Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Even ego....moeten dadelijk weer met I naar de hap, ze heeft weer 40 koorts en hoest verhrikkelijk. Ze ijlen haar zien ivm de longontsteking een maand geleden.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh Babeth wat naar weer, beterschap voor je meisje

Henne, ik moet de volgende oefening doen: op rug liggen en dan benen optrekken en knieën naar buiten laten vallen, helemaal ontspannen, paar tellen vasthouden en weer overnieuw en: inademen, uitademen en tegelijkertijd de bekkenbodemspier aanspannen 4x langzaam en 4x snel. Ik ging ook steeds kleine beetje plassen uit angst het in mn broek te doen. Ook altijd plassen voordat ik de deur uitging, ook al was ik net geweest. Niet doen! dit beinvloed je plasgedrag negatief. En door die angst ging ik het ook juist half in mn broek doen (lees al wat laten lopen) dus als ik moet plassen en onderweg ben naar de wc en de aandrang wordt te groot dan moet ik denken: ik kan pas plassen als ik op de wc zit. Want ik had bijv dat ik onderweg naar huis het de hele tijd op kon houden tot ik voor de wc stond... dan deed ik het al bijna in mn broek. Zit tussen de oren

Geplaatst

Goeie vraag Sen, dat heb ik ook, andere achternaam dan de kids maar moet zeggen dat het met de oudste eigenlijk geen probleem was toen we naar Griekenland gingen, die had haar eigen id toen geloof ik wel? Nu ga ik twijfelen... of ze stond nog in mijn paspoort.

Babeth I alweer ziek? Lijkt wel of ze niet goed is uitgeziekt, sterkte ermee!

Inderdaad weer zoveel meningen over alles... en wat moet je geloven. Doen wat je zelf goed lijkt is het beste volgens mij en niet alles geloven wat je leest. Mijn moeder doet dat dus wel, die heeft bijvoorbeeld een tijd alleen maar rietsuiker gebruikt omdat gewone suiker vreselijk slecht zou zijn, had ze gelezen. En roomboter ipv margarine want roomboter is een natuurproduct... Ze geeft N ook altijd roomboter als ze daar logeert en ik ben gestopt om erover te discussieren... Werd er een beetje moe van.

Henne hier ook wel eens trillinkjes en Kaat heeft als ze uit bad komt en ik haar aankleed altijd blauwe lipjes! Die overgang is gewoon groot, ook al is het dan in de kamer niet koud. Zou me er geen zorgen over maken.

Geplaatst

Ik heb nu twee keer gevlogen met fiene, maar geen vragen gehad over haar andere achternaam. Kreeg van ivfsh de tip om een kopie van de geboorteakte in het paspoort te doen, daarop staan immers beide ouders vermeld.

babeth, al weer naar de hap? I blijft maar sukkelen, hoop dat ze snel opknapt!

Geplaatst

Niks mis met roomboter toch Caro ;-)

Sen dank je, ik merk zelf dat ik minder drink om te voorkom

dat. Ook niet slim.

Gaan zo Th in badje doen in badkamer, vind kamertje nu gewoon te koud met die wind. Zit met voeden zelf ook met plaid om. Boven hebben we eigenlijk nooit radiatoren aan.

Geplaatst

boven geen radiator aan?! nou dat kunnen wij hier eeeecht niet doen met dat ouwe halve gare huis. Het waait hier binnen af en toe nog harder dan buiten. H. is weer aan het isoleren geslagen. Kamertje van J is nu heerlijk geisoleerd, gingen 4(!) bussen purschuim in de muur onder de vensterbank! nu nog op onze kamer.

Fren, goed idee kopie vd geboorte akte... ga ik ook doen thx voor de tip! of moet ik ivfsh bedanken :-)

Geplaatst

Graag gedaan sen :-). Ik heb een hele preek gehad van een (wel heel aardige) douanier. Ik vloog alleen met E toen ze een week of tien was en uit onze paspoorten bleek natuurlijk uit niets dat ik haar mama ben. Die douanier was heel relaxt en zei dat de trotse blik op m'n gezicht boekdelen sprak en hij niet twijfelde over t feit dat ze m'n dochter was. Maar dat ik de volgende keer braaf kopie uittreksel mee moest nemen :-)

esther: hoe is het meid?

dublin: moet ook aan jou denken: bah... Die onzekerheid. Ik blijf echt duimen voor goede uitkomst!

babeth: geef die lieve I een hele dikke knuffel!!

syl: fijn dat we jou binnenkort weer zien bij simpel: mis je hier. Sterkte met alles meid!

hier zo gaar als een klontje: fijn dat het weekend is :-)

mx

Geplaatst

Hoi hoi,

hier weer terug, pffff gelukkig geen longontsteking, maar wel in de gaten houden.

de arts gaf aan dat in de leeftijd van 1

naar 3.5 jaar een kind in een winter lot 7 x flink ziek wordt ! Uiteraard altijd Bij koorts opletten of er geen last is met het buigen van de nek, geen vlekjes zichtbaar zijn, de beentjes nog goed buigbaar zijn, en dat het kindje niet kreunt. Indien na een periode van koorts even weg is maar ineens in alle hevigheid terugkomt dan extra alert zijn, grote kans op een bacteriële infectie. Zo ging het dus ook bij I met de longontsteking , nu een maand geleden, 2 weken later ineens ook weer flink koorts, na 2 dagen over en nu ineens weer 40.4 maar gelukkig geen enge dingen ;)

Geplaatst

Gelukkig Babeth! Kun je tenminste slapen vannacht...

Hier boven ook alleen de radiator aan op de kamer van N omdat die boven de garage slaapt en haar kamer koud kan zijn, ze slaapt nu ook met een extra deken. En op de badkamer staat ie aan, maar op onze en de babykamer nooit.

Geplaatst

Hi meiden,

ik zie dat m'n post van gisteren niet geplaatst is;( Internet niet helemaal stabiel hier! Gisteren van doc een fit-to-fly verklaring gekregen. Heeeeel blij mee! Oor ziet er redelijk ok uit maar bloeduitstorting zat er nog steeds. Dat vond doc, maar wij ook, best vreemd. Daarna verzekering gebeld. Ppfffffiiieeeeewwww daar werden we een beetje moedeloos van. We kunnen pas zondagavond naar huis! Vlucht van vandaag had alleen nog business class beschikbaar en dat mocht niet geboekt worden. Andere optie was op zaterdag om 8u naar Aruba vliegen, bijna 11 uur wachten om dan 's avonds naar Amsterdam te kunnen... Geen optie want dat betekent 2 nachten doorhalen. Dus... Nu verplicht nog even genieten van de zon en de warmte;) Even erg balen maar nu maar van genieten! Morgenochtend gaan we nog even naar Watamula, even stil zijn bij onze kleintjes.

@Es, lieve Es weet dat jij een topmama bent! Je doet werkelijk alles om jullie kleine meisje zich prettig te laten voelen. Petje af daarvoor. Nu even tijd om jouw batterij op te laden. Hoop dat je daar de rust voor hebt! Sterkte samen, ook voor manlief!

@Babeth, balen dat I weer zo'n koorts heeft. Blij dat het geen longontsteking is! Beterschap gewenst en hopelijk slapen jullie wat vannacht!

@Tool, datum geprikt, mixed feelings... Sterkte meis!

@dublin, wat een spannende dagen voor jullie! Ik hoop zo dat het goed mag gaan... Ik duim voor je!

@Syl, wat een donderstenen die twee!! Lachen... Voor ons dan;) Vrolijke noot voor jullie! Begrijp dat dingen nog steeds moeilijk zijn. Sterkte voor jullie!

@all, ik wens jullie alleen een fijn weekend toe! Naar ik begrijp ook erg koud... Zal ff wennen zijn maandagochtend op Schiphol! Een dikke knuffel voor jullie allemaal! Bon nochi!

Geplaatst

Gaaaap, het kan niet altijd feest zijn: half drie, kwart over zes. Al mag ik met één echte nachtvoeding denk ik nog niet klagen.

Ceeke, pak die zon nog maar even al snap ik dat je graag naar huis wilt. Het is hier walgelijk koud.

Babeth gelukkig geen longontsteking. Beetje kinnen slapen?

Es', lukt het om tot rust te komen?

Geplaatst
Gaaaap, het kan niet altijd feest zijn: half drie, kwart over zes. Al mag ik met één echte nachtvoeding denk ik nog niet klagen.

Ceeke, pak die zon nog maar even al snap ik dat je graag naar huis wilt. Het is hier walgelijk koud.

Babeth gelukkig geen longontsteking. Beetje kinnen slapen?

Es', lukt het om tot rust te komen?

Niet klagen? Nee, lijkt me niet. Ik heb tot ongeveer een half jaar 21, 23, 1, 3, 5, 7 gehad! Petje af voor je kleine man! Het is een wonderkind :-)

Geplaatst

*breek even in* Mijn dochter heeft ook niet mijn achternaam. Bij de geboorteaangifte gaf de ambtenaar de tip om een formulier van de site van de gemeente te downloaden en printen, daarop kan de vader van het kind tekenen voor toestemming als je zonder hem reist. Geboorteaangifte is niet voldoende, er kan namelijk sprake zijn van kinderontvoering door één van de ouders en dan heb je dus niks aan de aangifte. Het formulier kun je op de meeste gemeentesites downloaden en ook hier http://www.defensie.nl/marechaussee/service/reizen_met_kinderen/

Mijn vriend reist regelmatig voor het werk naar het buitenland. Wij hebben het formulier al getekend in het paspoort van mijn dochter zitten. Mocht ik door omstandigheden met spoed met haar moeten vliegen, dan is de toestemming in ieder geval geregeld.

*breek weer uit *

Geplaatst

Met recht wonderkind... hier nog altijd vreselijk aan het tobben. gisteren naar sensi therapie geweest, alles was in orde alleen op allergieen intolerantie 'scoorde' hij. kip, boontjes, varkensvlees en sesamzaad. vannacht wel doorgeslapen.... zal wel de maandelijkse toevalstreffer zijn..

maar we zijn niet de enige kijk maar wat er vandaag weer in mijn kwaliteitskrant stond :-)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21414564/__Kids_breken_nacht_ouders__.html

Geplaatst

Tja en wat is dan de kip en wat het ei...? Ik heb het er tegenwoordig ook vaak met mijn moeder over, hoe deed zij dat met vier kinderen in vijf jaar? Huilden wij ook zoveel? Hadden we krampjes? Moest zij ook telkens voeden? Zat zij ook hele uren met ons op haar buik of een pink in onze mond? Sliepen wij alleen bij hun in bed? Zij zegt vroeger was het anders. Je voedde op schema, je haalde je kind niet snel uit bed als het huilde etc. En ik moet zeggen - waarmee ik echt niemand voor het hoofd wil stoten, want je doet het op je eigen manier en dan is het goed! - soms vraag ik me af of we het onszelf ook niet moeilijk máken. Maar ik heb ook inderdaad mazzel met ons ventje, dat zal ik zeker niet tegenspreken :-)

De wind giert hier werkelijk om het huis, bah. Ga zo maar eens douchen, de eerste was draait al. Morgen visite voor J zijn verjaardag dus alle huishoudelijke aangelegenheden zijn voor vandaag, bleeegh.

Geplaatst
Met recht wonderkind... hier nog altijd vreselijk aan het tobben. gisteren naar sensi therapie geweest, alles was in orde alleen op allergieen intolerantie 'scoorde' hij. kip, boontjes, varkensvlees en sesamzaad. vannacht wel doorgeslapen.... zal wel de maandelijkse toevalstreffer zijn..

maar we zijn niet de enige kijk maar wat er vandaag weer in mijn kwaliteitskrant stond :-)

http://www.telegraaf.nl/binnenland/21414564/__Kids_breken_nacht_ouders__.html

Ja maar Noor, dat is niet 'alleen maar', dan is er echt iets aan de hand waardoor je humpie niet lekker in zn vel zit! intoleranties kun je heel naar van zijn, tell me about it. Vorige week weer eens tarwe gegeten en drie dagen misselijk en beroerd. Als ik dat al zo merk als volwassen mens, moet een klein kindje er zeker rot van zijn. Ga je deze voedingsmiddelen nu elimineren? Het zijn wel hele dagelijkse dingen, die krijgt hij vast regelmatig wel binnen.

Geplaatst

Wat een rust hier!

we zijn de nacht super dor gekomen hoor, ik sliep wel met een extea antenne zeg maar maar I. Is direct na het bezik aan het zkh het bed ingegaan en we werden vanmorgen rond 8.00 wakker met hihihi hahaha ( van ik zag twee beren), ongelofelijk wat een verschil! Gewone temp 37.2, wij blij. Vanwege de extreme koude wind is ze niet mee de hond gaan uitlaten of boodschappen gaan doen, wel samen een paastak versierd.

san, hoe voel jij je na een nachtje slapen tot 8? Jeetje kan me niet voorstellen dat dt een luxe is, wt hebben wij mazzel dan!vond je het niet moeilijk? Ik bedoel dat R er niet was?

henne, ik vraag het me soms ook af hoor hoe dat vroeger ging, mijn moeder zegt dat zij er zich weinig van kan herinneren, huilen oid maar ik weet van mijn zus ( 9 jaar ouder) dat er vaak thuis gezegd werd.stil B -je slaapt eindelijk...

I sliep overdag pas toen ze een maand of 8 was, toen ze fysiek veel deed, van 6 weken tot dan was ze overdag steeds bij mij en de enkele keer dat ze overdag ( in haar bedje ) sliep voelde dat echt als heel bijzonder , pff ik wist niet beter. Maar s nachts is het hier nooit een probleem geweest , behalve toen ze ziek was.

Mijn schoonmoeder zegt weleens wij wisten niet beter; kind voeden en terug naar bed, deur dicht , geen babyfoon etc. Maar ze zegt wel dat ze het nu anders zou doen. Juist omdat ze dat met I ervaren heeft. Ik heb haar echt op het hart gedrukt toen zij hier kwam oppassen om I niet te laten huien in bed. Ik weet niet, misschien ben ik er wel extra gevoelig voor? Was echt mijn grootste nachtmerrie bijna, ik werken en I huilend in bed en het gevoel zich niet. Veilig te voelen oid.

Ik las op fb of l.i.? Dat jij je aan het oriënteren bent voor werk, overweeg je toch weer om in loondienst te gaan if ben je gewoon aan het kijken van wat er op je pad komt?

M is zó blij met de gemaakte stap, maar het moet ook Kunnen uiteraard, ben benieuwd waar je tzt voor kiest.

Caro bij jou is het echt heerlijk dat je er voor je kinderen fulltime bent, mis jij het werk nu weleens?

Es, hoe gaat het bij jou? , jullie? Wat zeggen ze in het zkh?valt hun daar nog wat op?ik hoop echt dt je er straks weer opgeladen bent x

Geplaatst
Met recht wonderkind... hier nog altijd vreselijk aan het tobben. gisteren naar sensi therapie geweest, alles was in orde alleen op allergieen intolerantie 'scoorde' hij. kip, boontjes, varkensvlees en sesamzaad. vannacht wel doorgeslapen....

Poeh, moeilijk Noor!!

Geplaatst

Inderdaad stil hier vandaag. Babeth, fijn dat I. weer aan het opknappen is. Ben je nu al weer aan het prikken of alleen uitgangsecho gehad?

San, wat een luxe voor jou uitslapen tot 8.00 uur ;-). Hoop dat jullie een fijne dag hebben samen.

Dublin, wat wordt jullie geduld op de proef gesteld zeg. Ik snap niet dat ze er niet even cito bijgezet hebben. Dit is toch slopend...

Ceeke, nog even genieten van de zon en dan weer terug naar huis. Lijkt me fijn om straks weer thuis te zijn. Al is het daar volgens mij voor jullie wel een soort tweede huis.

Ik moet heel nodig de laatste spullen voor de boekhouder verzamelen. Al een hoop gedaan, maar nog wat laatste overzichtjes verwerken en nog wat stapeltjes printen en zo. Bah. Blij als het klaar is. Tussendoor zit ik nog even te snuffelen voor een nieuwe telefoon. Heb nu Samsung Galaxy SII. Bevalt me op zich heel goed, maar heeft wel wat kuren. Gaat nu af en toe opeens uit, nogal irritant. Mijn abonnement is aan verlenging toe, dus ben nu aan het dubben wat te doen. Denk dat ik voor onbeperkt bellen ga (nieuw soort abonnement van Vodafone). Alleen nog kijken welke bundel dan. Je kunt voor een paar euro meer per maand extra data en een extra simkaart voor data voor een tablet krijgen (gaat dan dus uit dezelfde bundel). Dat is dus wel interessant. Heb alleen nog helemaal geen tablet, maar mogelijk binnen die twee jaar looptijd van het abonnement wel. Telefoon wordt dan denk ik de Galaxy SIII.

Vraagje voor de tabletgebruikers... Is een tablet ook handig voor bv het maken van aantekeningen? Vraag me af of dat handig is voor die acupunctuuropleiding. Gaat het makkelijk om iets in te typen of met zo'n pen te schrijven op een tablet? Hoor graag ervaringen. En hebben jullie allemaal Ipad of ook ervaring met Samsung tablet? (lijkt me logischer aangezien ik ook samsung telefoon heb).

Geplaatst

Kaartje, je kan op de iPad uiteraard aantekeningen maken, persoonlijk vind ik het handig om even een notitie vaste te leggen ,maar echt meeschrijven, ik vind het dan weer net handig, maar kan aan mij liggen hoor. Of het met een pen ook kan op de iPad dat weet ik niet.Studeren heb ik overigens altijd met pen en papier gedaan, door alle aantekeningen op te schrijven en uit te werken bleef het bij mij ook hangen.

ik ben overigens weer aan het stimuleren, dinsdag de eerste fm.

Dublin, inderdaad wat erg meedenkend van ze om geen Cito aan te geven ( not)

persoonlijk vind ik de waarde voor de termijn ook aan de lage kant maar wie weet!het s zo wel slopend he, sterkte, gaat het met je meissie wat beter inmiddels?

Geplaatst

Babeth ik mis het wel eens, natuurlijk, soms zou ik wel weer de uitdaging willen en meer omgang met volwassenen. Maar aan de andere kant: ze zijn maar zo kort klein en werken kan altijd nog. Neemt niet weg dat als ik een baan had gehad voordat ik zwanger werd en geen eigen bedrijfje, ik waarschijnlijk wel weer was gaan werken, maar zeker niet meer dan 3 dagen.

En vlak het financiële aspect niet uit: kinderopvang voor 2 en naschoolse opvang voor 1... daar kan ik waarschijnlijk met 3 dagen niet eens tegenop werken. We hebben nou eenmaal geen opa's en oma's in de buurt om op te passen.

Eerst dacht ik ik ga na de zomer weer proberen werk te vinden maar laatst stond ik met de juf van N van vorig jaar te kletsen en die zei: ach joh, wacht toch tot ze 2 zijn en naar de peuterspeelzaal gaan. En daar voel ik ook wel voor. Moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om er drie aan te kleden (nou ja N doet dat natuurlijk zelf maar ze heeft het liefst dat ik haar kleren nog klaar leg) en te ontbijten en lunchpakketjes te maken etc, naar de opvang en dan nog eens gaan werken! Word al moe als ik er aan denk. Uiteraard zou P een gedeelte kunnen doen maar aangezien die geen rijbewijs heeft...

Voorlopig is het wel goed zo en ze worden steeds leuker!

Geplaatst

Ik blijf het lastig vinden hoor, dat wel/niet laten huilen. Th kan soms tussen twee voedingen rustig twee van de drie/vier uur aan het mekkeren-huilen zijn. Als ik hem dan telkens zou pakken zou ik de hele dag echt nauwelijks tijd voor iets anders hebben. Natuurlijk vind ik het heerlijk om samen met hem te zitten, maar het benauwd me heel erg dat hij alléén stil zou zijn bij een van ons. Tegelijk wil ik hem ook geen verdriet laten hebben, zo dubbel. En ik merk dat hoe vaker ik hem pak, hoe meer/langer hij gaat huilen als ik hem in bedje leg. Ik weet dat iedereen zegt dat verwennen nu nog niet kan, maar hij wént volgens mij wel aan dingen. En als hij eraan gewend raakt om bij een van ons in slaap te vallen met een pink in z'n mond....waar eindigt dat dan? Is dat opeens over met drie maanden? Of zes maanden? Of acht? Of zitten we dan over anderhalf jaar ook nog zo? Ik vind dat vreselijk moeilijk.

Wel erg leuk vandaag: Th voor het eerst echt in de box aan het spelen. Hij was driftig tegen de figuurtjes van de boxspiraal aan het meppen :-) en wij van een afstandje staan kijken met tranen in onze ogen haha.

Wat betreft werk. Eind april loopt mijn verlof af en ga ik terug naar de w.w. Tenzij ik me nog ziek ga melden, maar dat lijkt me niet. In de w.w. heb ik weer sollicitatieplicht dus ja dan moet ik wel weer aan de bak. Ik zou graag freelance willen maar vraag me af of ik dat niet erg eenzaam ga vinden en zie ook erg op tegen acquisitie ed, is niet mijn sterkste kant. Sowieso ben ik een jaar uit mijn netwerk, bovendien zulken organisaties op het moment weinig geld uitgeven aan onderzoek. Dus tja, als er iets in loondienst voorbij komt... Maar ook dat is schaars, zeker parttime.

Kaartje, ik gebruik de tablet niet voor aantekeningen ed, collega deed dat wel. Maar ik schrijf zelf nog altijd sneller dan dat ik typ, werk nog wel graag met pen en papier :-)

Babeth gelukkig dat I weer koortsvrij en vrolijk is! Heerlijke foto's op fb!

Dublin wat waardeloos dat wachten, hoe is het ondertussen met het bloedverlies?

Vannacht derde fles erbij. Stuwing valt enorm mee, eigenlijk alleen de eerste dag dat er een voeding afgaat wat last van. Th moet wel wennen aan de anders voeding. Veel windjes (die stiiiiinken veel meer dan die van de bv!), wat moeite met poepluiers en hij heeft het boeren nog niet helemaal door, zo sneu. Iemand nog tips daarvoor?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden