Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

In dat geval heeft Henne ook mijn nummer alhoewel ze niet weet dat Sab haar telefoon vergeten is.

Ik stel bij de volgende bevalling toch een webcams voor zoals eerder geopperd....Babeth mee eens?

Geplaatst
Nu maar hopen dat Sab ook niet op een terras zit en haar telefoon is vergeten.....

Ik zit idd ook op t terras :)

Geplaatst

Sab, wij zijn toch relaxed? ;-)))) we leven alleen heel erg mee maar geduld hebben we voor 10 ....

Dat alles uiteindelijk maar Goed is, zowel met de kleine spruit als met San....

Ehh Syl die webcam, ik denk het toch van niet haha.

Geplaatst

zo te lezen nog geen nieuws over de geboorte van het zoontje van San en P. Jammer.

Knuffelsmurf, wat lief zeg!!! Simba, fijn dat je de hulp hebt aangenomen! een beetje druk van de ketel zeg maar. Hulp is altijd fijn!

Ceeke, je komt beslist nog wel op het punt dat ook jullie weer kunnen en gaan genieten van het leven, ben k van overtuigd. Het heeft zijn tijd nodig. Wat er bij jullie allemaal gebeurd is, gaat je zeer zeker niet in de koude kleren zitten. Meissie, neem je tijd, helemaal niet erg dat je niet meer zo actief hier bent. Jij gaat nu even voor en je hebt je energie nodig. Take your time en take it easy! Knuffel voor jou!!!

syl, lekker, een wijntje. Ga denk ik morgen aan de rosé.

Vandaag niet veel gedaan, heb net bijgelezen en ben ook weer alles kwijt, hahahaha, tenminste het grootste gedeelte.

bij babeth is in elk geval ook nog alles rustig.

Vandaag beide een dagje vrij gehad. vanochtend lekker ontbeten met zijn tweetjes, daarna hebben we een mooie, leuke en warme wandeling gemaakt bij het stuwmeer bij ons de buurt, heerlijk, toch zo'n 2 uur gewandeld. vogeltjes gekeken, eendjes, kleine eendjes, gansjes, sweet. Voelde echt als een vakantiedag.

Net lekker gekookt en gegeten. Vriend had varkenshaasje en ik stukje zalm met aardappelpartjes uit de oven en warme worteltjes en salade van sla en tomaat. Lekker. Ga vanavond ook alleen maar naar de step en mijn eigen les. De krachttrainingsles laat ik even voor wat ie is, hihihi. Anders komt me het eten weer naar boven tijdens het sporten, niet echt fijn.

Eef, goed werk van je man! het resultaat mag er zeker wezen!

verder ben ik het dus even kwijt.

Oja, Spaatje, wij hebben in het Ibis-hotel in Gent geslapen, maar dat ligt in het centrum. Weet nu even niet of je het wilt combineren met jullie afspraak in gent of dat je gewoon een weekendje weg wilt.

heel leuk gezellig centrum hebben ze daar!

ga nu even uitbuiken!

liefs en tot later!

Tool

Geplaatst

Ook alvast een wijntje ingeschonken, maak me helemaal niet ongerust...het is allemaal goed gegaan met San, spruitje en manlief!!

Hier even een ego berichtje, ik baal!!@! Heel lekker bezig met schilderen, vensterbanken, radiotor, muur voor de derde keer....glij ik de laatste trede met een verfpot in mn hand van de trap....bovenop mn rechterenkel...ongelofelijk, in een witte plas, pijn in mn poot, grijp naar mn hoofd (smeer mn hele hoofd onder...) en denk ... overmorgen vakantie/....!! Nouja lang verhaal kort te maken, re enkelbuitenkant band waarschijnlijk kapot, lekker ei, en voor de zekerheid op de spoedpost een foto laten maken, behalve een botsplintertje niks te zien, dus drukverband en nu op de bank, de vloer in de gang is wit.... Zo eindigt ons klusavontuur. Ik heb een lekker glas wijn gekregen, en kan inmiddels weer steunen op mn voet, en ben helemaal gerustgesteld, maar wat een middag!!! ongelofelijk. Wij gaan morgen lekker opruimen, en wel gewoon weg zondag, heb het gevoel dat de vakantie hoe dan ook prima gaat lukken, al blij dat niks gebroken is. Door eerdere problemen met links nu wel supervoorzichtig natuurlijk, dus ga het rustig aan doen...heb al krukken, dus het gaat vast allemaal lukken, en fietsen zal vast wel weer lukken vanaf week 2. Ongelofelijk. Jullie hadden ons moeten zien....Cas mijn gezicht en been schoonpoetsend, ondertussen de hele gang witte voetenstappen achterlatend, ik kan er nu echt om lachen, maar toen dacht ik echt, zal toch niks gebroken hebben! Ben heel blij met de uitslag dat het goed is, dus kan nu weer opgelucht ademhalen. De muur is deze derde keer WEL goed @!!!!!! Nog een keer blij. En de wijn is heel lekker....

Meiden, hoop op een snel bericht en goed bericht van San!

Geplaatst

Eef, wat een pech zeg! Hoelang moet het Verband er om blijven? Ik hoop niet dat het je vakantie verstoord!

Wie weet doet de wijn wonderen .....

Geplaatst

Eef, wat een verhaal en wat een pech! Gelukkig niets gebroken. Hoe lang moet je het drukverband erom? Zolang het de geplande vakantie in italia maar niet verstoord, toch? Hoop dat je er snel niet meer zo'n last van hebt. Sterkte meid! Gelukkig dat je er nu een beetje om kunt lachen. geniet lekker van je wijntje!

Geplaatst

Eef dat meen je niet, ik zie het al helemaal voor me. Sorry maar zit een beetje te grinneken. Alsof het uit een film komt. Gelukkig niets gebroken en zondag lekker op vakantie.

Geniet van je wijntje, werkt medicinaal dn ontspant :-)

Geplaatst

Het drukverband blijft er 2 dagen op, daarna een tubigrip, het ei. Was zo'n ei dat ik denk een week geen hoge schoen aan te kunnen, maar het feit dat ik na n uur weer kon steunen stelde me gerust voor vakantie, heb al jaren standaard krukken in huis, dus komt goed, verwacht n ok vakantie, en hopelijk in de tweede week wat fietsen, de arts schatte. Ieg 3weken, nouja zolang duurt de vakantie..... hebben hotelletje duss komt goed!!

Geplaatst

Ben weer paraat, nog geen nieuws... Maar laten we wel wezen, een keizersnede is sowieso een fikse ingreep en als ze eenmaal bijgekomen zijn, dan gaan ouders enzo misschien ook nog wel even voor forumtantes ;-) We gaan er gewoon vanuit dat alles goed is met Sandra en haar kleine man. Hoop natuurlijk wel snel wat te horen :-)

Terrasje was heerlijk. Erg fout bitterballen zitten eten dus nu geen trek meer. Misschien een gebakken eitje ofzo....

Eef wat een verhaal, ik zag je zitten midden in een plas latex. Sorry, moest toch even lqchen. Gelukkig valt het relatief mee en zondag lekker op vakantie.

Geplaatst

Tuurlijk is alles oké en het zal best pittig zijn allemaal. We wachten nog geduldig af en we hopen idd snel iets te horen.

Gezellig terras zitten, ben alleen dus nooit zo leuk. Heb je wel meer bitterballen maar toch :-(

Geplaatst

Tante Henne je hebt helemaal gelijk :-))

Oh Eef toch, blij dat je ( jullie) er nu om kunnen lachen maar owww op dat moment! Dat je maar niet teveel ast hebt tijdens jullie vakantie. Heb je al de kriebels voor zondag?

Syl intussen teut van de Vino?

Geplaatst

Ehm... Eef..m wederdienst nodig? ;-)

Maar jeetje joh wat vervelend, weet er alles van, nou ja, behhalve de verf dan. Hier staan ook standaard krukken in de meterkast.... Stelletje manke poten ;-)

Ppffttt wachten duurt lang.

Ik weet het er zijn een hoop anderen die voor gaan. En ik weet ook hoe zo'n kleintje je even helemaal opslokt. Maar ik ben zooooo schieuwnierig!!!!!!!!!!

JW is hier weer thuis, en ik heb me even op de bank geinstalleerd. Was een vermoeiende dag....

Geplaatst

Nee Babeth let nog steeds netjes op. Hoewel ik er minder goed tegen kan lijkt wel. Ben voortaan amateur!

Simba lekker beetje bijkomen nu, hard werken een klein mensje. Als er nies foto's zijn hou ik mij aanbevolen.

Geplaatst

Zo, ik kreeg een sms, schiet bijna tegen het plafond....niet van Sandra, haha. Zou bijna een sms verbod opleggen aan familie en vrienden!

Geplaatst

Haha Henne, ja dat heb jij dan haha.

Syl wijn drinken is toch net als fietsen ?? maar knap dat je je inhoudt

Ivfsh, veel plezier vanávond, ik denk dat je na je bezoek aan NL wel een vakantie kunt gebruiken .....

Geplaatst

Jaaaaa, hoera daar is ie, de langverwachte sms!!!

'vanmiddag om kwart over twee is onze zoon Ruben geboren, 2655 gram en 47 cm. Pappa, mamma en de kleine man maken het goed en genieten met volle teugen van elkaar xxx'

Sandra en Paul, heel erg gefeliciteerd met de geboorrte van jullie prachtige wondertje!

Geplaatst

Wat n mooi bericht en wat een mooie leuke naam!! Gefeliciteerd san en manlief!!!

Hier gaat het goed mag niet ban de nank af en manlief is aan het opruimen. Na booschappen en mij voorzien te hebben van stapels tijdschriften, hij was net zo geschrokken als ik... hihi meidwn het gaat best goed...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden