Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat heerlijk Es'! Zou toch t oppassen aannemen, jij moet echt ff opladen en bijkomen.

Morgen voor 6 dagen naar Italië, vin krijgt t zwaar ben ik bang... F nog niet in orde, net door t hoesten weer spugen...

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Es', wat fijn om te horen dat het zo goed gaat!kan me voorstellen dat je niet weet wat jullie overkomt, ontzettend fijn zeg!wat lief al die aangeboden oppas, succes met de verjaardag, ik hoop dt ze er niet teveel door van slag raakt maar dat zie je snel genoeg hè. Jullie kunnen weer genieten en dat is onbetaalbaar!!

Geplaatst
Wat heerlijk Es'! Zou toch t oppassen aannemen, jij moet echt ff opladen en bijkomen.

Morgen voor 6 dagen naar Italië, vin krijgt t zwaar ben ik bang... F nog niet in orde, net door t hoesten weer spugen...

Ame Vin, en F en jij ( op afstand) het is echt pittig zo :(

heeft V wat hulp (indien nodig)?

Geplaatst

Hé bah Fren, geen fluit aan idd om zo weg te moeten gaan. Kan je schoonmoeder niet komen om vin te helpen? Sterkte en ik hoop dat je dagen toch een beetje meevallen!

Nee joh, ik ga verder geen oppas aannemen. Dat vind ik zo gek nu het zo goed gaat! G is thuis dit weekend en morgenmiddag ga ik even lekker alleen Hattem in. Zaterdag en zondag lekker met z'n drietjes en maandag samen weg, dan is het al prima! Volgende week donderdagavond een zussenavond dus ontspanning genoeg hoor!

Babeth wordt het pijnlijk allemaal?

Geplaatst

Pijnlijk, meer flink gevoelig zeg maar , vooral als ik ga zitten of bv in de auto stap.voor mijn gevoel zijn die follikels al zo groot als pingpongballen..

Geplaatst
Joehoe!!! Ik ben er ook weer eens!

Wen de laatste loodjes...is het nog een beetje vol te houden? Ik hoop dat je echt nog een beetje kunt genieten van het getrappel in je buik, ondanks de lichamelijke kwalen die jij er bij hebt! Spannende tijd breekt aan voor jullie!!! Hoever zijn jullie met het kinderkamertje?!

Es, dank je! Ondanks de klachten ben ik nog wel lekker aan het genieten van dit ukkie in mijn buik. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu wel heel erg zwaar vind en de pijn nu aardig zat ben. Vanmiddag heel even naar de kinderboerderij geweest en dan ben ik echt helemaal stuk, ondanks de extra steun van de loopkrukken. Daarna kan ik helemaal niets meer.

Desondanks hoop ik dat ukkie toch pas ergens rond de 40 tot 41 weken komt en dus nog lekker even deze week blijft zitten. Ik geniet nog teveel van alle bewegingen.

De kamer is inmiddels klaar, de geboortekaartjes uitgekozen en nu ben ik bezig met de adressen voor de enveloppen. Wij zijn er verder helemaal klaar voor!

Geplaatst
Pijnlijk, meer flink gevoelig zeg maar , vooral als ik ga zitten of bv in de auto stap.voor mijn gevoel zijn die follikels al zo groot als pingpongballen..

Dat is inderdaad zo enorm vervelend gevoel! je voelt gewoon de follikels, die aanwezig zijn. Bah. Rustig aan doen, hoor!

Geplaatst
Es, dank je! Ondanks de klachten ben ik nog wel lekker aan het genieten van dit ukkie in mijn buik. Ik moet eerlijk toegeven dat ik het nu wel heel erg zwaar vind en de pijn nu aardig zat ben. Vanmiddag heel even naar de kinderboerderij geweest en dan ben ik echt helemaal stuk, ondanks de extra steun van de loopkrukken. Daarna kan ik helemaal niets meer.

Desondanks hoop ik dat ukkie toch pas ergens rond de 40 tot 41 weken komt en dus nog lekker even deze week blijft zitten. Ik geniet nog teveel van alle bewegingen.

De kamer is inmiddels klaar, de geboortekaartjes uitgekozen en nu ben ik bezig met de adressen voor de enveloppen. Wij zijn er verder helemaal klaar voor!

Ik las het in jullie uitgerekend in topic...pittig hoor dat je zo'n last hebt! Echt wel balen!!! Stoer van je dat je desondanks nog zo kunt genieten! Doet niet iedereen je na.

Babeth hoeveel follikels had je? Rot gevoel hé...weet het nog goed!

Geplaatst

Ze had er meen ik een stuk of 7 gemeten, ze vermoedde meer maar links is in het begin van stimuleren altijd lastig in beeld te krijgen. Tot nu toe altijd tussen de 8 en 10 rijpe gehad dus ga nu uit van ongeveer 7.

Geplaatst

Nooit gevoeld... terwijl ik er toch aardig wat heb gehad...

Es wat heerlijk om jouw blije stukje te lezen! Heb je al contact gehad met het ziekenhuis en weten ze al hoe goed het nu gaat? Volg je hun tips op of is dat niet eens nodig? Oh wat hoop ik voor jullie dat dit de ommekeer is geweest, beste beslissing ooit dan!

Hier gelukkig ook een rustige avond, ik was al bang dat we terug waren bij af na weer wat Bram-brul-avonden maar vanavond weer zonder kikje gaan slapen.

Fren sterkte met weg gaan, niet leuk maar ik neem aan dat je schoonmoeder Vin wel komt helpen!

Ik ga mijn bedje opzoeken en misschien nog een woordje leggen... welterusten!

Geplaatst

Ik heb gisteren het start gesprek gehad. Ik mag aankomende menstruatie starten. Nu vermoed i kal dat dat dit weekend is. Ik kreeg een hele berg menopur van de afdeling, plus alle bollen. Alleen geen deca, en daar moet ik direct mee starten.

vanochtend meteen de apotheek gebeld, want ik moet het dan wel vanmiddag al hebben.

Nu hebben ze het niet op voorraad!!!!

Dat ik even begon te sputteren, kon ik het recept faxen, en maken ze er een spoedbestelling van. Dan is het er hopelijk vanmiddag.

Daarna hier direct naar de afdeling gebeld, en ik kan gelukkig wat deca ophalen. Dus dan kan ik iig dit wekend starten mocht het noodzakelijk zijn.

Ik hoop dat ik zondag pas ongi wordt, anders moet ik met wat pech dinsdag heen en weer, of eerder terug ivm uitgangsecho.

Maar als ik mijn buik zo voel....... haal ik dat niet....

Gisteren migraine gehad, maar ik had geen imigran meer. Vervolgens vroeg mijn teamleidster of ik naar de spoedeisende hulp had gebeld. Nee dus...

Dat we zijn gaan lunchen, zijn we er langs gelopen, en mooi dat ik een injectie imigran meekreeg.. Yippie...... was er dus mooi snel vanaf..

Babeth....sterkte met stimuleren... Wie weet paaseitjes?

Es, fijn om te horen dat het goed gaat!

Geplaatst

Kalimera!

simba, jij ook weer binnenkort in de race! Spannend! Benieuwd of je dit weeks ook bongi wordt, je weet t, als je erop zit te wachten komt ie niet, moet ik mijn bongi dansje doen? Is al lang niet meer gedaan....

ik heb het ook wel gevoeld, ondanks dat ik nooit zoveel follikels had. Maar ja, wat wil je met een eierstok die gevoelig is?

pheb m'n paasweekend vandaag verlengd tot en met dinsdag. Ga dinsdagsnachts flink oefenen voor de yoga en de wow. M'n verstopte neus begint langzaam weg te gaan. Hoesten is er wel nog, maardaar helpen de strepsils wel mee.

zondag lekker weg...genieten van een nachtje ergens anders met z'n twee...zonder de katten dus...al zal ik ze wel missen, hihi.

wen, nog een paar weekjes. Fijn dat je nog zo aan het genieten bent van je kleine frummel in je buik. Alleen jammer dat je zo beperkt ben in je bewegingen.

Sen, hoe gaat ie bij jou? Gaat t al iets beter na je bezoek(en) bij de osteo?

es wat fijn dat het zo goed gaat en dat jullie zo aan het genieten zijn. Gaat zeker goedkomen bij de verjaardag! En wat je zegt, je bent snel genoeg weer thuis.

Henne, foto's van de babymassage? Heb ik die gemist?

fren, succes met je trip naar Sicilië. Lastig om de thuissituatie zo achter te moeten laten.

Testr, binkies papa alweer thuis?

kaartje, las dat je een lange werkdag hebt gehad. Was je gisteren in m.tricht?

ruby, ging jij nu nog voor een second opinion?

ga effe de yoga dvd bekijken. Dadelijk bespreking hoe we het volgende week gaan doen. Eb heb nog niets kunnen voorbereiden.

Fijne paasdagen allemaal!

Geplaatst

Simba. Spannend! Bijna weer in de race. En ook nog eens lekker genieten van een weekje vakantie. Het zou fijn zijn als je idd niet heen en weer hoeft te rijden vanaf jullie vakantie adres.

Toop, jullie dus zondag lekker weg. Waar gaan jullie heen?

Ik voelde ook altijd de groeiende follikels. Zodra ik bezig was met spuiten kon ik intensief sporten zoals hardlopen of zumba wel vergeten. Voelde gewoon niet fijn. Maar ja, zo heeft iedereen zn eigen klachten mbt de hormonen ( of niet ).

Fijjne dag allemaal.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ben wel bezig met een second opinion, maar dit alleen op het gebied van de endometriose. De keus moet ik nog maken. Utrecht, Maastricht of Groningen. Belgie vind ik geen optie. Mijn werkgever weet ervan. Wie weet ga ik vanmorgen nog wel even bellen hiervoor.

Es, wat goed gaat het met J. En lekker even samen weg.

Babeth, ik heb eigenlijk altijd wel buikpijn, maar 1x met de clomid 6 folikels gehad toen moest ik mijn buik vasthouden met lopen.

tool jij lekker lang weekend.

Simba, succes meid ook weer in de race.

Hier morgenavond richting bergen nh. Zondagavond laat weer thuis. Maandag naar de efteling. even relaxen.

Dikke knuffel voor iedereen.

Geplaatst

We gaan naar lek.kerkerk in z.holland. We hadden n voucher gekregen voor de bruiloft. Vier sterren hotelrestaurant d witte brug gaan we heen.

Geplaatst

Voor de meiden die een paar dagen weggaan, heel veel plezier!

Edr, ontzettend fijn om te lezen dat blijkbaar de vicieuze cirkel doorbroken is. Geniet ervan!

Fren, duim voor je dat F snel weer beter is. Want is idd waardeloos weggaan met een ziek kindje :-(

Simba en Meiske allebei weer in de race, heel veel succes!

Rubster, veel wijsheid toegewenst voor de keus van ziekenhuis voor een second opinion. Hoop echt dat ze iets voor je kunnen betekenen want het blijft een rotziekte!

De overige ben ik helaas weer vergeten, maar ook voor jullie een dikke knuffel en natuurlijk fijne paasdagen.

Hier vandaag mijn ontslagbrief binnen. Maar ook gelijktijdig mijn aanstellingsbrief van de nieuwe werkgever. Werk vandaag nog thuis onder de noemer van mijn "oude" werkgever. Gisteren heeft iedereen afscheid van elkaar genomen, want er vertrekken nu 72 mensen van deze organisatie naar 7 nieuwe organisaties. Was een heel vreemd gevoel, heb net niet de 10 jaar vol kunnen maken dus heb met velen erg veel lief en leed gedeeld. Gebeurd zoveel in 10 jaar...

Iemand nog een tip om van deze zeer hardnekkige verkoudheid af te komen? Heb er nu echt wel genoeg van, ZON waar ben je!

Geplaatst

Ik ben dus niet de enige die het goed voelt ondanks dat het er niet heel veel zijn, ik moet zeggen dat ik prima tevreden ben met dit aantal, wellicht daardoor vorige keer na de punctie ook nergens last van gehad? Ik hoop dat het nu ook weer zal meevallen want de dag erna moet ik gewoon werken.

de huisarts belde straks nog; ik ben gelukkig beschermd tegen de vijfde ziekte, blj toe anders bleef ik me daar toch wl zorgen over maken.

ben er net wel achter gekomen dat het ook geen goed idee is om als een hormonenbom alleen boodschappen te doen, veel irritante mensen en teveel lekkere slechte dingen in huis; laat maar komen die visite!

tool en Simba, geniet van jullie minivakantie en Simba, ik hoop voor jou dat je ongi of eventjes wacht.

dit is voor jou weer de eerste volledige poging hè?

Rubster nog een knuffel voor jou! Moeilijk hoor voor je, veel verdriet en de ellendige endo!ik kan je geen zkh adviseren.

ik las trouwens weer wat over de E.f.t.e.l.i.n.g, hebben jullie een abonnement?

Fren, een goede reis gehad? Ik hoop dat het met F ook snel beter zal gaan!

san, hebben jullie nog plannen voor jullie 2jarig huwelijk?

Dublin ik houd me ook aanbevolen voor tips, ik blijf ook snotteren, bleeeh, balen zeg van je werk, noodgedwongen dus ook afscheid nemen van collega's, nooit leuk! 10 jaar is een hele tijd.

dit jaar gaat mijn collega met de vut, we vormen al 16 jaar een team, veel lief en leed gedeeld met elkaar...

Geplaatst

hallo, hier ben ik ff. Even heel ego hoor.

P staat onder de douche.

Vanmorgen R weggebracht naar schoonzus voor nachtje logeren. Wij zijn daarna vertrokken en naar Domburg geweest en even naar Veere. Nu zitten we in een luxe suite in Westkapelle. Beneden een bed en badamer en boven een zitkamer met dakterras. Heerlijk een flesje prosecco leeg en de huwelijksnacht ingehaald hihi. Nu opfrissen en lekker eten. Morgen flinke strandwandeling en lunchen. R weer ophalen eind van de middag en lekker chinees eten.

Zondag brunch bij schoonzus en daarna door naar mijn vader.

Heerlijk druk weekend in het vooruitzicht.

Allen hele dikke knuffel en fijne zonnige paasdagen!!!! XXX

Geplaatst

Essie, zo blij voor jullie! Hopelijk blijft het nu zo. Maar hou er rekening mee dat alles met een kindje continu verandert. :)

Fren, reislustig type jij! Succes en sneu van Fiene. Maar vin redt het wel.

Wen, bijna daar. Rustig aan nu, pittig zat, en zet hem op strakkies.

Babeth, Simba in de race.. Good luck!

Dublin hoe is het nu? Al duidelijk of het vanzelf gaat? Sterkte.

Witje van harte. Leuke dingen doen! Net als Tool, gezellig.

Caro, bram vandaag weer zen naar bed?

Hier met bink naar consultatiebureau geweest voor tussentijdse check. Deze keer wel gegroeid, flink ingehaald zelfs. Gewicht nog wat op ondergrens, maar hij eet weet goed, ook al geeft hij echt dagelijks over omdat hij van verkoudheid moet hoesten en dan alles er weer uitgooit. Hij slaapt in ieder geval meer, dieper en langer. Blijkt echt een buikslaper te zijn! Of had ik dat al verteld? :) Hij piept in de nacht maar draait zich dan uiteindelijk om. Laten hem nu toch iets langer zijn gang gaan en dat ontwikkeld zich goed zo.

Sen hoe is met jullie stoere menneke? Gaat Rapley goed? Wij nu met de lepel, hij heeft al spugreflex teveel en moest echt ff wat inhalen.

Henne, jij was ook bij CB vandaag? Wat een lekker ding jullie man toch!

Eef, je bent al verhuisd nu? Veel geluk lieverd, xxx

Syl, jij ook even een dikke pakkerd. Ruby, mooi verwoord in het andere topic net, hoe oneerlijk allemaal. Trots op hoe jullie er mee omgaan!

Goeie paasdagen meisjes. Ik ben wat minder vaak hier. Zo druk met (super leuk extra) werk ook.

Liefs en knuffels

Geplaatst

Gisteren alleen wezen wegen Mik, zit nu twee weken (deels) op kunstvoeding dus wilde even checken: 4815gr, bijna een pond erbij in twee weken dus prima. Verder vandaag hier moeilijk, veel huilen, krampjes, windjes maar geen poepluier. Eind vd middag massage geprobeerd naar kennelijk slecht moment want alleen maar huilen, ook tijdens tub. Nu net laatste voeding gehad, normaal gaat hij dan wel slapen tot ca drie uur dus fingers crossed. J heeft gezegd de komende drie nachten de nachtvoeding te doen dus hopelijk kan ik wat bijslapen.

Allemaal knuf. Lees mee maar te moe om te reageren en veel bezig met onszelf

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden