Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier gewoon de menstruatie helemaal doorgebroken.... heb ook niet getest vanmorgen.

Helaas...... balen, traantje laten..... en verder kijken....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

He wat ontzettend verve lend simba...... Het bblijft toch echt altijd balen aals het niet lukt. Zeker een traantje laten, ook flink knuffelen met je lieve lief en met S!

x

Geplaatst

Is niet zeker RS he? Maar hij verliest nog steeds bergen dik geel/groen/bruin snot. En omdat de arts zei dat RS lang kan nazingen en idd golvend verloopt, vermoed ik van wel. Combi met tandje(s) dan.

Gelukkig eet hij wel weer mee! Ook de lepel vraagt ie om. En hij trekt zelfs eten uit onze mond. :) Wat in te halen!

Weet iemand of ik perse moet afbouwen met de domeridom? Het is weer goed nu en stop dan liever.

Geplaatst

Hoi hoi,

Henne , fijn om te lezen dat je wat berust bent in het feit dat ook Koekie zichniet zomaar laat sturen....die momenten dat je er even doorheen zit is niet gek toch? Op een bepaalde manier s het aftellen naar de 40 weken al heel wat n dan er nog eens overheen gaan, maar nu écht aftellen, dit is de laatste zondag dat jij samen met J in jullie stulpje woont!

ivfsh, mis jij het carnavallen niet als geboren Limburgse?

wel grappig dat jij nu in dezelfde branche werkzaam bent en inderdaad, jouw tak van sport heeft M vaarwel gezegd al hield hij zich alleen maar bezig met Arbozaken een alles wat daaraan gerelateerd is.het bedrijf waar jij naartoe bent gegaan "kent" hij wel, het kwam weleens ter sprake maar nooit de link gelegd dat je daar naartoe ging ;-)

Sneu zeg van E maar wel wat aan de beterende hand?

Kaartje ook ik ben benieuwd aar jullie mooie kamertje! En wat een gedoe met die griet. Knap dat je niet reageert, is heel verstandig maar niet altijd makkelijk.fijn dat de studie je zo goed bevalt, al is het erg intensief.

Ceeke hoe gaat het met je klachten? Wat minder? En wat fijn dat er een alternaief is voor de utrogestan.

caro en Fren, wanneer vieren jullie eigenlijk de verjaardagen? Op de 14de zelf?

Simba hoe gaat het met jou? Mag je meteen door of niet?

Henne de echo was in principe wel goed; er waren geen resten te zien maar Bms was nog dun (4mm op cd11), nu heb ik wel sinds de geboorte van I. Een latere eisprong maar ik schoot toen ik thuis kwam wel in de stres! Meteen de gedachte of er misschien geen (goede) opbouw meer was, maar contact gehad met DD en hij gaf aan dat hij nog genoeg opbouw verwacht en dat het in een paar dagen snel gaat.nog geen tekenen van een naderende eisprong dus probeer mijn gemak te houden wat op zich ook wel gaat, vorige keer op cd18 pas een pos. Ovulatietest .

I ligt nu op bed, als ze wakker is gaan we naar het dorp, nemen voor I wel de wandelwagen met haar winterzak mee.

Als de tv aanstaat met muziek staat ze te dansen en te zingen maar en benieuwd...

Geplaatst

Simba sterkte en en knuffel, ik had je berichtje nog niet gezien.....

Testr fijn dat hij wel goed slaapt.

i is ook een Groene snotmachine...jeetje zeg! Gisteren toen ok haar uit ed haalde zat heel haar gezichtje onder en vastgekoekt in haar wimpers.ze moest echt even weken.

Geplaatst

Babeth evt vitE/tarwekiemolie nemen? Helpt bij opbouw bms. Veel plezier straks! Wij gaan zo ook nog even blokje om, lekker zonnetje hier.

Geplaatst

Simba klote voor jullie, heel heel jammer!! Sterkte...

Henne kom speciaal kijken maar nee...

Babeth we vieren het inderdaad donderdag, opa's en oma's en een goede vriendin that's it. We hebben niet zo'n zin in heisa en ze hebben er genoeg aan!

Oh, man heeft eitje gebakken, even eten!

Geplaatst

Wij doen donderdag niks, Fien gaat dan naar de crèche en is kaput als ze thuiskomt. Zaterdagmiddag hebben we een borrel voor vrienden en familie, van 3-6. Niet te lang dus.

Geplaatst

he meiden,

kom even kijken of Henne al aan het werpen is hahaha :-) maar nee die Koekie die zit prima daar binnen

Simba wat ontzettend jammer, knuffel

Testr, wat rot dat Bink nog steeds niet beter is. Wel lekker slapen, dan herstelt hij hopelijk snel

fijne zondag allemaal

Geplaatst

Ik snap het wel hoor, dat Koekie lekker blijft zitten. Het is echt heel koud buiten met deze wind!! Wij zijn net met R naar de speeltuin geweest en dat was niet echt leuk met die koude wind, zijn niet lang geweest. Het ziet er van binnenuit erg lekker uit met het zonnetje, dus voor degene die er nog op uit gaan kleed je lekker warm aan!!

Babeth hopelijk host I straks lekker mee!! Je bms-je moet nog even lekker groeien om een lekker bedje te maken voor jullie cryootje!!

Groene snot schijnt beter te zijn dan witte heeft een arts me verteld, ben alleen vergeten waarom.. Wel vervelend dat het zo aangekoekt zit, hebben we hier ook wel eens en het "stinkt" zo.

Mik dat ie eet is idd heel positief!! Het is dus nu even een (vr)eetmachientje hihi.

Fren en Caro een rustige 1e verjaardag dus voor de kinders. Lekker hoor. Zal vast gezellig zijn!!

Geplaatst

Ja joh wij zijn niet van die verjaardagsvierders, van onszelf al helemaal niet maar met de kids moet je wel. Maar altijd rustig en N vindt haar kinderfeestje ook altijd veel belangrijker!

Vrienden van ons die zijn juist het tegenovergestelde: elke verjaardag wordt met iedereen die ze kennen gevierd, 3 kinderen dus 5x per jaar plus je moet dan ook naar al die mensen plus hun kinderen die bij jou zijn geweest naar de verjaardag toe. De helft van de weekenden van het jaar hebben zij een verjaardag, ik moet er niet aan denken!

Geplaatst

Oh daar moet ik ook niet aan denken zeg. Als onze vrienden en fam bij elkaar komen hebben we er een huis bij nodig, niet dat we zoveel hebben maar er zijn 9 kleine kinderen onder de 7 jaar dus moet wel in 2x gevierd worden als we dat doen. Willen we alleen nog doen met R zijn verjaardag, dat is in augustus dus dan huren we een springkussen en meestal is het dan wel mooi weer zodat we dan ook buiten kunnen zitten. Heb mijn eigen verjaardag dit jaar alleen met directe fam gevierd en is me moet ik zeggen heel goed bevallen. Maar 1 dag en heb ook zelf kunnen zitten dus er van genoten.

Als ik echt geen zin heb in een verjaardag dan gaan we ook gewoon niet, maar een andere keer op visite als we daar wel zin in hebben.

Geplaatst

Ik vind het veel leuker in de zomer, dan zou ik misschien meer er aan doen, in de tuin, maar ja ik ben in maart jarig, N ook en de twins in februari. De enige die eind juli jarig is is P maar laat die nou net helemaal niet van verjaardagen houden...

Geplaatst

We hebben net bij oma in amsterdam gegeten. Was nu wel.droog. Maar het duurde.erg lang. Langzaam gelopen. Last van mijn rug en arm. Maar wel gezellig gehad. Verjaardagenbdoen we wel aan. Altijd in het weekend en liefst vaste tijden.

Dikke knuf.

Geplaatst

Simba wat verdrietig! Hoe is het nu? En jw...hoe is hij eronder? Wanneer mogen jullie starten met een nieuwe poging?

Hier liggen we al op bed. G heeft griep en j heeft haar dag niet. Vandaag al met al misschien een uurtje geslapen en ik de hele dag naast haar bed gezeten. Ze is doodmoe nu. Net bij g onder de douche gedaan en hoop dat ze nu zo gaat slapen.

Geplaatst

Die rotgriep grijpt zo om zich heen! Beterschap bij jullie Es!

Hier ook weer wat leuks, gaf ik Bink net voor het eerst pap (die van Nestle v.a. 8 mnd) vermengd met Nutrilon 2 (die van de week prima ging). Nu kreeg hij gelijk rode vlekken rond de mond, hals en nek!

Natuurlijk meteen gestopt en ingevet, toen zakte het. Maar met zijn handjes wreef hij de rest ook rood! Ik gauw zijn handen schoongemaakt en nu lijkt het felle eraf en ligt ie te tukken.

Sja, ik dacht dat voedselallergie van de baan was. Maar helaas lijkt dit er wel heel erg op...

Geplaatst

Es beterschap voor G en hopelijk een goede nacht alledrie!!

Miki jeetje zeg, heftig zeg zo'n reactie en schrikken. Heeft hij er verder zelf geen last van verder???

Geplaatst

Pffff lig in bed maar zo onrustig.... Morgen eerst die keel en dan vk. Zo bang dat alles echt nog potdicht zit. Neem vluchttas naar mee, voelt zo raar. Heb gewoon ook helemaal niet meer het gevoel dat ik een kind ga krijgen, lijkt allemaal zo onwerkelijk door dat lange wachten.

Ga maar proberen te ontspannen en hopelijk slaap ik beetje redelijk.

Sorry voor de ego...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden