Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

San, succes vandaag!! Benieuwd of jullie de inspectie nog krijgen!

Ik zal A. wel naar zijn werk moeten brengen, omdat we maar een auto hebben. Hij of ik zou ook met de fiets kunnen gaan, maar dan zijn we gemiddeld 3 kwartier onderweg. Mij maakt dat niet veel uit, maar ik wil het mijn liefie niet aan doen, hihihi, al zou hij ook wel wat beweging kunnen gebruiken en niet alleen maar wanneer we gaan wandelen of knuffelen ;-).

En een bijkomend voordeel is dat ik dan ook vroeg naar huis kan en mijn uren toch heb gedraaid ;-).

Henne, lekker, twee keer nu al langer kunnen doorslapen! Hoop dat het zo door blijft gaan en anders idd genieten van de keren dat het wel lukt!

Sen, schattige foto van J. op fb. is de kolfruimte nog steeds zo koud of staat er nu iets van een verwarmingselementje?

Heb je al een osteo uitgezocht?

is leuk, ik zie in de boom tegenover waar ik zit 7 eksters zitten. is een familie. Heb volgens mij nog gezien toen ze jonkies hadden, echt sjattig om te zien. begonnen toen net met vliegen...heel onhandig natuurlijk en snel weer terug de boom in. Maar wel brutale nesten die eksters.

Zo, dat was mijn verhaaltje weer. Ga eens werk zoeken. heb niets te doen. lijkt wel alsof met de naderende reorganisatie de reizen ook minder worden en de declaraties.

In september krijgt het ondersteunend personeel te horen of ze kunnen blijven of niet. Das lekker. zit ik net in Griekenland.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

goodmorning! Niet normaal, gister fiene om 19.30 in bed gelegd en ik moest haar vanmorgen om half 8 wakker maken! Ze is niet een keer wakker geweest. Ik lag er om 10 uur in met mn verkouden hoofd, dus ook even lekker doorgeslapen.

Vandaag laastte dagje, doordat ik een dag extra gewerkt heb deze week komt alles ook zonder gestress af, wat ook wel eens fijn is. Vanavond met vriendinnetjes uit eten en morgen de auto halen en dan zondag pleitos. Nog iemand tips voor verstopte oren? Moet zorgen dat ik daar vanaf ben voor zondag, anders is vliegen echt hel!

Henne, ook heerlijk twee goede stuklken. Scheelt enorm he! Hoe is het met J?

Geplaatst

Haha otrivin in je oor gaat niet goed komen. Netjes in je neus en dan hoofd schuin houden naar het oor wat dicht zit. Dus als linkeroor dicht zit, dan je hoofd schuin naar links houden (je linkeroor naar je schouder). Succes. Zorg in ieder geval dat voor je opstijgt zondag je in beide neusgaten Otrivin sprayt, doe dit ook een half uur voor de landing!

Geplaatst
Nooit van gehoord of gezien dat cupje! Is toch niet handig... Moet nie gekker worden.

Wat heb ik gemist over verwend worden? Oh, whatsappje zeker... vertel 's Es?

Toen ze er met I mee begonnen dacht ik ook he?? Maar het ging erg goed, inderdaad San, er telt maar een ding, voeding binnenkrijgen linksom of rechtsom ;-)

henne dat doet je goed he dat slapen, fijn!! Nu J nog opknappen.

Geplaatst

Zo.... hehe... weer bijgelezen....

Henne een paar dagen terug had je het over kraampjes. Toen had jij de avond ervoor prei gegeten. Dat is ontzettend krampgevoelig bij kleintjes met bv!!!

Koolsoorten, ui, prei, ed, zijn heel krampgevoelig voor de ukkies....

Sanne had eens opeens erg last van krampjes... bleek dat mosselen ook daaronder vallen.... tja.... we hadden de avond daarvoor heeeeeeerlijk gesmuld van een bak mosselen.... oeps....

Dublin..... de duimen draaien!!

Kijk je wel uit met tillen Henne, ik mocht de eerste 6 weken niet zwaarder tillen dan dat Sanne zwaar was. Maar dat kan ook met de totaalruptuur te maken gehad hebben...

En de lactatiedeskundie raadde mij aan om te kijken welke vinger het meest overeen kwam met mijn tepel, en deze te gebruiken voor het sabbelen. En dat scheelde idd wel iets. Het enige was........ het was mijn middelvinger.... maar ach......

Geplaatst

Simba hoe was het gesprek dinsdag verlopen?

Dublin, heeeel veel succes en en voorspoedig herstel gewens, jeetje zeg, je noemt het dat je nog geluk hebt gehad, ik vind het nogal wat!

Tool ellendig zeg die onrust op het werk, bah.

Ivfsh, bij jullie ook nog steeds rommelig zeker? En met E? Is zij weer opgeknapt?

Fren wat fijn dat F zo goed en lang geslapen heeft, nav jouw berichtje ove die pseudokroep heb ik het eens opgezocht, zou me niets verbazen als I dat eerder ook gehad heeft, symptomen kwamen erg veel overeen.

Geplaatst

dames, wilde even delen dat wij morgenavond gezellig met zijn tweetjes naar de Griek gaan en eindelijk gebruik gaan maken van jullie kado aan ons voor ons trouwen! ik zal wat foto's op de D&D-pagina van fb zetten :-)

Geplaatst

Mag max vijf kilo tillen: kind in maxi cosi. Maar ja, sommige dingen kunnen nu niet anders. Ik leg heel goed op dat ok bekkenbodem goed aanspan eerst.

J vanochtend nog 38.6, moest ha bellen als vandaag niet beter was dus dat gedaan. Krijgt nu ab. Vraag me af wat dat doet als het een virus is maar oke.

Simba ik zal eens opletten met eten. Zonder ui kook ik eigenlijk niet :-) abc Dophilus lijkt te helpen.

Zo....had even kraamvisite tussendoor...gezellig maar vermoeiend.

Dichte oren en vliegen: idd neusdruppels, dampo op een zakboekje en dat inademen tijdens landen en stijgen en evt van die oorplugjes. En nu al veel stomen, neus spoelen etc

Ga even bijlezen waar ik gestopt was ;-)

Geplaatst

Tool, geniet ervan het is jullie gegund!

Henne, rustig aan. Alles op z'n tijd meissie!

kom net bij bekkenbodemfysio vandaan. Plasgedrag is een stuk verbeterd, ook minder lekkage. Maar nog wel raar gevoel bij vrijen, alsof er aan de rechterkant iets in de weg zit. Ze heeft even gevoeld: verkrampte/stijve rechterkant vd bekkenbodemspier. Klachten kunnen worden verminderd door massage. Wat een feest ;-)

Geplaatst

hmmmm....massage om klachten bij de bekkenbodemspier te verminderen? Hoe moet ik me dat voorstellen??? Wil ik het wel weten???

Geplaatst
dames, wilde even delen dat wij morgenavond gezellig met zijn tweetjes naar de Griek gaan en eindelijk gebruik gaan maken van jullie kado aan ons voor ons trouwen! ik zal wat foto's op de D&D-pagina van fb zetten :-)

Like! Have fun!

Geplaatst

Heerlijk Tool!!! Geniet ervan!

Brrrr Sen...vast niet je hobby?

Hier vanmiddag de laatste kraamvisite en dan hebben we deze week er weer op zitten!

Geplaatst

Fijn. Fijn. Fijn.....zo een massage. ..

Ja heerlijk. Even rusy. Volgende week drie maat eerst weekend.

Morgen dagje uit met schoonzussen en schoonmams. Workshop high tea en uit eten. Even dagje voor mezelf...zoveel zin in!!!

Geplaatst

Tool en edr lekker genieten.

Ik wil eigenlijk naar de kapper. Maar weet niet wat ik wil.

Verder last van buik en rug. Maandag verpleegkundige bellen.

Geplaatst

sen, geen pretje....succes!

es, veel plezier, fijn dat de kraamvisite er voor deze week op zit!

ruby, misschien een kleurtje erin?

Geplaatst

Lekker Fren, geniet ervan. Jij ook Tool.Ruby sterkte. Ellendig toch die pijn.

Waarom oh waarom hebben baby's hun huiluurtjes en krampjes juist op momenten dat pappa en mamma er doorheen zitten? Of is dat ontroostbare gewoon iets wat je kam slaat? Weet dan niet wat te doen en heb bij alles wat ik doe het idee dat het verkeerd os. Wel of niet pakken, welkom niet voeden, wel of niet laten huilen.... Sta ook op het punt te stoppen met bv, het put me zo uit, zeker het niet weten of hij dan idd wel voldoende drinkt. Voor mijn eigen rust is min of meer op schema nodig, maar ik ben soms bang dat ik hem dan toch tekort doe. Maar ik twijfel eigenlijk of een fles veel minder vermoeiend is. Enige is dat je weet wat hij binnen krijgt, dus je kunt één huilreden uitsluiten.

J nog steeds beroerd, die lag vanochtend te huilen omdat hij nu zoveel van Th mist en niet voor hem kan zorgen en me hem knuffelen. Nou als je stoere vent dan zo naast je ligt breek je zelf ook hoor. En volgens mij valt het met dat aansteken nog en mee, maar merk dat we toch beiden erg bang zijn dat Th ziek wordt.

Al met al na een supermacht en redelijk goede ochtend weer een wanhoopsmiddag....het hoort erbij, het is een faaaaase. Ik ha een was ophangen en dan voeden. Hopen dat hij daarna weer lekker gaat slapen want ondertussen moet hij ook gewoon hartstikke moe zijn.

Geplaatst

Of is dat ontroostbare gewoon iets wat je kam slaat? Niet om te lachen maar deze zin/iPadverspreking snap ik niet?

Ach, die J toch, jeetje... dan moet het wel erg zijn ja. Komt toch wel weer goed!!

Als je serieus wil stoppen met bv, goed over nadenken en doen he... die van mij groeien en bloeien en hebben maar 3 dagen een soort van bv gehad. Het geeft echt wel meer rust en J kan straks makkelijker voeden, Th heeft de eerste paar weken het goeie spul binnen gehad! Het is niet de bedoeling dat je er aan onderdoor gaat. Sterkte!

Geplaatst

Och lieve Hnne en J, ik heb met jullie te doen, het is ook zwaar en helemaal die momenten waarop je het even niet meer weet....als hij stil is als hij gedragen wordt zou ik zeggen pak hem lekker bij je maar ik weet niet of je dat zelf kan volhouden, en dan J, arme papa.....hij had zich de eerste weken uiteraard ook anders voorgesteld.

Kolf je nu al? Dan kun je meten wat hij binnenkrijgt, mogelijk heeft Th meer honger? I ging soms ook over de hoeveelheden heen en J. Had toch ook op sommige dagen meer honger?

Áls je echt wil stoppen met bv dan zou ik in eerste instantie overgaan op hypoallergeenvoeding, dan s de overgang het kleinste.ik vond het geven van bv ( al was het van korte duur) zeer bijzonder maar je moet ook erg rekening houden met je eigen situatie he? Sterkte meissie!

Geplaatst

Lam slaat dus Caro :-)

Weet het gewon even niet. Bv kost mij fysiek veel energie, maar of dat minder is met een fles kun je tevoren niet weten natuurlijk. Kolf niet in huis nog dus niet geprobeerd. Volgende week op cb eens overleggen wat opties zijn. Als J weer beter is ziet de wereld er vast ook weer anders uit.

Babeth Th is niet veel sneller stil bij ons als in bedje, soms denk ik zelfs meer andersom.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden