Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

id lekker weer thuis is ook fijn toch..

hier gaat de dog echt maar 3x uit, krijg ik niet geregeld hoor meer...

cyn

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Haha liesbeth, mannen die ziek zijn... zijn mega zielig!!

Maar wat die van jouw nu heeft is ook niet niks lijkt me, dus een beetje vertroetelen mag wel haha.

Wat je een kunst en vlieg werk moet verrrichten hé?

Beterschap!

Geplaatst

Ha die Liesbeth!

Lekker dat ie weer thuis is!

En eh, de eerste dagen zijn wrs. het zwaarst. HIhihihi, als het goed is kan ie steeds meer zelf en heeft ie steeds minder pijn!!!

Succes verzorgster/verpleegster etc.....

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

hey meiden,

hier is iedereen uitgeschakeld..

lekker allemaal buikgriep..

dus ga weer snel plat

moet morgen nog veel dingen regelen voor milan's verjaardag

Geplaatst

Oh Roos, lijkt wel een deja vu!! Onze meiden hadden ook buikgriep op hun verjaardag!!

Sterkte meis enne....veel plezier met de voorbereidingen voor Milan's verjaardag.

Welcome to the club of 1-years!!

Geplaatst

ojee, lijkt wel een ik-ben-bijna-jarig kwaaltje, Len was ook ziek voor zijn verjaardag..

Beterschap Rooos!!! Voor jullie allen.

Geplaatst

Het zoontje van vrienden van ons heeft het al gepresteerd om zowel zijn 1e als zijn 2e verjaardag ziek te zijn!!!

En wat lag er in zijn box op zijn 2e verjaardag? Ballonnen van Davitamon!!!!

Groetjessssssssssss

Geplaatst

hahahahha davitamon en ballonnen...

ja het is niet te hopen!!

mama is nog ziek papa al niet meer en milan is weer fit!!

Geplaatst

ik hoop dat jullie toch allemaal voor milan`s verjaardag opgeknapt zijn,

vitamines vind ik toch niet zo`n leuk verjaardagskado.

Geplaatst

Beterschap Roos!!!

Hopenlijk ben je helemaal opgeknapt voor morgen!!!!!!!

En hebben jullie morgen een geweldig feest!

xxx

Geplaatst

Ik geloof inderdaad dat er bij die ballonnen van Davitamon ook nog een proefverpakking vitamines zat!

Nou Roos, goed voor jezelf zorgen, dat jij ook fit bent morgen:occasion5:!!! Het scheelt dat man en zoon al zover zijn!!!

Groetjesssssssssssssss

Geplaatst

ohhhhhhhhhhhhh ben zo zenuwachtig!!

er komen veel te veel mensen

en ik heb een veel te grote taart besteld

en veel te veel slingers hangen er in huis,hahahahhahah

mama heeft weer lekker liggen overdrijven!!:doh:

en milan merkt er geen zak van ,hahahha

oh ben trouwens weer redelijk fit,hahaha

Geplaatst

heerlijk he roos de eerste verjaardag,

dan mag je overdrijven toch

heel veel plezier morgen en gelukkig ben je weer een beetje beter.

Geplaatst

Hartstikke mooi dat je weer redelijk fit bent!!!

Hahahah en dat overdrijven is toch niet erg? Weet iedereen tenminste dat je een hele trotse en blije mama bent!!!!

(hahaha, hopelijk kan de visite elkaar wel zien tussen de slingers door????)

Groetjessssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

hahahaha Roos... foto's!!!!!

Geeft helemaal niks als je volgende week nog taart moet eten, en die slingers trekt Milan er wel af.

Heel veel plezier morgen!!

Geplaatst

Fijn dat je je al beter voelt Roos!!!

En geweldig een veel te grote taart en te veel slingers!

Alleen maar leuk toch!!!

Meis, geniet morgen van deze speciale dag. Heel veel plezier!

Geplaatst

ooooh roos wat leuk dat je alles zo lekker groot aanpakt! ik ben erg beniewd naar de foto's!

gelukkig ben je weer wat b eter. een hele fijne dag he.

liefs,

lis

Geplaatst

hahaahahha...roos ik moet echt om je lachen.....lekker ding ben je toch.

Volgens mij overdrijven we allemaal met de 1ste verjaardag.

Hoorde ik beau ook niet zeggen dat ze teveel slingers had...hahahahahah

Heel veel plezier morgen!

En ik ben net als lisje benieuwd naar de foto`s.

Geplaatst

Roos, hele fijne verjaardag morgen met Milan.

Meiden, goeie week allemaal, ik spreek jullie waarschijnlijk pas weer in april!! WHAAAAAAAAAA. Dikke kus Sab, San en Caro.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geplaatst

Roos, ik had ook een te grote taart besteld, die toch helemaal op is gegaan. Lekkerrrrr!

Geniet van je eerste verjaardag als Mama!

Milan wordt vast en zeker flink verwend. Geniet ervan!

XXX

Sab, hele fijne vakantie gewenst!!!!!!!! Heerlijk een weekje sporten met hopelijk mooi weer.

Tot volgende week, aufwiederschnitzel!

Ook XXX voor jullie

Laura

Geplaatst

oh sab jullie gaan op vakantie he.

heel veel plezier!

lekker genieten ervan ik hoop dat alles helemaal goed gaat.

tot in april dan,

lis

Geplaatst

Sab hele fijne vakantie!!!!!!!!!

Geniet ervan.

(en inderdaad Joos, ik heb te veel slingers......ik kan volgens mij hier de hele straat wel versieren hahahahhaha)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden