Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ceeke top nieuws !!! Spannende eerste weken weer en wat fijn dat er nog eentje over is!

henne ik kan me voorstellen dat her van jou nu wel mag gebeuren , die laatste weken vond ik ook bij momenten eng.

het stomme is ook dát het echt ieder moment kan gaan beginnen al ervaar jij het vast anders.

Kaartje ik vind het het mooi om te lezen hoe jullie deze zwangerschap van je zusje zo intens mee bleven en ook aan de slag zijn gegaan thuis om en zeer warm en liefdevol logeerkamertje te creëren ! Ook erg spannend voor jullie.

Wt ik me ineens afvroeg....waar gaan jullie straks op oefenen als het bij mensen wel prima gaat?

Tool graag gedaan ! Gelukkig ben jij weer aan de beterende hand en er bijna klaar voor.tot 2009 gingen wij meestal 3 dagen vieren, tenminste, de bedoeling was een avondje maar uiteindelijk werden het er dan weer 3 ;-)

Vorig jaar lukte het me echt nog niet, dit jaar zondagmiddag met Imke, moet een keer, kan het niet maken om als zij groter wordt er niets aan te doen.

maar met kleding voor haar wordt het nog wat , clownspakje teruggebracht, geruild voor pippi langkous, en van en collega een leuk lieveheersbeestjesjase te leen gekregen maar ook daar moet ze niets van hebben (zucht).

mocht ze de pippi langkous nu ook niet aan willen dan pak ik haar schilderschort/slabber van I.k.e.a. Die vind ze wel oké

echt een tuthola af en toe.

Testr wat sneu zeg voor B. Imke reageert er ook op maar niet zo heftig.

san jij ook weer bijna opgeknapt gelukkig , wat het verwennen betreft, ik let op dat I. Niet altijd haar zin krijgt, dat het ook soms nee is maar o wat is het een valkuil om aks het en strijd wordt toe te geven. Ze wil nu bijna niet meer in haar kinderstoel tijdens het eten, tenzij die op "mijn" plek staat, nou vind ik dat niet erg maar ik wil wel dat ze in haar eigen stoel gaat zitten, dus soms een stoelendans bij ons.

Verder let ik op dat ik niet iedere keer als ik met haar winkel een cadeautje voor haar koop, ik zie overal altijd wel iets leuks....

es, fijn dat je ook iets met het boekje kan, en jullie komt komt wel en inderdaad, als het er is veranderd het hihi, voordeel is wel dat je je kind steeds beter leert kennen en je sneller de manier weer vind.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

San, stel het was niet met carnaval geweest, dan had ik me ook pas vanaf maandag kunne beter melden. Ik stuur maandagochtend een mailtje naar t werk dat ik me per maandag beter meld. Ze zullen het alleen pas dinsdag zien, aangezien wij maandag gesloten zijn. En in het weekend kan ik me altijd beter voelen

ceeke, toi toi toi! Deze keer ook met intra.li.pid?

Geplaatst

En nu zit ik dus lekker op de bank met een morula in m'n buik. Cryo was na het ontdooien weer goed gaan doordelen... Lekker rustig weekend hier, geen carnaval voor ons dus komt prima uit! Omdat ik nog pregnyl moet spuiten (Babeth, ik hoop dat ik tot zondagochtend kan wachten;) kan ik pas later testen. Zo rond de dag dat we naar Curaçao vliegen! Ben er redelijk relaxed onder op dit moment, voel me goed en dit ervaar ik als een cadeautje. Ga ff bijlezen en reageer straks nog ff!

Henne, die laatste loodjes.... Hou je haaks meis en die kleine meldt zich écht wel!

Liefs en knuffel voor iedereen!

Geplaatst
Viel mij best mee hoor. Controle freakerig als ik ben... ik had op het geboorte proefkaartje gezet de datum en het tijdstip. Ik dacht (en hoorde van anderen) de artsen willen om 17u wel naar huis, dus zal wel rond 16u zijn. Zat er niet ver naast 16:15u. Hoe bedoel je spontaan zwanger en bevallen. :)

Hahaha geweldig!

Geplaatst

Ceeke ben echt blij voor je!

Hier weer wat geks. Heb rare dikke keelamandel. Al tijdje maar kreeg er nu ook echt last van met slikken dus toch maar huisarts gebeld. Die kijkt in m'n keel en nog een keer....en nog een keer... 'Dat heb ik nog nooit gezien'. Hij wilde even overleggen met kno arts, maar die was al onderweg. Voorstel: app even een foto. Zo gelachen, zit je daar aaaaa te roepen terwijl je huisarts met z'n foon voor je gezicht hangt. Maar werkte wel prima, kno arts reageerde direct. Het is een cyste, als ik maandag nog niet bevallen ben even langslopen bij de poli dan maken ze m even open. Hmmmm, oké....dat doen we dan maar hè. Eerst in keel snijden en dan misschien strippen, wordt leuke ochtend ;-/

Geplaatst

Oh Ceeke wat fijn!!! Super dat het zo goed gegaan is en dat hij alweer aan het doordelen is! Hoe ga je de komende weken doorbrengen?

En lekker naar curacao...heerlijk! In het kader waarvan of zomaar?

Testr humor!!!

Henne nee dat heb jij weer! Hoezo in je keel gaan snijden, brrrr....zie je daar niet tegenop? Hoe kom je er uberhaupt aan? Minder weerstand?

Wel leuk om te zien dat die laatste dagen bij jou zo anders gaan. Ik was al dagen aan het rommelen voordat het echt doorzette maar dat is volgens mij bij jou niet het geval. Bijzonder hoor!

Meiden ik heb zo'n fijne dag! Vanmorgen heeft ze gehuild maar na half twaalf ruim 2,5 uur geslapen, daarna gaan wandelen en nu slaapt ze alweer vanaf half vier! Heerlijk!!! Zouden we dan echt de bocht gemaakt hebben?

Nu lekker aan het koken voor G met een wijntje erbij...

Tool ik hoop echt dat je een heel gezellig en ontspannen, fijn weekend hebt meid!

Simba...buikpijn...je weet het zelf wel...kan alle kanten op hé!!!

Geplaatst

Het is niet gevaarlijk ofzo, gewoon een rotgevoel omdat die amandel nu best groot is. Ze verdoven plaatselijk en maken er dan een sneetje in. Zal denk ik toch niet heel erg pijnlijk zijn. Misschien beetje rauwe keel erna. Strippen lijkt me eerlijk gezegd naarder, maar daar kom ik misschien nog wel op terug ;-) Trouwens wel erg lief, ik mag komen wanneer het mij uitkomt hoeft niet op afspraak...omdat ik zo hoogzwanger ben :-) En hoe je hieraan komt? Geen idee, zal maandag vragen.

Esther wat fijn zeg! Er zullen zeker nog mindere dagen of nachten komen, maar zolang de goede momenten toenemen.... Geniet van je avondje!

Geplaatst

Henne, kreeg even een beetje rillingen toen ik las over je keel en de cyste. Brrr. Dapper, hoor dat je er zo nuchter over schrijft mbt het weghalen en de app actie van de huisarts. Het lijkt mij doodeng om dat zomaar even weg te snijden. Held!

Succes! (enne: kom op koekie!!)

Ceeke, wat een super nieuws! Een mooie morula! Je bent ook weer in de race! Wat komen er toch een spannende tijden aan, hier.

Ik las jullie voornemen naar curacao. Oohhh wat heerlijk! Ik ben gezond jaloers op je. (wij zijn daar 3 keer geweest en zou zo nog een keer kunnen). Waar gaan jullie exact heen? Ga jullie daar nog wat dingen doen en zien?

Simba, spannend, spannend, spannend! Het kaarsje brand voor je!

Tooltje, gelukkig weer wat opgeknapt en nu lekker carnaval vieren. Veel pelzier daar en proost!

San, fijn dat de keelonsteking weer weg is.

En toen was ik het alweer kwijt.....

Geplaatst

Henne, het kan bij jou ook niet soepel gaan. Moest gelijk denken aan mijn laatste weken zwangerschap bij plaatselijk verdoven en sneetje aanbrengen. Tot 2 keer toe zo bij ha gezeten, alleen niet voor mijn keel maar aambeien... haha. Weet niet wat strippen is, maar inleiden wel en dat ga je echt wel trekken hoor! Voordeel is wel als je vliezen nog niet gebroken zijn, je hebt thuis geen rommel! Was zo blij, had ons echt een nieuw matras en vloerbedekking gekost... wat een sloot water was dat. Maar zat ook nog heel ruim in het water.

Geplaatst

Hahahaha Dublin, nou dan liever m'n keel toch LOL, geweldig. Misschien is het wel een verdwaalde aambei *proest*. Ik schijn ook ruim vruchtwater te hebben, slaap al drie weken op een zeiltje maar je zult zien dat m'n vliezen breken als ik op de bank lig.

Inleiden zie ik vooral tegenop omdat ik bang ben dat het fysiek stressvoller is dan spontaan en ie stress is met de prednisolon minder gewenst. En het evt lang(er) in het ziekenhuis liggen, als er bijv idd echt nog niks van ontsluiting oid is, heb ik ook geen fijn gevoel bij. Maar als het moet dan moet het...

Bij strippen maken ze de vliezen los van de baarmoederwand, dat kan de weeën op gang brengen. Je moet dan al wel wat ontsluiting hebben. We gaan het zien maandag, eerst het weekend nog.

Geplaatst

Ceeke, ik ga heel hard voor jullie duimen. Zou toch super zijn als je een positieve test hebt op jullie favoriete vakantieadres.

Henne, jij weer iets geks. Bij een cyste denk ik zelf alleen aan soort vochtblaasje. Ik zou dus klein prikje of sneetje verwachten zodat vocht eruit kan. Hoop dat Koekie snel komt. Je bent er zo aan toe.

Es, klinkt als een fijne dag. Zo te horen reageert ze goed op je aanpak nu.

Babeth, het is de bedoeling dat we het geleerde al tijdens het werk gaan gebruiken. Nu alleen wat basisdingen geleerd, dus daar vast mee starten. Gisteren en vandaag alleen bezig geweest met theorie.

Geplaatst

Meiden, op afspreken.nl komt 27 april nu naar voren als datum. Zal ik die vastleggen? Dan staat er weer een date en kunnen we binnenkort ook een datum gaan plannen voor de bbq :-)))

Geplaatst

Lijkt me een prima plan henne!

IVF eb ik hadden t over de bbq, misschien slim om dat toch ergens bij een restaurant te organiseren? We hebben den behoorlijke kinderschare inmiddels, bovendien zit dan niet een iemand met de bende achteraf!

Geplaatst

Nee volgens mij ook niet. Kunnen ook kijken voor locatie van scouting oid, kun je soms ook voor middag huren en dan toch je eigen dingen regelen. De gecaterde bbq's die ik tot nu toe heb meegemaakt vallen vaak vies tegen (soms heel letterlijk ;-)) We moeten maar eens wat opties onderzoeken, hebben nog de tijd, het sneeuwt nog :-D

Geplaatst

Goed idee om het op een locatie te doen!

fren hoe ging het met F overdag?

en Ivfsh hoe gaat het nu met E?

I hoest sinds vanmorgen weer enorm, de v.e.n.t.o.l.i.n. Moeten we er echt bij pakken , ze heeft vandaag ook 2x geslapen en ging net met 38gr. Naar bed, arm ding!

Geplaatst

Henne hoop dat je een heel groot zeiltje hebt! Weet nog wel dat bij mij het aantal ziekenhuiszeiltjes na het breken van mijn vliezen over de 40 ging. Bleef aan het verwisselen... dus als je genoeg water hebt zorg voor voldoende opvangmogelijkheden! En idd in de auto, mochten je vliezen thuis breken.

Kan natuurlijk niet vergelijken met natuurlijk bevallen, maar kan niet zeggen dat ik inleiden meer stressvol vond. Vond het prettig dat alles goed in de gaten werd gehouden. En langer blijven, tja dat moet je gewoon over je heen laten komen. Wat zijn nu eigenlijk een paar dagen op een heel leven met koekie!

Geplaatst

Wbt vruchtwater verliezen: bij mij sijpelde het, fiene haar hoofd werkte als kurk omdat ze al volledig ingedaald was. Heb ruim 24 uur met gebroken vliezen gelopen en kon t met een kraamverband prima af. Tip; leg een vuilniszak in je auto om op te zitten. Scheelt weer mocht het wel een sloot zijn ...Vandaag ging prima hoor Babeth, lekker gespeeld op de crèche. Nog 1 dagje en dan gaat ze naar de dreumesen. Is ze ook echt aan toe. Vanavond goed gegeten, doperwtjes met aardappel en nog wat gebakken aardappeltjes van ons bord. T wordt nog wel eens wat 😄Nu lekker in bed, vroeg erin gestuurd door vin, hij heeft nachtdienst en ochtenddienst dit weekend.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden