Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier ook winters, maar wij zijn op wintersport. Lekker een weekje vakantie. Vandaag zonnetje, dus thee en lunch op het terras in de zon.

Caro en Fren, wat een gedoe met die krijsende kindjes. Hoop voor jullie op een rustige nacht. Fren, hopelijk komen jullie nog een beetje beschaafd thuis met dit weer.

Henne, lekker alles geregeld nu. Spannend die krampjes. Ben benieuwd wanneer jij en mijn zusje gaan bevallen. Jullie schelen maar een weekje.

Es, merk je verschil na de osteo?

Geplaatst

Jeetje San, wat een onderneming, zo vroeg en bij dat slechte weer, moet je ver rijden? Ik vroeg er inderdaad naar, jammer dat het het gelukt is.

Caro de uk heeft inderdaad een mooie namen gekregen, krijgt ze thuis nog wel wat hulp van Fam. Of vrienden?

Kaartje wat lekker dat jullie weer even weg zijn, leuke foto's !!

Vanwege het spelen in de sneeuw lag I er al om 18.00 u in, ik heb maar meteen voor morgen en overmorgen een grote pan macaroni gemaakt en vast wat gehaktballen gebraden, ik moet werken en zal wel laat thuis zijn, dan is het wel zo handig als we zo aan tafel kunnen....

Geplaatst

Wij zijn vandaag naar de goudvis geweest. Een indoor speeltuin. Sanne heeft weer genoten. In de ballenbak gilde ze van plezier.

Nu ligt ze alweer even uitgeteld in bed.

Hier heeft vanavond ook ontzettend gesneeuwd.. dat wordt lachen morgen op de fiets naar mijn werk....

Geplaatst

Babeth ik denk dat het maar een kleine tien minuutjes rijden is. Maar alles moet mee,bedje,kinderstoel. Het is voor een goed doel. Moet er niet aan denken dat mijn oom dan toch maar angstig achter het stuur kruipt. Hij heeft al de nodige problemen door een treinongeluk van vroeger met een locomotief. Zijn zicht en aanpassingsvermogen zijn aangetast onderandere.Slim dat je alvast vooruit gekookt hebt. Openlijk valt het morgen ochtend mee op de weg.

Geplaatst

hey meiden,

hier even een update van onze kant. Heb wel het één en ander bijgelezen op de phone maar er blijft weinig hangen. Kan niet meer helder denken door slaapgebrek. Heb daardoor ook al dagen hoofdpijn en vanmiddag was dat zo erg dat mn hele schedel pijn deed. J zit waarschijnlijk weer in een sprongetje. Als ruim een week lang wordt hij 's-avonds na 1,5 a 2 uur huilend en hysterisch wakker en is dan niet meer te kalmeren. Dit allemaal in zijn slaap. Als hij even wakker is, kijkt hij heel verbaasd en lacht hij gewoon maar zodra hij weer in slaap valt begint het weer. Als ik hem dan bij mij in bed neem en de borst geeft valt hij in slaap en is het goed en slaapt hij wel. Dan slaap ik natuurlijk niet meer goed (beetje dommelen). Maarja laten krijsen is nog minder, dan slapen we geen van allen nog. Maar goed ik ben nu dus compleet brak en superchago tegen H want ik kan nog meer weinig hebben. Dus het is hier bij tijd en wijlen héél gezellig (NOT)

Annemarie, ik heb speciaal voor jouw interview de l.ibelle gehaald. Wat heb je het goed verwoord en wat ben je dapper! respect meis! ben benieuwd naar de reakties die je hebt gekregen vanuit je omgeving. Petje af hoor

knuffel voor iedereen

Geplaatst

Arme jij Sen... herkenbaar die NOT gezelligheid, hier ook weer vanavond... En als klap op de vuurpijl werd P nog ondergespuugd door Kaat vlak voor het naar bed brengen. Ze waren trouwens snel stil, maar toen liet Kaat haar speen vallen, gaf ik hem terug, ging ze alsnog huilen en BAM! Bram weer wakker. Met als gevolg dat Kaat nu weer stil is en Bram nog huilt, zucht..

Maar ik neem aan dat je wel het een en ander geprobeerd hebt voor die hoofdpijn? Heb ik dat gemist misschien anders morgen huisarts bellen? Sterkte ermee!

Geplaatst

Jeetje Sen, dat is erg pittig. Te weinig slaap kan zo gaan opbreken. Sterkte!

Es, ik was ook benieuwd of je al kleine resulaten ziet na de eerste keer osteo.

Simba, succes morgen op de fiets. Pas je goed op? Hier zijn de fietspaden nog niet echt lekker begaanbaar.

Ik zit er hard aan te denken om morgen vrij te nemen. Ik werk immers toch maar 3 uurtjes per dag. Autorijden is sowieso erg pijnlijk met mn bekken (de therapeut heeft mij ook geadviseerd om alleen auto te rijden indien het noodzakelijk is), maar file rijden is helemaal niet fijn. Ik heb vorige week 2 uur in de file gestaan (normaal ritje van 40 minuten) en het leek wel alsof ik door een vrachtwagen was overreden. Althans mijn bekken dan. Toen ik de dag erna ook nog even door de sneeuw had gelopen was het helemaal niet meer te doen mbt de pijn. Ik kon amper meer lopen en was er gewoon zelfs beroerd van. Een ingelaste spoed behandeling bij de osteo heeft het weer draaglijk gemaakt. Ik heb dus geen zin om weer plat op de bank te gaan liggen vanwege file rijden. (nu maar hopen dat ik morgenochtend nog zo stoer ben en dan verlof durf te vragen...)

Geplaatst

In principe heeft de arts dan wel gelijk....de hoofdpijn zit niet in je grote teen;-) maar wat klote sen, de pijn en het feit dat je niet serieus genomen wordt door de huisarts!!

zwaar zo met jullie knappe ventje er bij.

Sterkte!

Geplaatst

Wen, als je het morgen niet lukt om stoer te zijn lees je post dan even terug he, juist morgen grote kans om weer vast te komen staan.kun je evt, vanuit huis iets doen?

EEf succes morgen met de bezichtiging, voelt wel dubbel lijkt me.

Geplaatst

Sen toch eens osteopaat proberen? Die kan in ieder geval zorgen dat de boel niet meer zo vast zit. Met spanning zo ook thuis kom je natuurlijk helemaal in een cirkel terecht. Sterkte!

Wen, moet jij überhaupt nog wel gaan werken als je van de rit ernaartoe al zo'n last krijgt....je moet nog even mee hè meid. Of is thuiswerken een mogelijkheid? Bij mij op zwangergym ook iemand met enige bekkenklachten en toch doorwerken.... Die zag je gewoon pijn hebben zo'n uurtje! Ik ben er misschien wel heel makkelijk in geworden, maar wat niet gaat dat gáát niet!

Ik ga m'n hoogslaper eens opzoeken. Truste meiden en die voorzichtig morgenochtend op de weg!

Geplaatst

Ja, Eef. Inderdaad heel veel succes morgen bij de bezichtiging!

Meiske, dank voor de tip mbt het nalezen..haha. Ik kan vanuit huis niets doen mbt mijn werk. Aan de andere kant werk ik vanwege die drie uurtjes toch maar half. Ik heb aangepast werk, dus zo erg zullen ze mij ook niet missen.

Geplaatst

Wen, moet jij überhaupt nog wel gaan werken als je van de rit ernaartoe al zo'n last krijgt....je moet nog even mee hè meid. Of is thuiswerken een mogelijkheid? Bij mij op zwangergym ook iemand met enige bekkenklachten en toch doorwerken.... Die zag je gewoon pijn hebben zo'n uurtje! Ik ben er misschien wel heel makkelijk in geworden, maar wat niet gaat dat gáát niet!

Haha, lijkt wel of ik manlief hoor praten. Die vind dat ik met de bedrijfarts moet gaan overleggen vanwege de bekkenpijn door het autorijden. Als het aan manlief ligt dan gaat mijn zwangerschapsverlof al per direct (vervroegd) in.

Zolang ik als bijrijder en naast zit, gaat het goed, maar zelf autorijden met koppelen, gas geven etc.......

Doordat ik maar 3 uurtjes werk, kan ik niet meerijden met een collega, die hier in de buurt woont.

Ik moet dinsdag weer naar de bekkentherapeut en dan zal ik het nogmaals aankaarten.

Slaap lekker in je hoogslaper!

Geplaatst

Haha.

Balen he als je vanuit huis weinig of niets kan..heb ik ook, kan mijn mail aan maar heb daarnaast ons erp-systeem nodig + tekeningen.

Maar wat je zeg, zo heel moeilijk zulken ze niet doen!

Caro, hoe gaat het bij jou, jullie?ben jij ook weer aan de slag ? Nee toch?

Geplaatst

Wen, hij heeft groot gelijk toch. We hebben hier allemaal een enorm verantwoordelijkheidsgevoel maar soms moet je echt eerst voor jezelf (en je ijsbeertje en M) kiezen. Niemand heeft er iets aan als jij steeds meer pijn hebt, ook je baas niet. En als je toch al aangepast werk doet.... Ga desnoods therapeutisch twee keer per werk een paar uurtjes oid. Benieuwd wat bekkentherapeut zegt.

Kon bij mijn laatste werk inloggen op de server als ik mijn pc op werk aan liet staan, was echt ideaal. Behalve als je dan ziek thuis toch weer aan het werk gaat en overspannen raakt natuurlijk :-)

Geplaatst

Wen als je zo'n last hebt 1 tip. Per direct stoppen!!!!!! Ik heb ook veel te lang doorgelopen en de kans dat je na de bevalling dan nog langer last houdt is zeer zeker aanwezig!!! Kies voor je lijf, je werk loopt echt niet weg.

Trusten allemaal!!!! Ik ga ook mijn bedje opzoeken. Moet er al vroeg uit en ben ook niet zo'n held met autorijden met dit weer. Maar goed, iemand helpen als het kan is ook weer fijn.

Geplaatst
Hihi, zullen wij anders je werk morgen even bellen Wen? ;-D

Strak plan Henne!

henne even nog over de chocoladeflikken, mocht ik bij de makro komen dan kijk ik voor je!

ik ga ook mijn bed opzoeken .

Geplaatst

Wen ik raad je ook sterk aan om te stoppen. Ik ben ook doorgegaan met m'n eigenwijze hoofd met als resultaat nog steeds erg veel last van pijnlijke bekken!

Henne misschien ga ik idd osteopaat proberen. Wen, ga jij hier in het dorp?

Caro, slapen ze nu?

J nog niet. Ben minstens 15x de trap opgelopen om hem te kalmeren. Zodra ik 2 min beneden ben begint het weer van voor af aan. Twee keer eruit gehaald, wakker en weer lachen. Nu ligt hij te rommelen in z'n wieg naast me. Wil zo graag slapen Maarja is effe niet anders.

Dus nu poging tot slapen, truste allemaal

Geplaatst

@Wen, hier tijdens de zwangerschap ook veel bekkenklachten. Bedrijfsarts gaf gelijk aan dat als ik wilde komen werken ik dan NIET mocht autorijden, zelfs openbaar vervoer sloot hij uit. Als mijn werkgever wilde dat ik kwam werken, dan moest ik met de taxi komen op kosten van de baas. Let alsjeblieft op jezelf en jullie ijsbeertje, zeker met deze weersomstandigheden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden