Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Caro dat ga ik wel begrepen dat ie zo vermagerd is maar wel dezelfde streken en verwennerij!

Sen, hoe was het vandaag bij de huisarts en fysio?

henne, succes vanavond!

Wen hoe was het?

gelukkig gaat het hier beter, blij dat ik morgen ook thuis ben Pt- dag, maar ik hoop donderdag weer te kunnen gaan werken!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es en sen, bedankt voor de lieve woorden. Ik vind juist altijd dat henne en kaartje zic zo mooi kunnen uitdrukken.

En ik denk dat t positieve door mijn lesgeven komt. Zelf vind ik me niet altijd even positief. Maar dat heb ik geloof ik ook al bij de BBQ verteld geloof ik, toen ik met es en kaartje stond te praten in de keuken.

A. Is meer positief dan ik ben, lol.

caro, blijft lastig met jullie kat. Maakt niet uit wie voor hem moet opstaan. En ik zag t ook al voor me, hihi. Dat zou die van ons ook klaarspelen hoor, lol.

kreeg net op het ECd topic gevraagd hoe we tegenover ECd staan. Ik zou er geen moeite mee hebben, zal alleen dan echt met een hogere dosis pred.nis.olon moeten werken, want dan is de embryo namelijk helemaal niet lichaamseigen.

a, weet niet hoe hij hoe hij hier tegen over staat.

gelukkig hebben we wel al een donor. Maar ook dit...effe wachten tot volgend jaar.

babeth, fijn dat t weer beter met je gaat, lief van I. Zo met haar pop.

sen, hoe ging de fysio? Hoop echt dat je er wat aan hebt!

san, wat een schattige foto van R. Met het blaadje van een bouwketen, too adorable!

heb hier naast me een snurkende kater liggen, hihihi.

gaan dadelijk the wal.king d.e.a.d kijken. Spannend!! Zijn de afleveringen aan het downlo.aden (je weet maar nooit waar ze op zoeken, hihihi, om achter illegale down@loa.ders te komen).

Girls, tot later!

Geplaatst

Ben eerst bij de bekkenfysio geweest. Aardige vrouw. We hebben nu alleen gepraat, ze heeft veel vragen gesteld en ik heb ook nog vragenlijsten meegekregen die ik moet invullen. Ze vond me wel een complex geval zei ze omdat ik zo veel klachten heb. Alleen balen dat ze nu precies op vakantie gaat. 4 dec pas weer nieuwe afspraak.

Daarna huisarts: hij heeft me onderzocht en ik krijg weer bloedonderzoek om reuma uit te sluiten. Maar zoals al had verwacht begon hij erover dat het ook tussen m'n oren kan zitten omdat ik daar erfelijke aanleg voor heb en weleens depressief ben geweest blablabla. Ik zei hem dat ik geen depressie heb en alleen maar down ben omdat ik sterf van de pijn en bijna niets kan doen en daar gefrustreerd van raak en niet andersom. Maar het is volgens hem een kip en het ei verhaal... Nu heb ik vragenlijst gekregen waaruit zou moeten blijken of ik misschien een depressie heb. Wat een gelul... Waarom moet dat nou steeds weer tegen me gebruikt worden? Hij begon ook over m'n moeder maar ik ben m'n moeder niet. Eerst maar eens het bloedonderzoek afwachten. Natuurlijk hoop ik dat ik geen reuma heb maar tussen m'n oren? No way!

Net ook nog even kei en keihard m'n hoofd gestoten. Zag gewoon sterren! Zit nu een mega ei op m'n kop.

Wat een dag...

Geplaatst

Sen, wat ontzetttend "piep" van je huisarts. Gelijk een stempel opplakken. Bah! Lekker makkelijk gedacht van zo'n huisarts. En het is ook nog eens frustrerend dat dit je blijft achtervolgen.

En balen dat de fysio nu net op vakantie gaat, terwijl je al zoveel pijn hebt. Zit je bij een fysio in HvH of hier ergens in het dorp?

Henne en es, veel plezier vanavond bij de info avonden.

Heb zelf net als Sen, nooit een info avond bezocht. Alles via het borstvoedingsforum (en uiteindelijk 1 jaar lang bv gegeven) en de uitleg van onze kraamverzorgster.

Es, wat een gezellige sfeer in je huiskamer!

Tool, ik word al moe van al jouw dromen...hi,hi. Wel leuk dat je alles zo goed kan onthouden, dat lukt mij niet altijd.

Ook ik denk net als mijn voorgangers dat je inderdaad nog niet defintief klaar bent om te stoppen. De grens is mischien wel dichterbij gekomen, maar (naar mijn inziens) nog niet bereikt.

Ik heb nog het eea in de koelkast liggen. Dat is vooralsnog gereserveerd totdat definitief niemand van de DDD meiden het wil hebben. Het is niet veel, maar alle beetjes helpen. Dus mocht je tzt het overwegen......het ligt hier voorlopig nog niet in de weg.

Babeth, wat fijn dat je weer aan het opknappen bent! Wat lief van I en haar pop!

Caro, zo te lezen heb je je handen vol aan de kat. Iedere ochtend (cq nacht) er uit. Al is het om en om. Ik begrijp dat je met alle liefde voor een kat blijft zorgen (wij hebben er zelf ook drie), maar kan mij ook vorstellen dat je het wel eens zat bent om zo vaak midden in de nacht te moeten opstaan.

Ceeke, hoe was het in Gent?

All: ik heb morgen pas de 20 weken echo. Ik moet nog 1 nachtje geduld hebben. Morgenochtend om 9.30 uur is het zover. (dus daarna kan je aan de bel, sen...haha). Mocht ons ijsbeertje besluiten dat hij/zij toch het geslacht overduidelijk laat zien tijdens de echo, dan horen jullie het uiteraard. Voor de rest houden wij (net als es) het dan stil. Al met al blijf ik hopen dat ik het geslacht nog niet te weten komt. Wij wachten wel af wat onze kleine uk besluit.

Geplaatst

Btw: ik ga naar de fysio in s-gravenzan.de daar zit zo'n centrum met meerdere fysiotherapeuten, manueel therapeut, osteopaat heel de rataplan

Geplaatst

Jeetje Sen! Wat erg zeg dat de h.a. zo daarop blijft hameren! Dat er maar snel duidelijkheid is en dat hij zijn excuses kan maken....en dan de fysio, wat een timing! Jammer dat die vak. Er precies tussen valt.

Geplaatst
Wen ging je lekker naar het strand met de hond vanmiddag :-)

Ja, ik moest nog even iets op de post doen, dus had mij bedacht om via de brievenbus naar het strand te gaan. Even een frisse neus halen.

Geplaatst
Btw: ik ga naar de fysio in s-gravenzan.de daar zit zo'n centrum met meerdere fysiotherapeuten, manueel therapeut, osteopaat heel de rataplan

Ik wist niet dat er daar ook een zat. (ik liep toen zelf bij een centrum in hvh, maar die van jou is veel dichterbij. Iets om te onthouden dus)

Geplaatst

jep het zit in de L.angestraat (straat van de Hema)

nog even een vraagje voor de kenn'ers:

op mn labformulier staat het volgende aangevinkt:

-BSE, Hb, Ht, Ery's, MCV, MCH, RDW, Leuco's, Trombo's, Differentiatie, Glucose, TSH (2)

-Op indicatie: kreatinine

-Op indicatie: ALAT

weet iemand wat dit allemaal inhoudt?

en dan het volgende, maar die is wel duidelijk:

-diagnostie: Rheumafact, IgA en IgM, Citruline (CCP) antistoffen

zal ik zelf nog iets aanvinken? bijvoorbeeld B12? kwam namelijk met googlen ook iets tegen over klachten die kunnen ontstaan tgv tekort aan B12

Geplaatst

Sen , ik he er niet echt verstand van, maar als ik (vanwege de prednisolon) wekelijks mijn algemene bloed beel laten prikken dan zit daar iig BSE (bezinksel), Hb (ijzergehalte), Ht (hematocriet), Ery's (erytrocyten), MCV, Leuco's (leucocyten), Trombo's (Trombosyten), Differentiatie, Glucose, TSH (2) (schildklier) bij.

Naar mijn weten sta ik onder controle vanwege het gevaar op virussen en infecties. Daar wordt het bij mij op gecontroleerd.

mbt de rest weet ik verder helemaal niets. je zou eens kunnen kijken op: www.uwbloedserieus.nl. Daar vind je vaak een hoop uitleg.

Ik zou trouwens gewoon die B12 aanvinken. Ik het lab weten ze toch niet dat jij dat gedaan hebt en tegen de tijd dat de huisarts de uitslagen krijgt is hij echt wel vergeten wat hij exact had aangekruist. Tenminste als je maar 1 extra vinkje zet ipv een hele waslijst.

Geplaatst

Net thuis, ben compleet gaaaaar. Was niet slecht of erg overbodig, vooral erg veel info in korte tijd. Er waren verloskundigen die vertelden over laatste periode zwangerschap en bevalling, klinisch vk die vertelde over medische indicaties en pijnstilling toen nog wat over taken vk na bevalling, iemand aan kraamzorg en iemand van het cb. En dat allemaal in dik 1,5 uur.

Wat wel erg handig is, je kreeg een opzet voor een bevallingsplan mee. De vk uit de regio werken samen met net ziekenhuis voor deze avonden en dus best slim dat ze een soort standaard invulformulier al gemaakt hebben. Ga ik binnenkort wel eens naa kijken.

Nog even snel voor Sen: lullig van de ha om er gelijk een stempel depressief op te plakken. Bovendien: als dat zo zou zijn heb je óók hulp nodig want je vergaat van de pijn, of dat na psychisch, somatisch of iets er tussenin is door te zeggen dat het 'tussen de oren zit' gaat het niet weg!! B12 aanvinken lijkt me slim, kijk wel even goed, ik heb dat ooit geprikt en moest er nuchter voor zijn. Verder is het algemeen bloedbeeld (ontstekingen, bloedarmoede ed), TSH is schildklier, ALAT is dacht ik iets met lever, keratine iets met nieren. Op indicatie betekent geloof ik dat ze hier alleen naar kijken als het algemeen bloedbeeld er aanleiding voor geeft. Maar dat weet ik niet zeker, kan ook per lab weer verschillen dat soort dingen.

Wen, veel plezier morgen. Is het in vb? Wij kregen daar die mooie 3D beelden mee met twintig weken, nog steeds blij mee :-)

Ga proberen te slapen en niet te dromen van weeen, ontsluiting, uitdrijving, pijnstilling, hechtingen, kraamtranen etc hihi.

Geplaatst

Overbuurvrouw kwam 5 minuten geleden pakket ophalen dat bij ons bezorgd was vanmiddag omdat ze niet thuis was en zei niet sorry dat het zo laat is ofzo, alleen: Ik kom mijn pakket ophalen. Nog wel bedankt toen ze wegliep.

Ligt het aan mij of is het raar om om kwart voor 11 's avonds een pakket op te halen bij overburen die je nauwelijks kent??

Geplaatst

Mwaaah, ik zou het zelf niet snel doen om die tijd. Maar als er nog licht brand....en je weet dat je de volgende dag bijv ook laat bent.... Erg vanzelfsprekend vind ik het niet :-)

Ben klaarwakker, grrrr....weet meteen weer waarom ik niet graag savonds nog m'n hersens aan zet.

Geplaatst

Maar om aan te bellen om die tijd en je weet dat er 3 kinderen liggen te slapen? Mmm ik zou het nooit doen. Vind dat het na 10 uur eigenlijk niet meer kan. Maar goed, misschien ben ik een zeur.

Hoop dat je toch zo kan slapen! Eigenlijk niet goed om dat 's avonds te doen nee... ik ben ook zo'n malerd in bed...

Ik ga even tijdschriftje lezen in bed en hopelijk snel slapen, welterusten!

Geplaatst

Ja dat is wel zo, bij mensen met kinderen zou ik dat zeker niet doen. Stel dat ze wakker worden van de bel...

Heb ooit colleges gevolgd in de avond, waren zeer interactief en intensief, kwam daar altijd elemaal doorgedraaid van thuis. Ben nu eenmaal een ochtendmens en als ik in de avond te actief word, slaap ik meteen niet meer. Maar nu idd me tijdschriftje oid gaan liggen en tot rust komen.

Truste allemaal!

Geplaatst

Dat is idd veel info in 1,5 uur Henne. Gelukkig ook nuttige info. Zo'n formulier voor je bevallingsplan kreeg ik ook van de vk van het ziekenhuis. Wordt er niet overal met zo'n formulier gewerkt?

Caro, die buurvrouw heeft niet nagedacht of is gewoon een beetje ego. Okay zoals Henne al zei als er licht brand en je weet natuurlijk niet of zij om het pakketje zit te springen, misschien zit er een tarzan in hahaha ;-) maar aanbellen doe je niet als je weet dat er kinderen liggen te slapen

Net formulieren van de HA ingevuld. Wat een vragen; heeft u de afgelopen week weleens zelfmoordneigingen gehad? Pffffff. Ik zei nog tegen de HA dat ik een paar maandjes terug nog op eigen verzoek een uitgebreid onderzoek daarnaar heb gehad en dat daar niets is uitgekomen maar hij zei dat was voor de bevalling... Wil hij nu beweren dat ik soms een postnatale depressie heb?! En daardoor gaan m'n gewrichten en spieren pijn doen..?! Ik snap er niets meer van.

Ga ook tukken

Truste!

Geplaatst

Ik zou het na tienen ook niet meer ophalen/aanbellen Caro ondanks het licht. Misschien houden wij dan teveel rekening met andere. Lieve foto trouwens op FB, saampjes op de bank :-)

Heerlijk dagje voor jou Esther!

Sen auw :-(

Henne als die hersens eenmaal beginnen.....

Ook last van, moe, klaar om te slapen denk ik opeens aan de begrafenis van mijn schoonvader. Het laatste stukje naar de begraafplaats heb ik de bus gereden waarin hij lag. Krijg het niet meer uit mijn kop ( zoals het liedje van Sieneke). Vandaag een butdag, nog steeds verkouden, oren zitten dicht, en nogal hormonaal en heel veel hoofdpijn.

Ga nog maar even Frasier kijken :-)

Welterusten.

Geplaatst

Wen spannend, straks je 20 weken echo. Ben benieuwd hoe de kleine er over denkt of hij/zij het geslacht laat zien. Veel kijkplezier!!

Syl zou balen zijn zeg als het afgeblazen wordt. Hopelijk knap je snel weer op van je verkoudheid. Confronterende hersenspinsels, ik heb ze ook zeer regelmatig nog en dan komen de dagen weer de reveu passeren. Is ook een vorm van verwerken natuurlijk, alleen het tijdstip is minder nietwaar? Dikke knuf..

Henne weer veel info gekregen. Daar ben je weer van af. Ik had geen bevallingsplan, wie weet had het te maken met mijn kz? Ach net als met zoveel, vroeger hadden ze het ook allemaal niet en ging het ook goed. Soms is het gewoon te veel wat ze je aanbieden. Afijn het is weer achter de rug.

Caro persoonlijk zou ik geen pakketje meer op gaan halen. Maar als ze hier aanbellen als het licht nog brand, zou ik geen moeite mee hebben. R wordt hier nooit wakker van geluid, dat scheelt weer natuurlijk!!!

Bebeth fijn dat je aan het opknappen bent. Goed uitzieken voor je weer begint met werken hoor!! Je hebt er niks aan dat je blijft kwakkelen omdat je te snel weer bent gaan werken met knikknieën en slapjes. Die ieniemienie vraagt ook veeeeeeel energie!!

Es wat een mooi kleed!! Druk heb jij het zeg, lange dagen. Als je je rustmomentjes kan pakken, kom je er vast wel goed doorheen. Het gaat nu snel!!! Nog even en jullie zijn voorgoed met zijn drietjes. Er gaat zoveel veranderen, zo bijzonder!!!!!

Hier is R al 2 dagen wat later, vandaag zelfs 6.30 uur!!! en vrolijk ook dat scheelt een hoop. Ik heb nu een weekje vrij en geniet van de kleine man. Het is heerlijk weer en doe alles op het gemakje. Beetje uitrusten, beetje met huishouden bezig zijn en veel met R. Heerlijk zo en als afsluiter van mijn vrije week de overnachting in het kasteel in Brugge. Een drie gangen dineetje vlak bij in het centrum en ontbijtbufet. R gaat voor het eerst logeren, bij P zijn zus. Jammer dat we behoorlijk krap bij kas zitten zitten deze maand. Drukt toch de pret een beetje om onbezorgt vrij te zijn. Ach nog een kleine 2 weken en het is weer payday!!!!!

Geplaatst

Kalimera!

caro, ik persoonlijk zou het pakketje niet meer zijn komen halen op zo'n laat tijdstip. Ook niet als het .licht nog zou branden.

wen, veel plezier bij de echo vandaag. Ben benieuwd of je te zien krijgt of jullie ijsbeertje van het vrouwelijk of mannelijk geslacht is, hihi. Ik denk een jongen.

en bij Babeth denk ik ook een jongen.

Vannacht weer een rare droom, maar nu weet ik m niet meer. Weet alleen dat ie niet zo fijn was en dat ik badend in het zweet wakker werd, not nice.

en ik weet ook niet of het nu een symptoom is of niet, durf er niets over te zeggen, maar heb sinds gisteren opeens gevoeligere borsten, af en toe ook pijnlijk. Maarrrrrr....ik heb dit al eerder gehad, dus er valt niets over te zeggen. Testje is waarschijnlijk nog te vroeg, dus ik wacht gewoon. Had m'n ei weer veel later dit keer, dus m'n cyclus zal dan ook langer zijn dan 26 dagen. Dag 24 is het nu, heb even zitten rekenen. En zou t dan nog wel zin hebben om nu nog met prednisolon te beginnen? Ben al wel al een tijdje een hogere dosis vit. D. Aan t slikken...zucht...

san, lekker een weekje vrij! Geniet van je vrije tijd en van R. En in het weekend slapen in een kasteel, lekker!! Geniet ervan!!

henne, weer wat info rijker, alleen jammer dat je nu brak bent. Vandaag dan maar een rustdagje.

Had je al nieuwe data doorgestuurd? Eens effe kijken.

es, lekker zo op je gemakje door de stad tuffelen.

Geplaatst

Nee, zie dat er nog geen data doorgestuurd zijn, toch? Ik heb tenminste niets in mijn afspraken staan.

januari en februari wordt sowieso lastig voor mij ivm carnaval.

begin al op 13 januari met een damenzitting. Twee weken daarna weer een en dan s het twee weken later al carnaval.

Geplaatst

Syl wat rot dat nu ineens al die herinneringen door je hoofd gaan, dat maakt het er ook niet echt makkelijker op om in slap te komen he, morgen heb jij de echo weer toch?succes! Hoe is J onder deze poging?

San wat heerlijk die zee van tijd met de kleine grote man! En wat spannend dat hij uit logeren gaat, zelf moet ik er niet aan denken hoor, wat dat aan gaat ben ik echt een fluit......

Caro, ik zou ook niet meet zo laat aanbellen en zeer zeker niet met kinderen ....wij bellen zelfs liever niet na 22.00 u , als bij ons laat de tel gaat dan schrik ik altijd!

Zo Henne, jij hebt weer wat stof tot nadenken ;-) kan me voorstellen dat het veel was, ik ben destijds mat M naar een bv voorlichting van het zkh geweest, duurde 3 uur!!

persoonlijk had ik geen bv plan, het stomme is dat ik echt vooraf niets besprak, behalve dat ik niet tot de 40 weken door durfde te gaan en als ik met een vk ging bevallen er toch wel snel een gyn bij kon zijn in geval van complicaties.

Wen, veel plezier!

Sen, wat zul jij je rot voelen met deze handelswijze van de huisarts, bah zeg! Maar goed, je hebt de vragenlijst ingevuld, jij hebt je plicht weer gedaan maar kan me voorstellen dat je hier alles behalve vrolijk van wordt!

heb je enig idee hoe lang je straks moet wachten op de bloeduitslagen?b12 nog aangevinkt?

verder ben ik het even kwijt, onrustig geslapen vannacht.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden