Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Es in afwachting van jou bijzondere verhaal goed.

Heel benieuwd wanneer er iets gaat gebeuren, samen met de rest hier.

Lief van je!!! Komen we later op terug dan okido? Want meen het serieus, ben echt benieuwd hoe het echt met je gaat!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend Esther en wat geweldig om te lezen hoe ontspannen je bezig bent, knap hoor! Wordt er bij zwangergym ingeramd: voor ontsluiting moet je ontspannen maar volgens mij sla ik straks op tilt haha. Jij doet het in ieder geval super!

Geplaatst

Ik voel me idd wel ontspannen maar dat kun jij ook straks hoor!!!

Scheelt misschien ook dat ik zo heerlijk in mijn eigen huis ben! Net nog even bed afgehaald en een ouder hoeslaken erop gedaan zodat de kraam vannacht na de bevalling mijn allerfijnste hoeslaken er weer omheen kan doen. Verder zitten we lekker beneden, ik loop wat rond en hang bij het aanrecht die weeën op te vangen. Thuis zijn vind ik gewoon fijn, hier heb ik nog wat afleiding ofzo? Ik weet het niet.

Zei het in het december topic ook, er kan nog van alles veranderen maar tnt gaat het heel goed. Vind het bijna rot voor degenen die een spookbevalling hebben! Voel me tnt verwend hoor!

Geplaatst

Hee lieverd,

wat een goed bericht, het is inderdaad bijzonder dat je van deze momenten ook kan hugenoten maar je weetniet waarmee naartoe aan het werken bent!

ik zei al het wordt de 16de, mooie datum al zeg ik het zelf ;-)

veel kracht voor de laatste loodjes xxx

Geplaatst

Jeetje Es, wat doe je het super... als ik terug kijknaar mijn bevalling denk ik dat ik vanaf het begin een weeenstorm heb gehad. Zodra erbij regelmaat in zat, zat ik al om de 2-3 minuten, en dat is alleen maar sneller gegaan tot ik volledige ontsluiting had...

en dat was in 3-4 uur tijd geloof ik...

Meid, ben bijna jaloers op je :-) Maar keep up the good work!!!

Geplaatst

Kom ook nog even langs surfen om Es een digitale aanmoediging en knuffel te geven, wat kom je ongelofelijk fijn en relaxt over : -) echt prachtig om te lezen, heb even van alle berichtjes zitten genieten, zet m op, denk aan jou en Gerard, en de meiden hier, kus van Eef

Geplaatst

Lieve Es, zo relaxed dat je overkotm.

Ik denk idd dat het de 16e geboren gaat worden. Jullie meisje.

Nog onwerkelijk blijkbaar, maar het gaat nu echt gebeuren.

Heel veel succes en ik hou het forum in de gaten..

Dikke knuffel voor jou!!!

Geplaatst

Even spieken hier ;) Jeetje Es, tussen de weeen door even nog wat berichtjes posten hier. Heerlijk toch dat je aan het genieten bent! Hoop dat het zo blijft tot jullie meisje er is.

Geplaatst

Ik ga ook slapen...

Ik krijg wel opeens een heel sterk gevoel voor een naam... Apart.. Ik heb hem mezelf gemaild.

Es en G... Ik wens jullie beide een hele goede nacht.... Het is iets heel moois om samen te beleven... Samen groei je in een paar uur tijd naar 'ouders'...

Ik hoop echt dat het voorspoedig mag verlopen, en dat jullie thuis een gezinnetje mogen worden!!

Succes allebei!!!

Geplaatst

Es, hoop dat je hele bevalling zo fijn blijft verlopen. Kom morgenochtend gelijk weer even kijken. Ben zo benieuwd naar haar naam.

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Hihi ik heb ooit 1x een naam vooraf bijna goed voorspeld, ik zei L.u.u.k en het was L.u.c.a.s......nadat ik het gezegd had begon de een de ander onderweg nog te verwijten dat ze vast op een bepaald moment de mond voorbij gepraat had en was echt niet, ik flapte het er gewoon uit...

Geplaatst

gaat goed hier, weeen komen sneller en tussen de weeen door verre van pijnvrij zeg maar. Kan het nog händelen maar wordt absoluut pittiger. Ben wel benieuwd hoever ik straks ben als de vk weer komt.

Lieve meiden slaap lekker allemaal!

Geplaatst

Oh lieve Es', ben zo trots op je! Wat doe je t goed en wat blijf hè goed bij jezelf! Ik ga zo naar bed, in de wetenschap dat de wereld morgen waarschijnlijk een heel mooi meisje rijker is!! Ben zo benieuwd naar haar naam! Heel geel sterkte en succes!!!!

Geplaatst

Ja, stiekem blijven we toch kijken hier :-)

Zet hem op Es. Zo te horen gaat het nu steeds vlotter. Ik gluur denk ik zo nog even als de vk geweest is.

Geplaatst

Nou dan ga ik vast mijn tanden poetsen en wassen... en dan nog even kijken. Wil wel zo slapen, ben moe, vandaag Winterefteling, erg leuk maar je loopt je suf...

Papa heeft trouwens een leuke en ontspannen dag met de babies gehad, begint geloof ik eindelijk een beetje lol in zijn kinderen te krijgen, werd tijd ook!

Geplaatst

Kom ook even kijken of er nieuws is van Es. Ze zal nu wel bezig zijn. Zet'm op Es! Straks heb je je meisje in je armen

Er loopt hier een voortvluchtige inbreker in het dorp ivm inbraak met geweld. Alles staat vol met politie, heli vliegt rond en hondenbrigade is net de duinen ingegaan

Geplaatst

Es, heel veel succes meis! Ik kon het ook niet laten om te spieken.......

Ik kreeg helemaal kippenvel toen ik las hoe relax je het tot nu toe (althans laatste update) allemaal beleefd. Wat heerlijk, meis! Het is je zo dubbel en dwars gegund! En het zal idd wel schelen doordat je lekker in je eigen huis bent.

Nog heel even volhouden en dan is jullie meiske er!

Succes en sterkte!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden