Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sen, op advies van het cb zijn wij begonnen met groenten om te voorkomen dat ze alleen zoet willen maar ik weet even niet meer of J dat ook al krijgt?

verder zijn wij gewoon met fruithapjes begonnen voor 4 maanden, ik geloof banaan en met het verstrijken van de maanden kwamen er ook meer variaties.

wat ontzettend ellendig die hoofdpijn!!waarom is er toch niets of iemand die jou kan helpen!?komt J structureel ook 's nachts nog een of twee keer of alleen in deze fase?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nee structureel nog om de 3 uur en als hij in een sprongetje zit om de 2 uur. Hij krijgt nu nog volledige BV. Heb gelezen en ze zeiden het ook bij het CB dat je dan beter bij 6mnd kan beginnen met bijvoeden omdat anders de productie terug kan lopen en hij niet meer optimaal van de BV kan profiteren.

Die hoofdpijn tja.... ik weet het echt niet. Ik moet toch maar eens die osteopaat gaan bellen. Baat het niet, schaadt het niet.

Geplaatst

Sen wat naar toch van die hoofdpijn zeg, had je al contact gehad met de osteopaat? Kon nog wel eens erg goed helpen (als je gaat: hou er rekening mee dat je er eerst moe van kunt worden, ik merk zelf pas effect na twee dagen ofzo).

Babeth haha, ja ik maak vast een schema van wie wanneer mag komen ;-) Nee hoor, was meer tegen Syl dat ik hoop dat ze komt ondanks privé perikelen, want weet dat ze er zo van kan genieten.

Datum! Es' sorry, ik zou jou nog opnieuw mailen! Totaal vergeten, stom zeg. Ga ik nog doen. Verder staan er vooral veel vraagtekens in het overzicht, er springt geen enkele datum uit en er kunnen telkens maar ca 6/7 meiden. Dus misschien als iedereen nog even naar de vraagtekens kijkt, dat we dan toch een knoop door kunnen hakken? Evt met een kleiner clubje een keer afspreken? Het is idd alweer best lang geleden. Bbq van het zomer gaan we ook weer doen hè? Met mannen en kindjes?

Geplaatst

Henne stuur je hem mij ook nog even?

bbq was super! Wat mij betreft herhalen.....ohhh toen gaf ik je een kleinigheidje dat je nog niet durfde uit te pakken en de aankomende bbq dan....dan zit koekie aan een fruithapje ;-)

Geplaatst

Moest even goed lezen Babeth, maar snap wat er staat hihi. Nee idd, vorige bbq was ik net zeven weken ofzo. Van het zomer is Koekie dan het zo oud als F toen, raar idee.

Ik kan je trouwens geen herinnering sturen, omdat je de data al hebt ingevuld. Ik ga zelf even aanpassen, waarschijnlijk krijg je dan een mail dat er reacties zijn dan kun je zelf via die link ook weer aanpassen.

Oh, zal morgen ook nog even kijken of ik andere foto heb, want zo bescheiden is die buik niet hoor meiden! Nou ja, voor mijn gevoel iig niet LOL.

Geplaatst

Ik zal ook nog een keer naar de data kijken, kun je de link naar iedereen nog eens sturen henne?

zit met vin een docu van de BBC te kijken, achter de schermen bij een Engels ivf centrum. Super interessant. Zal straks de link even in een topic plaatsen, je ziet exact wat er in het lab gebeurd, maar ook de artsen, embryologen en dergelijke komen aan het woord. Heb voor het eerst een arts horen zeggen dat je, als je eenmaal besloten hebt een kind te willen, en dat niet lukt, je er mee opstaat en naar bed gaat.

We hebben Fientje bij oma gebracht, die past morgen toch op, kunnen we even een nachtje doorslapen ;-)

Geplaatst
Moest even goed lezen Babeth, maar snap wat er staat hihi. Nee idd, vorige bbq was ik net zeven weken ofzo. Van het zomer is Koekie dan het zo oud als F toen, raar idee.

OL.

Knap dat je het kon ontcijferen haha!

Geplaatst

Heb de link in een nieuw topic gezet.

heb ook m'n data aangepast, er moeten inderdaad nog veel meiden reageren.

vraagtekens zijn van Guusje, san en sen

Es, simba, ivf en Eef moeten nog reageren.

tooltje, volgens mij wordt het weer midden vh land, ipv Haarlem of A'dam. Blijven jouw kruizen dan nog steeds staan?

Geplaatst

Denk dat ik aanhaak bij de bbq, misschien met kindjes in ieder geval zonder man, die gaat echt never nooit mee... Zou ik eerlijk gezegd ook niet eens willen.

Sen bij mij zei het cb dat het echt niet uitmaakt groente of fruit eerst, ik weet dat nu de trend is eerst groente maar ik ben gewoon begonnen met fruit en ze lusten alles even graag!

Geplaatst

Bij ons maakt het inderdaad ook niet uit, verse gekookte worteltjes lust ze niet terwijl ze wel zoetig zijn...voorbeeldig kind, vandaag bij het ontbijt ( ik laat haar altijd kiezen anders is het bij voorbaat "nee") koos ze netjes volkoren brood ipv een wit vers bolletje van de bakker ;-)

Geplaatst

Even snel voor het slapen gaan.

Een fijne verjaardag gehad. Vanmorgen een kaarsje naast mama's foto aangestoken, was wel even moeilijk momentje, ook toen papa me feliciteerde. Gaf even mijn verdriet de ruimte en heb me er ook niet voor verstopt of verontschuldigd. Heb gewoon eerlijk gezegt dat ik het er de laatste dagen erg moeilijk mee heb gehad, maar dat het er allemaal bijhoord.

Ik had al mijn koffiezet apparaat gekregen en ook nog het kookboek van de makkelijke maaltijd. Hmmm lekkere recepten staan er in zeg. Ook nog mooie bos rode rozen van mijn zoon en man. Was een gezellig clubje vandaag en ben blij dat ik het zo gedaan heb dit jaar. Lekker gedaan waar ik me goed bij voelde op dit moment.

Es mooi om te lezen van de doop van J en dat ze het al 2 nachten zo super doet. Misschien idd toch honger gehad?? Wie zal het zeggen?

Fren en Vin slaap lekker vannacht!

Sen J weer lekker verwent, balen weer van je hoofdpijn.

Henne zeg maar tegen Koekie dat je de huur per direct op zegt, nu is het wel genoeg geweest met wachten met kennismaken!! ;)

Verder wens ik iedereen een fijne en vooral stille nacht toe, welterusten.

Geplaatst

San mooi dat je een fijne dag hebt gehad!

Babeth haha voorbeeldig? Ze 'zegt anders bij voorbaat Nee?' Das nie zo voorbeeldig hoor :-) Maar ik snap wat je bedoelt.

Wij hebben haast nooit wit brood, hebben ze nog nooit gehad zelfs.Alleen in de zomer vers ongesneden wit met aardbeien, mmm!! Zin in zomer! Maar toen ik het weerbericht van komende week zag werd ik niet vrolijk... bleh weer veel regen.

Geplaatst

Hoi Caro,

was ook met een knipoog he ;-) maar het is wel zo, hel vaak nee als ik iets voorzet ( behalve fruit) maar met iets op brood doen?? Ik denk omdat dit op het kdv ook zo gaat.

wij ook altijd volkoren tenzij we een keer tosti's maken, maar die lust ze toch niet.

ohhhh de zomer ..zucht, ach het is al bijna maart ;-)

mooi San!

Geplaatst

Beterschap tool!!!

Henne bij jou dus alles rustig?

Hier een snertnacht. Gisteren te druk geweest voor haar denk ik. Vanaf gisteravond negen tot vannacht half drie een huilend meisje .

Wordt vandaag nog wat. Bij osteo uit de kleren en bij cb.

Geplaatst

He Es, dat is dan weer balen na tee zulke goede nachten. Misschien idd teveel prikkels gehad. Osteo wordt ze misschien wel rustig van. Ik val er zelf altijd van in slaap :-)

En hier idd alles nog rustig. Zo raar, ik zit nu echt te wachten, dat had ik vorige week nog niet zo erg. Nog even 'bewijs' dat ik écht best veel buik heb (bedenk dat die bulten erboven cupE zijn, dat camoufleert ook behoorlijk ) ;-)

[ATTACH=CONFIG]5069[/ATTACH]

Geplaatst

Ja nu zie je 'm beter henne, zeker voor jouw figuur een goeie buik!

Es Bram hoefde niet uit de kleren bij de osteo, hij kon het zo wel voelen dus dat scheelt weer?

Geplaatst

Es balen zeg, hopelijk na nog 2 drukke afspraken vandaag een rustig weekje verder. Zodat jullie weer bij kunnen komen en een voor jullie prettig ritme kunnen vinden.

Tool beterschap. Bij mij duurde het "gelukkig" maar 2 dagen dat ik echt plat lag, voor zover dat kon met R om me heen. Hoop dat. het bij ook snel weer beter gaat. Lekker slapen.

Henne ik heb je buik in het echt gezien en is idd echt niet zo klein en dat is al weer een paar weekjes geleden. Je draagt wel van voren, van achter gezien zie je niet zo veel van die buik.

Mik hoe is het bij jullie nu??

Fren jij en V lekker geslapen vanacht?? Zul je zien dat ze als een roosje geslapen heeft bij oma.

Dublin wat een balende situatie zeg, ook nog nooit van gehoord. Hopelijk wordt je uit je bloeduitslagen wat wijzer.

Hier gelukkig redelijk geslapen, keelpijn zakt ook steeds verder dus toch echt virale ontsteking geweest. Oor doet nog wel wat vervelend en ben moe!!!!! Moest al vroeg op pad, P was de beloofde cakemix en roomboeter voor de cake die ik mijn collega's beloofd heb voor de teambespreking vergeten dus om 8 uur al in de supermarkt. Nu de cake in de oven staat, nog even wat rommel van gisteren opruimen en wachten tot R weer wakker wordt en die naar oma brengen. Morgen heb ik late dienst vanaf 14.45 en R gaat al om 7.30 naar de opvang. Even een ochtendje voor mezelf, daar ben ik wel even aan toe. Lekker helemaal niks gepland dus zie wel hoe de dag verloopt voor ik mag gaan werken.

Geplaatst

Oh Simba geef die krampen maar aan mij, ik ben net ongi geworden dus wil de jouwe er wel bij zodat Guppie een lekker plekje kan zoeken om te nestelen. Wie weet bijt Guppie zich wel zo in je vast nu dat je daar krampen van hebt?? Dat hoop ik zo!!!!!! Sterkte meis, is weer slopend nietwaar?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden