Jump to content
pleun79

fotootjes juli 2011

Recommended Posts

ik wilde met jullie al weer de juli fotos delen dus maar een topic aan gemaakt

[ATTACH=CONFIG]1661[/ATTACH]stan met zijn nichtje kyra die afgelopen vrijdag 1-7 is geboren ,wat is hij groot he tegenover een pasgeborenen

[ATTACH=CONFIG]1662[/ATTACH]smylie in mc

[ATTACH=CONFIG]1663[/ATTACH]ollekebolleke

[ATTACH=CONFIG]1664[/ATTACH]kijk ben ik niet stoer in mijn nieuwe stoel en zit ik niet al goed?

[ATTACH=CONFIG]1665[/ATTACH]en ik kan ook al een klein flesje met water zelf vasthouden en leeg drinken goed he

Makkelijk zijn die kinderstoelen hè? Zeker met zo'n baby-zitje...daar kunnen ze al heel snel in.

En inderdaad wat is 'ie groot vergeleken met z'n nichtje! Maar leuk ventje hoor....

[ATTACH=CONFIG]1666[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1667[/ATTACH]

Hier 2 foto's van onze dochter Lara alweer 6 maanden wat gaat het snel

Pleun leuke foto's!!

Wat zien Lara en Stan er goed uit!!!!!!!

Pleun het is inderdaad al heel knap dat je zoon al zo goed kan zitten én ook al zelf het flesje vasthouden ...ga zo door Stan!

Even die twee boeven van mij showen...

Foto-HWOBESUZ-D.jpg

Samen zwemmen

Foto-BIR7O7VJ-D.jpg

Autorijden

Foto-YSH6ABQQ-D.jpg

Hoezo brood zonder korstjes!

Liefs, Henkie

hp briljant die laatste foto hahahahahaha

Meiden wat een super leuke foto`s.

Sas

Wat een leuke foto's!! Echt genieten v alle wondertjes!!

Na deze prachtige foto's kan ik natuurlijk ook niet achterblijven met ons span!

[ATTACH=CONFIG]1693[/ATTACH]

Henkiepenkie alles goed daar??

Gr. Pieneke

Jeetje pien, wat een lekker stel! En wat zijn ze al weer groot!!!

Uh, Pien, zie ik nou 2 roze hoedjes?? Je hebt toch een zoon en een dochter?? :-)

Ja elinorac....dat dacht ik dus ook.

Heb eerst Pien d'r handtekening zitten bekijken en inderdaad, ze heeft echt een zoon en een dochter.

Ach ja, tegenwoordig kan alles hè en is roze niet alleen maar een meisjeskleur. (Maar toch denk ik bij roze wel als eerste aan een meisje ;-)).

HenkiePenkie, die brood foto is goud waard!!!

Binnenkort kan ik hier ook onze Frummel tonen... Ik kan niet wachten!!!

Hahaha! Tja.. het enige hoedje dat mijn ventje ophield tijdens de vakantie

Herkansing dan :-)

1 x bloot, daar kan ik geen missers mee maken

1 x typisch meisje

1x jullie mogen raden ????

[ATTACH=CONFIG]1701[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1700[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]1702[/ATTACH]

Tis hartstikke duidelijk hoor, je ziet echt goed wie jongetje en wie meisje is en bovendien wist ik het toch ook! Haha ik zat je maar te plagen... Wat een leuke foto's en stoer dat jullie met die 2 kleine apen naar Portugal zijn gegaan...

Ha Caroline,

Nog eventjes en je hebt je eerste echo, ik vind het zo fantastisch dat je zwanger bent. Weet je dochtertje het al?

Portugal was een waar genot, maar heeft wel even aan voorbereidingstijd gekost. Moest natuurlijk vooraf weten dat alles in kannen en kruiken was. We hebben de eerste 9 nachtjes een gastenhuis op een boerderij gehuurd met gedeeld zwembad (wasmachine natuurlijk aanwezig!). Het was een ideale formule voor ons, want als de kindjes op bed lagen dan werd het 3-gangen diner door de eigenaren bij ons op het terras geserveerd. Ideaal natuurlijk!

De volgende 7 nachten hadden we een mega luxe huis met prive zwembad, buitenkeuken en lekkere tweepersoons loungebedden gehuurd (en natuurlijk weer de wasmachine!). Tijdens het middagslaapje van onze moppies lagen wij lekker op dat bed te lezen en na 21.00 uur was de buitenkeuken ons terrein ;-)

Liefs Pien

mooie foto's!

Die broodfoto is inderdaad geniaal.

Pieneke, mag ik het adres van dat gastenhuis (website?) Klonk mij namelijk erg goed in de oren. Zit er namelijk over te denken om deze winter naar een warmer oord te reizen, hangt af van de ontmoeting met ons zoontje (wie is het, hoe is hij en hoe gaat het met mij).

[ATTACH=CONFIG]1703[/ATTACH] De eerste stapjes (in haar regenbroek)

Wat een geweldige foto Ursela, met die grote regenbroek!

Oh Pien, dat klinkt als een droomvakantie!! Zo hebben jullie er ook wat aan gehad, heerlijk hoor! En het vliegen ging ook goed? Dat vond ik minder, zijn toen dochterlief 18 maanden was naar Corfu geweest, ging op zich goed maar wel een gedoe om haar bezig te houden en steeds op schoot met turbulentie etc... Ben toch al geen held met vliegen...

Nee, ze weet het nog niet, willen eerst een kloppend hartje afwachten dus vertellen het haar 22 juli... Ben benieuwd hoe ze reageert want de tijd dat ze zei: 'ik wil een zusje' is al een hele tijd geleden... Ze vindt het volgens mij wel prettig zo: alle aandacht van ons, alle spullen van haar... Dus ik verwacht niet dat ze me om de nek vliegt, ze zal aan het idee moeten wennen denk ik...

Dacht dat mijn tekst hierboven weg was, niet dus...

Wat een leuke foto's weer van al die wondertjes.

Ik plaats een foto van Gwen die gisteren haar eerste fruithapje kreeg.

[ATTACH=CONFIG]1708[/ATTACH]

Wat leuk al die foto's!! Wat groeien ze hard allemaal..

Kim vond ze het lekker? hier ook er aan begonnen en Levi vind het heerlijk!

[ATTACH=CONFIG]1709[/ATTACH]

Wat mooie plaatjes zeg!

Kan natuurlijk niet achter blijven met ons meisje hier voor het eerst een waterijsje alleen aan het eten. Ruim 8 maand alweer wat gaat de tijd toch snel en wat worden ze snel groot!

[ATTACH=CONFIG]1730[/ATTACH]

Wat een super leuke foto's!

Henkiepenkie jouw foto's zijn echt werelds. Je ene mannetje in zijn BMW en de andere heerlijk korstjes aan het verscheuren. Superleuk!

Hieronder een foto van Evi's eerste vastgelegde lach en ze is al supersterk in haar nek. Zo tot zover deze trotse mama :laugh:

[ATTACH=CONFIG]1743[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1744[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1745[/ATTACH]

Hallo dames,

Ik ben weer terug van weggeweest.

Kian is ondertussen alweer 11 maanden.

Ik ga weer eens even bijlezen want ik zie alweer zoveel foto's en verhalen voorbij komen van oude bekenden.

Lfs Nicole en Kian

[ATTACH=CONFIG]1797[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1798[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1799[/ATTACH]

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Ik mag ook!!!!!

[ATTACH=CONFIG]1885[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]1886[/ATTACH]

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Dat lijkt me echt heel erg rot @Jennie80 dat je nu moet gaan zitten wachten tot het vruchtje eruit komt. Ik hoop dat het mee gaat vallen voor je en dat je er niet al te veel pijn aan gaat hebben. Vind het echt k.. dat het niet gelukt is. Heb je nog cryo's? Of moet je nu het hele traject van voren af aan weer beginnen? Misschien heb je het wel verteld, maar dan ben ik het vergeten, sorry. En moet je dan nu telkens voor die bloedtesten naar Belgie? Daar snap ik dan het nut niet zo van in eigenlijk, maar het zal wel een reden hebben dat je die bloedtesten moet doen. En ik snap je helemaal over je ei kwijt moeten, zeker als niemand in je omgeving er vanaf weet dan is het heel erg fijn om hier enkele luisterende oortjes (of lezende oogjes in geval van dit forum dan) te vinden bij meiden die ook nog eens precies weten wat je allemaal doormaakt en doorgemaakt hebt, dus als je behoefte eraan hebt dan klets dit forum maar lekker vol hoor! Dat vind ik het mooie van dit forum, we zijn er voor elkaar en snappen elkaar en sleuren elkaar door rottige periodes heen en zijn blij als een ander goed nieuws heeft. Doe wat goed voelt lieve Jennie! @Siepie ja dat hoop ik wel, het was vorige week wel heel stressvol ff en ik merk wel dat ik na de echo wat rustiger ben geworden, maar af en toen dan ben ik toch nog wel beetje onzeker en ga ik toch weer broekloeren op de wc... 😅 gelukkig niks meer gespot, enkel poezenbollenzooi. Ja, haha, bij mij zouden ze dat normaliter ook denken als ik nergens in zou gaan, ben best wel een dare devil en vind iets niet snel eng, ik durf overal in. Ik was stand in voor mijn zwager die zaterdag ineens door zijn rug ging en niet mee kon. Met al gekochte en gereserveerde kaartjes vond mijn zusje het ook zonde om niet te gaan, maar alleen met 3 kleintjes zag ze niet zitten. Omdat ze weet dat ik dat allemaal wel leuk vind vroeg ze of ik zin had om mee te gaan. Ze belde me op en ik had al 'ja' gezegd voordat ik me kon bedenken dat dat niet zo slim was. En toen ze me smorgens kwam afhalen had ze ook nog eens tegen haar (treurige omdat hun papa niet mee ging) kinderen gezegd dat degene die nu mee ging, ook overal in durfde, want daar ging het drama over..... Nu gaat papa niet mee en die durft overal innnnnnnn Dus toen zat ik daar in die auto terwijl haar dochter (bijna 7) blij riep, dan gaan we samen in de achtbaan he? Ehhhh.... 🤔 Denk hoe ga ik me hier uit redden zonder mijn geheim te verklappen? Maar het loste zichzelf eigenlijk wel op, want haar dochter bleek lang zo fearless niet te zijn als ze me had laten geloven en ze wilde alleen maar in een kinder achtbaan die niet over de kop ging en niet heel hard, dat durfde ik wel aan, dus ik ben braaf 2 rondjes samen met haar daar in geweest. Ze heeft ook nog een jongetje van 3 en een baby van bijna 10 maanden, dus we moesten sowieso afwisselen, want alleen het meisje mocht in de wat stoerdere dingen en als ze ergens in wilde waarvan ik dacht, mjah, doe maar niet, dan zei ik vlug, deze vind mama vast leuk, die is nu aan de beurt...  Om daarna ook voor te stellen in een rustig bootje te gaan zitten want dan kon het babytje ook mee..... Heb me er de hele dag doorheen gebluft en uit geluld..... nee, ik hoef niet in die grote achtbanen hoor, ik ben hier met jullie, alleen is daar weinig aan en dan moeten jullie zoooo lang wachten, dus gaan jullie maar lekker, ik wacht wel met de baby.... Nee, vind ik niet erg hoor, ga maar lekker. Om dan vervolgens met slapend babytje achter te blijven, die natuurlijk wakker werd en de kinderwagen geen goed plan meer vond, dus heb ik heerlijk met hem op een bankje gezeten, boterhammetje gevoerd, was heel gezellig. Mijn zusje verontschuldigde zich nog van ja, is misschien beetje saai zo met alleen maar blije kinder attracties, maar ik heb haar verzekerd dat ik het totaal geen probleem vond, ik was hier immers voor de gezelligheid en met hele kleine kindjes heb je nu eenmaal een andere dag dan met volwassenen of oudere kinderen, ook als ik niet zwanger was geweest had ik dat prima gevonden. De tijd dat ik overal in moest is ook geweest. En ben wel in een aantal attracties geweest waarbij stond dat het dan niet zou mogen, maar ja, als je dan kijkt wat je wel mag, dat is dus helemaal niks. Heb vooraf ook op internet gekeken wat de risico's zijn, voornamelijk liggen die bij een stang in je buik, plotseling stoppen en weer verder gaan en adrenaline als je het spannend vind, maar als je al die dingen niet eng vind, dan komt er ook geen tot weinig adrenaline vrij, dus ik heb gewoon voor mezelf bekeken per attractie, vind ik dit ok of niet. De kindjes vonden de dag een 10 waard, we hebben het heel gezellig gehad met zijn allen en het is niemand opgevallen dat ik de iets meer risicovolle attracties richting mijn zusje schoof... 😊 Bij jou volle bak dan Siepie met alle kinderen thuis, gelukkig is het bijna donderdag, dan kun je wat richting je vriend delegeren.... 😉  
    • Ah, wat erg @Jennie80, ik had het zo gehoopt voor je. Ik vind het wel bijzonder dat je thuis een positieve test had, dat heb ik nooit gehad, kan het niet toch nog goed zijn? Misschien een rare gedachte hoor. Bloedtesten blijven doen? Moet je daar steeds voor naar België of kan dat ook in Nederland? Ik hoop ook voor je dat het allemaal meevalt met de pijn en de bloeding, dat is nooit fijn. Heel veel lieve knuffels van mij.   Wat super om te horen @Kitje jij krijgt straks een heel mooi en lief kleintje om lekker te vertroetelen. Ik snap dat je helemaal in de stress hebt gezeten, pff ik zou ook gek worden, maar dat is allemaal verleden tijd, nu alleen nog maar mooie en leuke dingen. Haha naar een pretpark en dan niet in de rollercoaster, omg hoe heb je dat volgehouden 😮als ik dat niet zou doen dan zouden ze denken dat er iets met mij zou zijn. Wel stoer dat je mee bent gegaan. Hier alles goed, lekker even rustig. Kinderen hebben vakantie dus ik zit hier met 4 kids, zelfs de oudste van 23 is thuis. Blij dat mijn vriend vanaf donderdag ook vakantie heeft na 1/2 week, kan hij het soms overnemen 😂😂😂 Heel veel s6 allemaal en @Jennie80 ik hoop dat je straks samen met mij op het bankje mag zitten en we de andere dames mogen vergezellen.  
    • Hoi lieve meiden, bedankt voor jullie support.❤️ pffff, het is echt zo verschrikkelijk K! Tja, nu is het wachten totdat het vruchtje eruit komt. (Ik ben inmiddels gestopt met de utrogestan) Hoop dat het allemaal meevalt qua bloed en pijn😖  @Nina79, ik moet nu bloedtesten blijven doen totdat de hcg waarde onder de 5 zit. Vanaf dat moment zouden we weer door kunnen met de volgende terugplaatsing in de nieuwe cyclus. Niemand weet verder van dit ivf-avontuur af, dus het is heel fijn dat ik mijn ei bij jullie kwijt kan. 
    • Oh @Jennie80 wat rot zeg dit..... Zwaar klote voor jullie 😞 Mogen jullie gelijk door met de volgende poging of is er een wachttijd? Sterkte lieverd ♡  
    • Echt K dit.  neem even de tijd om ervan te bekomen. Ik had ook echt even nodig. Al die hormonen in je lijf maken het echt niet makkelijker. Troost je met de gedachte dat het bijna nooit de eerste keer raak is: je hebt nog alle tijd. Komt vast en zeker goed maar dit is echt niet tof.    dikke knuffel 
  • Topics

Important Information

Terms of Use