Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Henne de knul waar jullie zo lang voor hebben geknokt laatlang op zich wachten en je weet niet hoe het nu verder gaat verlopen, natuurlijk ben je onrustigen dat is heel normaal!! Hopelijk kun je een beetje goed slapen en weet je morgen waar je aan toe bent. Slaap lekker meis en succes voor morgen alvast!!!!!! XXX

Geplaatst

Henne, maak je nu alsjeblieft niet druk of je ego bent of niet....

Es, hier gaat het redelijk goed hoor... Ven nu voor mezelf door het 'wat als ik......' Stadium aan het gaan.

Morgen bellen, of even langs de afdeling lopen, en dan zien we wel weer verder.

Ik denk dat Guppie overigens wel zijn/haar best gedaan heeft (voelt als jongen, raar hoor) verlies best veel stolseltjes. Ongi is anders dan anders..

Geplaatst

Lieve Henne,

Doe een niet zo gek met je verontschuldigingen! Ik hoop dat je toch wat hebt kunnen slapen en wens je veel succes,wie weet gaat koekie iedereen nog verrassen! En inderdaad het komt écht helemaal goed!!sterkte met die cyste.

nog bedankt voor je tip, de tarwekiemolie had ik inderdaad al in huis gehaald, ik gebruikte tot nu toe alleen, eigenlijk nooit mee gestopt de omega 3 , van de vit. E wist ik niet.

Simba, heb je nu ook het gevoel dat je direct door wil of juist even rust?zelf was, en ben imker van overtuigd dat het bij ons deze keer een jongetje was, gek he als je dat zo ervaart maar ik ben er ook van overtuigd dat er bij ons nog een zoon geboren gaat worden en dat geeft me ergens een " gerust" gevoel ( niet dat het een jongen is maar dat er nog een kindje komt) maar is ergens ook dóódeng!

Nu gauw verder, I slaapt nog, we dachten dat wordt wat met in slaap vallen en blijven slapen na die dag met veel herrie en gekke mensen ed. Maar ze is nog helemaal out. Fijn, M heeft een dag met een latere start dus kan hij haar mooi wegbrengen en kan ze uitslapen.

Geplaatst

Go Henne go girl!!! Een spannende dag vandaag met heel wat op het program... Sterkte bij de ha en daarna door naar de vk. En dan gaan wij met z'n allen heel hard duimen dat Koekie de hint begrijpt:-) Time to see the world!! Hoop dat je wat geslapen hebt vannacht dan ziet de dag er altijd al wat zonniger uit?? In elk geval een heel dikke knuffel en vooral veel succes!!

Simba, oohhhhh wat had ik anders voor je gehoopt! Sterkte meis en een dikke knuffel. Hadden jullie nog meer cryo's? Ik ben het ff kwijt...

Fren, dat boek "Appeltaart" is echt helemaal ok!!! Gisteren weer een nieuwe variant uitgeprobeerd omdat de familie thuis kwam van een weekje wintersport. Erg geslaagd maar vooral weer reuze lekker;-) Tot nu toe is er nog maar één een beetje mislukt hoewel toch ook lekker.

Hier een beetje verkouden maar de heftige keelpijn is weg. Sinds zaterdag de prednison opgehoogd naar 15 mg/pd en een dubbele dosis (2x1000 mg Omega 3). En me verder heel koest gehouden dit weekend. Beetje gewandeld, op de bank met een boekje en bezoekje bij oma... Kortom, niet veel gedaan. Pfff volgende week maandag weten we meer. Dat wordt een lange lange week... Maar dan mogen we ook meteen op vakantie dus links om of rechts om we gaan een fijne tijd tegemoet. Het is erg fijn om naar de bijzondere plek van onze kleintjes terug te keren maar vooral ook om even een paar weken niet met werk/fusie/deadlines etc bezig te zijn!

Lieve meiden, nu snel thee halen en aan het werk... Ik wens jullie allen een fijne dag toe, op het werk, in het feestgedruis van carnaval of waar dan ook!

Liefs,

Geplaatst

Jullie zijn toch echt lieve meiden. J kwam gisteravond naar bed met het nieuws dat belangrijke afspraak ivm nieuwe werkplannen voor vanochtend niet doorging....op zondagavond een sms....ik heb er een naar gevoel bij. Straks gaat het allemaal alsnog niet door.... Allebei dus nogal onrustig geslapen en een spannende dag voor de boeg.

Ik ga zo richting ziekenhuis, neem m'n vluchttas maar mee en dan zien we het wel. Tja, meer kan ik er nu ook niet van maken...

Geplaatst

Henne succes vandaag. Ik heb 2 weken met de vluchttas rondgereden!!! Dat is alleen de eerste keer appart, daarna went het hihi ;)

Ben benieuwd hoe het met je cyste gaat straks en nog meer benieuwd naar je bezoekje aan de vlos!! Het gaat straks nog concreter worden!!!

Balen van die sms aan J. Zulke spanningen kunnen jullie er eigenlijk niet bij hebben. X

Geplaatst

Henne succes vandaag!

Wij gaan zo richting westen, eind van de ochtend echo en bloedonderzoek. Ben benieuwd hoe t er voor staat. Deca nu 4 weken aan t spuiten dus wil graag weten of ik er niet meer op reageer.

Fijne dag allemaal!

Geplaatst

Simba, wat jammer dat het niet gelukt is. Hou je haaks meid.

Es, hoe is jullile nacht gegaan?

Dublin, succes vandaag met echo e.d.

Henne, succes vandaag met de cyste in de keel en de vk.

Hier de agenda gekregen voor het NT jachthoornkorps. De maand september 3 evenementen. Ben benieuwd. allemaal in den haag en omgeving.

Verder spierpijn van het slenteren gisteren in de optocht. last van mijn armen. komt allemaal wel weer goed.

dikke knuf voor iedereen.

Geplaatst

Dublin ook een spannende dag!! Jij ook succes. Hopelijk geen last van gladheid.

Ceeke voor jullie ook weer heel spannend, vergat helemaal op jou te reageren. Je hebt in ieder geval een heel leuk vooruitzicht, maar wat zou het leuk zijn als jullie niet met zijn 2tjes op vakantie gingen!!

Hier een lekker ventje weer gelukkig! Hij zit nu in zijn "ik ga leren praten" fase en deze is zo ontzettend leuk!! Ook wel klein beetje vermoeiend, hele dag is ie met boekjes en woord kaartjes in de weer. Van het weekend boekjes en kaartjes met eerste woordjes gekocht en hij is er helemaal weg van!! Hij begint zich ook steeds vaker te proberen aan te kleden. Het wordt echt een grote, kleine man.

Geplaatst

Oei Ruby spierpijn is niet fijn!! Hopelijk is het snel weer weg. Wel leuk geweest in de optocht???

Tool ben je nog een beetje nuchter of is de alcoholvergiftiging nabij hihi. Nee gekheid, hopelijk hebben jullie een hele fijne afleiding zo met het feesten. De kostuums die ik op FB voorbij zie komen zijn echt geweldig!!!!

Es hoe voelt G zich vandaag?? En jij en J nog beetje goed kunnen slapen??

Geplaatst

Henne sterkte vandaag, spannende dag!! Hoop dat je keel meevalt. koortslip is weg?

Hier weer sneeuw, de hele ochtend al 'miezersneeuw' als dat bestaat.

En twee apen die om kwart over 7 wakker waren, net als gisteren. Klinkt verwend maar normaal is het 8 uur/kwart over 8 veel fijner! Hoop dat we er even uit kunnen straks anders wordt het weer een lange dag...

Geplaatst

Caro die aap van ons was om half 7 wakker en ligt nu weer heerlijk in dromeland.

Hij heeft vanmorgen zijn eerste telefoongesprek met een echte telefoon gehad. Met opa van ver weg. Opa was heel enthousiast en R vond het toch maar heel raar, toen ik hem op speaker zette begon hij wat meer te kletsen tegen opa.

Hier nog geen sneeuw, is wel voorspeld. Ben benieuwd of hier ook nog wat gaat vallen.

Ik heb het vandaag en morgen heel luxe. Lekker vrij en 's middags gaat R naar de opvang. Heerlijk 2 middagjes voor mezelf en R lekker spelen. Dat is pas verwennerij. Heb me voorgenomen om een heerlijke zak nootjes te gaan kopen en mezelf er eens lekker mee te verwennen vanmiddag tijdens het kijken naar een filmpje of zo.

We zijn hier ook de zolder aan het opruimen/leegruimen. Gaan genoeg te koop zetten. Ook het badje en sluier voor ledikant.... we waren al op zoek naar een buggie met luchtbandjes maar die schijnen niet te bestaan volgens de babywinkel :( anders hadden we onze complete kinderwagen met alle toebehoren ook al te koop kunnen zetten. We wachten de lente nog even af, daarna hebben we de voetenzak niet meer nodig.

Geplaatst
Cyste is weg, was echt helemaal niet vervelend of pijnlijk. Opgelucht. Nu wachten bij vk.

Pfff gelukkig! En benieuwd hoe bij vk is. Sesam open u!!!

Geplaatst
Cyste is weg, was echt helemaal niet vervelend of pijnlijk. Opgelucht. Nu wachten bij vk.

Pffff... Zet 'm op. Ik hoop dat ze Koekie een beetje lekker weet te maken met een beetje strippen ofzo ;-)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden