Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik heb trouwens een 'gewone' gazelle maar wel een 'ouderwetse' met stalen frame, heel degelijk. Destijds gekocht met oog op kinderzitje maar is wel alweer zes jaar geleden ofzo. Vind speciale moederfiets toen onnodig duur. Had

je vroeger ook niet, zie je wel alweer vroeger ;-)

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Fren, ik had zelf de montego moederfiets. Die vond ik echt heel degelijk. De prijs is ook wat leuker dan een gazelle. Succes met F. Is een fase zeggen ze. MAar soms denk ik wel dat het heel zwaar is voor jullie meiden met al die kindjes die echt hun eigen willetje hebben.

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

Geplaatst

Esther lieverd wat een uitputtingsslag. Hoop dat er snel hulp geregeld kan worden zodat jij kan slapen. Och meis ik wou dat ik wat kon doen...

Geplaatst

Es er moet inderdaad wat gebeuren bij jullie dat kan zo niet langer! Je gaat zo inderdaad richting postnatale depressie ben ik bang en dat wil je niet! Fijn dat G probeert te regelen dat er iemand bij je is, alleen gaat even niet, komt wel. Sterkte lieverd.

Sen jij sterkte met de hele moeilijke dag vandaag... Zwaar.

Fren dat is de reden dat ik niet meer ga kijken als ik zelf naar bed ga, veel te bang dat ze wakker worden. Deed ik in het begin altijd en ga het hoop ik weer doen want dat hoort er wel bij: even kijken of ze lekker liggen te slapen. Maar de kans is hier nu ook iets te groot dat vooral Bram wakker wordt en -even afkloppen- het gaat hier de laatste tijd goed met slapen.

Geplaatst

Essie... wat heb je het zwaar lieverd....

Ik heb echt met je te doen... Ik zou toch weer naar de osteo gaan... als ze overstrekt, is er echt iets niet goed hoor. En daar kijken ze in het ziekenhuis vaak niet volledig naar.

San... 1 tip... altijd een toetje geven. Maak er geen item van, en geen straf.

Wij hadden tot die tijd ook strijd, en die is nu helemaal over.

Geplaatst

:-D J wil ook altijd even kijken: als hij weggaat, als hij thuiskomt, als hij naar bed gaat....en elke keer als hij langs loopt. Ik doe dat niet meer, veel te bang om Th wakker te maken. Nou ja, als ik echt denk dat hij wel vast slaapt, dan spiek ik ook lekker om het hoekje. De deur van de babykamer staat ook altijd op een kiertje ;-)

Geplaatst

ik had 2 "gewone" fietsen en daar konden allebei geen kinderzitje op van voren. Dan kon ik zelf niet meer opstappen, dus had weinig keus.

Tja Simba dat toetje he. Wij gaven het normaal ook altijd, maar nu wil hij alleen maar zijn toetje eten. Vandaar dat hij hemas krijgt als hij minstens geproeft heeft van het eten. Die jongen hier is zo slim dat ie dat echt wel begrijpt en zie dat niet als een straf, meer als onderhandelen. Hij moet niet denken met drammen alles voor elkaar te kunnen krijgen. Als ik dat deed vroeger ( daar is ie weer ) kreeg ik gewoon een tik voor mijn kop. Maar daar zijn wij niet voor, dus dan maar zo. Vooral niet toegeven en een lange adem hebben........

Geplaatst

Es, wat heftig, meis! Inderdaad hulp inschakelen anders ga je er echt helemaal aan onderdoor en daar is niemand bij gebaat. Ik wilde dat ik je beter kon helpen, maar weet voor nu eigenlijk ook niet de juiste woorden of hulp te bieden. Ik zou met alle liefde willen aasnbieden om een dagje en nachtje te komen oppassen zodat jij wat rust kan krijgen. Heel veel sterkte, lieverd!

Sen, voor jou een hele beladen dag. Heel veel sterkte en een dikke knuffel X.

Dublin, dus toch nog een positieve test? Ik blijf dus toch gewoon nog even voor je duimen en hopen, hoor. Ik ben benieuwd naar de hcg uitslag. Beterschap voor jullie meiske.

wat betreft de mama fiets. Het leek mij ook ooit onzin om een speciale mama fiets te kopen, maar toen eenmaal het fietszitje (op mijn normale fiets) voorop was bevestigd, had ik dus amper meer ruimte om zelf nog op het zadel te klimmen. Ik heb toen via het fietsenplan op mijn werk de gazelle bloom aangeschaft. Wat een super fiets! Heel stabiel en robuust terwijl die toch best "licht" fietst. Ik snap sindsdien de vele voordelen van een mama fiets, zoals het stuur die je kan vastzetten zodat die niet omklapt (erg handig met fiets parkeren of je kleine in en uit het zitje halen), dubbele standaard, breed stuur (voel mij net een harley rijder...hi,hi). Ideaal met tassen vol boodschappen en een kind. Ik ben blij dat ik dus toch zo'n fiets hebt aangeschaft, maar was ook heel blij met het fietsenplan op het werk, want die gazelle bloom is inderdaad behoorlijk prijzig (zeg maar gerust: duur).

Geplaatst

Es ik weet zo verschrikkelijk goed wat je doormaakt het is gewoon vreselijk. Mocht je niemand kunnen vinden... Ik heb morgen zelf oppas en ik wil met alle liefde op je meiske passen zodat je even kunt slapen. Je kent me wel niet in t Echie maar ik bied t toch aan juist omdat ik weet dat je er knettergek van kunt worden. En ben oneindig geduldig met krijsertjes :-)

Zo'n noodkreet gaat me erg aan t hart want.... Been there... 100x tussen 2010 en nu.

Geplaatst

Sen, wat erg van je buurman! Veel sterkte en dan vandaag ook nog met je moeder in je gedachten. Denk aan je meid!x

es, kon ik maar iets doen. Gelukkig dat G. hulp vraagt en wie weet ziet het er over een tijdje beter uit. Kan je nu alleen een digitale knuffel geven.

ceeke, fijn dat het met je oor beter gaat! Nu dus vwoensdag afwachten en dan vrijdag misschien naar huis? En wat de pil betreft, ik moet m nog halen bij de apotheek. E kan idd ook. Zelf bepalen wanneer ik ermee begin. Die drempel nemen, het ook echt doen, is toch iets moeilijker. Als ik weet dat A. Toch diep van binnen die hoop heeft, meer dan ik. We hebben het goed doorgesproken en zijn her allebei ermee eens, maar toch. De rust zal ons goed doen.

ga eten koken. Chickentonite

Geplaatst

Oja, dublin. Nog steeds positief. Ben benieuwd wat er uit de bloedtest komt bij de ha. Weet je het al?

en hopelijk ook snel een antwoord op jullie zo vaak ziek zijnde meissie.

Geplaatst

Heb vanmiddag bloed geprikt, maar is geen cito dus morgen pas in het lab en dan donderdag of vrijdag uitslag. Heb nog wel gevraagd voor een 2e keer prikken, anders kan ik nog niet vergelijken. Weet ik morgen pas. Dus hier nog net zoveel duidelijkheid als vorige week.

Edr, ik hoop echt voor je dat snel de oorzaak gevonden wordt, want dit is niet normaal!

Geplaatst

meiden bedankt voor jullie lieve woorden! doet me goed :-)

Es, meid de wanhoop spat van het scherm. Ik vind het zò erg voor je en ik wilde dat ik je helpen kon maar zou niet weten hoe dit op te lossen? misschien toch een opname, al is het alleen maar zodat jij bij kan tanken. Heel veel sterkte meis!

Ceeke, gelukkig goed nieuws en misschien vrijdag lekker naar huis?!

Dublin, spannend meis ik hoop dat het goed zit. Test was nog positief dus goede hoop toch?!

knuffel voor iedereen

Geplaatst

Hoi hoi,

es, lieve Es, ik heb zo ontzettend met je te doen, zou willen dat ik de oplossing voor je had zeg, wt moeilijk. Heb je al een terugkoppeling van het zkh gekregen? Wat moeilijk....

Sen, jeetje wat een schokkend en verdrietig nieuws zeg....verschrikkelijk en dan ook nog eens in deze toch al beladen periode voor jou, sterkte! X

Henne, Th. Lijkt inderdaad een soort van ritme te hebben, fijn hoor! En wat Simba zegt daar sluit ik me bij aan, nu kwam het niet vaak voor maar de keren dat I de fles niet leeg dronk dacht ik ook oei oei, totdat mij ook gezegd werd dat bij bv de baby de hoeveelheid bepaalt.....

Ik heb overigens ook een mamafiets, super! Mijn schoonmoeder noemt het de uitvinding van de eeuw ( en als de diper champ, babyfoon met beeld, luierdoekjes etc) nee zonder gekheid, zij fietste vroeger ook veel maar herinnerde zich nog wat een gewurm het was en dat dat wijdbeens fietsen ook verre van fijn was,ze moest net als ik wel wennen aan het brede stuur maar is er erg blij mee dat er hier een staat.

Dublin, het blijft erg spanend bij jou zeg, ohhh ik hoop echt op en tandartsje in wording ;) , wT wist men jou te vertellen over de aanhoudende koorts? Duurt echt al lang hoor!

Rubster en Tool, wat een stappen weer, aan de pil....ik moest echt even slikken..ook omdat jij schreef dat A toch wel wat hoop blijft houden..moeilijk! Een dikke knuffel voor jullie!

San, Simba, over het algemeen eet en drinkt I erg goed, als ze maar geen slabber om hoeft en niet " vast" zit in haar stoel.slapen gaat ook geweldig goed gelukkig want wa is het afzien voor sommige meiden hier.

I is wel verschrikkelijk eigenwijs en weet goed wat ze wil maar dan gelukkig niet met het slapen...

Wij doen nooit een toetje, soms wl yoghurt na maar dat is geen vaste prik.Als I moe is dan schiet het echt niet op, in het weekend loopt het weleens net anders als gepland en dan geef ik haar een potje, als ze dan nog zo'n heeft kan ze met ons wat mee pikken maar dan heeft ze tenminste goed gegeten.

Geplaatst

Net een tweedehands moederfiets (sparta amazone) op de kop getikt! Helemaal blij mee, zaterdag even naar de fietsenmaker voor een beurtje en voor m'n verjaardag volgende week vraag ik allemaal leuke goodies (bel, leuke fietstas, stoeltje en scherm). Fiets krijg ik van vin, dus goede verjaardag, nu al!

Geplaatst

Lieve es en G., wat moet het een moeilijke beslissing zijn geweest om J. toch weer te laten opnemen. Hoe moeilijk ook, denk dat jullie wel de tijd even nodig hebben om bij te tanken. En niet denken dat jullie geen goeie ouders zijn! Dat het weer minder goed zou gaan met J. had niemand durven dromen, na een paar goeie dagen mbv de tips en aanreikingen van Kaartjes moeder. Hoop dat deze opname jullie maar ook J. Zal helpen om weer verder te kunnen gaan en te kunnen gaan genieten als een gezinnetje. Niet dat jullie dit nu niet doen, maar het is nu toch een meer beladen situatie.

Es en G. ik denk aan jullie.

Xx

Geplaatst

Volgens mij heb ik het gemist maar J is inmiddels opgenomen of wordt inderdaad opgenomen? Jeetje, vast een erg moeilijk besluit maar op deze wijze kunnen jullie dan hopelijk weer op krachten komen, dit is een ware mentale uitputtingsslag! Sterkte lieverd en inderdaad, jullie hebben echt alles gedaan wat in jullie maar konden..en dat is in mijn ogen nog meer als enig ander ouder!

pTool, succes, ben benieuwd!! Wie weet x

Heerlijk Fren, wat zullen jullie er plezier van hebben, heb je inmiddels ook al een andere auto?

Dublin, heel misschien vandaan al iets van en bloeduitslag? En hoe gaat het met jou? Je herstel van de val? De kleine gup die maar koorts blijft houden?

Geplaatst

Testr, gaat alles lekker zonder manlief? Ik hoop dat jullie samen ( jij en B) met de nodige visite het reuze gezellig hebben!

bah, hier valt natte sneeuw, best grote vlokken en onze kat(14) lijkt weer een kitten, echt grappig om te zien, net of ze het voor het eerst ziet.

Geplaatst

Sen van mij ook nog een dikke knuffel.

Ceeke gelukkig goed nieuws.

Wel moeilijk van je zus, heb je daarna nog contact gehad?

Dikke knuffel iedereen.

Geplaatst

Moet morgen terug om opnieuw te laten prikken. Ze had de verkeerde buisjes gebruikt, hihi.

hier geen sneeuw, maar regen...al sinds gisteravond...

syl, hoe gaat ie bij jullie? Zijn gangetje? Hoe gat het met jullie twee boefjes?

Geplaatst

Alles is moeizaam hier, geen vrolijke noot dus :-(.

Met de mutsen alles goed, ze zijn "geslaagd" voor de puppy cursus, zegt weinig want ze lieten niemand zakken....

Ze mogen niet door naar de vervolgcursus, moeten eerst opnieuw de puppy cursus doen....dacht het niet!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden