Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Simba dat is goed nieuws! Successtukken met de tp.

eef, wat gaat t snel allemaal! Onder voorbehoud gefeliciteerd met de verkoop! En spannend met je nieuwe contract! Hoop dat t allemaal gat werken! Jammer datje afscheid hebt moeten nemen van je kids, maar wie weet wat nog op je pad komt!

testr, hoop dat t gaat met Binkie!

es, hoe is t met J?

deze week geen lesgeven voor mij. T is me woensdag in de rug geschoten. Baal er gigantisch van. Hoop dat t morgen beter gaat

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier nu ik heel erg ziek. 40,7 koorts en totaal van de kaart, alles draait en kan nix zelf.. Dokter komt zo thuis. Ik kan niet goed voor Kenzo zorgen nu, productie loopt ook terug. Zijn gewicht is niet gezakt, maar in de afgelopen 3 weken slechts 100 gram bijgekomen, nu 7,15 kilo met ruim 8 maanden (echt op de ondergrens). Ergens denk ik nu, neem ons ajb op. dan kunnen we eindelijk aansterken.

Gelukkig man thuis en mijn ouders..

Geplaatst

Och lieve Testr. Ik krijg gewoon tranen in mijn ogen van je " noodkreet" ga je, je man dan, nog wel overleggen, zeker als K. Zo op de ondergronds zit? Echt meissie jij moet echt de kans krijgen om op de been te komen, nu 2 passen vooruit en onderhand 4 terug....ik ben opgelucht dat je niet alleen bent met jullie mannetje.heel veel beterschap!

Geplaatst

Ooh Testr, wat rot! Waarom kan er altijd pas wat gebeuren als t op z'n ergst is? Hoop dat de ha iets voor jullie kan betekenen en dat jullie kunnen aansterken, desnoods met opname. Sterkte meid

Geplaatst

Mik toch...... het is dat ik andere dingen in de planning heb, maar anders had ik echt naar je toe gekomen....

Fijn om te horen dat je nu iig hulp hebt, en ik hoop dat die huisarts nu ziet dat dit echt niet gaat!!

Geplaatst

simba, toppertje hoor, dat ijsbeertje. Nu duimen!

Mik, heel goed dat je aan de bel hebt getrokken, dit kan echt niet langer zo... als ik iets voor je kan doen, zeggen he! Ik woon vlakbij!

Geplaatst

Hee meiden,

mik: bah, wat vervelend. Hoop dat de huisarts de juiste actie onderneemt!

babeth: I zo uit haar hum, denk inderdaad dat van je plannen niets terecht zal komen... Knuffel voor haar! En voor jou natuurlijk :-)

ik mis syl ook! Maar ik ben ook zo benieuwd hoe het met sab gaat! Iemand nog wel eens contact?

nog 1 middag en dan weekend!!!!

z

Geplaatst

Och mik wat een ellende toch! Dit kan zo niet langer hoor! Sterkte!!!

Hier gaat het matig. Jedidjah blijft toch wel veel huilen en ik merk dat ik het heel moeilijk vind om daarmee om te gaan. Ik schiet heel snel in de stress en ben bang dat we weer terug bij af zijn. Onzin natuurlijk maar zo voelt het! Haar huiltje zit ook enorm in mijn hoofd. Hoor het de hele dag.

En ik ben moe, zo moe!

Geplaatst

Es wat vervelend zeg, juist omdat jij zo aan jezelf begint te twijfelen.huilt ze ook door als ze bij je is of als ze in een draagdoek gedragen wordt? Dat jij zo moe bent is heel logisch maar werkt natuurlijk ook niet mee.ik zou het zo ook even niet weten.als ze goed drinkt, voldoende krijgt, ze geen pijn of een vieze luier heeft wat dan....gewoon de warmte van mama nodig?

Geplaatst

Mik och arm, hoop dat de ha actie onderneemt, dit kan zo gewoon niet!

Es, is er een mogelijkheid voor jou om een middag oid te kunnen bijslapen terwijl iemand anders voor J zorgt? En jij dan liefst niet thuis of J niet thuis (maar dat laatste is nu misschien niet zo slim). Als je minder moe bent, kun je de huiltjes waarschijnlijk ook beter verdragen en verder zal het vertrouwen moeten groeien denk ik. Jullie hebben in zo'n diep dal gezeten, zowel jij als G als J moeten langzaamaan gaan merken dat het nu anders is. En terug bij af, zover komt het niet weer want je weet waar je op letten moet en dan trek je zeker weten op tijd aan de bel. Dikke knuffel! Zag op fb dat zondag de doop is, ontzettend bijzonder om dan eindelijk dan zelf te staan. Zal denk ik menig traantje weggepinkt worden die dienst.

Is onwijs moe zijn ook een voorbode voor bevallen? Zal wel niet hè hihi. Heb toch een slaap vandaag. En echt wel meer harde buiken maar nog steeds niet pijnlijk ofzo. Mijn moeder belde net wel dat het dekentje dat ze aan het breien was af is, dus dat ie mag komen haha.

Geplaatst

Simba, prachtig nieuws om te lezen. Ga voor je duimen!

Tool, beterschap met je rug. Niet leuk;( Doe je een beetje rustig aan meis? En wat betreft afspraak maken bij doc... Gewoon doen. Het was voor ons erg verhelderend te horen wat onze kansen zijn met IVF volgens Gent. Zo beperkt dat de enige reële keuze ECD zou zijn. Kortom, het bracht ons in rap tempo tot een nieuwe weg...

Es, lastig zo. Geen wijze raad, wel een dikke knuffel!

Henne, laatste loodjes!! Check wel elke dag ff maar weinig tijd... Hou je haaks en zet h'm op!

Mik, hoop dat ha doorpakt nu. Al zo lang aan het ziek zijn samen;( beterschap!

Eef, wauw da's snel gegaan de verkoop van jullie huis en nu starten op een andere werkplek... Gefeliciteerd!

Wen, al gemaild naar bedrijfsarts?! Ik sluit me aan bij de rest. Stoppen met werken lijkt me nu de beste keuze... Voor jou em dir kleine;)

en toen was ik het kwijt. Hier ok maar de overtreffende trap van druk. Inmiddels akkoord op arbeidsvoorwaarden en compensatieregeling maar nog geen sociaal plan. Ondanks langdurige overleggen nu pas eind februari weer verder praten (carnaval en vakanties). Redelijk slopend maar leerzaam proces. En verder lijkt het implementatie project steeds meer een chaos te worden waarbij de datum van 1 juli blijft staan (en dus de chaos nog groter wordt)... Gelukkig mag ik aftellen naar vakantie over twee weken én naar cryo hopelijk eind volgende week! Cyclus nu ok dus hopen dat dat zo blijft!

Meiden, voor iedereen een dikke knuffel. Nu thuis m'n spullen pakken voor het weekend op de duikvaker! Dikke X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden