Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nog even de meldingsplicht er in gooien. Wie weet is Babeth me nog voor met bevallen van haar meisje hihi.

Ik heb gelukkig van 5 tot 7 nog lekker in mijn bedje kunnen slapen. Schrok om 7 uur wakker, bang dat ik te laat was. Hoe bedoel je ik ben er mee bezig. Nog even lekker gedouched en benen en oksels geschoren, moet er toch netjes bijliggen nietwaar. Pff weer maagzuur, heb vanacht toch lekker slokje Gaviscon genomen en dat werkte prima, maar dat kan ik niet blijven doen. Anders kots ik straks de OK onder en het eerste wat ons zoontje van ons ruikt hoeft niet de zure geur van zijn moeders kots te zijn........ Sorry voor de smerigheid op de vroege ochtend en eet smakelijk.

Ik ga zo nog even naar de super om de hoek, P mag natuurlijk lekker ontbijten en ik niet en we hebben plakband nodig om de slingers op te hangen dus ja heel erg nodig. Beetje afleiding zeg maar hihi.

Ik meld me weer als ik mama ben, is het niet zelf hier op het forum dan via Henne haar sms!! O ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet.......... Jullie ook waarschijnlijk hihi.

Hier is het een prachtige dag op het moment, de zon schijnt (nog wel) en de vogeltjes fluiten. Mooie dag om te bevallen nietwaar??

Jullie allemaal een hele dikke knuffel en voor de dames die er even doorheen zitten, achter de wolken schijnt de zon die ook voor jullie weer zichtbaar zal schijnen, hopelijk heel snel.

Voor de wachtenden Succes.

Eigenlijk iedereen gewoon de liefste groeten die ik maar kan bedenken, en als jullie nou plaatsvervangend zenuwachtig voor ons zijn........ kunnen wij met volle teugen van deze dag genieten!!!!!!

Geplaatst

Haha san wie weet. De vrouw van Jheroen, van dit forum, kreeg op 5 april een keizersnee en ik ben toen toch nig Een Paar uur eerder bevallen wen nu zijn onze dochters dus alkebei van 5 april.dus wie wet jij en babeth ook wel! Zou wat zijn zeg!! Fax nu maart lekker shoppen, lekker afleiding hihi.

Geplaatst

San en Paul heel veel succes en GELUK vandaag!

Ceeke, ik had eenzelfde soort reactie na de bbz. De opname, spanning, operatie, pijn, al die dingen overheersten het feit dat ik ook (weer) een kindje was verloren. Dat besef en verdriet kwam pas later. Ik ben uit die periode ook gewoon een stuk 'kwijt', heel raar. En je wordt er zo moe van, zo moedeloos en verdrietig. Inderdaad: hoe vaak moet je jezelf nog bij elkaar rapen en weer verder gaan. Hoe vaan kán je dat nog? Lieve meid, dat zal de tijd moeten leren. Het enige wat je nu moet en kunt doen is rusten, verwerken en je daaraan overgeven. Neem de tijd, denk (nog) niet te veel na. Na een tijdje word je jezelf weer en dan voel je vanzelf wat goed is. Veel sterkte en een dikke knuffel.

Fran, jij wist dat je zwanger was zeg je.... was dat voor of na je illegale ovulatie testen ;-) Geintje hihi. Ik had trouwens vanochtend wel flinke pijn in liezen, onderrug en buik. We zijn benieuwd (understatement).

Vandaag weer werken. Heb er wel een soort van zin in, wil lekker flink aan de slag. Als ik nog energie heb uit werk even wat drinken met een vriendin en dan weekend. Lekker.

Alle andere meiden ook een hele fijne, goede, rustige dag....net wat nodig is...

liefs,

Henne

Geplaatst
Fran, jij wist dat je zwanger was zeg je.... was dat voor of na je illegale ovulatie testen ;-) Geintje hihi.

--> Henne, ja, zelfs vóór mijn illegale acties WIST ik dat ik zwanger was. Noem het instinct of intuitie, maar de optie dat het niet gelukt was bestond gewoon niet bij mij. Stom he?

Een prachtige dag om te bevallen San, net wat je zegt! Ga genieten van dit mooie moment en inderdaad, heel veel geluk!

Enne, hier ook een mijlpaal: 12 weken vandaag!!!

Geplaatst

Gefeliciteerd Fran, ik dacht gisteren al maar dus vandaag pas.

Mooie dag ook voor jullie.

Zal wel een bak zijn als Babeth vandaag ook bevalt, zal mij niets verbazen.

Zal alvast wat geboortekaartjes gaan schrijven, hihi.

Geplaatst

Over geboortekaartjes gesproken... is er iemand met adres ursela? Wil graag kaartje sturen maar... pb?

San meissie nog n keer good luck!

Fren gefeliciteerd met de mijlpaal, idd op naar 20, het klinkt allemaal goed!

Ceeke sterkte, ik hoop dat je je snel wat sterker voelt, wat n moeilijke situatie, het is nog zo kort geleden, knuffel xxx

Geplaatst

Thanks fren, heb de lijst van juni, daar gekekenen maar zag m niet, dat wil niks zeggen hoor, zal er wel over heen gekeken hebben.... maar kaartje nu gelijk kunnen schrijven ;-)

Geplaatst

yes Fren, 12 weken alweer voorbij. Wat gaat dat toch snel. Voor jouw gevoel waarschijnlijk niet.

Babeth, hoe is de situatie bij jou?

Ursula, gaat het goed met jullie en de kleine storm?

San, ik duim voor jullie hoor.... Ben er wel ontzettend mee bezig.

Simba, hoe is het met jou?

Kaartje, de kat heeft al wel minder korstjes op zijn hoofd. Dus denk dat het aan de voeding lag.

Voor iedereen een dikke knuffel. Denk aan jullie.

Geplaatst

Hallo, nou ik heb internet hier hoor.

Nou we zijn in het ziekenhuis op de kraamsuite en het gaat nog even duren. De mw die voor mij geholpen wordt moet ook nog naar de OK dus we wachten geduldig af.....

Fren mooie mijlpaal, gefeliciteerd

Geplaatst

Je maakt het spannend Sandra!!!

Henne: jij maakt het ook spannend! Ik moet zeggen dat ik ook echt stiekem dacht zwanger te zijn de laatste keer. Maar dat was wel pas wat later in de ww. Hoop het zo voor je! Dadelijk lekker weekend, kun je even bijtanken.

Sab: ik had jou ook nog niet gefeliciteerd. Mooi hoor! Twee mooie embryo's en ook nog cryo's: perfect!!

Zara: meis, hoe gaat het?? Hoop dat je snel even wat van je laat horen.

Ceeke: ik denk aan je.

Meiden: geniet allemaal van je weekend! Ik vind het helemaal gezellig om hier te zijn en lekker bij te kletsen met vrienden en familie.

Liefs,

Ivfsh

Geplaatst

Maar ik ga nu weer afsluiten en de laptop aan de stroom leggen. Helaas geen stroom bij de tafel en ik kan straks nog lang genoeg op mijn bed liggen. Dus tot later vandaag, wie weet wordt het pas morgen geboren hihi, nee hoor.

En ik maak het niet spannend dat doen ze hier!!!

Geplaatst

Hier nog 1 die dacht YES, maar no dus..

Vanochtend hier weer druk druk. Madam wilde niet wakker worden voor de fles van 9.30, en toen ze uiteindelijk wakker was, (10.00) vond ze de melk teveel afgekoeld.

Dus maar een nieuwe fles.

Halverwege verschonen en schone kleertjes aan. Daarna deel 2 van de fles. Precies bij het laatste boertje kwam er een golf melk uit ( fijn hoor KV :-@ )

Dus verschoning 2.

Gevolg, ik zat de voeding van 9.30 om 11.30 te kolven.

Hier gaat het elke dag iets beter, hoop snel helemaal zonder pijnstilling te kunnen, zodat ik zelf weer kan voeden. Want en de fles en kolven vergt toch wel erg veel tijd.

Gisteren is onze knuffelsmurf hier geweest en heeft een hoop gedaan!!

Nogmaals BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!

Ik vond het ontzettend moeilijk om de hulp te accepteren, maar blij dat ik het wel gedaan heb!

Hier is mijn laptop nog steeds, of weer kaduuk. Moet dus alles op mobiel doen, en lezen gaat wel, maar schrijven krijg ik kramp van in mijn handen ;-)

Maar goed, ik ga even krantje lezen en onderuit zzakken, dan eten, voeden, kolven, tukken, voeden, kolven eten....

En natuurlijk San in de gaten houden.

Af en toe wel eens verwarrend hoor.. Sab, San, Sen, Syl, Spa(atje), Sim(ba)

Mis ik er nog 1?? Hihihi

Geplaatst

Nou Sandra geniet van je balzaal, spannend allemaal.

Simba jij hebt bezoek gehad van de knuffelsmurf wat leuk zeg, ook dat het goed bevallen is.

En idd veel mensen met Sssss.

Maar het gelukkig wat beter, fijn te horen hoor. ik zie net dat jij in Akmaar woont.....

Ceeke je wordt geleefd en het verdriet is even wat aan de kant geschoven voor een achtbaan waarin je terecht bent gekomen.

Maar dat zal wel weer naar boven komen. Het heeft bij mij ook altijd wat tijd nodig om in te zinken. Na mijn eerste mk was dat na 3 maanden, toen ik eigenljk weer normaal begon te functioneren.

Ik heb een thuis dag, dadelijk naar de kapper maar geen zin om naar kantoor te gaan, iemand neemt de telefoon op. Zijn er veel op vakantie nu bij ons.

Morgen mams ophalen die komt een paar dagen.

J. die was op Teuge vliegveld en daar was Hart van NL aan het filmen voor iets ook J. Vanavond maar eens kijken.

Babeth wat is het stil, lig je te slapen of ben je iets anders aan het doen

Ik durf er 50,- om te verwedden dat ze San en Babeth vandaag mamma worden.

Wie doet mee???

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden