Ga naar inhoud

Door DIK en DUN meisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is een lekker ding Babeth! Ook heel tevreden zoals ik ze toen heb meegemaakt.

Ook benieuwd naar S€N, hoop dat alles oké.

Bedankt voor de tips weer, ga morgen een lijstje maken.

Wat denken jullie met slikken, nu al beginnen of nog even wachten?

• Reacties 29,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Henne

3759

• Tool

2772

• Sylvino

2275

• elinorac

2259

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sen heeft toch morgen de echo, niet vandaag?

Syl gewoon beginnen.

Ik ga snel naar bed, morgen weer werken en na zostraks 37.7 temp :-(

Oh, speelt er iemand Catan op de iPad? Kun je daar ook mensen oor uitnodigen?

Geplaatst

Zijn er al voortekenen Ivfsh, jullie hoeven niet bang te zijn dat er mensen op de stoep staan als de bevalling gaat beginnen maar laten jullie het weten aan ouders, familie, vrienden en ons :-)!

Caro alles goed met jou?

Geplaatst

Ik mag naar boven, hebben voor het eerst sinds 2 maanden weer "relaties", even wat stof uit die leidingen blazen, haha. Alles in het kader van de Ivf en plezier!

Geplaatst

Ja hoor lief dat je het vraagt Syl. Niet zoveel te melden op het moment, word af en toe beetje zenuwachtig als ik bedenk dat ik over een week of 4 of 5 of 6 kan gaan bevallen, brrr...

Daar gaan we het maar helemaal niet over hebben...

Geplaatst

Hoi dames, Henne heeft gelijk de echo is morgen aan het eind vd middag. Spannend pfffff

Babeth, inderdaad snel joh nu al tandjes! En wat fijn dat het goed ging op het kdv.

Syl, veel plezier geniet ervan ;-)

Caro, zo kort nog maar tjeeemig wat gaat het snel maar das altijd hè achteraf

Ik heb net m'n vriendin gesproken die na jaaaren mm een tweeling heeft gekregen. Gelukkig heel veel herkenning vwb m'n angsten en onzekerheden. Zo fijn

Geplaatst

Hee syl: veel plezier:-)

Hier nog alles rustig, hoewel rustig... Er wordt veel geoefend door m'n lijf. Af en toe en veel en ongemakkelijke harde buiken. Maar tussendoor is Catootje nog feest aan het vieren in m'n buik, dus die komt er nog niet uit.

We hebben net wel de zg tens machine getest (straaomapparaatje als pijnbestrijding). Dus generale hebben we had, nu wachten op et echie :-)

Ik zal jullie laten weten als het start! Denk dat het nog minstens een week duurt trouwens.

Slaap lekker zo allemaal!

Geplaatst

Henne, ik doe catan op de iPad, maar uitnodigen kan vlgns mij alleen als jd de zeevaarders uitbreiding hebt. En die heb ik nog niet gekocht.

Verder even niks meiden, ben kapot en ga naar bed in de hoop dat morgen een betere dag ix dan vandaag...

Geplaatst

Dacht vandaag S€N, hoe laat morgen? Hoe vroeger hoe beter maar het is pas einde middag, pfff wachten duurt dan lang.

Ivfsh leuk dat je het ons laat weten, en een stroom app, mhhhhhm werkt dat, hoop het wel.

Caro ik weet nog toen je cryo's niet goed gingen en het verdriet en nu sta je hier, een tweeling en nog niet aan debevalling willen denken, wie had dat gedacht. Weet je nog het gevoel van je dochter toen die geboren werd? Dit is niet te vergelijken, meestal ook een ks. Als je een foto hebt van de kinderen kamer hou ik me aanbevolen.

Geplaatst

Spannend hoor ivfsh, je komt zo kalm over en dat vind ik zo knap altijd van jou

Syl, heb om 16 uur afspraak maar meestal loopt het uit. Dan nog 2 uur naar huis rijden.

Geplaatst

M'n nieuwe abonnement met internet is nog niet actief dus kan alleen in wifi omgeving. En anders als ik weer thuis ben dat zal rond 19 uur zijn denk ik

Geplaatst

Fren heb jij nog ideetjes voor de lunch in Januari?

Ik zag dat Roestvlek ook nog wordt uitgenodigd, heeft iemand nog ooit iets van haar vernomen, ze meld zich ook niet af. En Sab?

Geplaatst

Inderdaad niet te geloven Syl, hoe snel dingen kunnen veranderen... dat hoop ik ook voor een aantal van jullie. Ik heb af en toe gedacht ik doe alles weg, het wordt niks meer. Maar toch, iets in mij had nog vertrouwen en zie nu... Bij mijn dochter was de hele zwangerschap anders: fluitend zonder kwaaltjes. Ze was wel 12 dagen te laat dus ik was het goed zat op het laatst, dat weet ik nog wel. Was niet zenuwachtig ofzo, ben ik nu meer denk ik, maar inderdaad 2. Overigens als de onderste baby indaalt mag ik natuurlijk bevallen hoor, in ieder geval beginnen...

Zal foto van kamertje maken binnenkort, nu nog beetje een zootje...

Ik ben bang dat Roestvlek niet meer komt maar Sab denk ik nog wel. Die is al eerder een hele tijd niet geweest herinner ik me, die duikt wel weer een keer op volgens mij.

Geplaatst

Bleeegh, het is walgelijk weer, ik moet weer aan het werk en ik loop nog steeds te kwakkelen. Gisteravond opeens weer heel naar en verhoging. Nu alleen erg moe en beetje misselijk. We zullen wel zien.

Ik vind Catan trouwens een beetje een domper, je wint wel heel makkelijk voor mijn gevoel. Misschien toch een uitbreiding kopen om het lastiger te maken. Iets voor een volgend griepje.

S€n veel succes vandaag....een sms-je misschien? ;-) Nee hoor, gewoon op je gemak naar huis rijden en dan horen we het wel.

Meiden ik ben weg, hoe eerder ik op mn werk ben, hoe eerder ik naar huis kan (toffe instelling he haha)

Geplaatst

beterschap henne.

Er zijn de laatste dagen veel heftige beslissingen genomen en nieuwtjes uitgewisseld. Soms ligt het tempo daarin erg hoog voor mij. Ik bedoel, het zijn zo bijzondere gevoelens en gebeurtenissen die hier worden gedeeld dat bij mij af en toe de put overloopt. Dan wil ik graag reageren maar voel me ontoereikend hierin.

sandra, goed dat jullie een beslissing hebben kunnen nemen. Veel plezier met jullie nieuwe huisje.

Sen, gefeliciteerd. Ik snap je onzekerheid. Veel succes vandaag met de echo.

Esther, hoe is het met jullie droomhuisje?

Babeth, het is haast alsof ik mijn eigen gedachtes lees mbt de keuze om aan de slag te gaan voor gezinsuitbreiding. Wat mij erg hielp was dat we een datum hadden geprikt waarop we de knoop moesten doorhakken wanneer we weer de mmm ingingen. Die deadline hebben we nooit gehaald door de sponntane zwangerschap. het kleine mannetje heeft nu trouwens een hele mooie princessediadeem opgekregen van merel. Haha, ze heeft hem onder een berg speelgoed begraven. Zo lief.

Ik was behoorlijk ontroerd van jullie wensbalonnen. Zo goed en bijzonder hoe jullie lars en nick in jullie dagelijkse leven betrekken. dikke omhelzing.

Geplaatst

Babeth Imke is idd lekker vroeg met tandje, is die al doorgebroken?? Bij Ruben zijn ze onderweg zei de wijkverpleegkundige!! Bij ons in de fam zijn ze ook zo vroeg met tandjes geweest vroeger. Idd genetisch waarschijnlijk.

Ursela het is hier ook bijna niet bij te houden hihi, zo snel dat het gaat. Maar iedereen weer dat we aan elkaar denken en meeleven.

Ik heb gister het boekje Enig Kind besteld dus hoop het vandaag of morgen binnen te hebben. Het voelt goed nu we de knoop doorgehakt hebben. Maar het is natuurlijk nog geen september........ nu hebben we tenslotte nog een slag om de arm. Daarna is het definitief.

Hier vandaag maar eens flink aan de slag, wil het weekend samen met P en Ruben genieten van elkaar en het is in de waskamer (ja erg gevaarlijk dat kamertje, zeker als de deur dicht is) een slagveld. Er liggen geen schone kleertjes van Ruben meer in de kast maar op de opvouw en strijk hoop hihi. Dus als de kleine man straks weer slaapt gaat deze mama maar eens aan de slag. De keuken is al weer gedaan net dus eerst een kop koffie en me even bezig houden met de kleine tot hij weer in slaap valt. Heerlijk hoor met dit weer lekker in de pyama nog. (sorry harde werkers, maar ik ben de komende dagen ook weer aan de beurt om te werken)

Sen spannend hoor je echo, je ziet we leven allemaal mee en we wachten het rustig af. Zijn we idd wel gewent hier met zijn allen.

Ja Caro waar blijven de foto's van de babykamer????? (beetje ongeduldig daarover hihi)

Geplaatst

haha, iedereen lekker ongeduldig over die foto's. Vin heeft nog 2 dagen vrij genomen, dus wellicht dat morgen het plankje hangt en ik ook wat ga uploaden. Mn moeder heeft de wieg ook klaar, dus die zal deze week ook wel in elkaar gezet worden.

Wat een pestweer is het overigens!!Het is 10.00 uur en als ik naar buiten kijk is het nog steeds donker!

Had vanmorgen nog steeds pijn in mn rug, maar heb nu met een collega geruild van stoel en het lijkt (slag om de arm!!) beter te gaan! Vanmiddag ook nieuwjaarsborrel op kantoor: traditioneel een champagneproeverij met sushi... denk dus dat ik op een houtje ga bijten :-(

S€N: heel veel succes vanmiddag!

Geplaatst

Hallo meiden,Ik breek heel eventjes hier in.

Sen, ik weet niet of je nog weet wie ik ben. Ik schreef destijds ook op het zwangerschapsforum. We hebben allebei in Dusseldorf gezeten. Ik heb na bijna 2 jaar pauze vandaag een intake in de geertgenkliniek, we gaan toch maar weer van start.

Ik was heel erg benieuwd naar hoe het jou vergaan is en las tot mn vreugde het giede nieuws. Kan me erg goed voorstellen dat je flink de bibbers hebt en ik duim heel hard voor je dat je vandaag een mooie echo zult hebben!

Meiden, jullie ook allemaal heel veel suc6. Wij hebben nu 6 jaar een kinderwens en ik heb soms met tranen in mn ogen hier gelezen, zo herkenbaar allemaal helaas...Laten we hopen dat we dit jaar allemaal succesvol zullen afsluiten!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden