Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

JAAAAAAAAAA, Ruben is er dan eindelijk!!!

Gefeliciteerd Sandra en man. Geniet van de kleine!!!

Geplaatst

Hè meiden, ben helemaal blij. Wat is zulk overduidelijk geluk toch heerlijk.

Eef dat klinkt wel goed, bank, tijdschriften...alvast een beetje vakantie.

En hier.....zo zeker als ik gisteren was, zo onzeker vandaag. Veel last gehad van buik en rug. Wat ik heel graag positief wil interpreteren, maar de angst dat het toch niet zo is....die zit diep. Weet het gewoon echt niet meer en twijfel ook een beetje over het vroegtesten. Ondanks da ik mee bezig ben, ben ik nu nog wel ontspannen. Ben bang dat ik met een test de stress loslaat. Iemand nog Wijze woorden? ;-)

Geplaatst

Henne zou ook nog even wachten met wachten.

Ben zelf helemaal geen vriegtester.

Net een uur bezig geweest om de perenboom in de tuin eruit te halen. Vanaf dat wij hier wonen nog geen peer zelf gehad omdat ze eruit gejat worden, kinderen, volwassenen. Nu lust ik geen peren maar daar gaat het niet om. Zijn mijn peren.

Geplaatst

Haha syl dus liever de boom eruit dan dat iemand er met je peren vandoor gaat. Dat zijn tenminste drastische maatregelen :-D

Eef het plan was zondag. Kijk wel. Het wordt hoe dan ook zenuwslopend de komende dagen. En ik hoop eigenlijk de komende weken.

Ga nu weer lekker naar bed. Morgenochtend als het lukt weer op behangjacht. Maar voel me sochtends dus beroerd, tja....wat zou dat nou kunnen zijn ;-)

Kan filmpje op iPad niet kijken? Morgen op Mac Ff doe, nu wel nieuwsgierig.

Geplaatst

eindelijk het langverwachte berichtje,

lieve Sandra, ook hier van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Ruben!!!!

wat een opluchting en alles goed, heerlijk! een zeer voorspoedig herstel gewenst maar dat komt vast goed met al dat genieten!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik snap het ook niet !

Snap eigenlijk niet waarom ik hier zit op de bank met mijn peren en niet mee ga naar St. Tropez....
Geplaatst

ohhhh dames wat een goed bericht zeg.....

Syl ik heb het filmpje ook even bekeken, erg leuk, toen J moest blazen moest ik eigenlijk wel even aan jou denken (hik)

Eef, nu wordt jij door je eigen knuffelsmurf lejkker op je wenken bediend en verzorgd, helemaal goed!!

Henne wat is het toch killing deze 2de wachtweek.wijze woorden? daar kom jij altijd mee meid! ik denk ook het vroegtesten uitstellen? maar ja, weet ook uit ervaring hoe moeilijk dat is...zucht, op tijd naar bed? des te sneller is het zaterdag......hou je taai!!!

Syl moet wel lachen om je perenboom die je eruit hebt gehaald, inderdaad drastische maatregelen....

Geplaatst
Snap eigenlijk niet waarom ik hier zit op de bank met mijn peren en niet mee ga naar St. Tropez....

kom je nu mee!!!?? gisteren (of was het vandaag??) vroeg ik het je nog haha mutske!

Geplaatst

Hallo even snel, Wij zijn heel gelukkig met onze mooie knul. Hij doet het voortreffelijk.

Ik ben erg suf van de pijnmedicatie maar dat mag de pret niet drukken.

Ik kom later van het weekend wel weer terug.

Knuffel voor jullie allemaal!!!!!!

Geplaatst
kom je nu mee!!!?? gisteren (of was het vandaag??) vroeg ik het je nog haha mutske!
Zit wel prima op mijn bankje. Ik creëer mijn eigen St. Schydam!
Geplaatst

Zo eindelijk ook met een leuk klusje voor het werk klaar, al mijn email opgeschoond zodat ik in november met een opgeschoond/ lege email kan starten.....

nu weer iets anders verzinnen :whistling_girl:

Geplaatst

Hihi Babeth, hele mooie Qote!!! Mijn eigen knuffelsmurf idd, die hou ik er erin, kopjes thee komen nu af en aan na de wijn, ; - ) ik laat het lekker over me heen komen deze zorgen ; - ) Verder lieve Syl, kan ik alleen maar roepen, je kan beter voor st tropez gaan dan st schiedam, maar dat is dan mijn bescheiden mening ; - )))))))))))))))))))))))))))

De bank en Kayla is natuurlijk ook niet mis hehe.

Geplaatst

Oh Sandra, wat een geweldig nieuws! Gefeliciteerd met jullie zoon en wat heerlijk dat ie het zo goed doet, wat een opluchting!

Geniet ervan!

Henne, mijn wijze woorden zijn: onder een hele grote steen kruipen en er pas volgende week weer onderuit komen. Das echt het beste.

Geplaatst

San, gefeliciteerd met jullie zoontje Ruben! Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Nu lekker genieten.

Eef, wat een nare val. Door je beschrijving zat ik hier ook wel te lachen. Zie het helemaal voor me. Vooral dat deel waar je verf op je hoofd smeert. Gelukkig word je goed verzorgd. Hopelijk niet teveel last op vakantie.

Babeth, nu jij nog. We gaan nu jou allemaal in de gaten houden :-) .

Geplaatst

San en Paul, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Ruben!!! Geweldig dat jullie het goed maken!! geniet ervan!

Zal ik nog iets sterks vertellen???? Ik heb vanmiddag nog gedacht, De zoon van Sandra gaat Ruben heten, hihihi, super!

Jaaaaa, hoera daar is ie, de langverwachte sms!!!

'vanmiddag om kwart over twee is onze zoon Ruben geboren, 2655 gram en 47 cm. Pappa, mamma en de kleine man maken het goed en genieten met volle teugen van elkaar xxx'

Sandra en Paul, heel erg gefeliciteerd met de geboorrte van jullie prachtige wondertje!

Geplaatst

Syl, stoere vent heb je!!! gezellig op de bank met K. en een glaasje wijn (of prik) is ook wel lekker, al zat ik zelf liever in St. Tropez, hihihi.

San, al op internet. meid, je hebt het geweldig gedaan, herstel nu maar van de keizersnee en kom dan gezellig je verhaal doen! geniet lekker van je kleine en grote mennekes!

Babeth, you're next. Ben benieuwd hoelang jullie meissie op zich laat wachten

henne, ik heb helaas geen wijze woorden. ik durf zelf helemaal niet eerder te testen, juist omdat ik bang ben voor een negatieve test. Hoop dat die van jou wel positief zal zijn!

liefs,

Tool

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden