Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Tool vindt jou altijd nogal fris en fruitig zo vroeg in de ochtend.

Fren gefeliciteerd met de 12 wk, wat een mijlpaal. Alle zw hier zijn mijn inspiratie ;-p

Het dromen over de lunch hier is alweer begonnen.....

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Syl, zo zie je maar weer dat het op papier anders kan overkomen. Voel me niet echt fris en fruitig. Mijn gedachten wel, maar de rest van mijn lichaam ligt eigenlijk nog in bed.

Tel daarbij op dat ik continue een trekkend en heel vervelend zeurderig gevoel heb aan mijn linkerkant bij mijn eierstok, achter onderrug, wat bij mij tekenen zijn voor een naderende bongi, nee...dan voel ik me niet zo fris en fruitig.

De vreetbuien die ik daarbij heb, helpen ook niet echt...heb trek in chocola en chips en andere 'foute' dingen, maar ik weet dat ik dan ook alles weer teniet doe...nee...die vreetbuien bij een naderende bongi zijn geen pretje en hadden wat mij betreft rustig mogen wegblijven.

Henne, zou me ook ziekmelden. Jullie gaan nu even voor! sterkte en beterschap meid!

Geplaatst

Over vreetbuien gesproken hier ook, gisteravond mega gezondigd met een half flesje wijn en een pizza van Dominos, wel maar een halve maar de andere helft roept mij al vanuit de koelkast voor de lunch.

Verder ben ik erg tevreden over hoe het lukt maar bongi vreetbuien zijn bijna niet tegen te houden hier.

En ik voel me zo zielig met krampen en weinig slaap......

Geplaatst

Ik moest ff denken Syl...met z'n drietjes. Kwartje viel niet meteen haha. Tja, met z'n drietjes. Ik heb er steeds meer een hard hoofd in. Die tweede wachtweek he....

Echt gezeur zal ik niet krijgen, maar in d bijna negen maanden dat ik er werk ben ik al best veel ziek geweest en telkens moet dan iemand anders mijn deadlines oplossen. Afgezien van het feit dat ik me dan lullig voel, is het voor mijn eigen werkplezier ook niet goed als ik projecten telkens niet af kan maken. Als het goed is, heb ik eind volgende week en flink aantal dingen afgerond en kan ik de laatste week voor de vakantie iets rustiger aan doen. En ja, als ik eenmaal zwanger blijk te zijn en dan nog zo moe ben, dan ga ik wel maatregelen treffen. Misschien de uren verdelen over vijf dagen. Wel zonde van mn vrije dag, maar beter te handelen.

Hoe is het me Kayla? Dierenarts nog gebeld?

Sab, fijn dat je minder pijn hebt, op naar een mooi tp!

Ik ga maar eens rustig en uitgebreid douchen.

Geplaatst

Henne lekker op je gemakje aan doen hoor. Balen dat je werk je zo in de weg zit, maar idd jullie 3tjes zijn het belangrijkste. Ik hoop dat je toch wat rust kan vinden deze laatste ww hoewel dat het moeilijkste is wat er is nu. Misschien kan je thuis wat voorwerken op je gemakje???? Zodat het volgende week wat makkelijker is. Maar ja met vermoeidheid is dat ook niet makkelijk.

Geplaatst

"dus op naaar de terugkaatsing straks.:))) " Grappig hoor, jammer dat er al op gereageerd was, ik denk ik ben vast de enige die het ziet. Niks terugkaatsen, er in blijven!!

Ja San ik ga vanavond (weet nog niet voor of na het eten) naar mijn ouders en morgen weg. Ik wil je heeeel veel succes wensen, doe je best! Misschien dat ik een keer op het forum kan kijken en zo niet dan lees ik het pas over 2 weken.

Henne balen zeg! Zou toch voor mezelf kiezen hoor en niet voor je werk, hoe lastig ook. Rust lijkt me wel belangrijk, zeker nu!

Nou, ga maar eens douchen en voor de uitgerbreide onthaarsessie (bleh, zo'n hekel aan).

Geplaatst

Hoi dames,

Hier alles nog vrij rustig....

Fren, ontzettend lief van je schoonmoeder maar kan me voorstellen dat het wat benauwend kan voelen, bespreken hoor, ik merk zelf nu ik zo op het einde loop (hoop ik) dat ik gruwelijk geïrriteerd kan raken van telefoontjes of sms-jes. Heel apart om te ervaren.

Je had het laatst over die bledverdunners spuiten, ik spoot Fragmin en deed dat in mijn buik, vond ik echt het prettigste, mag jij dat niet?

San ik kan me jullie situatie Goed voorstellen en goed dat je het aangeeft hoor. wij laten waarschijnlijk wel weten wanneer we bezig zijn, ook vanwege de hond, maar bellen als er bezoek kan komen.

Spaatje wat goed dat jij nu weer wat verder bent, moet je eens kijken hie lang je er al mee worstelt en nu duidelijkheid....ik hoop dat het je echt vooruit zal helpen en ook een goede uitwerking zal hebben op een komende behandeling, succes meid!

Sab, veel succes alvast!

Syl wat zielig van Kayla!! Oud besje is op haar oude dag nog een gevecht aangegaan.....kun je bij de dierenarts terrecht?

Tool je bent zo mooi afgevallen, niet te gek doen hoor, ik bedacht me net toen ik aan et lijnen was en soms enorme trek in zoet kreeg dan kon me "tevreden stellen" met zoethoutthee....

Gisteravond weer flinke oefenweeën gehad en steken bij mijn schaambot en bekken, ik weet niet eens hoe je alles noemt waar ik het voelde ;-) maar weer rustig. Merk wel dat mijn rug flink zeer doet door alles bij elkaar. Denk niet dat het vandaag gaat gebeuren hoor.mijn moeder houdt het op zondag de 7de.

Ursela gaat het een beetje met jou? En met de kleine Storm?

Simba hoe gaat het met jou meid?

Liefs Babeth

Geplaatst

En hierom zou ik zomaar zwanger kunnen zijn:

- eten smaakt me niet, maar als ik niet eet word ik heel flauw

- ik bedenk wel de hele tijd wat ik wil gaan eten/koken maar als het zover is moet ik het niet

- dingen smaken anders, gisteren de zak heartbreakers weggelegd terwijl dat echt 'mijn' chippie is

- vieze smaak in mn mond

- veel plassen 'snachts ook nu ik niet meer zoveel drink

- moe, moe, moe

- eenmaal in bed of niet slapen of dromen

- overdag koud, snachts zweten

- pukkeltjes, puistjes

- glimmertjes in mn ogen ;-)

- en dan laten we de overduidelijke utro-tieten maar even achterwege

Waarom ik niet zwanger zou zijn:

- alles komt van de utrogestan

- ik ben moe en heb een verkoudheidje onder de leden

- ik verbeeld me van alles omdat ik het zooooo graag wil

- of en ik voel weinig in mn buik, dat was de vorige keer anders

Dat eerste lijstje is wel veel langer he? ;-))

Geplaatst

ow henne wat een waslijst!!! Alles wat jij opnoemt heb ik nog nooooooooit gehad! Ook niet met utrogestan! Meid wat een spanning zeg!

Sab succes vandaag...helemaal zen zo te lezen om de ukkies in ontvangst te nemen!

Sandra ik hoop dat je ondanks de afspraken nog wel een beetje kunt genieten van jullie laatste dagje samen. Op naar de belangrijkste dag in jullie leven!

Babeth het rommelt dus wel overduidelijk bij jullie hé! Spannend hoor!

en ik vergeet er een heleboel...er is zooooveel geschreven hier gisteren en vandaag...een dagje werken en ik houd het al niet meer bij!

Ga nu ff met gerard de stad in , lunchen. Fijne dag meiden.

Geplaatst

Oh en carolien...voordat ik het vergeet...Hele fijne vakantie gewenst! Geniet ervan!

EN fren...fijn dat de echo zo goed was!

Geplaatst

He, dat moest ik even kwijt. Dan gaan we nu weer normaal doen. 'Rustig' afwachten omdat je er nu toch nog helemaal niks van kunt, durft, wilt zeggen of denken. Dat tegen heug en meug eten is trouwens wel echt een hcg ding bij mij dus who knows.... Ik ga even wat make-up op mn gezicht plempen, zo mee met een sales afpraak en ik zie er werkelijk niet uit haha. Niet dat ze daar erg op zullen letten, maar voor het gevoel...

Sab nog een half uurtje, staat je blaas al op knappen?

San, prik ook weer binnen? Ik heb morgen mn mobiel de hele dag bij me hoor! Sta paraat om hier een prachtige 'geboren' topic voor jullie te openen :-0

Sen heb je al een afspraak bij de chirurg? Dat valt toch tegen zeg. Of jij bent zo'n enorme bikkel dat je ermee doorgelopen bent.

Ceeke hoe is het met jou?

Oep, ik moet opschieten zie ik....later meer...

Geplaatst

haha Henne, je bent echt wel de koningin van de signalen. Maar ben het met je eens, eerste lijstje is veel langer!

om je te helpen, de volgende dingen had/heb ik ook:

- eten smaakt me niet, maar als ik niet eet word ik heel flauw

- dingen smaken anders, gisteren de zak heartbreakers weggelegd terwijl dat echt 'mijn' chippie is (heb ik met andere dingen)

- vieze smaak in mn mond --> check! En vooral ook een heel droge mond, vooral 's nachts

- veel plassen 'snachts ook nu ik niet meer zoveel drink --> check

- moe, moe, moe --> dubbel check

- overdag koud, snachts zweten --> had ik ook, nu niet meer

- pukkeltjes, puistjes --> kwam 2 weken ter ineens opzetten

- glimmertjes in mn ogen ;-) --> mensen zeiden tegen me dat ik straalde, voordat ik getest had

- en dan laten we de overduidelijke utro-tieten maar even achterwege --> die natuurlijk ook een heel andere oorzaak kunnen hebben...

Ach, meis, nog even volhouden!! Wanneer waag je er ene testje aan?

Geplaatst

Henne ik ga voor het eerste lijstje, welke dag zit je nu?

Konden we maar binnen kijken af en toe.

Babeth jij blijft oefenen, bel je dan je ouders voor de hond want verder hoeft toch niemand het te weten. En je hoort idd vaker dat mensen gaan bellen om te vragen of het al zover is.

Zou dat ook zwaar irritant vinden.

Kayla slaapt veel maar is net een stukje gaan lopen door het huis dus daar ben ik wel blij mee. Maar het is toch niet goed met haar rug, benen.

Andere hond is er opeens opgesprongen en begonnen met bijten en blaffen. Toen ze hem probeerde eraf te halen begon hij om zich heen te happen dus dat koste veel moeite.

Echt bizar, het was een bloedbad, ze is flink gebeten ook. Klote hond !!!

Hij is heel dominant, heb schoonbroer al gesproken dat dit gedrag niet goed, tijd geleden heeft hij ook naar mij uitgehaald. Ga dit vanmiddag ook nog overleggen met de dierenarts.

Hij gaat iig vast op de zaak als Kayla er is.

Geplaatst

Thanks Fren, altijd fijn die bevestiging ;-) Zit nu negen dagen na de punctie, zeven na de tp maar die is in Vb op dag twee. Dus uitgaande van het meest gebruikelijke schema zit ik op wachtdag zes??? Erg he, om dan al op kwaaltjes te gaan letten. Het is een beetje van de laatste twee dagen, dus in theorie zou het wel kunnen. Maar ik weer ook hoe goed mijn lijf me kan neppen. En helaas dan ook wel weer hoe het voelt om zwanger te zijn. Dus het vliegt hier heen en weer... Oh ook aan het lijstje toe te voegen: rooie kop. Heb drie lagen poeder op en nog zie ik eruit als een biet LOL. Testen: op zn vroegst zondag anderste bang voor vals positief door pregnyl.

Doeg!

Geplaatst

Zo hier ben ik weer. CTG en bloeddruk weer prima. Verpleegkundige heeft de procedure voor morgen nog eens doorgelopen, fijn dat ik nu weet hoe het gaat lopen, scheelt weer een hoop onrust en heb nog wat vragen kunnen stellen.

Ik heb mijn ouders gebeld en gezegt dat ik pas einde van de ochtend geholpen worde (dat is ook zo) dus dat ze niet moeten verwachten voor 15 uur een telefoontje te krijgen om langs te komen en dat het ook nog einde van de middag kan worden. Gaf me wel rust, weten ze waar ze aan toe zijn en hoef ik niet meer in de stress te zitten daarover.

Straks komt schoonmoeders dus daar ga ik het ook nog even aan vertellen. Mijn ouders gaan als het goed is vanavond contact opnemen en afspreken hoe ze het verder doen morgen. Hoef ik daar niet meer aan te denken.

Vandaag mijn laatste dagje zwanger, raar idee. Vind het stiekum toch wel jammer dat ik niet via de natuurlijke weg kan bevallen. Het is niet anders en we hebben ons erbij neergelegt, maar nu vandaag vind ik het toch best wel zwaar wegen. Ach als dat gevoel vanavond maar weg is. We hebben geen plannen voor vanavond en het eten wordt ook niet bijzonder. Frietjes, salade en sandra's gehaktbal. Denk wel dat we nog even een lekker softijsje gaan halen.

Henne je hebt het zwaar, kan alle kanten op en dat frustreerd. Sterkte hoor. Ik ga je morgen zeker sms'en zodat je de tantes hier op de hoogte kan stellen!!!! Alvast heel erg bedankt ervoor!! Ik denk niet dat er wat van internetten komt in het ziekenhuis en zeker morgen niet, maar dat maak ik dan bij thuiskomst zeker goed!!!!

Geplaatst

Syl, niet leuk voor K. en ook niet voor jou, omdat je je zo'n zorgen maakt.succes vanmiddag bij de dierenarts.

Henne, ga ook voor het eerste lijstje. De bijwerkingen van de utro kan ik me eigenlijk niet meer zo herinneren. zeker die megaboobs niet, want dan had mijn vriend er wel iets van gezegd, hihihi. Ben wel moe, had ik bij mijn zwangerschap ook.

Hoop dat het gelukt is. ga je eerder testen?

verder ben ik het effe kwijt,

oja, Es, veel plezier bij de lunch en eet smakelijk!

Sab, heb je de tp al gehad? toi toi toi!!!

liefs,

Tool

Geplaatst

Hoi meiden,

Ik zit even lekker in de tuin onder de parasol, hier nog erg mooi weer!

Syl wat zielig voor Kayla en inderdaad vreemd gedrag van de schoonhond! Hoop dat het meevalt bij de d.a.

We infirmeren mijn moeder en schoonouders ja, zij kunnen indien nodig Senna uitlaten eneten geven, poezen redden zich wel, staat altijd eten en drinken.

San bijzonder hoor deze laatste dag!!

Henne dat is een mooie lange lijst!! Misschien juist wel vroeg testen, als ie nu nog blanco is weet je zeker dat ie straks zondag niet vals positief is? Maar ja ook weer doodeng.....oh meid!

Sjonge ik las het bericht van Debzz33, vind het zo ellendig en verdrietig weer.....

Geplaatst

Hoi dames,

Staat er al ergens een foto van Storm? Of nog niet. Hoop dat het allemaal goed gaat Ursula.

Babeth, jij houdt het spannend. Succes

San, ji je laatste zwangere dag. Zal heel apart zijn. Morgenmiddag de kleine jongen op je buik. Snap best dat je een gewone bevalling zou willen hebben.

Syl, ondertussen al bij de dierenarts geweest met kayla?

Sab, heb jij vandaag je tp? Heb het niet helemaal gevolgd volgens mij.

Esther, jij weer aan het werk.

henne, wat een ramp toch die wachtweken. Hou je haaks.

Car, fijne vakantie.

Tool, je klinkt wel met schrijven fris en fruitig. Dus vandaar!!!

Fren, jij lekker nog even naar ibiza.

Simba, hoe is het nu met je heb je die steen al uitgepiest???

Ceeke, zara, miki en kaartje hoe ishet met jullie.

Wij hebben gisteren een vriend geholpen. Ben nu kapot. Maar ja, ze hadden de hulp dringend nodig.

Vandaag nog werken en dan boodschapjes doen. En vanavond wil ik aan de knutsel.

En ik heb zaterdag van het wenskaartenidee forum een bijeenkomst. Die is bij ons bij de waterpolo. Dus moet het nodige nog even klaar leggen.

Heb alweer 2 opvliegers gehad. Heb het rete warm. Drink me suf aan water. Maar het helpt allemaal niet.

Hier schijnt het zonnetje gewoon.

Dikke knuffel allemaal

Geplaatst

San ik denk als je morgen jullie zoon vasthoudt het niet meer uitmaakt op welke wijze hij gekomen is ook al zou het via de ooievaar zijn geweest. Maar voor nu zit dat dwars en dat is begrijpelijk.

Maar het blijft een hele bijzondere zw van jou, het begin was spannend en het einde. In het midden een rustpauze, gelukkig maar :-)

Ik wens jullie alvast een bijzondere dag toe zonder verassingen!!!

Go Sandra go Sandra........

Geplaatst

Babeth jullie hebben de troepen ook al klaar staan!

Schrok ook van Debz bericht. Heel verdrietig, zo dichtbij maar uiteindelijk met lege handen staan. Brrrr.......

Caroline fijne vakantie, dat heb je vaak gehoord!!!

Ruby opvliegers, morgen is het zomerweer weer over. Wij hebben airco en heel blij mee.

Dadelijk dierenarts, ze beweegt al wat meer dus denk niet dat er iets kapot is.

Geplaatst

Mag ik aan het lijstje toevoegen: gele afscheiding???? Echt nog nooit gehad. Of ik heb ongemerkt in mn broek (maandverband dan gelukkig) geplast hihi.

Babeth de vorige keer dacht ik dat ook: testen tot ie blanco is, dan weet ik tenminste zeker dat het geen pregnyl is. Misschien kun je je nog herinneren dat ik toen geen enkele dag een blanco test heb gehad.....ik ging naadloos over van pregnyl in echt hcg. Dus dat trucje werkt bij mij niet meer.

San, fijn dat het allemaal nog wat duidelijker en concreter is. Spannende dag morgen, maar over 24 uur heb je je kleine man in je armen!

Ruby klote die opvliegers, zeker met dit weer.

Ik ga snel koken: stoofvlees moet natuurlijk wel kunnen stoven. Met uien, mosterd en rode wijn. En dan aardappel uit de oven erbij en bloemkool. Wil ook nog kippensoep maken dus moet aan de bak....

Geplaatst

Haha Henne stoofvless met dit weer? Kan beter een salade maken! Hier is het tenminste goed benauwd... Uhm en ik wil je niet blij maken met een dode mus maar gele afscheiding heb ik ook... nog steeds en alleen nu ik zwanger ben... Brrr wat maak je het weer spannend!

Besloten om 6 uur naar mijn ouders te rijden, na de files, rijden er een uur op, dus nog ruim 2 uur om in te pakken... pfff.

Bedankt allemaal voor de fijne vakantiewensen! Wou dat het vast morgenavond 8 uur was dan zijn we er!

Geplaatst

Oke, alleen hier durf ik het 'hardop' te zeggen: ik denk dat ik wel zwanger ben. Alleen ben ik heel bang om dat te zeggen of denken, want als het niet zo is voel ik me dan weer zo'n enorme domme muts dat ik mezelf gek heb lopen maken. Alsof je gaat opscheppen dat je zeker bent geslaagd voor een examen en dan een vier hebt ofzo ;-) Maar dit heb ik echt nog niet eerder gehad, zat echt met stomme verbazing naar dat maandverband te staren haha.

En stoofvlees....tja, ik vind het altijd lekker :-) En we kijgen mijn broertje te eten die voor twee eet (letterlijk) dus het moet iets makkelijks in grote hoeveelheden zijn. En met gepofte aardappel, sla en bloemkool is het nog best zomers. ;-)

Caro succes met de laatste vakantiestress en dan straks heerlijk genieten he!!

Geplaatst

Goh Henne wat een uitgebreide plannen voor het eten..., wij zalm en aardappeltjes uit de oven en verder sugarsnaps en snijboontjes.

Nee ik wist het niet meer maar nu je het zegt....haha geen optie maar wel een mooie uitkomst!! You go girl!!!

Sab hoe is de tp gegaan?

San, alvast veel succes voor morgen, ik ben zoooooo benieuwd !

Caro een fijne vakantie!

Ruby wat een ellende zeg, zou daar niets voor zijn? Ik wilde je nog zeggen dat ik het mooi vind hoe jullie de "oude" babykamer gaan omvormen en inpassen in jullie plannen! Laat je tzt het resultaat zien?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden