Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Es,bericht met tranen in mijn ogen lees ik jouw berichten, mij hemel!! Echt mid weet je wel dat het een enorme prestatie is dat je het al zo lang volhoudt!? En falen? Oh meis toch....he moest eens weten hoe geweldig je het doet!i

als ik alles zo gelezen heb ik er denk ik ook proberen om het tenminste nog aan te zien tot de kinderfysio thuis is geweest, laten opnemen kan toch altijd nog? Maar jij moet het ook volhouden he...take care !

henne, zou geweldig zijn als de zalf al aanslaat, ik hoop het voor je!

testr, ben jij deze week ook niet alleen thuis?

Dublin gaat het?

manlief is vanmiddag met I naar de h.a. Geweest, gelukkig schone longen maar zeer waarschijnlijk heeft ze een soort van terugslag omdat haar weerstand gewoon nog niet optimaal is ten gevolge van de longontsteking.

in de gaten houden of ze weer koorts gaat krijgen.

onderzoek bij de h.a, was een drama, ze schreeuwde moord en brand ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Babeth zie je nu wel dat jij ook los kan laten?? M heeft het prima gedan toch ;) Fijn dat de longen schoon zijn.

Es het is bijna vrijdag........ Klinkt hoopvol dat Kaartjes moeder er goede hoop op heeft!!! Hopelijk keert het tij snel voor jullie en is de optie opname niet meer nodig. Dat zou nog eens een kadootje zijn nietwaar!!

Fren balen zeg monteur pas op maandag. Wel lekker rustig zo....

Henne hopelijk een rustige avond en nacht, zodat je weer klein beetje bij kan tanken.

Vandaag heb ik wel de bonus zeg. R beet me zo hard dat zijn tanden in mijn arm stonden, ondertandjes zijn na een paar uur nog te zien..... kalm blijven toch..... het is maar een FASE....

Geplaatst

San, wanneer is dat gedrag bij R eigenlijk begonnen? Kan ik me alvast even voorbereiden... ;).

Maar serieus, het hoort erbij, hoewel het ene kind natuurlijk veel heftiger kan zijn dan de andere. Volgens mij is het enige wat echt helpt consequent zijn (en een lange adem hebben. Herhalen, herhalen, herhalen... Pffff).

Geplaatst

Laika hij heeft al eens eerder zo'n periode gehad. Eh fase bedoel ik. Weet niet meer precies wanneer dat was. R heeft het dus in een meerdere mate en meerder fase. Weet dat het erbij hoort. Betekent in ieder geval dat het geen binnenvettertje is zal ik maar denken.

Mijn schoonmoeder zegt regelmatig dat het een echte jongen is. Lekker vechtersbaasje is het al, dus ben benieuwd wat ons nog meer te wachten staat.

Geplaatst

Ik denk dat we t-shirts moeten laten drukken: het is een faaaaaase ;-)

Brrrr, meiden wat is het kkkkoud, die wind, walgelijk. Ik moet er straks nog door te Thomas, moet naar fysio en geen oppas. Dat is echt wel even wennen. En met dit weer eigenlijk een beetje onhandig, maar ja. Gelukkig een best goede nacht gehad. 21-02-06!!! Dat is vijf en vier uur, heerlijk. En J kwam voor hij naar z'n werk ging heel blij melden dat Th met z'n hoofdje de andere kant op lag. Zal mezelf nog niet rijk rekenen, maar dit hebben we binnen. Vermoede dat hij nu wel met drie uur weer zal komen en.......ja ik hoor hem, ons Zwitserse uurwerk ;-)

Geplaatst

Kalimera! Welkom in de wondere witte wereld....de sneeuwvlokjes hebben het er maar druk mee, met elkaar tikkertje spelen, wie is t snelst op de grond en wie blijft het langst liggen ;-).

ruby, moet A. Vandaag strooien?volgens mij heeft t niet veel zin, omdat t zo hard sneeuwt.

Hoop dat jullie een goeie nacht hebben gehad allemaal.

fijne dag en tot later!

x

Geplaatst

Lieve Tool,

Wij hebben hier geen sneeuw liggen. Dus A heeft niet gewerkt. Het is wel onder nul, maar verder niks. Gelukkig.

Succes daar. Het is volgens mij drama daar in het zuiden.

Vanmorgen naar het VU. Ben benieuwd.

Geplaatst

Volgens de meesten is t een regelrecht ramp, hihi. Ik had gelukkig geen last van t andere verkeer. Zat om 6 uur in de auto om A. naar z'n werk te brengen en was mooi om kwart voor zeven hier op mijn eigen werk...geen vuiltje/sneeuwvlokje aan de lucht, hihi.

klopt, je woont boven de rivieren. T is te rijden als je geen gekke dingen uithaalt en gewoon rustig rijdt.

Succes met de afspraak dadelijk!

Geplaatst

Nou ben ik weer. Niks wijzer geworden. Ohw ja wel. De mirena is geen optie. Waarom die andere arts dat dan wel elke keer zegt. ik weet het niet.

Ga nu weer aan de pil. Toch een schop onder me hol en goed innemen. Net als de simvastatine.

Goed op voeding letten. En ja met ingegroiede endo is het nu eenmaal zo.

Mee leren leven. Maar ik benhet zo beu.. Aanvaring met leidinggevende gehad. Heb gezegd dat ik erover na ga denken.

Nu weer aan de slag.

Geplaatst

Ruby, vervelend en frustrerend zeg dat ze elkaar tegen spreken. En dan ook nog een aanvaring met je leidinggevende. Balen...

zou je de pil niet gewoon op je nachtkastje kunnen leggen zodat je m 's ochtends of 's avonds kunt innemen bij het opstaan of naar bed gaan? Ik deed dat wel. Had m in mijn onderbroekenla.

Geplaatst

Ruby dat is zo'n ellendige dooddoener hè 'er mee leren leven'. Da betekent dus gewoon dat het k is, maar je blijkbaar niet mag zeuren. Nou jij mag volgens mij wel juist wat meer zeuren! Wat betreft die pillen vergeten: zou de nuva.ring dan iets voor je zijn? Ik vond dat zelf op zich prettiger dan de pil, alleen viel ik er op den duur door flauw (zeldzame bijwerking hoor). Maar ook qua stemming, libido ed vond ik de ring stukken beter dan de pil!

Meiden, ik weet hier vandaag niet wat me overkomt. Th slaapt! Natuurlijk heeft hij wel momentjes gehuild, maar normaal is hè rond deze tijd echt ellende en hij ligt prinsheerlijk te slapen. Er zit ook langer tussen de voedingen, 9-13-17 uur en hij draait veel meer met z'n hoofdje de andere kant op. Verder verbeeld ik het me vast, maar hij lijkt gewoon blijer. Zou de osteo dan echt zoveel invloed al hebben?? Of de spruwmedicatie. Beetje jammer wel dat bijwerking daarvan diaree is....erg dunne luiers, zo zielig. Hoop maar dat dat flesje snel leeg is. Zelf twijfel ik of de pijn nu wel of niet minder is, maar het zou ook 48 uur mogen duren voor je echt iets merkt. We wachten nog even af.

terwijl ik dit typ begint hij te huilen, de schooier. Denk luier, dus maar duimen dat hij dan nog weer even gaat slapen.

Esther, ik hoop zooooo dat de kinderfysio voor jullie iets kan betekenen. Wij hebben maar een fractie te behappen van wat jullie doormaken en ik ben nu met deze ene dag al zoveel meer uitgerust. Een blij kindje scheelt gewoon alles. Knuf!

Geplaatst

Hier lijkt het er sterk op dat de poging niet gelukt is. Ben vandaag licht aan het vloeien. Morgenochtend een test doen, maar denk van niet... Daarnaast is ons meisje weer ziek, echt snipverkouden, oogje ontstoken en koorts. Kortom fijn weer meegenomen van kdv....

Geplaatst

Henne, nuvaring stoot af bij mij na 3 maanden doet het echt rete zeer. had dat als adbacktherapie voor de lucrin.

Moet gewoon daarin wat stricter zijn, dan komt het wel goed denk ik.

Verder moe. Ga naar bed. Was koud op de fiets.Weltrusten allemaal.

Geplaatst

Kalimera

oh dublin, jammer. En dan ook nog jullie meisje ziek na alle tegenslagen bij deze poging. Zou er niet toch nog een klein kansje inzitten?

ruby, dat komt wel goed. Ik denk als je eenmaal een ritme erin hebt met het slikken van de pil, dan lukt dat wel.

vandaag eerst effe thuiswerken en dan tegen kwart over 8 A. naar t werk brengen en dan door naar mijn eigen werk. Hij moet vandaag om 9 uur beginnen.

verder ook errug moe. Lig 's avonds al om half 9, 9 uur op de bank te pitten. Ga deze week mijn insuline laten testen bij de ha. En ook mijn schildklier nog eens. Binnen 4-5 maanden 10 kilo bij komen is toch niet normaal?

en ik zal ook toch weer eraan moeten geloven om toch maar weer gewicht te gaan verliezen. Heb daar zo geen zin in, omdat ik het al jaren heb moeten bijhouden vanwege de IVF. Maar het moet. Mijn BMI is 31.84 veels te hoog.

meiden, ik ga aan de slag!

Geplaatst

Nou komt ie hoor: Mijn C.LEARBLUE zegt ZWANGER, Mijn A.LWAYS zegt ONGI. Dus kies maar... Poging gelukt maar van zeer korte duur, poging gelukt voor langere duur maar ook ongi. Ik weet het niet meer??? Ga nu bij mijn meisje kijken hoe het daar gaat, maar hier kan ik dus echt helemaal niets mee. Tips?

Geplaatst

HCG test aanvragen bij je huisarts!!!!!!!!!!!!!

Grrrrrrrr........wat is dit onzeker zeg! Wat een gedoe en toestand! Hoe voel je je verder dan?

Geplaatst

Jeetje dublin, testje bij de ha aanvragen. Wat een onzekerheid....hopelijk heb je snel zekerheid!x

testr, ga de link effe bekijken

Geplaatst

Nou meiden...of we hier een doorbraak hebben dat is misschien te vroeg geroepen maar er is wel echt even wat anders dan anders hoor!

Eergisteren op advies van Kaartjes moeder begonnen met haar flink moe te maken tijdens de momenten dat ze op is. Ik doe dan heel veel oefeningen met haar op het aankleedkussen, spelletjes met de bal op schoot, liedjes zingen met bewegingen etc. Na een uurtje wordt ze moe en leg ik haar op bed. Maandag is ze de hele dag knock out geweest maar toen heeft ze ook zo enorm gehuild smorgens en prikken gehad dus dat tel ik niet mee. s'Avonds zijn G en ik om half negen na het badje en babymassage naar bed gegaan. Ze heeft toen gemopperd/gehuild tot half 1 snachts. We hebben elkaar toen afgewisseld met naar haar toe gaan om de drie minuten. Af en toe was ze een kwartiertje stil. Dus laten huilen maar om de drie minuten bij haar kijken, speen erin en hand op hoofdje.

Die nacht heeft ze geslapen tot (LET OP) zeven uur!!! Speen erin en verder geslapen tot acht uur!!! (ze viel in slaap toen ik om zeven uur de fles klaar ging maken dus ik heb haar laten slapen).

Overdag heel strict gehouden aan het om de drie minuten naar haar toe gaan. S'morgens was dit maar drie x nodig! Ik heb haar om twaalf uur wakker moeten maken!

s'Middags een keer of zeven. s'avonds heeft ze van vijf tot half acht gemopperd (let wel, niet gehuild). Ik was gisteravond weg met een vriendin naar een concert. Ze heeft na de voeding van acht uur eerst drie kwartier geslapen, toen een half uurtje gemopperd en daarna vast in slaap gevallen. Om elf uur wakker gemaakt voor een voeding en om half twaalf weggelegd. En vanmorgen kwam ze pas om zeven uur! Bizar hé?

Ik luister wel heel goed naar de manier waarop ze huilt. Als ze echt begint te huilen/verdrietig is/ overstuur raakt dan laat ik haar niet huilen hoor. Maar dat is tnt niet gebeurd. Ze moppert gewoon de hele tijd. Zou toch wat zijn zeg als dit werkt! Plus dat we haar dus sinds gisteren weer inbakeren. Wat ze heerlijk vind! Ze grijnst als ik haar in de doeken doe en legt heerlijk haar hoofdje neer en doet zelf haar ogen dicht!

Vandaag komen mijn ouders. Mijn vader komt snoeien. Gezellig dus! Morgen verstandskies laten trekken en wortelkanaalbehandeling af laten maken, komt mams ook oppassen!

Voor nu ben ik blij! Ik kan kaartjes moeder wel zoenen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Dublin hcg laten prikken idd. Het kan allemaal. Ben je echt echt ongi? Is het veel? Het is ook wel een hele bizarre poging zo alles bij elkaar, dus het kan nog wel een graadje gekker....

Esther wat fijn!!!! Kaartjes moeder is mamma van de week, absoluut! Ik ga zeker ook wat van die tips gebruiken, vooral het moe maken kan ik wel wat mee. Th is soms al zo wakker.

Wij hadden gisteren ook zo'n goede dag, maar vannacht was minder en nu vanochtend is het ook alweer huilen/mekkeren. En ik blijf pijn houden, lag om twee uur weer bijna te huilen in bed. Besloten met het cb te bespreken hoe ik af kan gaan bouwen, of evt kan gaan koven, wat en per wanneer is nog een keuze, maar zo gaat het gewoon echt niet. En ik heb de energie niet om nog van alles te gaan proberen, de hele dag pijn is zo slopend.

Miki hij zeg, ik heb dat gehad tegen de misselijkheid na operaties. Is hier toch een heel gangbaar/standaard middel.

Geplaatst

dublin, wat spannend allemaal. En toch ook raar. bloedtest bij ha doen hoor.

Es, wat goed van J.

Tool, we hebben we te vroeg gejuicht wat sneeuw betreft. A werd gebeld maar hij zat in zeewolde nu is zijn baas zelf aan het strooien. Het sneeuw hier heel fijn, maar best hard. In Zeewolde is de zon. Zo appart altijd.

Dikke knuffel voor iedereen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden