker actief op de vroege ochtend! Wij gaan ook poolen: Laika pikt Eef en mij op en wij pikken Guus dan weer op van het station. Gezelligheid! Eigenlijk komt het me helemaal niet uit, aangezien we volgende week op vakantie gaan en ik alles nog moet doen, maar wil het niet missen morgen, veel te gezellig!

Ik heerlijk geslapen vannacht, na een spokende fiene van eergisteren heb ik haar vannacht niet gehoord, dus ik heb heerlijk geslapen van 22.30 tot 7 uur vanmorgen!

Geplaatst

J en ik? En jij en P dan? Volgens mij weet ik het van niemand echt terwijl mensen het bijna altijd aan ons vragen....zijn we zo'n onwaarschijnlijk koppel? ;-)

Maar in het kort: een stadswandeling georganiseerd vanuit een singles forum waar ik af en toe schreef en J niet. Hij las alleen over die wandeling en vond dat vanuit zijn werk wel interessant en had dat weekend toch niks. Had ook allemaal oude mensen verwacht en toen stond er opeens een groepje jonge mensen met achterin een blond ding dat iedereen uit stond te lachen (het was ook echt hilarisch). J heeft mij na die meeting gemaild of ik meeging wat drinken (hij werkte in de stad waar ik studeerde), daarna een keer gelunched, een keer een dagje samen op pad en toen ben ik een weekend bij hem geweest en eigenlijk niet meer weggegaan :happy8: Het grappigste is dat wij het enige stel zijn dat uit die meeting is ontstaan, terwijl J helemaal zonder bedoelingen kwam en ik eigenlijk in de hoop iemand te ontmoeten die niet op kwam dagen. Goh, is ook alweer bijna tien jaar geleden...

Zo.... Nu wil ik het van andere eigenlijk ook wel weten. Leuk nieuw onderwerp :-)

Geplaatst

haha, ons verhaal is soortgelijk:

Ik had me ingeschreven op een relatiesite omdat ik voor een boek moest uitzoeken hoe dat fenomeen werkt (echt waar!!). Vin stond daar ingeschreven en hij stuurde me op een gegeven moment een mailtje. Zijn toen 2 weken enorm aan het mailen geslagen. Daarna bijna dagelijks gebeld en uiteindelijk een keer afgesproken. En euh tja... toen is ie inderdaad blijven slapen en nooit meer weg gegaan :-) Dus wij zijn een internetdate-succes-verhaal haha!

Geplaatst

ohw wat leuk die ontmoetingen.

Ik ken A al 30 jaar van de muziek. vond zijn beste vriend leuker. Maar toen ik weer terug kwam bij deze vereniging is die beste vriend degene geweest die ons gekoppeld heeft.

op een zaterdag avond ge-sms-ed wat hij aan het doen was. Eten met waterpolo vrienden bij de shaorma tent. Ik was op de dansschool. Daar naar toe gegaan. Mee naar zijn huis en nooit meer weg gegaan.

Binnen 10 maanden, huisje, trouwen en helaas geen kindje. Maar we hebben samen een leuk leven. Overigens nog geen psycholoog gevonden. Weet niet of het wat voor me is. ben meer een doener denk ik.

Geplaatst

Nee inderdaad Henne, ik las trouwens dat je de eerste 24 uur ook niet mag autorijden of belangrijke beslissingen ;-)mag nemen ivm de narcose .. Volgende keer weer! En inderdaad Syl, laten we hopen dan zwanger te zijn maar jij ook hè!

ohh wat leuk die verhalen!!bij ons ook via internet, had een relatie van 7,5 jaar achter de rug, een jaartje gescharreld zeg maar en toen eens ingeschreven. Kreeg een bericht van M, toen wat gemaild en op een dag gebeld, werd een zeeeeeer lang gesprek, kaartjes besteld voor concert voor Marco B. En een week voor dat concert eerste keer gedate. Trapas gaan eten, en hij is eigenlijk ook niet meer weggegaan.

Geplaatst

Haha ik vroeg het alleen aan Henne! Heb wat losgemaakt! Wat grappig zo veel via internet...

Bij ons vrij saai: via het werk. Ik werkte op het hoofdkantoor van een boekhandelsketen op de klantenservice voor de winkels en P als bedrijfsleider bij een filiaal. Hij belde regelmatig en dan kletsten we ook wel over andere dingen dan zakelijk. Ik vond altijd dat hij een mooie stem had... Ik ging naar een andere afdeling en hij kwam ter afwisseling 1 dag per week op het hoofdkantoor werken. Bleek dat ie me al vaker had gezien en me een lekker ... vond. Maar hij wist niet dat ik het was en ik kende hem niet. Lang verhaal kort: zo is het gekomen... Ik woonde helaas nog wel met mijn ex samen dus in het begin vrij netjes gehouden...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden