Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sen Th huilde ook toen de osteopaat aan z'n nekje kwam en hij deed dat echt heeeeel voorzichtig. Alles voor die tijd was prima, maar die nek....nee. Nu heb ik enorm veel vetrouwen in deze persoon omdat ik er zelf al jaren kom, maar op dat moment moest ik me ook inhouden hoor.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja precies zoals je het zegt Henne. Alles was prima maar die nek een soort van no go area. Blijkbaar keek ik nogal leeuwin-wil-jong-beschermen-achtig want osteopaat keek me aan en schrok beetje en zei ' hier pak en troost hem maar even'.

Geplaatst

Haha hij had het in ieder geval goed door dan. Merk je verder nu iets aan J? Th ging na beide behandelingen wel vooruit in kleine dingen. Ik mag hem nu bijvoorbeeld rechtop tegen me aan houden voor een boertje en aan- en uitkleden gaat ook makkelijker.

Geplaatst

Bram vond het niet erg, hij was meer verbaasd wat er allemaal gebeurde maar de osteo had een paar speeltjes om hem af te leiden en dat deed ik terwijl hij bezig was. Ook nekje gedaan, vond ik ook eng maar uiteindelijk na 3 keer een ander jongetje! Dus vertrouwen dat het goed komt denk ik.

Heeft ie nog iets gezegd over het te verwachten resultaat of de keren dat je terug moet komen?

Geplaatst

Half drie, we hadden hem om elf uur wakker gemaakt in de hoop dat, maar helaas. En so much voor de nachtdienst: J sjaggie dat Th 'toch komt' en ik er dus uit. En nu valt dat kleine monster na 30cc in Slaap....grrrr

Geplaatst

Haha allemaal herkenbaar Henne. Wondere wereld he???? Maar wel een hele zware.....

Dit was niet de eerste keer en geloof me, helaas ook niet de laatste keer geweest zijn dat Th je gefopt heeft!!

Es en Henne sterkte allebei, hoe cliche ook. Alles komt goed, maar jeetje wat een weg moet er afgelegd worden. Logisch dat je niet meer kunt ontspannen, terwijl dat zo belangrijk voor jezelf, je partner, maar ook de kleine is. Hopelijk vinden jullie het vertrouwen en de rust weer terug en DURF hulp te vragen en aanvaarden. Iedereen heeft het druk tegenwoordig, maar iedereen heeft ook nog zelf de keuze om wel of niet te gaan helpen!!!! Vul dat niet voor een ander in. Egoïstisch zijn is soms heel gezond en ook heel erg nodig!!!!! ;)

Hier gister op kraambezoek bijn buurmeisje geweest. Wat een popje!!!! Helemaal verliefd..... Ruben ook, was er zo lief tegen, dan steekt het wel dat hij enig kindje blijft. Maar ze kunnen over een poosje lekker samen spelen!!!!

Nu snel mijn brood opeten en naar het werk. Vanmiddag een verjaardag, zo geen zin in. R isnog steeds aan het rommelen met zijn hoestje enzo en dan weet schoonmama het allemaal beter........ dat is een arts (althans dat denkt ze geloof ik) die er absoluut GEEN verstand van heeft.....

Geplaatst

En om kwart voor zes weer......en om kwart over acht opnieuw.... Hij had geloof ik even niet door dat het nacht was :-/ Laatste fles gelukkig wel ruim 100 duik hóóp dat we de stijgende lijn van gisteren weer terugpakken. Ik ben nu doodop maar vooral woest dat J reageert alsof het mijn schuld is en ik er wat aan kan doen. En dan als ik op de rand van het bed zit moppelen dat hij de fles wel zal maken. Ja, als ik m moet geven, kan ik de trap ook nog wel af om m te maken, dank u. Pfff, J doet echt veel en gisteren kwam hij gelijk thuis toen ik belde en dan komt hij helemaal in actie. Maar dat is altijd pas als ik het vráág of als ik er compleet doorheen zit. Tot die tijd is het altijd 'Henne redt zich wel', nou Henne redt zich niet meer. En als het vandaag niet heel goed gaat, mag de heer des huizes morgen regelen dat we als de bliksem in het ziekenhuis terecht kunnen. Misschien geen spoed voor Th, die groeit tenslotte nog goed, maar wel spoed voor mij.

Sen en Esther hoe hebben jullie geslapen? Sen, er is echt een grens bereikt bij jou, pas je echt op lieverd. Er móet iets gebeuren waardoor jij bij kan komen. Desnoods meldt je je ziek en ga je een week ergens anders slapen snachts of overdag. Hoewel een week denk ik nog maar de scherpste randjes eraf zal halen... En ik kan dat wel roepen, maar zelf sta ik ook op instorten en wil zélf voor Th zorgen. Niet omdat ik denk dat ik de enige ben die dat kan, of dat ik de enige ben die hij wil. Ik maak me zorgen over hem en kan hem nu redelijk 'lezen' met z'n moeilijke drinken, dan is het moeilijk erop te vertrouwen dat een ander - die hem niet (zo goed) kent- dat ook kan.

San, eerst nog werken, maar vanmiddag dan hoop ik wel in de zon in de tuin bij de verjaardag. Lastig van die artsen in de familie hihi. Mijn schoonvader heeft soms van die vage dingen. Dan belt hij op dat we geen mobiel naast Th mogen leggen (ik mag dus niet op het forum tijdens het voeden, oeps), of dat ik zwanger geen auto mag rijden (en hoe kom ik dan in het ziekenhuis?). Probeer het maar van je af te laten glijden. Telkens als zij erover begint een opmerking over het weer maken ;-)

Tool hoe waren de cocktails?

Ga nog maar even terug naar bed, J ligt alwee te maffen, ik vak ondertussen steeds moeilijker in slaap dus blijf er net zo lief uit. Bleeegh, heb gewoon zin om ruzie te gaan maken over vannacht, stom he. Hmmm, genoeg gezeurd. Rotte nacht, hopelijk betere dag. Knuffel meiden!

Geplaatst

KAlimera!

Gezellige avond gehad, redelijke op tijd thuis, twee uur. Nu wakker, geen kater gelukkig. Lekker gegeten.

dadelijk maar eens de wapjes gaan lezenlezen

Geplaatst

Oh, herkenbaar, die nachtelijke duscussies! Hier vannacht ook vin tot 3 keer toe een duw moeten geven waarop hij heel verontwaardigd vraagt wat er is... Euh schat, je dochter ligt al ruim 10 min te krijsen!

Nou ja, koffer is weer gepakt, ik vlieg straks naar London, hij zoekt t dus maar uit tot dinsdag, ik ga bijslapen 😃

Geplaatst

Wat ben ik toch allemachtig blij dag Sanne goed slaapt, al hebben wij ook wel een periode gehad, dat ze 's nachts wakker werd, en dan was ik ook altijd degene die er heen moest. JW wordt gewoon niet wakker.... en dan na een half uur, als ik niet meer wist wat ik nog kon doen, de kamer binnen kwam lopen, en dan verbaasd was dat ik laaiend op hem was.

Geplaatst

Wij mogen gelukkig wat het slapen betreft ook niet klagen! Alleen wat gespook als ze ziek is, vannacht werd ze ook 2x wakker maar moppert en slaapt verder, gelukkig wordt ik direct wakker maar slaap ook zo weer.

Wel knap irritant als je het idee hebt / ervaart om het zelf op te Mogen knappen .....

simba helaas bij ons geen geluk, ik wens jou en JW heel veel good Luck!!

Fren, een goede reis en nachten ;-)

Geplaatst

Och babeth wat jammer!!! Sterkte!!!

Sen klinkt vrij heftig en ernstig hoe je beschrijft hoe je je voelt en hoe het eraan toe gaat. Ik wilde dat ik wat voor je kon doen. Heb je niemand in je nabije omgeving die iets voor je kan betekenen hierin?

Fren succes in londen! En weltrusten!!!

Hier feest vanaf gisteravond half negen. Ze is zo'n beetje elk uur geweest. Op een gegeven moment houd je het gewoon niet meer bij en strompel ik slaapdronken mijn bed uit, druk de speen erin en strompel ik weer terug! Gerard is vannacht wel bij mij komen liggen, is er ook een keer of vier uit geweest. Vanmorgen zijn we met z'n allen weer het bed in gekropen en hebben we nog 1,5 uur geslapen. Vannacht gaan we toch maar weer apart slapen, dit werkt ook niet. Ik ga vanavond om acht uur naar bed en dan doet G het vanavond en kan hij vannacht op de stretcher slapen. Morgennacht mag ik weer ;)

Stel nou dat het de 19 weken sprong is dan is dit nu ong drie weken bezig...ik hoop dat we er dan met een week of twee weer vanaf zijn! Maar goed...volgens mij komt het volgende sprongetje (die nog heftiger schijnt te zijn) er dan over twee weken weer aan!

Verder is ze heel erg goed te pas hoor, vrolijk, spelen. Echt wel leuk en fijn!

Geplaatst

Es', is het alleen om de speen te doen? Is het dan niet een idee om haar in en wieg naar je bed te leggen zodat jij ( of G) er niet uit hoeft ' s nachts? Dat breekt dan wellicht net wat minder op?

en dan dat de een echt door kan slapen in een andere ruimte om bij te tanken?

Geplaatst

Heb ik ook al een paar keer aan gedacht maar ik heb geen wieg meer! En ben als de piep dat ze dan helemaal niet slaapt. Misschien camping bedje? Zou dat een optie zijn? Mooiste zou zijn een bedje op gelijke hoogte dat ik alleen maar een arm uit hoef te steken

Geplaatst

Wat ik me ook vaak afvraag is Hoe het kan dat ze snachts na elke drie kwartier zo wakker word. Je zou toch denken dat ze snachts langer zou moeten kunnen slapen? Wat zou toch maken dat ze zo wakker wordt?

Geplaatst

Ik zou je met liefde en plezier ons wiegje uitlenen maar dat wordt dan pas de 27 ste....heeft er niemand uit jouw familie eentje over?anders inderdaad met een campingbedje proberen en dan overdag in aar eigen kamertje laten slapen? Ideaal s inderdaad als je je bed niet uit hoeft

Geplaatst

Ik zal eens op marktplaats kijken voor een co sleeper. Mooiste zou zijn als ik die heel voordelig op de kop kan tikken!

Als dat niet lukt dan zijn er vast wel mensen hier in de buurt die een wieg te leen hebben! Bedankt voor je lieve aanbod!

Geplaatst

Ik heb een idee, kindje van een nichtje van M heeft dat ook gehad, ze s nu 2 , wordt nog wel wakker maar ze hoeven er niet meer voor uit, dat scheelt. Maar dat kindje sliep overdag ook maar max 3 kwartier, oorzaak nooit gevonden.wie weet echt maar een periode? Hoe dan ook moeilijk en zwaar....x

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden