Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nou dames, met dank aan J en tien minuten huisvlijt ;-) Als we de last van het reizen eerlijk willen delen kom je op basis van de vier verst wonende dames in de buurt van Den Bosch uit. Nu moet je dit wel met een korreltje zout nemen, want je reist uiteraard niet in een rechte lijn, ov is anders dan auto en verder denk ik dat je vanuit Limburg en Zeeland toch net iets minder snel en 'recht' de provincie uit bent :-)) Maar voor het idee..... Ik laat het verder aan jullie over haha. Zal zo nog even wat data voor februari/maart eruit gooien.

[ATTACH=CONFIG]4666[/ATTACH]

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha, mooi stukje huisvlijt henne en J!

we moeten maar even kijken. Ik heb m'n beschikbaarheid ingevuld, hoewel we nog wel in het voorjaar weg willen, dus helemaal zeker weet ik het niet. Vind een wandeling leuk, kan in het bos, maar ook aan het strand, met warme choco als beloning ;-)

wij vandaag ook aan de huisvlijt: de traphekjes hangen. Mooi is anders, maar ach. Vin morde nu al, Hoe lang moeten die krengen blijven hangen? Een jaar of 4 schat...

Babeth, wanneer hoor je iets?

esther, heb het ook al aan henne gesmst: bij het kruitvat zijn de voedingskussens in de aanbieding: 14,95.

Geplaatst

Ohhh Fren, bij ons moeten de hekjes nog geplaatst worden....,

Als het goed is horen we morgen iets, spannend!

henne mooi werk geleverd ! Ik reageer asap, wat betreft het voedingskussen

, ik heb hem ook van 't Kruidvat en echt veel gebruikt, was ook fijn om mee te zitten in bed.

Geplaatst

Pfffff eindelijk stil. Het leek hier wel of ze weer een paar maanden waren: Bram bleef maar huilen, fles gegeven weer huilen in bed, Kaat gooide steeds haar speen uit bed en deed lekker mee, nu eindelijk stil. De sfeer was dus om te snijden met een boze P....

Dan nog een oudste die morgen niet naar school wil, heeft ze na elke vakantie last van dus ook traantjes, laat haar maar in ons bed slapen. Nog wel even met haar naar de kermis geweest vanmiddag. Pfff moeilijke dag, niet de relaxte zondag die ik had gehoopt. Nu zo maar even een stukje Boer zoekt vrouw kijken...

Grappig wat J gemaakt heeft! We hebben nog even en komen er vast wel weer uit.

Geplaatst

Bedankt voor de tip fren! Ik zag het in de folder...ik heb alleen vier zussen met voedingskussens...gratis en voor niks :)!

Henne heb jij een mail de deur uitgedaan? Ik heb nl niks ontvangen...

babeth...ik krijg plaatsvervangend de zenuwen voor je! Spannende dag morgen, slaap je vannacht een beetje?

Wb een weekendje weg met z'n allen...voor ons gaat dat niet lukken. Zondags ga ik graag naar de kerk, we kunnen de zaterdag evt. natuurlijk gewoon aanwezig zijn!

Leuk trouwens Kaartje die tip!!!

Hier weer een druk dagje gehad, 2 x naar de kerk en vanaf vanmiddag gerard zijn zus, man en drie kids te eten gehad. Nu heerlijk op de bank en op tijd naar bed. Moe!!!

Geplaatst

Groot gelijk dat julle ze al geplaatst hebben, wij zijn er juist laat mee maar de kamer naar de gang is altijd dicht en ook onze slaapkamerdeuren ivm de beesten.toch M eens aansporen.....

es wat zul jij veel aangeboden krijgen !

Wat lief dat je plaatsvervangend nerveus bent, ik ben het (nog) helemaal niet, ik zal goed slapen maar morgen zal ik de tel angstvallig in de gaten houden denk ik....

ohhh echt deze poging gaat zo anders, zowel lichamelijk als mentaal (tot nu dan hè? ;-)

Geplaatst

Babeth, morgen een spannende dag! Zal hier vaak te vinden zijn. Wordt je gebeld? Ik heb de laatste twee keer zelf gebeld, omdat het me te lang duurde. En beide keren waren ze me vergeten te bellen, geloof zelfs dat bij de laatste keerde uitslag nog niet binnen wassen dat ze opeens de resultaten van iemand anders ging voorlezen. Ahum.

heel veel succes morgen! Dus je wordt op je werk gebeld. Duim voor je!

fijne avond allemaal en weltrusten alvast!

Geplaatst

Ohh Tool wat ontzettend slordig zeg!!

Met de poging van I toen belde ze vroeger dan verwacht en met de cryo weet ik het niet eens meer....nu niets afgesproken, omdat ik nu toch ga werken is mijn agenda blanco gelukkig.....

Ik weer niet of ik online kan maar ik zal sowieso appen.

Geplaatst

Pff, voor de tweede keer dit weekend helemaal ondergespuugd door mevrouw. Nu in ons bed, dat uiteraard net verschoond was... Maak me wel een beetje zorgen: ze heeft het hele weekend al verhoging, eet niks, en dus ook de flessen komen er soms weer uit. Ze slaapt nu weer, hopen dat dat zo blijft. Misschien morgen toch maar ff de dokter bellen.

Geplaatst

Hè bah Fren, ik denk dat ik ook even contact zou leggen met de h.a.....zeker omdat ze nu ook soms de fles overgeeft, I heeft ook wel periodes gehad dat ze geen eetlust had maar ze hield wel voldoende vocht binnen .Je laat haar niet gerust achter natuurlijk.arm ding, beterschap met haar!

Geplaatst

Hey meiden,

Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Ik hoop dat ik de volgende keer ook van de partij kan zijn.

Fren, beterschap voor f.ientje

Babeth, toi toi toi!

Hier gaat het goed maar druk met J die in z'n tweede sprongetje zit. Verder moe en veel last van hoofdpijn, gewrichten en allerlei vage klachten...ontzwangeren?

Nu lekker slapen

Truste allemaal

Geplaatst

Babeth, ze hebben daar ook lekkere broodjes en ook saté en zo :-) . Pannenkoek eten hoeft dus niet. Spannend weer morgen. Fijn dat je er zo relaxt in staat.

Strandwandeling vind ik ook een goed plan. Scheveningen was vorige keer ook erg leuk.

Mijn zusje is voor 80% uit de naam. Net zoiets als bij Koekie denk ik ;-) ? Wij weten die namen ook al. Echt zo bijzonder dat ze ons er zo bij betrekken. Nu lekker slapen. Morgen laatste spulletjes in mijn koffer en dan op vakantie :-)

Geplaatst

Kaatje dat komt wel goed dan haha, fijne vakantie!!

sen, fijn wAt van je te horen, ik vond je hier al zo stil ;), lastig hè die sprongetjes, ik had ze iedere keer te laat door , en keer op keer zei, de volgende Keer..... Maar nee hoor...

En nu ga ik écht naar bed!

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Zo te lezen was de high tea erg gezellig ondanks de entourage. Volgende keer hoop ik er weer bij te zijn. Het idee van de boswandeling en aansluitend pannenkoeken oid klinkt goed!

Babeth, ga voor je duimen op een mooie score!

Ik zit momenteel weer in het oosten van het land voor cursus. Gelukkig de laatste keer. Ik heb zo geen zin.

Verkoudheid die maar aanblijft en M die ook al niet lekker is. Zit ik drie dagen in een hotel. Bah. De rest van de week wel lekker vrij, dus dat is een fijn vooruitzicht.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Kaartje fijne vakantie!!! Zo bijzonder dat je zo betrokken wordt bij zw zusje.

Babeth we zien je berichtje wel verschijnen. Ben benieuwd. Duim voor je.

Fren zou toch even contact met ha maken. Als is het maar om het er even over te hebben. Beterschap voor F en ze spugen altijd het bed onder als het net verschoont is ;)

Wen balen dat je verkoudheid zo aanhoud en dan 3 dagen op hotel. Nou hoop dat de tijd een beetje opschiet daar en dan lekker rest van de week vrij.

Ceeke hoe is het met je????

Sen lastig he die spongetjes. Ik vond en vind altijd veel herkenning in het boek Oei ik groei. Niet teveel letten op wat die kindjes allemaal al kunnen in dat boek, vast wonderkinders, maar vond de herkenning zo fijn. Zo van dat wat R deed normaal was en bij zijn ontwikkeling hoorde.

Hier een rondwandelend jongetje die de hele ochtend al met een theelepel op stap is. Hij is in een paar dagen zo ontzettend vooruit gegaan dat het ons echt opviel toen we thuiskwamen. Over anderhalve week komt mijn vader een paar dagen helpen met het bouwen van ons tuinhuis waar het hout komende zaterdag voor geleverd wordt. Eindelijk kunnen we de fietsen dan binnen zetten!! Nou ja het is geen bouwpakket dus het is niet in een dagje af. Vind het fijn dat hij dan R weer eens in zijn eigen omgeving ziet. Is toch anders.

Fijne dag allemaal!!!!

Geplaatst

Kaartje fijne vakantie.

San, wat gaat R opeens snel zeg.

Hier zaterdag gewerkt. Dag ging best snel en gisteren naar de efteling. Had echt mega hoofdpijn. 2 atracties gedaan een pannenkoek gegeten en een ijsje en weer lekker naar huis. Onderweg naar huis geslapen. Daarna in mijn kantoor/hobbykamer bezig geweest met het uitsnijden van disney figuren. Kijken of we daar wat mee kunnen doen op de vereniging. Kost veel tijd het uitsnijden, maar uiteindelijke resultaat zal leuk worden.

Vandaag nog steeds hoofdpijn en rustig aan. 1 lesje geven daarna op huisbezoek bij de 2 leerlingen. Daarna lekker mijn bedje in.

Fijne dag allemaal.

Ohw ja, hier is het nog steeds grijs en mistig. Niet gezellig dus. Erg warm op kantoor, dus raam staat open. Of zal het aan de lucrin liggen????

Geplaatst

Ruby lekker rustig aan doen. Die lucr.in had je in het verleden toch ook opvliegers van??

Ik hoop toch zo dat voor jou klachten eens een goede oplossing gevonden kan worden. Het beheerst echt je hele doen en laten bah!!

Ja R gaat echt hard. Vind het fijn en verdrietig tegelijk. Hoort bij het opgroeien en het loslaten zeggen ze. We genieten echt met volle teugen!!

Geplaatst

vin gaat morgen met F naar de dokter, vannacht weer drama en nu weigert ze naast het vaste eten ook haar flessen... Koorts is wel weg, maar hoop niet dat mevrouw de vakantie in de war gaat schoppen...

Geplaatst

Moet je niet vandaag nog even naar de dokter? Laatste afspraak en een van de twee wat eerder naar huis? Balen hoor! Wanneer gaan jullie ook alweer?

Babeth spannend!!!!!!!!!!

Sen ik ben nog steeds aan het ontzwangeren al denk ik wel dat mijn lijf er extra slecht aan toe is door tweeling en leeftijd...pfff wat is het 's morgens stijf... Sterkte ermee. Wel een schatje zeg, J!! Wordt steeds leuker!

Jeetje San, ineens geen baby meer he, echt een peuter! Kan me je gemengde gevoelens goed voorstellen, voordat ik zwanger werd had ik ook steeds zoiets van: heb ik er wel genoeg van genoten dat ze zo klein was? Ik heb nu het geluk het nog een keer mee te maken maar ik heb er nu ook moeite mee om de kleinste maatjes weg te doen... Pfff... kun je nagaan voor jou. Maar het genieten heeft volgens mij de overhand bij jullie! Kan ook niet anders met zo'n lekker mannetje!

Ceeke hopelijk voel je je al wat beter?

Geplaatst

Voor degenen zonder whatsapp:

berichtje van Babeth

Yesss, er is een tp: 8 eicellen; 7 rijp, 4 mooi doorgedeeld dus 3 cryo's...we zijn blij! Liefs Babeth!

Geplaatst

Fren, beterschap voor F. Naar lijkt me dat om als ouder te moeten toezien hoe je kind niets wilt eten. Hoop dat de arts julliekan verder helpen.

kaartje, fijne vakantie alvast!

ruby, fijn dat je zaterdag met plezier gewerkt hebt. Wel weer balen dat je de dag erna hoofdpijn had. Jammer dat je daardoor ook jullie trapje naar de Eft.eli.ng hebben moeten inkorten. Zal wel druk zijn geweest daar. Las bij heel veel mensen op fb dat ze naar de eft.e.li.ng waren geweest.

hier nog geen bongi. Zal wel komen vandaag of morgen. Voel verder niets, lol.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden