Dublin Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Testr succes vandaag met bink. Simba jij nog even lekker terug in bed, hoop vandaag op een mooi bericht voor jullie. Hier onze kleine meid klaar maken voor kdv, vannacht weer goed geslapen. Dit in tegenstelling tot gisternacht. Weer last van doorkomende kiezen, mogen nu wel eens door zijn.... Fijne dag vandaag! Quote
Simba Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Sanne is bij de opvang, en ik met een bak koffie op de bank... Quote
fren-1976 Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 fiene om half 5 ontroostbaar tot half 6. ik dus brak op het werk... Quote
Simba Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Pppfffttttt...das niet grappig Fren.... Ik geloof dat ik toch maar niet terug naar bed ga..maar even wat aan de opruim ga.. Hebben morgen een kookworkshop van tupperware hier in huis....dus even de tafel en de keuken leeg maken. Quote
rubster Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Leuk simba, las het op facebook van JW. Nog een half uurtje dan weet je of er een tp is? Spannend weer hoor. Lekker dat Sanne bij de opvang is. Fren, niet leuk. Zijn het de kiezen waar ze last van heeft? Ik heb net de sns maar eens gebeld. Wil toch wel mijn centjes. Maar gelukkig (weet niet of we er blij mee moeten zijn) heeft de staat het overgenomen. No even en alle banken zijn weer van de staat. Nou, ben weer erg licht in mijn hoofd. Zal het maar rustig aan doen vandaag. Vanavond condoleance en muziek, maar of ik naar de muziek toe ga is nog maar de vraag. Was vanmorgen vroeg ff een half uurtje aan het ruimen in het kantoor. Wat verzameld een mens toch veel. Dikke knuffel voor iedereen... Quote
Henne Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Mogge meiden. Miki fijn dat Bink zo goed gedronken heeft en de ors binnen is...hopen maar dat er nu een stijgende lijn in gaat zitten foor jullie beiden. Fren, nee zeg, half vijf...pfff... Heb zelf wel redelijk geslapen. Eerst helemaal niet lekker, enorm harde buik die maar niet afzakte, misselijk, zere spieren. Maar na tijdje ging dat wel weg en heb ik toch wat uurtjes kunnen pakken. Ga alleen denk ik maar niet 'sporten' vanochtend, geloof dat de rem er een dagje op moet na de laatste actieve dagen. Simba gelukkig afleiding van het opruimen. Duim voor je! Quote
Simba Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Toch eerst maar even ontbijten voordat dat er weer bij inschiet Quote
elinorac Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Wij ook, goeiemorgen! Kon me al niet voorstellen dat je nog ging slapen... Heb je al gebeld? Fren sterkte vandaag! Mik hoe is de nacht gegaan?? Hopelijk gewoon geslapen? hier gisteravond boven weer geen internet, grrr... Bram toch weer 3 kwartier gehuild bijna en er uit en even bij grote zus gelegen. Maar het begint een moederskindje te worden want hij strekte zijn armpjes steeds naar mij uit, wel roerend voor mij natuurlijk en gelukkig vond N het ook niet erg... die vindt mama gelukkig nog steeds de liefste dus snapte het wel... Maar hoe lang nog haha?! Wel hele nacht keurig geslapen, tot kwart over 8.. Quote
elinorac Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Typten tegelijk Simba... en gelukt? Quote
Simba Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 :D :D :D :D :D :D 14.15.......ben ik met z'n tweeën.... Quote
elinorac Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 JEEEEEEH!!!! JIPPIEIEIEIEIEIE!!!!! Wat een mooi nieuws!! Quote
rubster Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Yesssssss, en dan lekker broeden.. Wat mooi en spannend tegelijk!!!!! Denk aan jullie. Dat hoofd van mij is zo vol aan alle mensen die ik denk... Quote
Simba Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Maar ik geloof niet dat jij vandaag het stokje door gaat geven he, Henne ;-) Quote
Henne Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Dacht haal het lijstje maar vast een beetje naar voren, misschien dat Koekie de boodschap begrijpt ;-) En Simba en Dublin kunnen natuurlijk ook updaten. Moet gelijk ook aan Syl denken. Mis onze silly Syl wel beetje :-( Pauze: Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan.... Voortraject: Sylvino: Behandeling: Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema) Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ±begin febr. 2013 Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt) Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison Wachtweken: Zwanger: Henne: uitger. datum 6-2-2013 Wen72: uitger. datum 7-4-2013 Geboren: Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje" Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie" Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J. Nieuw hoofdstuk na mmm: Eef: Verder met ons leven. Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg. Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet. Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet. Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste. Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt. Quote
Henne Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Maar ik geloof niet dat jij vandaag het stokje door gaat geven he, Henne ;-) De dag is nog niet om hè, en ik heb al diverse keren te horen gekregen dat het 'zomaar opeens' kan beginnen. Maar ik krijg hoe langer hoe meer het idee dat meneer gaat proberen een maart kindje te zijn :-D Quote
Simba Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Pauze: Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan.... Voortraject: Sylvino: Behandeling: Dublin: 18 januari laatste pil, wachten op ongi en dan start met deca (kort schema) Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ±begin febr. 2013 Simba: Cryo-tp in eigen cyclus ± eind januari 2013 (als cyclus nu wel normaal verloopt) Ceeke: Cryo-tp in eigen cyclus ± begin februari 2013 (als cyclus nu wel meewerkt;-), ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison Wachtweken: Simba testen 10-11 februari Zwanger: Henne: uitger. datum 6-2-2013 Wen72: uitger. datum 7-4-2013 Geboren: Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje" Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie" Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J. Nieuw hoofdstuk na mmm: Eef: Verder met ons leven. Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg. Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet. Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet. Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste. Tool: momenteel meer de neiging naar stoppen. laatste natuurlijke ronde ondanks prednisolon niet gelukt. Quote
wen72 Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Simba, wat een goed nieuws!! De eerste stap is gezet. Spannend!!!! Succea met de tp straks. Quote
Dublin Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Simba succes! Weet de nickname nog niet (eskimo, ijsbeertje, koekie etc...), maar het brusje van S een mooi plekje bij jou de komende 8 maanden plus een beetje.... Quote
elinorac Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Haha maart gaat 'm echt niet worden hoor Henne! Ik weet nog wel bij de oudste dat ik dacht: straks komt hij/zij er gewoon niet uit, gebeurt er gewoon niks, dat kan toch niet? Haha inderdaad, dat kan niet. Maar je zit nog niet echt op hete kolen toch? Quote
Meiske74 Geplaatst 1 Februari, 2013 Geplaatst 1 Februari, 2013 Simba wat een goed nieuws!!! Geweldig, mega spannend maar wat fijn, de eerste hobbel van goede dooiing is genomen!top!! fren wat een nacht weer voor jou zeg, balen. caro, Bij I begon dat met een maand of 8 en is nu nog het geval, zeker als ze wat hangerig is, dan kom ik echt niet zomaar weg van huis of van het kdv. Testr hoe is / gaat het met Binkie? En met jou? sjonge wij wisten vanmorgen echt niet wat we meemaakten met I, Om 6.00 wakker, flink huilen, na troosten en verschonen bleef het aan de gang, bij ons gelegd en sliep ze even op haar buik op mij ( moest en de eerste maanden denken en aan Es) weer wakker, huilen pffff niets was goed! Flesje drinken op bij ons in bed. Oké even stil toen bumba ten tonele verscheen...aankleden een drama.ik heb haar toen maar beneden een makkelijk ontbijtje gegeven: een banaan en kort daarna weer op bed gelegd. Jje zeg zo ken ik haar niet. Niets wijst op tandpijn oid.ze is wel flink verkouden maar inmiddels ligt ze weer rustig te slapen. Ik had veel plannen voor vandaag, ook ivm. De verjaardag van mijn moeder maar ben bang dat het niets wordt..... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.