Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Och Henne toch! Wt pittig je moet zelf nog zo aansterken, en met dat ziek zijn van J móet je het bed dan ook echt verschonen, koorts/zweten pfffff.

Dat hij maar snel opknapt en logisch dat je Th. Goed in de gaten houdt.

testr jij veel sterkt met B, arm ventje!! En arme jullie :(

San, ik moest wel even lachen andere rechts ;), ik zag het al voor me dat Tool direct ging denken wat ebben ze bij mij dan gedaan?!

fren, veel plezier met de nieuwe auto! Gaat het met F weer een beetje?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihi Babeth, dat ging ook heel even door mijn hoofd, maar de pijn zat bij mij toch echt rechts, vandaar dat ik t ook eigenlijk wel wist. Zeker omdat ik ook opeens met spoed geopereerd moet worden.

verder gaat het eigenlijk maar zo zo. Erg onrustig. Zowel in mijn hoofd als lichamelijk.

Geplaatst

Tool begrijpelijk. Jullie hele leven stond in het teken van en nu is er toch een bepaalde leegte ontstaan en die zullen jullie vast heel mooi op gaan vullen. Dat heeft wel zijn tijd nodig.

Tja ik las het over rechts/links en dacht gelijk. Wat ben ik toch een blondje hihi. Heb zo al vele flaters geslagen, inclusief bij mijn rijexamen. Hij zei sla hier rechts af en ik netjes voorsoorteren voor links haha, toch geslaagd gelukkig.

Mooi gezegt Fren, overleven!! Duurde hier echt een aantal maanden.

Geplaatst

Links is waar he duim rechts zit he San ;-)

Th tot nu toe geen koorts, denk dat hij gewoon wat warm gelegen had en zich warm had gehuild. Hoop ik... Zit nu idd in overlevingsstand. Vooral niet nadenken want dan stort ik in. Griep van J zou tegen weekend minder moeten zijn dus verstand op nul, blik op oneindig. Ga zo bestellen bij appie, neem aan dat ik het zaterdag ofzo wel red om verse dingen te halen. Morgen wel naar cb voor gehoortest. Zie ik wel tegenop maar ja...

Geplaatst

Henne, wat pittig voor je! Het is idd al overleven ( geniale uitspraak, fren) en nu dus extra zwaar vanwege het feit dat J ziek is. Het is helaas een nare griep, die in het ergste geval wat langer kan blijven hangen. Ik snap je angst dat je ook aangestoken wordt. Kan je niet wat extra hulp inschakelen van familie of vrienden. Boodschapje doen, koken of een uurtje bij th zitten, zodat jij wat extrar rust kan pakken? Sterkte en beterschap daar?

Dublin, hoe is het vandaag gegaan?

Geplaatst

Balen dat je daar nu toch de deur voor uit moet, bij ons deden ze de gehoortest thuis samen met de hielprik, maar ik geloof dat voor de gehoortest de kindjes moeten slapen?

Is er Anders niet iemand in je omgeving die wat vers spul voor jullie mee kan nemen? Buuf? Schoonzusje? Balen zeg!!

Geplaatst

meiden constatering is dat het geen blindedarm ontsteking is. Enkelt ontlasting die er niet uit wil komen en dat de ontsteking veroorzaakt. Zal eens naar die chai zaadjes vragen morgen bij de reform winkel.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

@henne, balen dat je voor gehoortest naar CB moet. Hier ook gedaan gelijk met hielprik. Beterschap bij jullie en schakel hulp in! Overleven is goed, maar hulp inschakelen nog beter!

@wen, hier vandaag goed nieuws. Morgen eind van de ochtend tp van ons enige Emmy. Tandarts is minder, maar daar zit ik nog wel even aan vast. Vandaag foto gemaakt en braampjes weggehaald bij spalk. Volgende week woe start wortelkanaalbehandeling bij teruggeplaatste tand. 4 weken later is afmaken wortelkanaalbehandeling, verwijderen spalk en reconstructie 2 voortanden. Probleem nu is verdoving maar vooral foto's. Overleg morgen met arts en volgende week tandarts....

Maar kijk ik naar mijn smak op de grond en de relatief weinige blessures dan heb ik onwijs mazzel gehad! Echt alleen mijn mond, gebit en lippen, zijn beschadigd. Geen hoofd, neus of kinwond. Heb de val ook niet gebroken met armen of handen, ging zo snel. Dus ook daar geen breuken. Kortom mazzel!

Geplaatst

Dublin morgen komt jullie kindje "thuis" Bijzonder weer en wie weet is je lichaam wel zo bezig met herstellen van je val dat je emmy geen enkele tegenwerking of wat dan ook lekker een warm plekje kan uitzoeken en daar weer 8 maandjes blijft zitten en groeien!!!!

Geplaatst

Dublin wat goed 1 eitje en gewoon een tp! super!!! wel erg balen van je tand, wat een gedoe allemaal weer

ik hoor niets anders dan zieken om me heen, het heerst nu echt héél erg. Zelf voel ik me ook al dagen niet lekker. Heb hoofdpijn, ben misselijk last van mn darmen, keelpijn, oorpijn. Ik ga maar gewoon door in de hoop dat het vanzelf weer overgaat voor zover dat lukt dan.

met zo'n kleintje kan het inderdaad behoorlijk zwaar zijn en helemaal als ze erg huilen en/of vertikken (door) te slapen. En die mannen zijn geloof ik ook allemaal hetzelfde hè. Als het effe kan dan laten ze ons het "werk" maar weer doen. J. weigert ook vaak de fles met afgekolfde melk. En als ik H. in de nacht een flesje afgekolvde melk zou moeten laten maken dan zou dat echt niet opschieten want voordat hij uit zn bed komt en dat flesje klaar heeft, heeft J de tent al bij elkaar geschreeuwd en ben ik ook klaarwakker. Een paar dagen terug toen J midden in de nacht huilde gaf ik H een por en zei ik "hallo, hij huilt" zegt'tie "ja dus?!" toen zei ik hem dat hij hem ook best mag troosten dat kunnen pappa's ook prima en hoeven niet alleen mamma's te doen als beiden in de buurt zijn.

Geplaatst

Henne, bij mn vriendin kwamen ze de hoortest thuis doen omdat zij niet lekker was. En groene poep zie ik hier ook weleens, met name aan het einde van de dag of als hij vaak kleine beetjes heeft gedronken. Niets om je druk over te maken hoor.

Geplaatst

Henne wat raar dat je naar het cb moet voor de gehoortest? Dat doen ze toch tegenwoordig tegelijk met de hielprik en inderdaad moet de baby slapen? Vreemd.

Sterkte, overleven is het juiste woord, sowieso al als nieuwbakken ouders de eerste weken en dan helemaal met een van de twee ziek!

Geplaatst

J sliep niet hoor met de hoortest, werd ook niet vtv gemeld dat de moest? stelt niets voor die test, ze stoppen een ini-mini dingetje in het oor waar de trilhaartjes op moeten reageren that's it

Geplaatst

Ja, als het goed gaat wel, ze hebben liever dat ze slapen omdat ze even stil moeten liggen. Bij Bram mislukte het 2x en de 3e keer moesten er allerlei elektroden op 'm geplakt worden en zelfs toen ging het niet! Vierde keer wel, werd er gek van, elke keer dat mens weer, maar ja, moet 100 % zijn...

Geplaatst

Hielprik werd door vk gedaan. In de brief staat wel dat hij 'rustig' moet zijn, dus of u hem maar gevoed en verschoond wilt hebben. Nou, lekker dus dat morgen het beetje ritme dat we hebben dan in de soep gaat lopen. Ik hoop gewoon dat ie rustig is en anders geef ik hem daar wel even snel wat te drinken ofzo. Als ik hem vooraf wakker maak om te voeden, weet ik zeker dat ie ligt te krijsen :-) En als ik het morgenochtend helemaal niet zie zitten bel ik gewoon af. Wil het alleen liever niet verzetten omdat we volgende week al op maandag bij de kinderarts en op woensdag bij het cb zitten. Snap dan weer niet dat die test niet gewoon bij dat eerste consult kan. Moet er ook voor naar een andere vestiging. Ach ja, consternatie hé.

Meneer is nu na een hele rare voedingssessie stil dus ik ga ook mn bedje in. Zou leuk zijn als hij er vannacht twee maal vier uur van maakt, maar dat zal wel niet.

Geplaatst

Hier ook wakker met de gehoortest, ha was er toevallig ook op dat moment en radio stond ook zelfs aan. R deed alles behalve stilliggen en het is ook in 1 x goed gegaan. Hielprik is bij R uit zijn handje genomen, ze moetsen toen toch bloed prikken voor zijn Billirubine dus hadden ze gelijk maar gedaan.

Henne bellen en vragen of ze thuis kunnen komen?? niet geprobeerd komen ze zeker niet. Ik hoop dat hij er 2x vier uur van maakt vanacht. Dat zou lekker zijn voor je rust!

Geplaatst

I bleef destijds maar slapen, ze moest een voeding krijgen maar was k.o.we dachten die blijft wel wakker na de hielprik maar ze maakte een zacht kreetje en tukte door...ik brulde ;-)

Geplaatst

Het eerste consult van het cb is toch ook bij je thuis?? Bij ons wel in ieder geval.

Ze doen ook maar wat heb ik het idee... er zullen best richtlijnen zijn maar kennelijk veel vrijheid om ze in te vullen...

Geplaatst

Ja heb gisteren intake thuis gehad Caro, maar dat was niet heel spannend. Meer uitleg en onze gegevens enzo. Dat dat zo verschilt per regio, je zou toch denken dat ze landelijk hetzelfde werken

Geplaatst

Gek dat het zo varieert. Vandaag bij mijn zusje thuis hielprik en gehoortest gedaan.

Mik en Henne, hoop op rustige nachten. Sen dat kun jij zo te horen ook wel gebruiken.

Ruby, kunnen ze nou echt niks voor jou doen? Verklevingen verwijderen of zo? Heb zo met je te doen met al die pijn.

Tool, voor jullie ook lastige tijd. Misschien weer eens op waterbed?

Babeth, zo te horen weer bewogen maar ook mooie dag. N en L zijn duidelijk onderdeel van jullie gezin. Knuffel. Bedankt voor jullie kaartje.

Hier beetje druk. Nichtje, ouders in huis, overspannen collega, veel te doen op werk waar ik niet aan toe kom, geen tijd om te studeren voor acu opleiding. Pfff. Komt wel goed. Niet te lang over nadenken.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden