Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even kort een berichtje, net DD gebeld , alle 3 nog aan het doordelen , zagen er nu goed uit dus op naar een tp voor woensdag .... Blijft nog even spannend . Nu gauw verder!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

spannende dingen allemaal hier.

Ik heb overal spierpijn. Heb echt geen rare dingen gedaan. Dus snap het niet helemaal.

Gisteren even naar de makro en ikea geweest. Voor de keuken ideeen opgedaan. En ja het wordt weer anders dan we in 1e instantie in gedachten hadden. Zo leuk altijd.

Als we voor 1 april maar definitief weten wat we willen.

Hebben gezegd. Keuken en badkamer, lees huis eerst helemaal af inclusief nieuwe bank. En trekhaak voor de auto. De rest even niet. Willen ook nog een nieuw bed/boxspring.\

Verder de tablet in gebruik genomen. Krijg het alleen niet op internet met het abo wat we hebben afgesloten voor het internet. Maar voorlopig thuis lekker wifi.

Dikke knuffel voor iedereen!!!

Geplaatst

Babeth, wat een goed nieuws!

Woensdag dus de tp!

Stel dat ze woensdag alle drie toppers zijn, hoeveel laat je dan tp? En kunnen ze eventueel weer opnieuw ingevroren worden?

Geplaatst

Spannend Babeth!

Wen, wat erg van de poes :-(

Mooie buikfoto's!

Eef, veel veranderingen. Klinkt positief! Watvoor auto zoek je?

San, arme R hopelijk knapt hij snel op

Henne, hoe ging het vannacht?

Hier RUK! Is het niet de 1 dan is het wel de ander die me wakker houdt ARGHHH. Iedere keer als ik net weer sliep was er weer wat. H lag te dromen en rolde met dekbed en al uit bed! En keihard snurken. Ik elk uur wakker en om 6.30 uur moet ik weer op. Wekker is overbodig...

Geplaatst

Wen, wat erg van jullie poes.

en mooie buik zeg!

babeth, hoort zich goed aan! Ik duim!

Dublin, jeetje, das ook balen zeg. Kan me voorstellen dat je nu zo'n doelloos gevoel hebt mbt het spuiten.

sen, balen meid dat je zo slecht geslapen hebt.

Ivfsh, fijne vakantie!

eef, drukke en spannende tijden. Leuk dat je les gaat geven en stagebegeleiding! Succes met de huizenjacht!

verder was ik het kwijt. Mijn geheugen is echt niet meer wat het was. Zou ik dan toch teveel weer aan mijn kop hebben? Behalve de gebruikelijke dingen dan, zoals rekeningen, beslissing wel/niet op gesprek, wel/niet doorgaan, de hele financiële situatie.

stort me maar weer op m'n werk.

Geplaatst

haha Mik nog even en hij eet een heel brood per dag. Is geen uitzondering bij jongens in de pubertijd.

Oh ja Wen, ik vind dat je M goed hebt betrokken en uitgelegt heb over jullie Poes. Jeetje wat verdrietig zeg. Zegt el veel hoor dat hij thuis kwam om te sterven, bij jullie voelde hij zich veilig.

Sen pfff slopend zo. Geen logeerkamer over??

Tool dikke knuf meis....

Geplaatst

Oh ja Wen, ik vind dat je M goed hebt betrokken en uitgelegt heb over jullie Poes. Jeetje wat verdrietig zeg. Zegt el veel hoor dat hij thuis kwam om te sterven, bij jullie voelde hij zich veilig.....

Dank je. Ik vond het best moeilijk om het aan M zo goed mogelijk uit te leggen. Tot hoever kan je hem erbij betrekken zonder dat hij angstig wordt voor ouderdom en ziekte? Op deze manier was het voor hem acceptabel.

Toen hij gisterenavond naar bed ging, hebben wij nog wel een gesprekje gehad over de kat en aangegeven dat hij altijd ons kan roepen als hij verdrietig is of erover wilt praten.

Toen ik vannacht ging kijken, lag hij even wakker en toen hebben wij hem lekker bij ons in bed genomen. Stukje troost.

Vanmorgen stond hij op en het eerste wat hij zei: "Nu is C (naam kat) een sterretje geworden en kan hij samen met A (naam hond) spelen.

Het houdt hem dus nog wel even bezig. Ik ben vandaag ook maar even mee de klas ingelopen om het tegen zijn juf te vertellen, zodat zij er ook rekening mee kan houden.

Geplaatst

Wen, wat verdrietig van jullie kat. Ik heb zelf de ervaring dat kinderen in die leeftijd er juist goed mee om kunnen gaan als je het goed uitlegt en het dus normaal en bespreekbaar maakt. Heb daar gisteren toevallig ook iets over gelezen. Schijnt juist goed te zijn dat kids snappen dat dieren en mensen nou eenmaal dood gaan ooit en dat het dus niet eng is. In de praktijk als mensen me advies vragen zal ik altijd adviseren om de kinderen ook bij een euthanasie te laten zijn. Ze gaan er vaak juist heel nuchter mee om (en ze hebben naderhand ook geen rare ideeen over wat ik met hun dier heb gedaan ;-).

Babeth, wat goed! Woensdag dus een terugplaatsen en de rest indien geschikt weer in de vriezer? Spannend!

Dublin, bij jou ook weer raar verloop. Hoop dat er nog het een en ander gaat groeien de komende dagen.

Henne, wat is T. een poepie :-).

Eef, hoop veranderingen. In welke omgeving zijn jullie nu op huizenjacht?

Geplaatst

Wauw wat gebeurt er weer veel! Helaas ook minder leuke dingen :-(

Dublin wat een drama zo zeg. Op die manier ie het spuiten idd ook zwaar, zo zonder enkel resultaat. Rot endo toch ook, blijf dat zoiets gemeens vinden.

Syl hoe gaat het met jullie? Beetje bijgekomen weer. Hoe kan dat nou toch telkens zo wisselen hè.

Babeth spannend!!

Tool, ik denk dat je zeker wel teveel aan je hoofd hebt, of eerder: een ding neemt heel veel ruimte in, ook al lijken er momenten te zijn dat je er niet mee bezig bent, het is er altijd op de achtergrond. Het doorhakken van die knoop kan rust geven, maar voor die tijd geeft het alleen maar heel veel onrust.

Wen wat een mooie foto's, je draagt echt heel mooi zeg! En die rondingen waar jij het over had, ik zie ze niet hoor, gewoon een hele mooie zwangere dame! Grappig, ik mis mijn buik dus (nog) niet, wat veel mensen wel,voorspeld hadden. Ook niet als ik jouw buik zo zie. Heb het resultaat, dat is nog veel mooier dan die buik :-) Hoe was het bij osteo en bekkentherapie? Merk je al dat je niet meer werkt?

Eef wat een veranderingen! En wat ontzettend leuk van die stagebegeleiding. Volgens mij ga jij dat echt heel erg leuk en goed doen, die meiden lopen straks met je weg. Al enig idee waar jullie naar huizen gaan zoeken/kijken?

Kaartje nog steeds geen tante? Dat wachten is spannend hè!

San, wat sneu voor R, alweer ziek. Och, och, werd het toch maar voorjaar. Ik zie een heerlijk zonnetje vanuit bed,maar het is denk ik toch best koud.

Sen, balen van zo'n slechte nacht. Weet nu nog beter hoe dat voelt. Al mogen wij zeker niet klagen. Afgelopen nacht geen drama's met bedjes verschonen enzo. Wel een clusterend mannetje laat in de avond: 20,22,00 uur en tussen 22 en 00 ook geen moment stil behalve bij mij of J. Maar na de voeding van twaalf in bed, stil en tot vier uur geslapen. Daarna tot half acht. Toen begon hij wel weer om de twee uur te spoken en niet slapen, maar nu ligt hij erin en is stil. Ach als we op die manier zes uur op en acht uur af gaan...daar teken ik voor hoor! En hij groeit als kool: vandaag al 60gr boven zijn geboortegewicht. Na vijf dagen!! Nooit gedacht dat je op zoiets trots kon zijn :-) maar na moeilijk zwanger worden, een moeilijke zwangerschap en bevalling gaat dit dus gewoon supergoed. Kan ik tenminste nog iets in het hele traject wél zelf.

Maar goed, nu is hij dus stil dus ik ga proberen ook wat te slapen. J is vanavond weg dus zal m'n energie nodig hebben.

Geplaatst

Eind maart Caro, die Nieuw Zeelander. Van schoonouders heb ik nog geen plannen gehoord, denk dat die wachten tot voorjaar. Nu nog tevreden met foto's via de mail en beelden via sk.ype. Beter!

Geplaatst

Es', bedenk me dat mijn opmerking over de bv en dat wél zelf kunnen misschien voor jou - en anderen- niet leuk overkomt, sorry! Weet dat jij het ook zo graag zo had gewild en er juist zoveel moeite voor hebt gedaan. Dikke kus!

Geplaatst

HE henne, wat zeg jij altijd tegen anderen. Geen sorry. Dit is denk ik iets wat erbij hoort.

Anders had je voor mij hier helemaal niets kunnen schrijven. Tuurlijk als ik het zie, denk ik. Zullen we nog een keer zelf aan de slag gaan. Zonder troep e.d.

Maar kriebelen doet het altijd. Maar naar de kids van hier kan ik alleen maar met een glimlach en vertedering kijken. Het is jullie allemaal gegund.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

Nou, het hoge woord is eruit, we gaan niet naar DD.

A. Heeft er nog eens goed over nagedacht en kwam tot de conclusie dat het eigenlijk toch niet veel zou uitmaken, stel dr. S. Zou ons nog een kans geven. Hij zei wel nog (beetje vragend), maar we blijven toch wel nog vrijen? Ja Tuurlijk Duhuh...wt de jij dan. Hihihi.

Ik ga dr. S. een mail sturen dat ik stop met de d.h.e.a., omdat we besloten hebben geen poging meer te doen.

x

Geplaatst

Ohw tool, moeilijke beslissing. Misschien geeft het jullie met de tijd een beetje rust.

dikke knuffel voor jou.

Overigens waar gaan we de meeting van 27 april doen? Weer bij S.impel?

Geplaatst

Tool, dikke knuffel voor jou. Zal niet meevallen om zo'n beslissing te nemen. Ik zou willen dat het anders was. Sterkte, ook voor A.

Geplaatst

jeetje tooltje, ben er stil van... Heel veel sterkte de komende tijd, is toch afscheid nemen en rouwen.

Ik las ooit het volgende en is me altijd bijgebleven: 'Geen kind meer aanwezig, dan het kind dat er niet is'. Houd je taai wijffie...

Geplaatst

wbt de meeting, ik vind simpel prima, maar wat mij bijgebleven is is dat we juist lekker wilden wandelen?

Aan de andere kant is S wel lekker dichtbij voor de netbevallen mama's.

Henne, klinkt alsof jullie het lekker op de rit hebben. Vind het zo heerlijk om je zo ontspannen te horen!

Geplaatst

Heftig hoor Tool, moeilijke beslissing voor jullie. Oh wat zou het mooi zijn als jullie ook een wonder krijgen zoals Esther (zonder de wortelkanaalbehandeling). Dikke knuffel, ook voor de rest.

Geplaatst

Thanx ladies, ik was er al langer mee bezig, dus de klap van de beslissing is nu nog niet zo hard, maar die zal misschien nog wel komen (of niet).

Syl, dat zou zeker mooi zijn, A. zei ongeveer hetzelfde in de auto vanmiddag toen ik hem voor de tweede keer naar zijn werk bracht ;-)

Ik heb het lijstje maar meteen effe aangepast (mijn tekst)

Pauze:

Sab: Nog niet uit over wel of niet doorgaan....

Voortraject:

Behandeling:

Dublin: 11 feb, 2e keer poging 1 ICSI voor brusje, herkansing na instorten hormonen 1e ronde

Meiske74: Cryo-tp in eigen cyclus ; hopen op een tp op 18 of 20-2-2013....

Simba: 26-2-2013 gesprek voor start eerste ivf voor een brusje voor Sanne

Sylvino: IUI poging februari afgebroken :(

Wachtweken:

Ceeke: 08-02-2013 Cryo-tp in eigen cyclus, ondersteuning met Pregnyl, Fraxiparine en Prednison

Zwanger:

Wen72: uitger. datum 7-4-2013

Geboren:

Simba: bevallen 18 juli 2011 van dochter Sanne Jasmijn

Ursela: bevallen 2 augustus 2011 van zoon Storm

Sandra: bevallen 5 augustus 2011 van zoon Ruben

Babeth: bevallen 8 augustus 2011 van dochter Imke

Laika: bevallen 16 oktober 2011 van zoon Jim

Dublin: bevallen op 9 dec 2011 van dochter Caitlin

Ivfsh: bevallen op 13 januari 2012 van dochter "Catootje"

Fren: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Fiene

Caro: bevallen op 14 februari 2012 van dochter Kaat en zoon Bram

Miki: bevallen op 24 mei 2012 van zoon "Binkie"

Sen: bevallen op 1 september 2012 van een prachtzoon

EDR (Esther): bevallen op 16 december 2012 van dochter J.

Henne: bevallen op 13 februari 2013 van zoontje Th.omas (Koekie)

Nieuw hoofdstuk na mmm:

Eef: Verder met ons leven.

Rubster: Verwerken is begonnen. Nu verder met ons leven. En helaas is de overgang ingezet. Dus ook al was er nog hoop, die is nu echt weg.

Kaartje: We gaan verder met ons leven, het wordt spontaan of niet.

Witje: Brusje zal helaas altijd een verlangen blijven, we gaan een geweldig leven met onze mooie zoon tegemoet.

Guusje: Over een andere toekomst nadenken met mijn liefste.

Tool: We stoppen ermee, geen afspraak meer in DD. Nu weer ons leven op pakken

Geplaatst
jeetje tooltje, ben er stil van... Heel veel sterkte de komende tijd, is toch afscheid nemen en rouwen.

Ik las ooit het volgende en is me altijd bijgebleven: 'Geen kind meer aanwezig, dan het kind dat er niet is'. Houd je taai wijffie...

Fren, dat is wel een mooi gezegde en het klopt ook wel...

Ik hou me ook nu vaker vast aan de zin (hangt bij mij op kantoor)

'Bederf wat je hebt niet door te verlangen naar wat je niet hebt. Herinner je dat wat je nu hebt ooit iets was waar je naar verlangde.'

Geplaatst

**Kom hier heel even inbreken**

Lieve Tool,

Ik wens jullie heel veel sterkte met de genomen beslissing!!

Veel liefde en kracht en hoop dat jullie met elkaar blijven genieten van de andere zaken in het leven.

Liefs,

** breek weer uit**

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden