Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hoi lieverds weinig ijd om te reageren dus hou het even kort

hier alles goed maar druk

kaartje, bij onszaten vd week alle radiatoren boven juist vol lucht...misschien even checken of er ontlucht moet worden? was er na 1000 keer beter :+)

henne gefeliciteerd met de mooie echo weer

knuf voor iedereen

sen sterkte klinkt wardeloos... x

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Kaartje ja dat herken ik, en dan bleef het vaak tot m'n menstruatie doorbrak. Not nice.

Wat betreft de verwarming: idd van beneden naar boven alles ontluchten. En verder een tip van de loodgieter: als er dan nog een radiator is die niet lekker warm wordt, dan kun je het voetventiel (waar het water er weer uitloopt zeg maar) iets dichtdraaien. Dan loopt de radiator sneller vol dan leeg en heeft ie wat meer tijd om op te warmen. Ja, ik heb wel wat geleerd hoor de afgelopen dagen. Kan niet wachten tot ik bij wordfeud het woord voetventiel kan leggen ;-)

Babeth las dat I ook overgegeven heeft, misschien idd buikgriep oid?

Zelf ook nog niet helemaal lekker, zo wel proberen te sporten en daarna zie ik wel verder.

Geplaatst

Verwarmingen het is toch wat als ze niet werken. Zorg er ook voor dat er genoeg druk op staat anders systeem bijvullen.

Hier enorm opgelucht. Mijn uitstrijkje wat opnieuw moest heeft geen bijzonderheden opgeleverd. Was er toch onbewust erg mee bezig.

Mijn huishoudelijke klusjes zijn ver klaar dus nog even in mijn boek duiken met een bakkie koffie voor het werken weer begint.

Geplaatst

San, fijn dat er niets uit het uitstrijkje naar voor is gekomen en dat alles in orde is!

Henne, hoe ging het sporten?

Ruby, al gebeten bij de tandarts? Ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien!!

Vanochtend heel even er met mijn man (blijf het leuk vinden om het zo te schrijven/zeggen :-)) over gehad (bij de autosleuteloverdracht en de afscheidszoenen, lol) en stel we gaan er toch nog een keer voor, dan wordt dat volgend jaar.

Stiekem zou ik nog een keer willen doen, we moeten het er eens goed over hebben.

Verder voel ik me alsof ik ongesteld moet worden, zo erg aan het ergeren en opgewonden ben ik. vreetkicks/vreetbuien, stemmingswisselingen, pfff...wordt er niet vrolijker op thuis...en ikzelf ook niet.

Syl, hoe istie bij jou? last van de hormonen?

Geplaatst

Henne een weer alles goed gekeurd, heerlijk.

Sandra ook een goede uitslag gelukkig. Onbewust ergens mee bezig zijn vreet energie. Ik las iets over afspreken met Caro en Henne?

Tool dit jaar even alles laten bezinken en eventueel volgend jaar nog eens proberen. De deur een stukje open laten staan kan veel rust geven voor jou en je man ;-)

Veel last van de hormonen, pijn in buik en rug en hoofdpijn. Ook veel diarree. Probeer mijn humeur goed in de gaten te houden maar lukt niet altijd.

Gisteren weer een zeer aangenaam (niet dus) gesprek gehad over mijn eventuele uitkering. Kreeg een knorrige mail dat ik al dagen niet bereikbaar was telefonisch. Wel 2 onbekend oproepen gemist maar bel dan met nummer herkenning. Is er dus naar een verkeerd nummer gebeld? Daarna begin hij over mijn ex man dhr de groot dat hij alcoholist is en ik daarom ziek thuis zit. En toen had ik hem al 10 minuten aan de telefoon. Ze wilde alles over het bedrijf weten en de structuur. Over mijn gezondheid werden geen vragen gesteld. Dus toen hij het gesprek afsloot vroeg ik wil u niet weten hoe het met mijn gezondheid is. Tuurlijk kon ik dat vertellen maar daar belde hij niet voor???

Geplaatst

San gelukkig, altijd weer een opluchting!

Tool mag ik heel eerlijk zijn? Als ik zo jouw berichten lees, ben jij er echt nog niet klaar mee en nog niet aan toe om te stoppen. verstandelijk misschien wel (kosten, gedoe, door willen gaan met leven etc) maar emotioneel nog niet. Nu kunnen jullie er natuurlijk ook voor kiezen om een verstandelijke beslissing te nemen, dat hoeft dan geen slechte beslissing te zijn. Maar je krijgt dan wel andere (extra?) emoties te verwerken denk ik. Misschien ook iets om me hapto te bespreken?

Sporten ging niet super, minder cardio gedaan dan normaal ben echt heel erg moe, is een veel te drukke en emotionele week geweest. Kwam er net achter dat vanmiddag de pianostemmer komt, grrrr, wil eigenlijk gewoon gaan liggen slapen. Ga in ieder geval maar op de bank liggen, lekker gezellig Koekie voelen...die houdt zich na gisteren ook erg rustig. Is ergens wel grappig dat hij al dat gedoe als echo's, buik voelen en dopplers duidelijk niet leuk vindt.

Geplaatst

Syl wat vaag joh? Mogen ze dat allemaal wel vragen? Hoe relevant is het überhaupt?

En erg balen dat je zo'n last van de hormonen hebt, hakt er echt in bij jou hè? Misschien acu proberen?

Strerkte meis xx

Geplaatst

Helaas is het een verzekering denk ik, en die halen alles erbij. Zodat ze niet of veel minder hoeven te betalen.

Heb het met letselschade meegemaakt. Die haalde mijn hele medische geschiedenis erbij. Belachelijk gewoon.

Hier ontzettend moe en weinig zin, maar ja nog ff 3,5 uur volhouden. Morgen dagje helpen in de shop. Zondag lekker niks.

Dikke knuffel

Geplaatst

Syl, dat schiet dus niet echt op zo, op deze manier. Vervelend allemaal, en ook dat ze het verleden erbij gaan halen.

Balen ook dat je zoveel last hebt van de hormonen.

Henne, Tuurlijk mag je eerlijk zijn! Dat vind ik juist prettig. Wat heb ik eraan als er naar mijn mond gepraat wordt, om mij mar te laten horen wat ik wil horen.

Succes met t bezoekje van de pianostemmer. Gewoon lekker blijven liggen terwijl hij bezig is zou ik zeggen. ;-)

over half uurtje naar huis. Niet veel zin vandaag en nit veel te doen ook.

had laatst nog met het buurbuurmeisje gesproken. Zj dacht dus dat ik pissig was omdat ze niet naar de bruiloft waren gekomen, maar heb haar laten weten dat dit absoluut niet het geval was, maar dat we gewoon helemaal perplex waren dat ze A.'s oude baas hun dak hadden laten maken, terwijl ze zelf ook niet altijd over hem te spreken waren. Is dus idd iets geweest dat tijdens een feest afgesproken is, nog niet eens door hun direct, maar meer door hun ouders, dus de ouders van onze buurbuurjongen.

heb wel gezegd dat A. het hier nog met in over wil hebben, want hij vind het het allerergste en voelt zich echt in de rug gestoken.

morgenavond gaan we naar het volkstoneel.ben benieuwd. Vorige keer was het echt lachen. Schijnt dat dit stuk nog komischer is. Misschien daarna nog ene drinken. We zien wel.

en mss dat we zondag met het trouwalbum beginnen.

Geplaatst

Hi meiden,

Even een teken van leven... De kaakchirurg was niet echt leuk afgelopen woensdag. Vanwege de ontsteking erg moeilijk te verdoven en uiteindelijk een stukje van de wortel laten zitten omdat deze te dicht tegen de kaakzenuw aanzit. Durfde doc niet te verwijderen vanwege raken van die zenuw en de gevolgen daarvan. In 80% van de gevallen wordt dit stukje ingekapseld en in 20% volgt er een ontsteking. Ik opteer voor die 80% want anders moet dit opnieuw. Nu een dikke kaak, praten is een beetje lastig, dieet bestaande uit thee/water/boullion/vla (de laatste zelfgemaakte caramelvla;-) en pijnstillers...

Vandaag al weer wat beter in vergelijking met gisteren. En hoop vooral dat er geen ontsteking volgt!

Heb nog niet veel bijgezelen dus reactie volgt later! In elk geval een dikke knuffel voor jullie allen!

Liefs,

Geplaatst

Hoi meiden,

Tool goed dat je het met de buren uitgesproken is , tenminste voor zover dat dan mogelijk is.. En wat nog belangrijker is dat jij en A het er samen over eens zijn om de deur op een kier te laten staan en elkaar niet te pushen een besluit te nemen nu.knap!! Have fun bij het toneel!

henne ik ben benieuwd hoe koekie zal reageren op het geluid van het stemmen van de piano...

syl wat is dít nu weer zeg!? Dat gaat toch helemaal nergens over? Ongelofelijk, en wat voor persoon is dat dan? Nou daar wordt je wel even knap chaggie van ... En dan de hormonen, knap eigenlijk dat je je nog rustig wist te houden. Nog even en dan de meting he? Succes!!

Kaartje, ik dacht dat jouw h.a. Dacht dat het je blinde darm was.

hier een erg brakke nacht achter de rug, gisteren overdag had I ( bij oma) 3x echt een dunne luier dat ze iedere keer volledig omgekleed moest worden, gisteravond ging alles goed, alleen geen eetlust, ' s nachts om 1,30'uur alles overgegeven, ze zat helemaal onder. Bed gauw verschoond, I. Opgefrist en weer naar bed maar slapen ging voor geen meter. Toen bij ons in bed en om 4,00 weer alles eruit, nu zat ook haar haar voor , en ik ;( dus M I in. Bad gezet en ik het bed verschoond en de was van 1.30 verruild voor een nieuwe was. Uiteindelijk weer gaan slapen en om 8,00 afspraak bij de h.a., net toen ik weg wilde gaan poepte ze zich helemaal onder......e het ik wist me geen raad, voelde me zo raar door te weinig slaap en misselijk, goed I weer gewassen en naar de h.a. Inderdaad Henne een buikgriep ....

eenmaal thuis at I een sneetje brood en ze heeft een banaantje op, niet meer overgegeven maar wel weer net een diarree luier, nu hoefde ik alleen de romper mee te verschonen, viel mee.

arm meisje zeg, hoop dat het vannacht beter gaat want ik moet echt ergens wat kunnen slapen.

Net heeft ze een half beschuitje op, zielig hoor, ook nog 2 kiezen rijker, alles tegelijk.

Geplaatst

Babeth, heeft die diarree luiers niet ook te maken met de kiezen? MAar even goed is het niet leuk voor zo'n kleintje om zo beroerd te zijn.

Jij dus druk.

tool, ook weer een stuk opgelost met de buurburen.

Ceeke, balen zeg dat het niet allemaal ging zoals het moest bij de kaakchirurg.

Maar ik moet nog. Dus neem d koude compressen mee naar het ziekenhuis. En zodra het eruit is en de prothese erin, zit ik met 2 compressen op mijn gezicht voor de zwelling. Ben wel benieuwd hoelang de kaakchirurg er over doet. Ga zo toch nog maar ff bellen.

Geplaatst

Arme Ceeke, het zal ook eens voorspoedig gaan he... Verdorie zeg, nou hopen inderdaad dat je bij de 80% hoort!bah bah bah.

Groot nadeel nu was natuurlijk die ontsteking.

Rubster, van doorkomende kiezen heeft ze wel dunnere luiers maar dit is water, nee echt buikgriep zeker zo met dat spugen ( nog nooit eerder meegemaakt)

gelukkig goed nagekeken door de h.a.

met de Ventol. Mogen we overigens stoppen, erg fijn!

Geplaatst

henne ik ben benieuwd hoe koekie zal reageren op het geluid van het stemmen van de piano...

Er knapte een snaar.....toen kreeg ik een fikse schop haha. Verder is hij erg rustig vandaag. Denk doordat ik gisteren niet lekker was en kramp in m'n buik/darmen had, nu buik rustiger is is het zijn beurt om even bij te komen.

Babeth wat sneu voor I zeg en lastig voor jullie, hoop dat ze nu snel opknapt.

Ceeke oooowwww, ik krijg de rillingen al alleen van het lezen brrr. Heb vroeger een beugel gehad en die dagen dat je idd niet verder kwam dan spinazie, aardappelpuree en een eitje.....pijn in je mond is zoooo naar. Beterschap!

Tool fijn dat erover gepraat is. Voor A nog niet over, maar in ieder geval wat duidelijkheid voor het echt tussen jullie gaat staan. Veel plezier bij het toneel!

Esther hoe was de echo vandaag?

Geplaatst

He meiden...

Druk en heftig weekje gehad. Woensdag opnieuw tante geworden! Gerards zusje was over ruim drie weken uitgerekend maar is ingeleid. Kindje was nu al ruim negen pond en ze durfden het niet langer te laten zitten. Woensdag overdag gewerkt, s'avonds naar gouda om ons nieuwe nichtje te bewonderen...een schatje maar wat een megababy! Echt zo groot! Ze is niet lang maar wel negen pond. Mijn schoonzusje was volledig uitgescheurd (totaal ruptuur). Met het meisje is alles goed.

Alles komt zo wel heel erg dichtbij zeg. We waren tegelijk zwanger en nu hebben zij een meisje. Nu weet je hoe ze eruit ziet etc. Straks gaat het bij ons ook echt gebeuren! Voelde allemaal heel overweldigend en ook wel beangstigend...ik ben nog steeds zo bang dat er iets mis gaat. Woensdag enorm veel harde buiken, echt vervelend bijna continu achter elkaar. Nu was het woensdag ook wel een hele drukke dag. S'morgens gewerkt tot twee uur, daarna snel boodschappen gedaan en 2 grote schalen tiramishu gemaakt voor mijn afscheid van donderdag, daarna kraamcadeautje gekocht en vervolgens hup in de auto naar gouda. S'avonds laat thuis. Gisteren prompt de hele dag geen beweging gevoeld in mijn buik, wel heel veel harde buiken opnieuw. Uiteindelijk vk gebeld en mocht voor ctg en echo komen. Ze hebben tegelijk een groeiecho gemaakt. Alles is goed met ons meisje, ze was alleen gedraaid...lag met de voeten en handen in de placenta te graven! Ik moet echt rustiger aan gaan doen, kreeg even flink de wacht aangezegd...

Groeiecho was ook goed, ze groeit in vergelijking met eerdere echo's in het zh mooi op schema maar is idd aan de kleine kant. Ze zal, zoals het nu lijkt, w.s. onder de zes of net zes pond zijn als ze geboren wordt. Geeft niks...liever zo'n kleintje dan zo'n mega poemeltje als mijn schoozusje!

De echo van vandaag mocht ik dus afzeggen!

Ik was zo opgelucht! Gek is het toch dat die angst nog zo enorm diep zit!

Vandaag rustig aan gedaan, mega was weggewerkt vanmorgen en vanmiddag een dagje op de bank. Gerard heeft zijn tentamens erop zitten dus die krijgt ook wat rust nu! We gaan genieten!

Morgen naar de ikea en nog weer even naar gouda naar mijn schoonzusje en de rest van het weekend relaxen!

Oma leeft nog maar gaat langzaam achteruit. Zus heeft officieel etiketje burnout...beetje gedoe tussen zussen onderling maar daar wil ik niet tussen zitten. Oudste zus die dus burn out heeft past op op de kinderen van mijn andere zus en zusje en dat loopt al eventjes moeilijk, moeilijk allemaal. Ze moeten het maar een beetje uitzoeken hoor. Tijd is voorbij dat ik elke keer die kant op reed om ze uit de brand te helpen.

Verstandskies rommelt maar is houdbaar...

Nou ja...dat was mijn weekje!

Henne er komt weer orde in de chaos bij jou thuis? Hoop dat het snel echt allemaal rustig en op de rit is daar! Fijn dat het goed was allemaal bij de vk!

Ceeke...brrrr krijg de kriebels van je kaakchirurg verhaal! Sterkte meid!

Babeth ziekenboeg...sterkte!

Tool wat moeilijk toch om echt eruit te komen wat jullie willen hé? Sterkte meis?

De rest een dikke knuffel...ik ben het kwijt!

Geplaatst

Esther fijn dat alles goed is en de kleine meid netjes groeit! Maar lieverd, je doet echt écht veel te veel hoor als ik het zo lees. Vanaf nu verlof hè? Ga dan ook echt een paar uur per dag eens met de benen omhoog meis. Lekker op je nieuwe bank, met een dekentje, pot thee....misschien even de oogjes dicht. Dat je weing beweging voelt na een drukke dag herken ik, hier vandaag dus ook. Maar word ik heel onrustig en onzeker van, dus probeer weken als deze toch maar te vermijden. Chaos....er ligt nog overal rommel, ik kijk er maar niet naar ;-) Proberen dit weekend samen weer wat orde te creëren.

Ga koken, rijst met brocoli en speklapjes in ketjap. Net bij boodschappen zuurkool gekocht, hou ik helemaal niet van dus J zet bij de kassa...'wat is dat dan?' zuurkool... 'wat ga je daarmee doen?' koken.... 'en dan? (met een hele grote grijns)...euh opeten.....? Wat zwangerschap al niet met je doet hè haha!

Geplaatst

Ik heb idd vanaf vandaag verlof! Zo'n raar idee en gevoel! Maar ik ga er echt van genieten! Daarom wil ik ook proberen me niet teveel aan te trekken van al die sores van mijn zussen...voel me al heel snel verantwoordelijk om die kant op te rijden en ze te gaan helpen maar ik heb vandaag al twee x nee gezegd! (en dat vind ik toch een potje moeilijk!) Ik ben niet van plan om in mijn verlof elke week op te passen bij mijn zussen, als de nood aan de man is dan ben ik er maar nu even niet nu alles zo loopt!

Ik ga ook rustiger aan doen hoor Henne. En ik heb het luxe want ik heb geen chaos. Alles is hier op orde en netjes (werkster is vanmorgen weer geweest). Ik moet niks mag van alles.

Lachen die zuurkool! Dat heb ik eigenlijk nog niet echt gehad van die rare eetdingetjes! Eet smakelijk in elk geval! Gerard is chinees halen :)

Geplaatst

Nou als ik het verhaal van ceeke lees, ben ik in staat om de kaakchirurg af te bellen. Maar nee, ik ben stoer en doe het gewoon.

Heb wel ff gevraagd hoeveel tijd ik moet rekenen. Ach zegt ze het trekken zal een kwartier tot half uur duren, maar de arts wil nog gesprek. Misschien moet er nog een foto gemaakt worden. Verdoving inwerken. Ga maar van 1,5 uur uit. Ik kom echt niet terug naar mijn werk. En de fysio heeft de tip gegeven om koude compressen mee te nemen en tegen mijn wangen aan tehouden als ik naar huis ga en in bed lig. Heb het rustgevende pilletje al bij de huisarts geregeld.

Krijg naproxen van de kaakchirurg mee. Maar ga ook echt wel tramadol en paracetamol slikken. A wil dat ik 1 december met de muziek mee ga. Al is het alleen om te kijken. Mag niet tillen en bukken de`1e 2 dagen. Dus echt rustig aan doen. We gaan het zien.

Verder vanavond richting amsterdam naar de muziek. Morgen ff werken en dan lekker op de bank met een kop thee en een dekbedje of thee in bed boven met de tv aan. A is waterpolo-en in Eindhoven...

Dikke knuffel en alvast weltrusten voor straks.

Geplaatst

Ach lieve Ruby, jij dappere stoere dame. Jij gaat natuurlijk! Al was het maar omdat je daarna van die ontstekingen af bent... Pijn heb ik niet behalve als het tijd is voor een pijnstiller. Echt wel te doen hoor maar dan is het er bij mij ook maar één;) Ik heb idd ook van die coldpacks op m'n kaak. Dat voelt erg goed en zorgt voor mindere zwelling. Meis, kijk je wel uit met wat je gaat slikken aan pijnstillers??! Bij naproxen mag je wel paracetamol of paracetamol met coffeine slikken. Tramadol lijkt me niet! Maar ff navragen bij je apotheek?

Es', jij nu ff tijd voor jezelf hé? Meisje moet nog ff groter groeien dus lekker op de bank. Advies van Henne klinkt prima!

henne, fijn dat alles goed gaat! Ook lekker rustig aan hé?

syl, wat een bizar gesprek? Hmmmm vreemd om zo te kunnen beoordelen of je nu ziek bent of niet. Sterkte meis!

Babeth, beterschap met I. Niet fijn nu! Sowieso iet fijn. Hoop dat jullie het niet krijgen...

Kaartje, sommige data vergeet je nooit. Afgelopen maandag was de uitgerekende datum van Féline*. Nu vooral een gevoel van gelatenheid. Herken wat je schrijft! Hoop zo dat de wonderen voor jullie de wereld niet uit zijn...

Manlief heeft eten klaar. Idd Henne aardappelpuree met spinazie. Vlees nog teveel kauwen;) En ik heb zo'n zin in rijst maar ben gewaarschuwd dat die rijstkorrels gemakkelijk in het gat blijven zitten. Voorlopig maar even niet dus!

Lieve meiden, ook degene die ik vergeten ben, een fijne avond!

Liefs

Geplaatst

ben ik ook weer even...

Es, ik ben het met Henne eens. Wat doe jij veel, je rent van hot naar her meid ennuh naar Ikea op zaterdag?!? dan word je toch gillend gek van de drukte?! pas goed op jezelf hoor. Ook al heb je nu verlof en hoef je niet te werken, je kan ook te druk zijn met andere dingen

Ceeke, ik schijt in mn broek voor de tandarts dus heb je verhaal halverwege maar geskipped hahaha.. krijg er de kriebels van. Sterkte meid!

Henne, koekie weer goedgekeurd heerlijk!

Syl, wat is dat nou voor een gesprek?! was je overrompeld of heb je nog wel even flink de waarheid verteld? wat een malloot! vervelend dat je zo'n last hebt van de hormonen meid, knuffel

Kaartje, knuffel voor jou. Wij zouden 21 maart 2008 uitgerekend zijn maar kregen een miskraam, die datum blijft altijd bij je hè.

Babeth, wat ben je in de weer geweest met Imke de arme schat. Is ze alweer wat opgeknapt? Hoe voel je je verder? misschien heb ik eroverheen gelezen (vast wel) maar wanneer heb je nu de eerste echo?

Ruby, jij ook rustig aan he meis en goed voor jezelf zorgen

Wen, binnenkort de 20w echo toch? spannend... ik denk een knul

even over mezelf: wat mijn gewrichts/spierklachten betreft, ik wacht eerst even af wat de fysio dinsdag zegt maar ik denk dat ik inderdaad ook terugga naar de huisarts en maar even ga doordrammen dat ik bloedonderzoek wil. Er is circa 2 jaar geleden al onderzoek gedaan naar reuma (bloedonderzoek en rontgenfoto's) maar daar kwam niets uit. Nu heb ik mij laten vertellen dat zo'n onderzoek ook maar een momentopname is. Maar het gaat dus om flinke gewrichts/spierpijn en ik heb er 24/7 last van. Het voelt alsof ik na jaren niets doen mega heb gesport. Ik ben zo stijf als een plank en kan niet veel doen maar het lastige is dat teveel beweging funest is maar te weinig ook. Lastig om een middenweg te vinden... en om naar mn lichaam te luisteren

Geplaatst

Ja hoor dank je. Behalve de bekende doorligplekken/gewrichten die pijn doen zoals Sen (wel minder erg). En helaas de kat om 4 uur dus toen zat ik weer beneden. We waren het avondpilletje vergeten! Geen idee of dat toeval is maar nu dus nog vroeger.

Kindjes hebben gelukkig wel doorgeslapen tot kwart over 8 en man en babies slapen nu weer. Wil even naar de stad om een paar broeken te kopen maar de oudste wil met me spelen... Later schatje.

Bram net een van jouw rompers aangetrokken! Hij past er nog net in... daarna moet Kaat ze dragen die is iets korter. Toch leuk om dingen te krijgen die ze veel later aan kunnen heb je nog wat nieuws...

Geplaatst

Redelijk geslapen maar toch zo gammel als wat. Emoties en stress hakken er bij mij fysiek echt in. Plus natuurlijk de kou, muurtjes verven, twee keer sporten....alles bij elkaar teveel geweest. Stond gistermiddag bij de appie echt op m'n benen te wiebelen. Vandaag en morgen proberen orde in de chaos in huis te scheppen. En een soort van planning te maken, die t do lijst wordt niet echt korter en de tijd gaat gek genoeg wel voorbij ;-)

Caro vier uur, oei dat is wel erg vroeg!

Esther hoe gaat het met jouw slapen/liggen? Doe je de oefeningen nog en helpen ze een beetje? Ik moet van de vk iets onder m'n bui keggen als ik op mijn zij lig om de banden minder te belasten. Deed ik af en toe al wel, maar let er nu braaf beter op.

Babeth hoe is het met I? En met jezelf? Last van kwaaltjes?

Geplaatst

Onderweg naar ikea en gouda. Slapen is zo zo. Zie elk uur de wekker en om zes uur wil het liggen niet meer. Maar ben gek genoeg niet héél moe hoor dus als het zo blijft dan vind ik het best. Oefening doe ik savonds voor het slapen gaan.

Fijne dag meiden! Ik ga de ikea op zaterdag bedwingen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden