Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Henne vervelend hè dat je niet weet wat het is. Heel erg herkenbaar. Het kan natuurlijk een een combi van dingen zijn. Veel van de symptomen die je noemt (verslikken, hikken, zuur ruiken, overstrekken, hysterisch huilen) had J ook. De HA zei dat het een combinatie was van krampjes, verborgen reflux en een flink temperamentje. Dat overstrekken doet hij nu nog steeds als hij erg boos wordt. Heb je al geprobeerd om een dik boek onder het hoofdeinde van zn matrasje te leggen zodat hij niet helemaal plat ligt? en als zn mondje zuur ruikt dan is het idd reflux en kan je misschien zantac vragen aan de HA. Sterkte meid en hou je mannetje maar lekker bij je!

Es, balen dat je zo'n rotnacht hebt gehad. Hier ook weer niet veel geslapen door het buikslaapgebeuren pfffff

Fren, welkom terug uit la bella italia en nu lekker genieten van je bambina

Wen, hieperdepiep hoeraaaaa F. is geboren!!! wat een scheetje is het! hoe gaat het met je? snel gegaan las ik maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het ook meeviel. Hoop van wel. Volgens mij kwam ik vanmiddag G. tegen toen ik de Kr.uidvat uitkwam. Hij had een grote doos(cadeau) in zn handen van B.lokker en liep met een glimlach van oor tot oor :-)))) ik herkende hem van de foto, hij kent mij natuurlijk niet hihihi

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja de ha wil het dus nog even aankijken

Gelukkig belde m'n osteopaat net terug. Die hoorde alles eens aan en heeft voor vrijdag plek voor me gemaakt.

Geplaatst

Es bijvoeden! Alleen met borst beter wachten tot 6 mnd. Bink werd ook veel wakker van honger toen hij moeilijk vaste voeding at. Nu dat goed gaat slaapt ie weer door! Zolang dat duurt dan..

Rest reageer ik later.

X!

Geplaatst

Fren, fijn om weer thuis te zijn! Nu even extra genieten van f.

Henne, beterschap voor th!!! Hopelijk is hij snel weer helemaal in orde!

Babeth, hoe is het met jou? Hoe is het gegaan in dd?

Toen was ik het weer kwijt.

Ego; nogmaals bedankt voor alle lieve reacties via de app en fb! Wij zijn nu lekker thuis! De bevalling is mega snel gegaan. Toen ik jullie appte rondom 21.00 uur waren de weeen eindelijk regelmatig en kwamen om de circa 7 a 8 minuten. Van het ziekenhuis mocht ik alvast die kant opkomen. Wij kwamen om 22.10 uur aan in het zkh. 34 minuten later is F geboren. Het ging megasnel.

Nu lekker wennen en genieten van elkaar. M is helemaal trots en loopt de hele middag al kusjes te geven en werpt zich helemaal.op als grote broer. Zelf ben ik erg moe maar zeer.voldaan en gelukkig. G is helemaal verliefd op zn dochter. Later.meer. ga eerst even uitrusten.

Geplaatst

Oh serieus Miki? Ik ga maandag naar het bureau om te overleggen!!! Ik dacht echt dat ik hier niet mee moest beginnen voor de zes maanden!

Vanmiddag bij de chiropractor geweest. Ze gaf aan enorme vooruitgang te zien maar gezien de onrust mn snachts toch nog een afspraak gemaakt voor maandag.

Ik zie er een beetje tegenop om haar bij te gaan voeden! In mijn ogen wordt ze dan al zo groot! het gaat allemaal al zo snel!

Ik ben zo'n labiele tut momenteel! Bij het minste of geringste ben ik van slag!

Vannacht dus een pittige nacht gehad (sorry voor degenen die nog slechtere nachten hebben!), vanmorgen heeft ze goed geslapen. Vanmiddag drie kwartier en daarna niet meer tot half acht. Toen een uur gehuild en nu stil. Eigenlijk zou ik nu naar bed moeten gaan, ben erg moe. maar ik heb geen zin. Stom!

Fren heerlijk weer thuis met een meisje die blij met je is!

Babeth hoe voel je je?

Morgen een dagje thuis. Morgenavond een workshop met mijn zussen. Zie ik tegenop want ik vind het zo rot om G alleen te laten als ze zou huilen! Triest mens ben ik toch!

Geplaatst

Wen wat bijzonder!!! Meid wat hoop ik dat je echt oprecht kunt gaan genieten! Wat een prachtgezin heb je zo! Ga lekker uitrusten en geniet! Doe rustig aan en laat je verwennen hé!!!

Is je man veel vrij de komende dagen?

Ego; nogmaals bedankt voor alle lieve reacties via de app en fb! Wij zijn nu lekker thuis! De bevalling is mega snel gegaan. Toen ik jullie appte rondom 21.00 uur waren de weeen eindelijk regelmatig en kwamen om de circa 7 a 8 minuten. Van het ziekenhuis mocht ik alvast die kant opkomen. Wij kwamen om 22.10 uur aan in het zkh. 34 minuten later is F geboren. Het ging megasnel.

Nu lekker wennen en genieten van elkaar. M is helemaal trots en loopt de hele middag al kusjes te geven en werpt zich helemaal.op als grote broer. Zelf ben ik erg moe maar zeer.voldaan en gelukkig. G is helemaal verliefd op zn dochter. Later.meer. ga eerst even uitrusten.

Geplaatst

Even ego.

Nogmaalss bedankt voor alle lieve reacties via de app en fb!

Het ia megasnel gegaan. Rondom half 9 begonnen de weeen eindelink regelmatig te komen. Zo om.de 7 a 8 minuten. Vanwege de prednison en mn gebroken vliezen mocht ik alvast naar het zkh komen. Onderweg kwamen de weeen snel veel heftiger en sneller. Om 22.10 uur kwamen wij aan in het zkh. Daar kreeg ik een weeenstorm. 34 minuten later is ze geboren! Alles dus megasnel. Nu moe maar intens gelukkig en trots. M is de hele dag al kusjes aan zn zusje aan het geven en heeft zich helemaal opgeworpen als grote broer. Wij gaan nu eerst bijkomen van alles.

Met f gaat alles goed! Drinkt, slaapt en poept goed en is helemaal gezond.

Tot.later

Geplaatst

Wen ook hier: van harte! Wat snel gegaan!

Babeth, benieuwd hoe het in DD was. :) Geweldig kiekeboe in beeld met I.

xxx

Geplaatst

Wen, G. en M. van harte met jullie mooie dochter en zusje? Wel een hele snelle bevalling zeg!nu weer lekker thuis en gaan genieten van jullie gezinnetje!

es en henne, hoop dat jullie binnenkort volop kunne genieten, nog meer dan jullie nu ook al doen.

es, ik geloof niet dat het mogelijk is om je meisje zo klein te laten. Denk dat bijvoeden een logische volge de stap is. Groot worden ze allemaal. Hef is waaraan ze zeggen, in het begin gaat het eigenlijk best wel snel.

Babaerh, krijg je morgen te horen hoeveel bevruchtingen er zijn? En maken jullie gebruik van de e.mbe.yoscope?

net terug an een uurtje lesgeven. Jeetje wat is de power zwaar zeg....voel u al overal m'n spieren.

ga me snel douche. En naar bedje toe.

x

Geplaatst

@Wen en fam. VAN HARTE GEFELICITEERD met jullie dochter. Jeetje wat een turbo bevalling zeg, hoop dat alles nog redelijk heel is gebleven.... Geniet van jullie meisje, maar bovenal laat je lekker vertroetelen.

@Tool, voor jou een hele dikke knuffel

@Fren, blij om weer thuis te zijn, geniet van jullie meisje.

@EDR, wij zijn ook bij 4 maanden gestart met bijvoeden. Eerste tijd alleen rijstebloem en daar was ons meisje ook echt wel aan toe... En dat het snel gaat, tja daar kan je echt niets aan veranderen. Klein houden gaat gewoon echt niet. Als ik naar die van ons kijk en haar dan aan haar eigen tafeltje zie zitten spelen met de Duplo, boekje lezen of aan het "tekenen" (lees krassen) dan zit daar zo'n echt mensje. Vol verwondering kijk ik er naar maar met name ook vol trots hoe ze zich ontwikkelt. Probeer er van te genieten!

@Henne, jullie ventje nu even vertroetelen. Zieke kindjes geeft buikpijn bij de mama's en een oerwens om het over te nemen, zodat zij maar gespaard blijven. Helaas is het niet zo geregeld. Maar leuk is anders ;-(

@Sen, hoop voor jou dat je de rust vindt in het slaapgedrag van jullie kereltje.

@Caro, wat heb ik vandaag met enige jaloezie jouw berichtje gelezen van vanochtend.... Hier heeft de zomertijd de uitwerking dat ze nu om 6.30 uur wakker wordt, terwijl ze juist de afgelopen periode rond 08.00 uur zich meldde. Dus op mijn vrije dag was dit niet het juiste tijdstip....

@Meiske, hoop dat je mooie bevruchtingen hebt!

Moet nu ook echt mijn bedje in, morgen dag 2.

Geplaatst

Zal ik je weer jaloers maken want vanochtend was het weer 9 uur! Sorry...

Es wij zijn ook begonnen met een beetje rijstebloem door de fles en dan langzaam eens een hapje proberen, ook met 4 maanden. 6 maanden is volgens mij alleen met volledige borstvoeding en als er allergieën in de familie voor komen? Nou ja, zijn weer verschillende meningen over natuurlijk maar het proberen waard denk ik.

Geplaatst

Oh Caro toen hadden we hier al een halve dag achter de rug. 6 uur was het weer vanmorgen..... Maar we zijn al weer om boodschapjes geweest en hij kan zo lekker meehelpen echt schattig. De lege flessen in de glascontainer, plastic in de bak en lege flessen inleveren. Hij houdt het scanapparaat vast en scant de boodschappen, makkelijk zo'n hulpje hoor!! hij zal zo wel weer een poosje gaan slapen denk ik. Hij is zo anders gaan spelen de laatste tijd, echt genieten.

Symposium gister was boeiend op 1 spreker na, veel stof tot nadenken in ieder geval, dus positief.

Geplaatst

pffff, 9 uur? Dat is hier echt nog nooit voorgekomen! Die van jou zijn echt slaapkoppen, caro! Ik stond er vannacht om half 4 weer naast...

Bijvoeden inderdaad doen, wij ook met 4 mnd rijstebloem en een beetje fruit. Gewoon kijken wat ze wil, rijstebloem is wel 'gelukt' toen, fruit en groente hebben we even stopgezet, was ze nog niet aan toe met 4 mnd.

Geplaatst

Hier worden de nachten steeds gebrokener! Na haar zh opname kwam ze een keer of drie en nu zit ze op vijftien x!

Ze begint rond half twee snachts en rommelt vervolgens door tot half zes ongeveer...zo brak als een kanarie nu dus!

Vanmorgen overlegt met cb en hun advies is haar niet meer wakker tem aken voor de laatste fles maar vier flessen van 180 plus poeder aanbieden en starten met bijvoeden. En dan gewoon kijken of ze snachts komt en zonodig een fles geven.

De ervaringsdeskundigen onder ons...hoe deden jullie dit?

Geplaatst

wij hebben haar na 4 weken nooit meer wakker gemaakt voor een fles. Heb altijd de instelling gehad; als ze honger heeft, dan horen we dat wel :-)

Ik denk dat je inderdaad grotere flessen moet geven, lijkt ze aan toe te zijn, en lekker de laatste fles een papfles van maken, heeft ze reserve voor de nacht. Doen wij ook nog steeds, laatste fles is de grootste.

Geplaatst

Hoeveel deed jij in de laatste fles dan? Ik ga nu 180 water plus kv doen en dan drie scheppen rijstebloem ofzo?

Geplaatst

ik weet het niet meer, je moet maar even op de verpakking kijken, en kijken of ze het nog door de speen krijgt. Het wordt namelijk echt wat dikker, dus kan zijn dat je een grotere speen moet hebben.

Je kunt ook 180 water / 7 scheppen voeding (ipv 6) + 3 scheppen rijstebloem doen. Voedt wat meer, doe ik ook vaak.

Geplaatst

Ik gebruik een dr brown fles en doe s'avonds al speen nr drie erop omdat de voeding dikker is.

Ik heb een x een schep meer gedaan (zes weken geleden...) waarna ze enorme krampen kreeg. Durf ik eigenlijk niet zo goed!

Geplaatst

Even kort: ben bij cb geweest. Th was 'maar' 100 gram aangekomen in een week, dat is voor hem echt (te?) weinig. Verpleegkundige adviseerde om koemelkvrije voeding te gaan proberen. Nu dus pep.ti gehaald. Flessen gaan nog steeds moeizaam, zo'n 50/60cc per keer dus voed hem nu weer elke twee uur. Stom genoeg heeft hij gisteravond de laatse fles en devoeding van vannacht wel 120 leeg gedronken dat vind ik dan weer zo raar. Maar goed, misschien spelen er wel meer dingen? Toch ook een virusje? (Hij heeft sinds vandaag ook een prutoogje). In ieder geval nu een stap gezet om eea uit te sluiten/ te bevestigen.

Geplaatst

henne, even inbreken hoor. waar koop je de p.epti? ik krijg mijn cb niet te pakken en wil het maar vast in huis hebben. waarschijnlijk zullen ze dit morgen adviseren als ze me terugbellen.

Geplaatst

Ik heb m gewoon bij het kruid.vat gehaald Suzanne. Nu woon ik wel in een zeer kinderrijke buurt, weet niet of elk kruid.vat het heeft. Anders Et.os. Een grote AH heeft het misschien ook wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden