Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hey Mik,

Rapley gaat steeds beter! gisteren heeft hij me toch een paar stronken broccoli naar binnen zitten werken. Hij zat helemaal onder het zat zelfs in zn haar :-) hij vond het heeeerlijk. Maar ik wissel ook af met de lepel, moet hij ook leren nietwaar. Hij wil graag de lepel zelf vasthouden, ik laat hem maar een beetje meehelpen.

Wat goed dat bink weer wat groei heeft ingehaald! wel vervelend dat hij nog dagelijks moet spugen. Hopelijk is hij snel van dat hoesten af.

Babeth, ik lees dat je weer in de race bent. Op naar een mooie (paas?)oogst ;-)

Wen, laatste loodjes... spannend hoor. Zet hem op hè straks! ga je weer naar het Haga?

Es, wat goed dat er weer even rust in de tent is maar idd zoals Mik al zei hou er rekening mee dat dingen continue veranderen. Denk je een soort van ritme te hebben, gooien ze weer alles om. Maar voor nu gelukkig even rust, heerlijk!

nou zoals al gezegd geen ardennen voor ons dit weekend. Dus nu verzinnen wat we gaan doen. Dagje uit ergens naar toe. Iemand tips? iets wat natuurlijk ook leuk is voor J

voor iedereen een knuffel en alvast fijne pasen!

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oja Tool jij vroeg naar de osteo: er lijkt wel wat verbetering te komen maar nog niet overduidelijk. De algehele stijfheid is wel stukken minder. Ben afgelopen dinsdag ook bij de bekkenfysio geweest. Het is volgens haar niet de bekkenbodem. Zij vermoedt dat het is verslechterd doordat hij op één of andere manier mn blaas heeft geactiveerd. Dus dat ga ik maar weer naar hem terugkoppelen

Geplaatst
Gisteren alleen wezen wegen Mik, zit nu twee weken (deels) op kunstvoeding dus wilde even checken: 4815gr, bijna een pond erbij in twee weken dus prima. Verder vandaag hier moeilijk, veel huilen, krampjes, windjes maar geen poepluier. Eind vd middag massage geprobeerd naar kennelijk slecht moment want alleen maar huilen, ook tijdens tub. Nu net laatste voeding gehad, normaal gaat hij dan wel slapen tot ca drie uur dus fingers crossed. J heeft gezegd de komende drie nachten de nachtvoeding te doen dus hopelijk kan ik wat bijslapen.

Allemaal knuf. Lees mee maar te moe om te reageren en veel bezig met onszelf

Gossie. Heb je al geprobeerd het met de koortsthermometer los te makwn? Helot bij bink altihd goed :)

Geplaatst

Shit Caro nu toch betrapt ;)

Hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad. Hier was het ontbijt heerlijk, zo flinke strandwandeling maken, de calloriën van het avondeten moeten er weer af....... vanavond nog chinees halen en morgen een brunch. Daar komen de kilo's weer!! Volgende week weer op water en brood dan maar, om de schade te beperken...

Oh ik wordt verzocht mee te gaan, strand here we come!!!! De zon schijnt, het is wel koud,maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk!

Geplaatst

Hi meiden,

Gister bij KNO geweest, hij kent doc op Curaçao goed;) Kleine wereld dus. Doc is niet helemaal tevreden. Hij vermoedt twee mogelijke problemen: toch een scheurtje in venster omdat ik nog steeds af en toe duizelig ben of PFO: klein gaatje tussen de bovenste hartkamers dat niet dicht gegroeid is en bij duiken voor problemen kan zorgen. Voorlopig rustig aan doen, in april een test ivm evenwichtsorgaan, begin mei nieuwe gehoortesten en weer terug op controle om dan eventuele verdere onderzoeken te gaan doen (MRI oor, foto longen en echo hart)... Hhhmmmm hij vond het de bijzondere casus maar wil wel zeker weten wat eraan de hand is voordat ik weer mag duiken. Nou willen wij dat ook maar het blijft nog even onduidelijk nu. Komende maand is doc op vakantie dus eerdere onderzoeken had geen zin. Even laten bezinken nu!

Nu even geen tijd om te persoonlijk te reageren want zo dadelijk visite ivm verjaardag manlief. Gelukkig klein gezelschap want het is best een pittige week geweest met werk, belangstellingsgesprek ivm nieuwe functie in fusie-organisatie en jetlag;)) Meiden, ik wens jullie fijne dagen. Thuis of lekker op pad! Tot lees.

liefs,

Geplaatst

Ceeke, dat klinkt eigenlijk best heftig! Gelukkig gaan ze het goed onderzoeken. Hopelijk gaat de duizeligheid snel weer over en kunnen jullie in de toekomst weer gaan genieten van jullie hobby! En natuurlijk gefeliciteerd met manlief!

San, veel plezier nog!

Sen, je vroeg of ik weer in het h.aga ga bevallen. Ik ga deze keer in het RdG (D.elft) bevallen. In de loop der tijd heb ik toch aardig kunnen wennen aan de gyn,terwiijl hij zijn best deed om toch wat socialer en menselijker te zijn. Verder bleek hij toch wel erg zorgvuldig en zorgzaam te zijn, dus ik ben daar in het RdG gebleven. Het is alleen wat verder weg, dus dat is iets minder als je met weeen in de auto zit.

All: Hebben jullie overigens nog speciale plannen met de paasdagen?

Geplaatst

Nou J heeft haar eerste verjaardag met vlag en wimpel doorstaan! We waren er om drie uur (ze was vanaf twee uur al wakker). Om half vier de fles en om vier uur in campingbedje. Daarvoor wel huilerig, ze vond het erg druk. Wilde niet bij anderen op schoot. Ze heeft een uur geslapen en toen kreeg ik haar niet meer in slaap. Eenmaal beneden krijsen...kamer zat nokvol en ze vond het helemaal niks. Dus toen maar snel naar huis. AL met al van drie tot vijf daar geweest. Thuis nog een uurtje geslapen en toen lekker gebadderd en fles. En nu ligt ze erin voor de nacht. Fijn hoor! Ik ben zelf wel 1 brok spanning, vind het zo eng allemaal!

Fren zeg eens eerlijk...is het wel leuk daarginds of baal je?

Henne hoop echt dat je dit weekend een beetje bij kunt tanken! Ik mail je morgen even terug!

Ceeke wat heftig allemaal zeg! Wat een nare toestanden zo, echt jammer!

Meiden allemaal fijne paasdagen! Wij morgen een rustig dagje thuis en naar de kerk. Maandag gaan we samen shoppen en uit eten. Schoonzus en zwager passen op. Ook weer erg spannend hoor!!!

Geplaatst

San klinkt heerlijk jullie nachtje weg! En een fijn weekend voor de boeg! Geniet ervan.

Ennuh...volgende week weer streng maar nu gewoon genieten hoor!

Shit Caro nu toch betrapt ;)

Hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad. Hier was het ontbijt heerlijk, zo flinke strandwandeling maken, de calloriën van het avondeten moeten er weer af....... vanavond nog chinees halen en morgen een brunch. Daar komen de kilo's weer!! Volgende week weer op water en brood dan maar, om de schade te beperken...

Oh ik wordt verzocht mee te gaan, strand here we come!!!! De zon schijnt, het is wel koud,maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk!

Geplaatst
hey Mik,

Es, wat goed dat er weer even rust in de tent is maar idd zoals Mik al zei hou er rekening mee dat dingen continue veranderen. Denk je een soort van ritme te hebben, gooien ze weer alles om. Maar voor nu gelukkig even rust, heerlijk!

Sen een ritme maakt me niet zoveel uit hoor. Als ze maar niet zoveel huilt en een normaal aantal uurtjes slaap heeft!

Geplaatst

Heel eerlijk Es'? Ik zit liever thuis. Tuurlijk, temperatuur is heerlijk, maar het is wel echt werk eb heb de hele tijd het gevoel aan een dood paard te moeten trekken. Schiet echt niet op hier. 2 dagen hier en pas 12 gerechten (Vd minstens 40) op de foto...En ik wil gewoon met m'n meisje vrij zijn en Pasen vieren en leuke dingen doen. Blegh, moet er weer vandoor, avond shoot in pizzeria. Vannacht 5 uur geslapen, zal komende nacht niet beter worden met de klok enzo.

Geplaatst

Fijn Esther!

Hier gaat het wisselend. Erg fijn dat ik er een paar nachten niet uit hoef, al word ik wel wakker.

Babeth, mooie score. Ik voelde het ook altijd zitten hoor! Hoop dat punctie net zo soepel verloopt als de vorige. Simba ook weer in de race. Als Wen bevallen is, hebben we hier geen zwangeren meer dus het wordt wel tijd voor wat succesjes.

San, lekker genoten van het uitje?

Ruby vandaag beetje doorgekomen?

Fren arme ziel, aan het werk.

Ceeke wat een verhaal joh, zou het nu iets met je hart kunnen zijn? Brrr, eng idee lijkt me dat. Maar in ieder geval weer veilig -en koud- thuis.

Caro, moest erg lachen om de 'Bram-brul' :-) hier is het dan Koekie-krijsen?

Zo laatste voeding, dan op tijd naar bed en wie weer word ik vannacht wel niet wakker....?

Geplaatst
Kan iemand me trouwens vertellen waarom er in de baby doos van pr.enatal een party (tijdschrift) zit???
Uhhhhhh????? Reclame of sponsering. Heeft dus echt helemaal niets met babys te maken. Apart.
Geplaatst

Henne dat is voor tijdverdrijf hihi.

Es fijn dat het zo goed gaat!! Probeer je toch wat te ontspennen, jou spanning neemt J zo weer over en het gaat zo goed. Heb vertrouwen, hoewel ik me voor kan stellen dat het moeilijk is na wat jullie meegemaakt hebben. X

Babeth stimulatie gaat goed, gevoelig had ik ook altijd. Kon de laatste dagen slecht lopen altijd door de pijn.

Fren in verwegiestan :( kan me voorstellen dat je liever thuis zat bij je meisje en je man. Knuf voor jou....

Ceeke het kan dus ook van je hart komen?? Jeetje spannend hoor al die onderzoeken straks. Hoop zo dat je je droomhobby kan blijven uitoefenen. Voorlopig nog rustig aan doen dus.

Hier weer herenigd met onze zoon vanmiddag. Heerlijk om hem weer bij ons te hebben, hoewel hij het heel erg naar zijn zin heeft gehad bij schoonzus en neefje.

Hier zo mijn bedje lekker opzoeken, morgen om 10 uur weer bij schoonzus zijn voor de brunch en vandaaruit weer naar mijn vader. Drukke maar gezellige dagen zo.

Geplaatst

Ik had zo'n doos daar zaten blikjes alcoholvrij bier in. Heeft ook niet zoveel met baby's te maken. En heb vernomen dat de inhoud steeds kariger wordt. Er zit veel reclame in en vervolgens wordt je suf gespammed. Je wilt niet weten voor hoeveel nieuwsbrieven ik me al heb afgemeld. En die F.elicitas die blijven bellen pfffff

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden