Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Niet dom Ceeke hebben we allemaal in een bepaald stadium gehad toch! Hoe is het met je gezondheid nu?

Tool ok, ik wist het niet meer, kan het me zo voorstellen.

Hier nog steeds Bram 38.2, raar dat het niet minder wordt maar zal me maar geen zorgen maken. Net wel gewandeld en voor het eerst in de speeltuin geweest, vonden ze wel spannend, in zo'n wipkip, behalve dat het een lieveheersbeestje is bij ons... Nu slapen dus hopelijk straks koorts eens weg.

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ceeke en Tool wat moeilijk toch als er een reëel kans is, elke maand weer die stiekeme hoop. Niks dom Ceeke, heel logisch maar wel slopend. Toen wij de eerste keer bij acupunctuur kwamen zat ik er helemaal doorheen en adviseerde hij om drie maanden anticonceptie te gebruiken zodat ik zeker wist dat ik niet zwanger kón zijn. Heb dat nooit gekund, de kansen die we misschien hadden opgeven....

Hoe is het met je oor? En Tool hoe ging het lesgeven?

Caro wat naar (raar?) dat Bram koorts blijft houden. Hoe voelt hij zich verder? Ik ben absoluut voor inenten, maar vind de reactie erop echt maar drie keer niks.

Simba morgen een tp, super!

Guusje succes voor je man met de sollicitatie! Hoop dat het hele UW.V verhaal niet nodig zal zijn. En jij natuurlijk heeeel veel plezier in je nieuwe job!

Eef, een hele nieuwe omgeving, forensen, op zoek naar een andere baan, veel aan je hoofd weer. Ik heb negen jaar in Drie.bergen gewoond, benieuwd of je er gaat wennen ;-)

Geplaatst

Kalimera!

bongi vanochtend doorgezet. Had nog een ovutest gevonden en daar kwam een licht tweede streepje op, zoals al die andere keren.

Nu snel naar m'n werk

Geplaatst

Oh Tool ! Jeetje, dat is dan wel even slikken en moeilijk lijkt me!

henne, ergens een goed advies maar ik geloof ook niet dat ik het zou doen, zo tegenstrijdig hè!

Lieve Ceeke, is toch juist helemaal niet dom!?! Helemaal Juist omdat het al eerder spontaan gelukt is!bij ons 5 zaadcellen en ook ik houd mijn eisprong in de gaten.....sterkte meissie!

Geplaatst

ach ja babeth, toen ik dat lichte streepje zag, wist ik eigenlijk al voldoende...dat mijn bongi zou komen. volgende maand begin ik met de pil. en mijn cyclus was ook nu weer korter. vorige keer 26 (dacht 28), en nu 25. en heb echt geen zin meer in verschuivende cycli. nu dus twee paraceta's pakken en dan hopen dat het getrek daar beneden minder wordt.

Simba, succes vandaag met de tp! En voor JW met de controle van zijn pink!

Es, hoe is het bij jullie? Slaapt J. nu door zonder speen?

Henne, vandaag naar het zh/ha/ka? Succes en sterkte. Hou voor ogen dat jullie/je niet falen/faalt en dat je geen slechte moeder bent! jullie doen juist al het goede en beste voor Th.! x

Geplaatst

en Ceeke, is idd niet dom. Zo heb ik dat ook elke maand. Maar 't is nu welletjes geweest (zei ze heel stoer) en ik begin volgende maand met de pil. Dan is die onzekerheid in elk geval al uitgesloten.

Dat het energie vreet kan ik me heel goed voorstellen. Lastig al die vragen en al die keuzes, wel/niet, ja/nee. was het maar zo eenvoudig om gewoon een beslissing te nemen zonder dat je gevoel weer iets anders zegt, terwijl je ratio weer dit zegt. Om gek van te worden...

Geplaatst

Simba, wow!!! gefeliciteerd met jullie gupje! Ik ga duimen!

Hoe was het met de vinger van JW?

Caro, wat fijn dat B. weer eindelijk koortsvrij is!

Ceeke en Tool, zeker niet dom, hoor! Integendeel! Ik denk dat de meeste van ons die "hoop" blijven houden op een wonder, ookal weet je ergens wel dat het waarschijnlijk medisch gezien onmogelijk is. Knuffel meiden!

Geplaatst

Jeej simba!!

vraagje: fiene is al een week niet lekker en hoest ook veel. Nu zou ze woensdag de bmr-prik krijgen, maar ik weet niet of dat verstandig is nu ze al niet 100% lekker in haar vel zit. Tips?

stand v zaken qua drinken vandaag: hele fles om 5.15 uur, daarna 30cc over de hele dag... Zucht!

Geplaatst

Fren ze mogen toch helemaal geen prikken als ze ziek zijn? Zou even bellen anders!

Simba wat fijn dat je een tp hebt gehad en zo'n mooie! Hoop dat je wat aan de dinges van Kaartje hebt!

Tool en Ceeke...wat moeilijk! Sterkte meiden!

Hier even een update...(voor de niet appenden onder ons!)

Vorige week maandag was ik op, ik was zover dat als er iemand langs zou komen ik haar zo mee wilde geven. Ik kon het niet meer, kon niet meer tegen het gehuil, was doodop van het 24 uur per dag elk uur de speen erin drukken (wat ik zelf in stand hield omdat ik haar niet kon laten huilen hoor!). Op het cb schrokken ze zich een hoedje en ze gaven als advies naar de huisarts te gaan, de speen weg te halen en te stoppen met inbakeren en zorgen dat er mensen in huis waren die J. wel konden laten huilen. Bij mij was de rek eruit, ik kon alleen maar huilen!

De huisarts was een grote eikel...gaf aan dat ik het maar moest zien als nachtdienst, had hij ook gehad bij zijn derde kind en hij moest de dag erna nog gewoon werken!!! Kortom...ik moest me maar niet aanstellen, het was een fase en die moest ik maar door zien te komen. Dat wij al een week omstebeurt op de stretcher op de studeerkamer sliepen en 'nachtdienst' deden vond hij slim bedacht!

In tranen heb ik mijn ouders en schoonouders gebeld. s'Middags direct speen weggehaald en niet meer ingebakerd. Drama!!! Gillen, gillen, gillen!!! Zo zielig! Ik voelde me zo'n slechte moeder, ongelooflijk! Mijn ouders hebben ons naar hun huis gestuurd en zijn een nacht bij ons wezen slapen, de twee nachten erop zijn mijn schoonouders bij ons wezen slapen en hebben wij in hun huis geslapen. Vanaf woensdag heeft mijn man zorgverlof opgenomen zodat ik niet alleen thuis zou zijn overdag. De vierde nacht is hij alleen thuis geweest en heb ik bij mijn ouders geslapen.

De eerste nacht heeft ze twee uur gehuild, de tweede nacht 20 min, de derde nacht 2 x 5 minuten en sindsdien slaapt ze door!!! Ze ligt heerlijk op haar handjes te sabbelen en slaapt heerlijk! s'avonds heeft ze een huiluurtje voordat ze in slaap valt maar de rest van de dag hoor ik haar niet! Ze is vrolijk, kletst, speelt en slaapt!!! Wat is dit genieten zeg!

Ik ben ook lekker bijgeslapen door die vier nachtjes ergens anders te slapen en kan er weer helemaal tegen!

Ik heb wel besloten om naar het maatschappelijk werk te gaan in het zh. Dit had ik al eerder aangeboden gekregen maar zelf afgezegd drie weken geleden omdat ze zoveel minder huilde. Dit was ook welzo maar ik voorkwam dit huilen ook door haar continu de speen erin te drukken. Verder krijg ik video interactie begeleiding thuis.

Ik voel me een enorme kneus...ben bijna 33, heb mijn eerste kind gekregen die ik al 2 x op heb moeten laten nemen in het zh en heb vier nachten niet thuis geslapen en dat in vier maanden tijd! Plus dat ik nu maatschappelijk werk en hulp thuis nodig heb om de boel op de rit te krijgen/houden...pffffff!!!! Zet me op het werk op een zaal met instabiele patienten neer en ik draai mijn hand er niet voor om...geef me een huilend kind en ik ben bijna zo ver heen dat ze me op kunnen laten nemen. Kinderachtig!!!

Maar goed...ik hoop echt dat we deze nare tijd achter ons kunnen laten liggen en dat we vanaf nu kunnen genieten en dat ik de tools krijg om dit allemaal in mijn hoofd op een rij ga krijgen want ik merk wel echt dat ik een tik van de molen heb gekregen van de afgelopen maanden! Ik loop op spelden s'avonds als ze een uurtje huilt voordat ze in slaap valt, vind dat zo moeilijk! Terwijl ik denk dat het haar manier is om de dag te verwerken en om in slaap te kunnen vallen.

Geplaatst

Ik zou het cb even bellen of mailen Fren, er staat ergens dat je het moet aangeven als ze ziek zijn. Ze drinkt idd nu wel weinig. Plast ze nog wel goed?

Caro gelukkig Bram geen koorts meer! Over de dag ook netjes laag gebleven? Ik vind het zulke leukerds, die twee.

Simba, wat een superduper mooie emmie! Nu de twee weken helllllll.....komt vast goed.

Tool, ongesteld...bleeegh. Wat ik me afvraag, is een ovutest niet altijd licht positief? Is er niet altijd een beetje LH? Ik heb ze zelf nooit gebuikt na mn ovulatie hoor, dus weet het niet, vroeg het me af.

Hier net weer thuis, Th fles gegeven, in badje gedaan en even lekker geknuffeld. Vond het nu wel moeilijker om hem achter te laten dan vanmiddag. Toen sliep hij lekker toen we weggingen, nu huilde hij. Hij huilt altijd even voor het in slaap vallen, dat weet ik, maar vanochtend hadden we nog even zitten praten en was hij inmiddels stil. En dan dat rare bedje (waar Es me al voor gewaarschuwd had hihi). Nu wilde ik eerst ook wachten tot hij stil was, maar toch maar naar huis gegaan. Zelf ook veel te moe en we weten dat hij in goede handen is. Thuis lekker even gedouched en zo vroeg naar bed. Merk nu pas hoe kapot ik werkelijk ben, nu de ergste spanning weg is, we de zorg kunnen delen en weten dat we serieus genomen worden. Wel leuk: de dienstdoend kinderarts liep vanavond nog over de afdeling, ziet ons zitten en zegt 'wat hebben jullie een ontzettend mooi kind' :-) J apetrots haha, ik neem dat soort uitspraken met een korreltje zout, maar ach...lelijk is Koekie niet nee ;-)

Truste meiden, ik ga voor een ononderbroken nacht...voor het eerst sinds bijna een jaar??????

Geplaatst

Oh henne kan me zo voorstellen dat het lastig was!!! Maar goed hoor dat jullie de knoop door hebben gehakt! En nu lekker jezelf even verwennen, lekker slapen en morgen heerlijk weer even met je mannetje knuffelen! Even de fijne momenten pakken met Thomas en de moeilijke momenten even over mogen laten aan anderen die dit niet zo moeilijk vinden!

Wat is het plan van ze? Hoe willen ze het aanpakken? Eerst een paar dagen gewoon observatie of niet?

Trusten meid!

Geplaatst

Esther, tegelijk aan het typen. Herken erg veel. Voel me ook een enorme kneus. Er wordt ook telkens gevraagd of dit ons eerste kindje is....alsof we volkomen onervaren zijn en dit zelf in de hand hebben gewerkt. Bij jou was het de speen geven elk uur, bij mij was het elke twee uur een fles erin.... toch ben je daar ook om een bepaalde reden mee begonnen! Het is niet jouw (of mijn fout). Hoe vaak wordt een speentje niet geadviseerd om te troosten? Kunnen jij of je meisje er dan wat aan doen dat dat uit de hand loopt? Deels misschien wel, maar zoek het niet alleen bij jezelf! Ik kan hier met een vingertje wijzen naar die duffe huisarts die 'vaker kleine beetjes aanbieden' adviseerde, maar ik heb heb het ook zelf gedaan natuurlijk, tegen beter weten in. Maar we hebben ook beiden zelf hulp gezocht en aan de bel getrokken, veel mensen modderen ook maar door of doen hun kind wat aan, gaan scheiden...weet ik veel. Oftewel: zo slecht doen we het niet hoor ;-)

Geplaatst
Oh henne kan me zo voorstellen dat het lastig was!!! Maar goed hoor dat jullie de knoop door hebben gehakt! En nu lekker jezelf even verwennen, lekker slapen en morgen heerlijk weer even met je mannetje knuffelen! Even de fijne momenten pakken met Thomas en de moeilijke momenten even over mogen laten aan anderen die dit niet zo moeilijk vinden!

Wat is het plan van ze? Hoe willen ze het aanpakken? Eerst een paar dagen gewoon observatie of niet?

Trusten meid!

Ze observeren nu eerst en er is een dagschema om het ritme te hervinden. Dat schema is gelijk aan hoe we het al deden, dus dat scheelt. En het wodt gaandeweg zonodig ook aangepast. Observeren doen ze heel precies, ze kleuren per kwartier zo ongeveer in of hij slaapt, huilt, drinkt of wakker is. Natuurlijk zit er niet iemand de hele dag voor zn deur, maar er wordt dus wel veel bij hem gekeken. De bedoeling is hier evt een patroon in te ontdekken. Zoals ik al 'ontdekt' heb dat hij standaard twee uur na een voeding begint te huilen en dan niet meer zelfstandig in slaap valt. Als zij dit er ook uithalen, wordt gekeken of dat een reden/oorzaak heeft etc. Wat is de kip en wat het ei: drinkt hij slecht door onrust of is hij onrustig door het slechte drinken en waardoor drinkt hij dán slecht? Hij heeft nu een prikkelarme omgeving, als het goed gaat komen er prikkels bij (bijvoorbeeld even op de speelkamer, nu staat er een box op zijn kamertje). Naast het kleurschema worden er verslagjes gemaakt van het voeden en huilen/troosten omdat dat de aandachtspunten zijn. De kinderarts geeft vandaag ook naar hem gekeken, hebben we officieel nog geen terugkoppeling van.

Geplaatst

Nee dat is idd de andere kant...ik ben best trots op ons dat we op tijd hulp zijn gaan zoeken, elke keer weer! Elke keer als ik voelde...dit gaat de verkeerde kant op met me dan heb ik aan de bel getrokken. Ik moet ook wel zeggen dat ik vorige week regelmatig midden in de nacht heb liggen bidden voor een oplossing, een kentering, een structurele verandering...en toen was het maandag en ging alles in een sneltreinvaart. Zo blij met al die lieve mensen, mn ouders, die ons hier zo door heen wilden slepen!

Ik ben alleen overgevoelig voor wat de buitenwereld vind van ons. Ik denk zelf dat ik heel erg veel invul voor andere mensen maar ben zo bang voor oordelen van andere mensen. Stom want wat heb ik eraan? Niks!!! Maar ik wil niet dat mensen denken van: och gut...hebben ze er tien jaar op gewacht zijn ze nu w.s. veelste mieperig met hun kind, veelste overbezorgd etc! Ik voel gewoon dat mijn huisarts zo denkt, voel me stikongelukkig bij die kerel!

De andere kant is idd dat ik mezelf recht in de spiegel kan kijken en het beste heb gezocht voor mijn kind. En de keuzes die ik heb gemaakt waren op het moment dat we ze maakten onderbouwd. Ik heb niks zomaar gedaan, we hebben overal over na gedacht. Met dat ik het schrijf denk ik...misschien is dat wel mijn probleem...! Dat teveel overal over nadenken. Als ik kijk naar mensen om me heen, zussen en vriendinnen, die doen gewoon en denken niet zo diep na over alles. Misschien toch een erfenis van tien jaar kinderloosheid en een paar jaar medische molen?

Geplaatst

Dat deden ze ook bij J. Ook precies per kwartier invullen etc. Ze hadden een babyfoon aanstaan dus ze konden het vrij precies bijhouden.

Verder merkte ik dat ze ook echt wel meedenken en kijken (mn de verpleegkundigen) naar gedrag etc. Echt fijn! Super hoor! Ben blij voor jullie en ik hoop dat dit wat op gaat leveren!!! In elk geval een wat meer uitgeruste Henne aan het eind van de week!

Hier ook consternatie, dochtertje van 2 van mijn zusje knikkerde vanmiddag van het tuinhuisje !!!!! (was ze zelf opgeklommen, het is zo'n mietertje, doet alles wat niet mag en is watervlug). Gebroken enkel! Dus mijn zusje zit al vanaf vier uur in het zh. Toestand!

Ze observeren nu eerst en er is een dagschema om het ritme te hervinden. Dat schema is gelijk aan hoe we het al deden, dus dat scheelt. En het wodt gaandeweg zonodig ook aangepast. Observeren doen ze heel precies, ze kleuren per kwartier zo ongeveer in of hij slaapt, huilt, drinkt of wakker is. Natuurlijk zit er niet iemand de hele dag voor zn deur, maar er wordt dus wel veel bij hem gekeken. De bedoeling is hier evt een patroon in te ontdekken. Zoals ik al 'ontdekt' heb dat hij standaard twee uur na een voeding begint te huilen en dan niet meer zelfstandig in slaap valt. Als zij dit er ook uithalen, wordt gekeken of dat een reden/oorzaak heeft etc. Wat is de kip en wat het ei: drinkt hij slecht door onrust of is hij onrustig door het slechte drinken en waardoor drinkt hij dán slecht? Hij heeft nu een prikkelarme omgeving, als het goed gaat komen er prikkels bij (bijvoorbeeld even op de speelkamer, nu staat er een box op zijn kamertje). Naast het kleurschema worden er verslagjes gemaakt van het voeden en huilen/troosten omdat dat de aandachtspunten zijn. De kinderarts geeft vandaag ook naar hem gekeken, hebben we officieel nog geen terugkoppeling van.
Geplaatst

Even kort want er Is al veel ge-apt (?) maar ik maak een heeeeele diepe buiging voor zowel Es' als Henne!( en partners)

en Es', die huisarts van jou! Echt .....net of een kind onnodig opgenomen wordt....eikel!

Henne mbt de ovulatietesten.....bij mij werden ze echt blanco,dag 6 na pregnyl banco, evenals zw. Test om zeer te weten dat de pregnyl geen vertekend beeld geeft, dag tp blanco een aantal dagen na de tp donkerder en uiteindelijk blanco :(

Geplaatst

kalimera!

henne, nee hoor. ik heb het ook al meegemaakt dat er geen tweede streepje kwam na de ovulatie en vlak voor de bongi.ik denk dat er toch iets geweest is, maar dat mn lichaam het al aan het afstoten was. en ik ga ook geen prednisolon meer gebruiken om het te testen. dus of mijn lichaam het toch accepteert.

nog dee week werken en dan twee weken vrij. A. heeft wrs de tweede week ook vrij. gezellig. kan hij me op maandag naar de tandarts brengen wanneer ik mijn verstandskiezen getrokken kriig.

hoe was je nacht henne? beetje kunnen slapen?

meiden, ga eens aan het werk.

ruby, een rustigere avond gehad gisteren?

tot later!

Geplaatst

Goedemorgen dames!

Es en Henne, wat een hectische tijd voor jullie! Wees trots op jezelf dat je de stap naar hulp vragen hebt gezet, je bent immers niet alleen op deze wereld en er zijn zovelen die kunnen en willen helpen als het zo lastig gaat. Niet gemakkelijk dat kan ik me voorstellen maar wel het beste wat je voor jullie prachtige kleintjes én jullie zelf hebt kunnen doen! En wanneer (huis-)artsen niet goed voelen: zoek een ander waar het wel mee klikt en waar je je wel gehoord voelt! Zo belangrijk want je komt er tenslotte niet voor een kop koffie;-) Sterkte meiden!

Simba, gefeliciteerd met jullie prachtig embryo! Goed broeden nu. Sterkte met de duim van JW. Niet zo leuk alles bij elkaar!

Tool, een dikke knuffel voor jou. Ik herken wat je schrijft over lichte 2e streepjes op ovutesten na eisprong. Ik haal ze daarom niet meer in huis want daarmee maakte ik mezelf echt helemaal gek! Dat doe ik nu ook hoor maar dan zonder test;-)) Maar ja, dan ruik ik ineens de bloemen en de koelkast en die ruik ik anders nooit... Hoppa en daar ga je dan. Pppfff zo vermoeiend. De pil is hier geen optie omdat ik daarmee bloedverlies gedurende de maand blijf houden, met spiraal ook. Wat ik dan dus moet gaan bedenken weet ik even niet. Maar dit is ook niet wat ik wil!

Caro, B eindelijk koortsvrij! Niet fijn als ze lang last houden van de prikjes.

Fren, uit de tijd van mijn zusjes/broertje weet ik nog dat er geen prikken werden gezet bij koorts of erg verkouden. Even bellen lijkt me een wijze raad;-) Maar die had je al gekregen!

Hier gaat het z'n gangetje. Vorige week onderzoek gehad van evenwichtsorgaan maar het was vrij snel duidelijk dat links een optater heeft gehad. Daarop reageerde ik zoveel heftiger (het gevoel dat ik maar bleef vallen, leuker als op de kermis;-) dat ik vermoed dat KNO in mei wel een MRI wil laten maken. Wanneer en of hij een echo van mijn hart wil laten maken hoor ik dan ook, hij pakt dit stap voor stap op dus maar even afwachten. Op mn werk begint de sfeer een beetje beter te worden maar er is veel onrust. Zeker nu onze huidige leidinggevende uit gaat vallen met borstkanker (pas 49 jaar en erg onverwacht). Ik ben op zoek naar een leuke opleiding, waarschijnlijk een post-hbo bedrijfskunde. Rechten wil ik ook nog graag doen maar dat vind ik nu een beetje te pittig en te lang. Nog even verder pluizen en dan na de zomer starten! Leuk om mee bezig te zijn.

Lieve meiden, ik wens jullie een fijne dag toe. Ik hoop er zaterdag bij te kunnen zijn maar verwacht ook mijn menstruatie. In dat geval kom ik helaas niet verder dan bed of bank met een warme kruik. Schiedam is dan echt te ver!

Liefs,

Geplaatst

Tooltje wat bizar toch he, dat er dan zo vaak wel iets gebeurt maar het niet doorzet. Wij hadden dat natuurlijk met de icsi's- de helft van de tp-en (licht) positief testen, dus ik weet een beetje hoe enorm frustrerend dat is. Die waarom vraag blijft dan zo door je hoofd spoken. Echt zo K gewoon :-(

Ik heb nog niet super geslapen. Viel moeilijk in slaap en toch ook wel onrustig geslapen, veel dromen enzo. Th heeft wel goed geslapen, vanochend om kwart voor zes (vanaf 23/24 uur) heeft hij zijn fles leeg gedronken. Wat een knakker toch ook he. Hoop dat het doorzet, dan mag hij misschien al wel snel mee naar huis. Nog maar niet op vooruit lopen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden