Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

idd genoten van het weekend. was vanmorgen beetje sjachie. P zal niet snel eens eerder eruit gaan zodat ik eens kan blijven liggen. Dat is al weer gezakt hoor, luxeprobleem nietwaar??

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoezo luxe probleem? Hij kan er toch ook wel een keer uit gaan?

Heb geen temp opgenomen vanmorgen want P verschoonde Kaat beneden maar ze is niet warm dus denk dat ze er doorheen gezwijnd is met 1 dag koorts...

Geen nieuws uit Noorwegen, ik hoop dat dat goed nieuws betekent, laatste bericht was gisteravond om kwart over 8 dat ze even ging slapen en daarna geen reactie, heb half uurtje geleden een berichtje gestuurd... Dus ik hoop dat ze haar meisje in haar armen heeft nu!

Geplaatst

Hi meiden,

Dit wordt stoppen... Zojuist op kantoor van nieuwsjaarontbijt met (nieuwe) collega's en weer bloed. Nu echt wat meer dan de afgelopen dagen. Dan hoef ik geen advies meer in te winnen;-( Zo maar even een mailtje naar de IVF-verpleegkundige en ik heb doc al een sms gestuurd. Fijn begin van het nieuwe jaar zo. Grrrrrrr nu even m'n boze zin kwijt zien te raken want met een hele middag OR-overleggen voor de boeg kan ik dat eigenlijk niet gebruiken! Dank voor alle lieve reacties, dat doet een vertwijfeld mens zo enorm goed! Dikke kus voor iedereen!

Geplaatst

Ceeke wat ontzettend rot zeg. Je hebt nu eenmaal je zinnen gezet op een tp en als het om wat voor rede dan ook niet door gaat is dat ontzettend kl*te. Boosheid is goed, allen wel vervelend met zoveel overleg vandaag. Sterkte meis.

Caro ik denk dan meer in de trant van, er zijn mensen die geen eten hebben, kindjes die het niet zo goed hebben, vrouwen die zo graag een kleine willen en dan ben ik sjachie om het feit dat ik er vroeg uit moet voor een jongetje waar ik lang voor heb moeten knokken. P houdt het nu eenmaal langer vol om naar zijn gemekker te luisteren 's morgens en weet dat ik er toch uit ga dus vandaar dat ik dat een luxeprobleem noem.

Spannend zeg van je vriendin, ik hoop ook dat ze haar meisje druk aan het knuffelen is.

Zo maar eens lekker gedouched, R ligt weer te knorren en P Is ook al helemaal klaar. Straks na de lunch weer richting huis, auto leeghalen en even stofzuigen, dan naar de garage brengen voor zijn grote beurt en weer via opa en oma "dichtbij" naar huis lopen. Is een klein uurtje lopen dus hoop op goed weer en een jongetje wat het vol kan houden, anders blijf ik thuis met de kleine man.

Geplaatst

Jaaa, ze is bevallen!! Maar een heel kort berichtje dat ze onmiddellijk na de bevalling geopereerd moest worden... en dat ze de rest later zal vertellen. Pfff...

Geplaatst

Caro, :dizzy:gefeliciteerd! Hopelijk valt de operatie mee en kan ze snel met haar kindje gaan knuffelen.

Ceeke, wat een rotbericht, kan me zo goed voorstellen dat dit een domper is! Sterkte.

Meiske, ja we zitten inmiddels in ons tijdelijk huis! Gaat prima, Jim heeft het hier goed naar zijn zin en de verhuizing vond ik meevallen. We hadden het dan ook wel heel goed voorbereid en een verhuisbedrijf ingeschakeld. Over een paar maanden gaan we naar ons definitieve huis.

Henne, ik zal je even mijn adres mailen. Misschien kan ik ook nog wel ergens de laatste versie van de adreslijst vinden...

Fren, heeft F niet meer gespookt? Jim slaapt sinds een paar maanden eindelijk door maar heeft soms nog steeds wel een onrustig nachtje. Ik vraag me af wanneer dat een keertje overgaat...

Geplaatst

Caro, gefeliciteerd voor je vriendin!! hoop dat alles goed is gegaan!!!

Ceeke, ooh, dit ga je niet menen, wat rot zeg!!! begrijpelijk dat je boos bent! je stelt je er zo op in en dan wordt alles weer overhoop gegooid, grmbl....

hier verder niet veel te melden.

Ben weer aan het werk, totaal geen zin. deze week iedere avond in de sportschool te vinden, behalve vrijdag, want dan gaan we naar Do.e Ma.ar bij ons in de stad. nog een huwelijkskadootje van mijn nicht en haar man. en zondag de eerste carnavalszitting van het jaar alweer...whiehoeee...heb er zin in...wel waarschijnlijk balen dat ik dan net ongi ben...vind ik altijd zo'n gedoe...pfff...maar goed...boeie!!!

laters!

Geplaatst
idd genoten van het weekend. was vanmorgen beetje sjachie. P zal niet snel eens eerder eruit gaan zodat ik eens kan blijven liggen. Dat is al weer gezakt hoor, luxeprobleem nietwaar??

daar word ik ook heel chagerijnig van... vin zegt dat ie fiene niet hoort "omdat de deur dicht zit" waarom hoor ik dan ieder kreuntje???

Vannacht overigens wel goed geslapen; om half 10 uiteindelijk naar bed, nog een keer huilend wakker om half 11, en daarna om 7 uur. Iedere keer heeft ze gedronken, mevrouw moet echt inhalen!

Geplaatst

Ceeke dat is echt zwaa balen :-(

Caro gefeliciteerd voor je vriendin!

Hier zal ik ook wel vaker de pineut zijn sochtends, is nu al met oppassen. J is echt een langslaper en ik totaal niet.

Vanochtend huisarts en fysio/sporten, kreeg van de huisarts ook weer de opmerking dat ik zo'n mooie buik heb echt grappig. Bij fysio merkten twee vaste medesporters en één van de therapeuten op dat m'n buik wat gezakt is. Dat idee had ik gisteren zelf ook al, maar wel apart dat anderen dat dan ook zien. Maar mag hè, met 36 weken in gaan dalen, keurig volgens het boekje ;-)

Ga eens bedenken of ik vanmiddag nog iets ga doen en zo ja wat....

Geplaatst

Wij verdelen de weekenden tegenwoordig.

JW de ene ochtend eruit, en ik de andere ochtend eruit. Maar goed, dat houdt wel in, dat ik JW een zet moet geven, want hij hoort haar ook niet. En ik ben inderdaad ook wakker bij het eerste geluidje. Soms denk ik wel eens, ik koop oordoppen voor die nachten...

Vrijdag bloed geprikt.. waarschijnlijk toch de eisprong gemist.

Vanochtend weer geprikt.

Ceeke... ga je mij nu achterna? Niet doen hoor....

Geplaatst

Simba, balen zeg!!! ook bij jou loopt het niet volgens planning.

maar dan...wanneer loopt het bij ons groepje wel eens volgens planning??

Fren, fijn dat F. wel heeft doorgeslapen nu. Zou F. teveel last van een nieuwe omgeving hebben dat ze daar zo slecht slaapt (moet denken aan jullie vakantie op les.bos en nu ook weer).

Geplaatst

en ook op gran canaria tool. Denk dat het te maken heeft met dat ze te nieuwsgierig is en als ze ons hoort ook aandacht wil.

We gaan over 2 weken weer een weekendweg, nu met mijn kant van de fam in een huisje, en heb al met mn moeder besproken dat we F op een kamer alleen willen zetten, desnoods in de sauna (die uit is uiteraard...)...

Geplaatst

Ceeke, wat balen. kan mij voorstellen dat je even boos bent. Je had je er immers zo op ingesteld.

Tool, lekker naar D.oe M.aar? wat gaaf!!!! Dat wordt vast genieten en meezingen.

Sen, Hoe is je eerste werkdag bevallen?

Caro, gefeliciteerd met je vriendin.

Met betrekking tot vroeg opstaan, mogen wij totaal niet klagen. Zowel G als ik zijn totaal geen ochtendmensen en die genen hebben wij ook doorgegeven aan ons kind. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar die van ons is nooit voor 08.30 uur wakker. Ook niet toen hij nog veel jonger was. Nu hij naar school gaat, moeten wij er ineens allemaal aan wennen dat hij om 7 uur moet gaan opstaan. Daar gaat het uitslapen op mijn roostervrije dag........

Gelukkig vind M het daarom nog steeds heerlijk om in de weekenden gewoon lekker uit te slapen.

Ik hoor vaak van vrienden dat zij elke dag om 6 uur wakker zijn vanwege de kinderen, maar dat hebben wij echt (gelukkig) nooit gehad.

Nu maar hopen dat wij dezelfde genen ook aans ons ijsbeertje hebben doorgegeven.........

Vandaag naar de gyn geweest. De groeiecho was goed. Het kindje is niet supergroot (net onder de middellijn van de groeicurve), maar dat is ook wel eens fijn. M was namelijk wel een echte 8 ponder en zat op de bovenste lijn van de groeicurve. En aangezien hij er ook ooit uit is gekomen.....;).

Ook even een inwendige echo gehad vanwege de vele harde buiken. Baarmoedermond zag er gelukkig keurig uit.

Het advies van de gyn: stapje terug doen en bellen zodra ik er weer buitengewoon veel last van heb. Ik kreeg een beetje op mijn kop dat ik de vorige keer alleen mijn huisarts had gebeld om urine na te kijken ipv de gyn poli. De gyn heeft mij op het hart gedrukt dat ik echt moet bellen zodra ik mij zorgen maak of extra klachten krijg.

Nou, ga maar even de tafel dekken en zo ene hapje eten.

Tot laterssss

Geplaatst

Getsie jij ook al Simba. Dat is balen. Is het de cyclus overhoop maand??? Hier al voor de 2e maand achter elkaar een week voor het "echte" vloeien begint met afvegen helder rood bloed (zonder klontjes). Zit het in de tijd van het jaar of zo?? De natuur??

Hier thuisgekomen vanmiddag. P is de auto naar de garage gaan brengen en ik ben thuis gebleven met R. Die was moe. In bed was er geen land mee te bezeilen dus weer naar beneden gehaald. Hij heeft heel braaf een poos op de bank Bob de bouwer gekeken, goed gegeten en nog veel pret in bad en daarna naar bed om half 8 en niet meer gehoord. Lekker hoor dat hij weer lekker slaapt nu. Ik heb mijn wasjes van het weekend weer gestreken en gevouwen in de kast hangen dus lekker de komende dagen op het gemakje aan is de planning.

Geplaatst

Ceeke en Simba wat vreselijk balen zeg!

Wen, fijn dat de echo weer goed was. wij zijn ook totaal geen ochtendmensen. Hoe dat met J zit moet nog blijken als hij straks de nacht doorslaapt.

Caro, gefeliciteerd voor je vriendin. Ben benieuwd naar haar naam

Hier eerste werkdag gehad. Vertrekken van huis was moeilijk vanmorgen. Maar alles is goed gegaan gelukkig. Leuk om alle collega's weer te zien en nog veel leuker om thuis te komen :-)

Zo maar eens op tijd gaan slapen

Geplaatst

Sen, Fijn dat de eerste werkdag "meeviel". Afscheid nemen (ook al is het maar voor een werkdag of enkele uurtjes) van je kleine mannetje, is gewoon nooit leuk. Gelukkig is hij in goede handen bij zijn papa. En zoals je al schreef: Thuiskomen wordt daardoor nog leuker! Nog even en dan komt hij je ook echt gewoon begroeten met zijn geluidjes en armpjes. dat is zo leuk! Slaap lekker voor straks.

Bij M heeft het helaas wel 1 jaar geduurd voordat hij ging doorslapen. (hij ging pas doorslapen toen ik geheel gestopt was met de bv), maar vanaf dat moment is het een echte uitslaper geworden. Kan niet anders zeggen als: Heerlijk!

Geplaatst

@Simba en Ceeke, wat ontzettend balen!!! Allebei ingesteld op een tp en dan dit....

@Wen goed te horen dat de groei echo goed was en ja een kindje dat niet op de bovenste lijn loopt is net wat beter om "eruit" te komen. Maar ja die van 8 pond is er bij je ook uitgekomen, dus moet lukken.

@Henne, netjes van Koekie om op tijd in te dalen, nu hopen dat ie ook klemvast gaat liggen. Scheelt enorm tijdens de bevalling, mag je tenminste gaan persen als je persweeën hebt. Dus geef dat aan Koekie door, is heel prettig voor zijn moeder!

@Sen, weer begonnen met werken. Is erg wennen, maar idd het thuiskomen is dan ook weer heel bijzonder. Het wennen heb je ook na vakanties hoor... Toch weer een drempeltje, ook al weet je dat het goed met de kleine gaat. Net als Meiske hebben wij hier de slaapzak nooit in gestopt, mevrouw draaide naar haar buik en vond dit idd na een tijdje niet prettig dus haar weer terugdraaien. Maar wat heel duidelijk werd is dat onze meid een echte buikslaper is, wat in haar eerste maanden absoluut niet het geval was. Toen wilde ze echt niet op haar buik op mijn buik liggen, terwijl ze nu standaard op haar buik slaapt. Hier ook een aerosleep, dus geen angst om gehad. Ze draait haar hoofd netjes opzij.

Hier de afgelopen periode wel gelezen, maar te druk gehad om te schrijven. Pff wat een weken. Ben blij dat ze weer voorbij zijn. Komt ook bij dat wij alle 3 de verjaardagen in 6 weken tijd hebben, inclusief sinterklaas/kerst en oud en nieuw. Zelf weer een jaartje erbij en ben nu echt even klaar met feestjes! Ook voor onze grote meid is het fijn dat er weer rust in huis komt, al vond ze de kerstboom heel leuk en de slingers in de kamer ook super.

Daarnaast is ons meisje voor het eerst een ochtendje gaan wennen bij het kdv, ik mag weer 4 dagen gaan werken. Vond dit erg spannend, of ze niet heel overstuur zou zijn ed. Maar ze vindt kindjes echt fantastisch en spelen is ook favoriet, dus het resultaat was een meisje dat gelijk met de kindjes ging spelen en het super vond. Pfffff geen garantie voor de toekomst, maar hier kon ik wat mee.

Verder zijn we vandaag in L'dorp geweest en we hebben groen licht om te starten voor een brusje. Afgelopen december nog een echo gehad om te controleren hoe het met de endo is, want de planning zou dan zijn 3 maanden overgang voordat er gestart kan worden. Sinds lange tijd geen cystes zichtbaar, dus gelukkig geen depot Lucrin voor mij.... Over 2 weken mogen we starten, dus de meds zijn besteld en we laden ons op voor de eerste prikacties. Helaas geen cryo's voor ons, die van ons loopt hier nu rond. Dus een verse poging. Simba het kan dus maar zo zijn dat we weer parallel lopen, net als de uitgerekend in juli 2011 (waar ik in de 12 weken ww van het bankje donderde door een ma). Hoop dat Syl binnenkort ook kan starten en dan bij deze het voorstel: Ceeke, Syl, Meiske en Simba laat 2013 een mooi wondertje door de mmm voor jullie opleveren, iets waar wij ook voor gaan. Ik wil Tool en Kaartje niet vergeten, jullie gaan zover als ik weet geen mmm in maar laat moeder natuur jullie net zo'n wondertje opleveren als die van EDR.

Dus Syl als je weer verder gaat dan dit keer misschien een afspraak die echt overeenkomt, i.p.v. het vluchtig zien van J in december.

Voor degene die uitbehandeld zijn, voor jullie hoop ik dat 2013 een mooi jaar gaat worden waarin andere wonderen op jullie pad verschijnen waar jullie van kunnen genieten!

Geplaatst

Es, dat klinkt inderdaad heel rot. Hoop dat het allemaal meevalt.

Ceeke en Simba, wat balen dat het deze cyclus niet gaat lukken.

Hier nog steeds lekker verkouden. Nu ook hoestje erbij. Gelukkig wel iets minder duf hoofd. Nog even wat werk afgemaakt vanavond, maar daardoor erg laat thuis. Nu lekker slapen. Ik nu juist cyclus van 27 dagen. Acupuncturist was daar druk mee bezig. Lang steeds op 23 dagen gezeten, dus ben dit is mooi.

Babyshower was gezellig. Mijn zusje was erg verrast. Extra verrassing was dat mijn moeder ook was overgekomen uit Spanje. Hele groep massaal in tranen door haar reactie. Haha.

Nu gauw slapen. Drukke week...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden