Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Fiene zit ook te springen op m'n arm als ze doorheeft dat we naar 'school' gaan. Eenmaal binnen is ze me ook direct vergeten. Alleen maar goed.

Score van vannacht: 22 sliep ze, vervolgens wakker om 230, 530, 630... Nu slaapt ze nog. Inslapen lukte inderdaad het beste door haar op mijn buik in slaap te laten vallen. Het is ook verder niet erg, maar Pfff, ik kan zo slecht tegen dat aanhoudende gekrijs...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es.. fijn om te horen dat je bij de osteopaat geweest bent.

Ik had deze uitslag wel verwacht.

Dublin, fijn dag het goed ging op het kdv.

Nou, k geloof dat wij al het nieuws gehaald hebben gisteren.

Ik was uiteindelijk om 22.30 thuis. Nu hoop ik alleen dat alles zonder problemen gaat, mijn collega heeft pieperdienst.

Nadat de stroom er weer was, moesten alle servers handmatig en gefaseerd weer aan gezet worden. Deze zijn allemaal uitgegaan, of uitgezet tijdens de storing.

Voordat alles dan weer draait , gecheckt op fouten, en vrijgegeven kan worden om in te werken, ben je dus minimaal 3uur verder. Toen konden wij de afdelingen bellen en langs gaan. Heb nog 1 pc moeten vervangen. Die had de stroomstoring niet overleefd, maar dat was op de spoedeisende hulp. De pc waar de ambulanceritten op binnen komen, en die is belangrijk.

Dat was wel even een domper. Mijn collega belde op dat moment de andere afdelingen, om te laten testen.

Nu hopen dat er niet teveel rest storingen zijn ontstaan

Om 22.10 uiteindelijk de deur dicht getrokken.

Ik heb volgende week de pieper..... ik hooooooooop........

Geplaatst

Wel een hele leuke foto van jou op het werk, op fb, je ziet er goed uit, wat aan haar gedaan? andere kleur?

Fijn dat het goed is afgelopen en geniet van je weekend!

Geplaatst

Wat een gedoe Simba, moet niet te vaak gebeuren zoiets!

Nou Fren je zegt het is niet erg, maar het is wel erg vervelend. Gekrijs kan je wanhopig maken! Hoop dat het vannacht beter gaat, dan is ze misschien iets gewend...

Hier een heel braaf Brammetje dat zelfs tot half 10 geslapen heeft weer, maar... KAAT was deze keer degene die mijn nachtrust verstoorde en hoe! Om kwart over 4 werd ze wakker en ging kletsen maar helaas ging dat over in gejammer dus ik dacht dat ze haar speen kwijt was. Ik naar binnen nee hoor, had ze gewoon in maar ze was klaarwakker! Over bol aaien, zachtjes zingen, niets hielp, paar keer in ons bed gelegd dan ging ze slapen en weer wakker als ik haar teruglegde, pfff...

Puntje bij paaltje is dat ik tot 6 uur met haar bezig ben geweest! Elke keer als ik wegliep ging ze huilen en natuurlijk was ik bang dat ze de rest en met name Bram wakker zou maken... Hoop echt dat dit een eenmalige actie was van mevrouwtje!

Geplaatst

Kalimera meiden!

fren, oh wat rot dat F. zo slecht slaapt op een andere plek (behalve dan bij je ouders en schoonouders). Hoop da jullie toch de dag een beetje doorkomen vandaag! Veel plezier in va.als!

eef, dat is ook in een keer een hele ommezwaai, jeetje. Nu moeten jullie dus wel. Maandag al een kijker. Ik hoop dat jullie geluk hebben! Lastig ook dat bij jouw werk nog geen duidelijkheid is en dat jullie nu niet kunnen besluiten hoe nu verder. Wens jullie geluk en sterkte!

dublin, bijzonder hè om dit allemaal zo mee te maken! Fijn dat het kdv zo bevallen was. Ik denk dat het wel allemaal goed komt.

henne, hoop dat je vandaag weer een betere dag hebt. Wellicht dat er toch nog onbewust spanningen loskomen van alles wat er de afgelopen jaren is gebeurd. Te bedenken dat jullie dan eindelijk binnenkort jullie langverwachte wonder in jullie armen mogen en kunnen houden, een soort van opluchting en mss dat je hierop allemaal reageert. Begrijp je een beetje wat ik bedoel?

Ruby, zag een filmpje op fb met die drumsticks. Gaaf! Kon onze achterbuurjongen maar zo drummen, hihihi.

Vorige week zaterdag was trouwens onze uitgerekende datum. Heb die zondag maar flink verdronken.

Ben aan het twijfelen of we nog het gesprek met dr. S. zouden moeten doen. A. zegt dat welvaartseconomie. Keten gaan om te kijken/luisteren wat hij te zeggen heeft. Denk dat ik ervoor mijn gevoel uit ben en dat ik niet meer wil.

Geplaatst

Hahahahaha, ik snap er zelf ook niets van. Maar ik wilde dus schrijven. A. Zegt dat we maar gewoon moeten gaan om te kijken etc....

Geplaatst

Hi! Vergeten wat ik gelezen heb, echt erg. Alleen die welvaarsteconomie bleef me wel bij ;-) zou idd nog eens gaan horen wat S zegt, kan ook een stap zijn in definitief beslissen om te stoppen.

Betere dag gelukkig, fysiek wel gammel (rotverkoudheid). J heef vanochtend bed opgehoogd, wiegje staat en box ook. Dat waren echt de laatste dingen, voelt zo raar.

Tool jij zei over verwerken, denk dat dit zeker meespeelt. En nog steeds het ongeloof in combinatie met de angst dat het tóch nog afgepakt gaat worden. Heb nu over het algemeen heel veel vertrouwen, maar er zijn momentjes dat het allemaal,wel te veel is en dan komt ook de angst terug. Gelukkig was Koekie vannacht en anochtend prompt flink aan het feesten, dat voelt gelijk een heel stuk beter.

Fren, hoop dat F komende nacht beter slaapt.

Caro die Kaat toch haha, die denkt ook broer stil dan zal ik eens lekker aandacht vragen hihi.

Simba beetje bijgekomen van gisteren?

Babeth, zes weken na curettage ongesteld worden is idd keurig volgens het boekje!

Dublin fijn dat het op het kdv goed is gegaan, gaat het volgens mij meestal wel maar je weet het nooit ;-)

Ik ga heel even m'n ogen dicht doen.....dutje

Geplaatst

De hele avond niks geschreven? Meiden toch, gaat dat wel goed? ;-)

Hoop dan maar dat het was vanwege rustige, gezellige avonden niet vanwege huilende kindjes, ziekte etc.

Hier best redelijk geslapen in onze hoogslaper, is toch wel een stuk makkelijker uit bed komen zo snachts om te plassen. Vannacht veel kast van kramp, vind ik toch best spannend maar heb ik ook vaker gehad dus tja wat zegt het.... Laten we het maar voorwerk noemen ;-)

Vandaag rustig dagje. Als weer en n.s. meewerken komen m'n ouders even langs. Verder weing op de planning. Wil beetje fröbelden met blauwe stof als ik puf heb, vlaggenlijntje maken om straks voor het keukenraam te hangen. Maar bank en boek is ook wel verleidelijk.

Caro, gaan jullie rijden of niet? Ik zou maar lekker thuis blijven ;-)

Fren jullie moeten vandaag met de sneeuw mee terug richting noorden? Rij voorzichtig hè!

En wie naar buiten gaat: goed inpakken hè!

Oh Caro daardoor moet ik aan de uierzalf denken, koop je gewoon bij kruid.vat ofzo. Ik heb het altijd in huis, gebruik het voor droge lippen, schralen handen etc. Fijner en voordeliger dan vaseline, labe.llo en aanverwanten. Nieuwe pot ruikt idd niet geweldig, maar dat went zo en de lucht is er snel af. Je ruikt het ook niet meer als je het gesmeerd hebt. Doe alleen je kinderen het trauma niet aan om hen een bivakmuts op te zetten en dan de wangen tegen de kou in te smeren met uierzalf. Statisch haar dat tegen je wangen plakt....ik kan het nog voelen.....brrrr.....

Fijn dag meisjes!

Geplaatst

Hahaha Henne mooi beeld schets je weer... Ik heb die leuke bivakmutsjes uit Noorwegen en smeer er gewoon 'Op 't wangetje' op van Z.witsal, plakt niet! Het gaat iets beter met de billetjes trouwens, die van Kaat zijn weer bijna normaal en Bram huilde vanmorgen niet bij het verschonen dus blijkbaar niet meer zo pijnlijk...

En nee, gelukkig gaan we niet!! Gisteravond zei P dat ie het niet zag zitten en we zijn ook allemaal nog erg verkouden en inderdaad: het sneeuwt hier alweer. Hebben al gebeld en gelukkig alle begrip... tenminste bij mijn schoonouders, die hadden het weer bericht ook gezien.

N vindt het ook wel jammer die had wel zin in een feestje maar ja. En nu zijn ze bezig met 'Project kastje opruimen', dat leek me een mooie dag er voor. Ze heeft namelijk een heleboel knutselspullen, kralen, pennen etc. op een kastje opgestapeld en daar vallen soms dingen af. Ik vind dat nu gevaarlijk worden want er zitten ook kralen en andere kleine stop-ik-in-mijn-mondje-dingetjes bij. Dus heb ik gezegd: kastje vandaag leegmaken! Eerst protest maar toen gaf ik haar een leuke opbergdoos en is ze aan de slag gegaan. P ook weer blij straks...

Overigens hier wel een huildrama gisteravond hoor en Kaat deed gezellig mee... moet ze geen gewoonte van maken. Om half 10 eindelijk rustig...

Maar spannend joh, die krampen! Op de een of andere manier heb ik het idee dat het nog een hele tijd duurt bij jou maar dat is natuurlijk onzin! Je bent al hartstikke ver!

Fijne dag iedereen!

Geplaatst

idd erg rustig geweest hier, meestal wel zo in het weekend.

Caro lekker thuis vandaag, je hebt gelijk. Slecht weer en straks een blije P omdat er weer iets opgeruimd is. Leuke foto van de zusjes op fb.

Henne hopelijk werkt de n.s. mee en komen je ouders even!! Lekker doen waar je zin in hebt, blauwe vlaggetjes zijn zo gekocht dus als je zin in een boek en de bank hebt, lekker doen. Spannend die krampen, je lijf is zich echt aan het voorbereiden. Nog eventjes en jullie hebben je langverwachte manneke in de armen en dan gaat er een hele andere wereld voor jullie open!!! oppaskindjes zijn echt heeeeeeeel anders dan je eigen kindje.

Fren let goed op met terugrijden!!! Hopelijk heeft F vanacht goed geslapen, wat zijn wij gezegend met een manneke dat we overal te slapen kunnen leggen.

Wij zijn gisteren hele dag naar schoonzus geweest, P heeft wat klusjes gedaan en oma kwam ook nog. We zijn blijven eten en pas om half tien thuis! R heeft zich geweldig gedragen, wat een ventje! Gister voor de vierde!!!!! keer sinds hij geboren is alles ondergekakt. Henne dat was 1 x bij jullie, 2 x dus thuis gebeurd en gister bij schoonzus, hebben we eindelijk de reservekleertjes eens kunnen gebruiken die we altijd meeslepen!! hihi

We weten gewoon niet wat we moeten doen vandaag. het is te ijzig koud buiten met die smerige wind en sneeuw nu buiten. Dus even bij mijn vader op de koffie zit er ook niet in. We zitten er stiekum over te denken om te gaan lunchen bij de mac, niet gezond, maar wel lekker en we zijn er even uit ;))

Geplaatst

oh fren wat lijkt me dat frustrerend zeg, straks durven jullie nergens meer naar toe vanwege de angst dat F de nachtrust verstoord en dat is ook niet ontspannen even weg ;(

Geplaatst

Meiden, weinig te melden. behalve dat we weer op weg gaan om te strooien.

Sneeuwt hier lekker.

spannend henne. hoop dat koekie nog ff lekker blijft zitten.

Geplaatst

Fren dat is idd niks zo, wel balen.

Caro groot gelijk dat jullie thuisblijven! Mijn ouders zijn net na een bliksembezoekje weer vertrokken, het begon hier toch behoorlijk te sneeuwen en ze moeten terug naar Z.utphen dus dat is nog wel een eindje. Ik vond het al heel wat dat ze gekomen waren, maar ja, mijn moeder wilde me 'toch nog even zien' ;-) Volgende bezoekje zal hun kleinzoon er zijn, zo spannend.

Geplaatst

hoi dames

nu is er toch weer heel wat geschreven!

Henne het wordt wel spannend nu he, ik moet zeggen dat ik het wel slopend vond; bij 37 weken was de cerclage verwijderd en ik dacht echt nu kan ze er ieder moment uitvallen waardoor ik toen nog meer gefocused was op ieder dingetje wat een signaal zou kunnen zijn haha.

Ik kan me voorstellen dat je het bed wat de hoogte betreft wel fijn vind, straks wil je niet anders meer ;-) Ons bed is ook hoog, heerlijk!!!!

Fren, wat ontzettend jammer zeg dat F niet wilde slapen, jullie hadden je het weekendje vast heel anders voorgesteld.Misschien vind ze het net even te spannend? hoe dan ook erg balen. Wat je schreef dat jij niet tegen een krijsend kind kan, hier nog iemand hoor.

I viel een tijdje erg moeilijk in slaap, in die periode legde ik haar bij mij op mijn borst/buik (op onze slaapkamer) en als ze dan sliep kon ik haar zo wegleggen maar daar ging soms wel een half uur overheen.

Dublin ik moest lachen om je verhaal op het dagverblijf en de actie met de sleutels....de kindjes zijn met heel wat hulp gekomen maar volgens mij zijn het allemaal erg pientere ukkies!

iedereen die alsnog de weg op gaat, kijk goed uit hoor!!! wij blijven lekker thuis.Net alvast alles voor de belastingaangifte bij elkaar verzameld. de kosten die we nog aan zorgkosten mogen aftrekken valt uiteraard weer tegen ;-)

Voor diegene die gebruik maken van ouderschapsverlof in 2012 vergeet niet de verklaring van je werkgever te vragen, ik dacht er ook pas nu aan ;-)

Geplaatst

Ja en het kan net zo goed nog vier weken duren (denk ik niet hoor). Nu harde buiken en krampen hebben is helemaal volgens het boekje en betekent nog niks. Maar ik heb toch net weer rigoureus in het to do lijstje zitten schrappen hoor. Sommige dingen die ik eerst graag nog wilde zijn nu helemaal niet belangrijk meer. Ik wil opgeruimd hebben en ja ook hier moet ik de administratie voor de belasting nog uitzoeken. Maar dan is het ook echt: boeken, tijdschriften, bank. Zo op zolder maar even wat dingen wegruimen. Ga de naaimachine ook gewoon opruimen, dan kan ik daar niet meer aan beginnen haha. Had zo'n leuk stofje San, maar dat wordt dan gewoon een slinger voor z'n eerste verjaardag :-)

Geplaatst

Ohhh Henne, bij het lezen van jouw bericht krijg ik er zelfs de kriebels/zenuwen van, ik vind het zo spannend.

ik kan me nog herinneren dat ik echt zo tegen het einde op de bank kon liggen mijmeren....zoveel voor gedaan, zoveel meegemaakt en dan nu is het "(gewoon)" bijna zover!bijna gaan we haar vasthouden,knuffelen en bewonderen.was moeilijk te geloven hoor.

caro hoe gaat het met jouw Noorse vriendin en de uk? Is de naam inmiddels bekend?

Geplaatst

Gisteren en vandaag een positieve ovulatietest dus de eisprong zal uiterlijk morgen zijn.

dat betekent dat we rond de jaardag van de jongens in de wachtweken zitten óf dat we ons aan het opladen zijn voor een volledige behandeling.

simba hoe was jouw laatste echo? Heb ik dat gemist?

Geplaatst

Ze heet Anna Sofie, mooie naam vind ik. Gaat goed, ze is na ruim een week eindelijk thuis maar ze wil voornamelijk op mama slapen, dus tja... Gaat nog wat worden.

Hier net boodschappen gedaan met de auto, klein glijdertje gemaakt maar verder prima. Ben toch blij dat ik geen 3 uur hoef te rijden in de sneeuw! Maar ja als je naar huis moet is het wat anders. Voorzichtig Fren!

Geplaatst

Dat is idd een mooie naam!

Ik ga nog even snel een boodschapje doen, (was weer eens iets vergeten) dus ga mij maar even door de kou en gladheid wagen. Daarna eten klaar maken: risotto.

Tot laters.

Geplaatst

Caro mooie naam idd van meisje van je vriendin.

Babeth rond de jaardag van de jongens weten jullie dus waarschijnlijk of het de cryo wordt of een verse poging. Ik hoop zo dat de ontdooiing goed gaat. Zo spannend weer!

Henne mooi idee om het stofje dan voor 1e verjaardag te gebruiken en verstandig dat je veel van je lijstje geschrapt hebt. De momentjes die jullie nu nog lekker rustig samen doorbrengen zijn nog maar kort, dat is straks wel anders ;) heb je het te druk voor boekje op de bank met kijken naar je mannetje en verder alles er omheen.

Fren weer onderweg naar huis. hopelijk een voorspoedige reis en een rustige nacht.

Ruby fijn dat jullie de wegen weer berijdbaar hebben gemaakt!!!!

Es een dagje weg geweest, hoe gaat het met J? Had de osteo al wat gedaan bij haar en zo jaa merk je al iets verbetering? Wanner mag je weer of wacht je de ka eerst af dinsdag?

hier lekker fout naar de mac geweest. was echt heeeeeeeeeeel glad onderweg, ze waaren volop aan het schuiven en strooien, maar het bleef hier tot +/- 16 uur sneeuwen. We hebben samen met de buren de paadjes van de voordeur en de stoep weer sneeuwvrij gemaakt en de auto voor morgen weer ingeladen. Mijn oom past op maandag altijd op de kindjes van mijn nicht en die durfde het niet aan om te rijden morgen, dus R en ik gaan daar heen om 6.15 uur tot mijn nichtje terug is van haar vroege dienst. Dus alle slaapspullen zijn al weer ingeladen allen de luiertas en R nog mee ;) iemand vroeg nog of het gelukt was bij mijn nicht voor een 4e kindje, nee helaas, ze gaan voor nog een poging, maar weet niet wanneer.

Geplaatst

hier staat nasi op het menu, lekker makkelijk nog over van vrijdag. Het is niet zoveel, maar we hebben al gezondigd vanmiddag dus dan maar ietsje minder.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden