Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Joos, ik heb het ook gewoon voorgedaan met een rietje toen en hup daar ging ze haha. reuze interessant natuurlijk.

Toen Carolijn 5 of 6 maanden was zijn we begonnen met pap uit een beker omdat ze voor geen meter wilde (vr)eten haha. Vanaf toen gaf ik gewoon af en toe uit een normale beker of glas drinken. Met spelen en weinig tijd hier ook gewoon een tuitfles hoor. Op het kdv ook helaas, want daar is natuurlijk geen tijd voor....Dus alleen aan tafel met het eten uit een echte beker/glas. Daarnaast krijgt ze ook nog gewoon heerlijk een flesje in bed hahaha, ow wat zijn wij moeders erg he? We willen ze gewoon klein houden hihi.

Joos, op vakantie kun je mooi het drinken oefenen als ze bloot zit!!

Met de rest is Carolijn niet zo snel als jullie kids dus gelukkig is hier wat sneller mee ;-)

oh ja, Carolijn heeft sinds een week wel een nare gewoonte erbij. Ze gaat altijd staan in haar bedje en nu bijt ze dus sinds een week aan de bovenkant van haar bedje. Alle witte verf eraf en deuken in het bedje met tandafdrukken. Dat is het minst erg natuurlijk, maar die verf die ze binennkrijgt vind ik minder prettig...Heb er nu een handdoek omheen gebonden, gek kind he??? Zou het komen omdat er weer 2 tanden door aan het komen zijn...? Doen jullie kindjes ook zo raar? hihi

Geplaatst

nee sab die van mij doen niet zo raar hahahaah

nou misschien dan Lieve is gek op papier eten, ze eet alle kaften kaal van de boekjes, tv gidsen enz.....

Lieve heeft trouwens de 6de ziekte!! 3/4 dagen had ze hele hoge koorts maar verder niets raars, dacht ik maar gisteren verschenen er allemaal vlekjes op haar buik en rug...de huisartsenpost gebeld moest meteen langskomen, koorts was weer weg maar het bleek dus de 6 de (of 5de) ziekte te zijn....

gelukkig is nu het ergste achter de rug ........

verder ben ik op mijn werk dus moet nu wat voor de baas gaan doen,

cynthia

Geplaatst

he nee hee Cynth, weer ziek, bah zeg...Heeft ze er veel last van? Zielig hoor...dat heerst ook vaak op de creche he?? ik zit ook op mijn werk, maar heb niks te doen hahaha, sorry Cynth...vanmiddag een sollie gesprek en ben nog zenuwachtig ook hahaha

Hey Lis, we zijn zaterdag in http://www.plaswijckpark.nl/spelen/park.html geweest ( R'dam Hilligersberg), ken je dat?? Wat echt leuk zeg..had ik niet verwacht maar was echt leuk voor Carolijn, alleen de draaimolen vond ze een beetje engig haha

Geplaatst

hallo,

Sab ze drinkt alleen niet uit een rietje...beker gaat goed hoor!

Je moet haar ook genoeg eten geven sab...dan hoeft ze het bed niet op te eten!

Nee anne-meya doet het ook niet(sorry) maar die haal ik al vrij snel uit bed...jij niet toch..ik hoor je wel eens zeggen dat ze weer was gaan slapen.....hahahahahah

Misschien een sppeltje bij haar in bed leggen kan ze daar iets mee gaan doen!

Cynthia bah ziek......nou ik moet er nu ff niet aan denken...en ook geen zieke kindjes in de buurt...we gaan over 2 weken op vakantie....hahahahahhaha

Dus ff niet nu....hahahahah

Maar ze hebben bij jou zo alles wel gehad meis!

Kus voor lieve hoor!

Geplaatst

ik bedoelde ook een rietje Joos..midden in de nacht doet ze dat bijten niet, alleen overdag want ze gaat er heel hard bij huilen haha. Echt gek joh, mijn moeder belt me net en die zegt dat het idd wel erg is toegetakeld dat bedje, oohhoo erg he? Ik laat haar idd pruttelen s'nachts anders is de beer los en gaat ze er misbruik van maken. Doen jullie kids dat niet? Ze weet het nl. dondersgoed allemaal.... Gelukkig heeft dat ook z'n voordelen en dat is met waarschuwen als iets niet mag, ze luistert wel goeden schrikt zich rot als ik alleen al "UH" zeg hahaha.

Geplaatst

hahahaah...ja dat doet anne-meya ook zo schrikken als ik nee zeg...dacht dat het met mijn stem te maken had......hahahahahahaha

vind het soms wel eens zielig als ze zo schrik...maar ja ze mag gewoon niet overal aankomen...hahahahaahh

Geplaatst

sosm gaat ook dat lipje trillen hahahahaha, zo cute!

komt ook wel door de stem denk ik omdat je toch anders praat dan en harder he? tenminste ik wel haha. Gatver ik hoor Diewertje BLok op radio west volgens mij...bah eng wiefke

Geplaatst

Len heeft met een rietje drinken geleerd, door die danoontje toetjes, die zakjes met een tuitje waar je aan moet zuigen.

In het begin snappen ze er niks van en duwde ik erop, zodat er wat uitkwam, en toen hij dat door had, had hij drinken aan een pakje ook snel door.

Geplaatst

Dat kan ik ook wel eens proberen amanda...hahahahah

De foto`s van haar verjaardag heb ik in het topic anne-meya 1 jaar gezet!

IK vergat helemaal te vertellen dat we een zonnebank besteld hebben...1tje met infra rood erin......dus roos en robbert kunnen wel ff langskomen als we hem hebben, kunnen jullie even met je rug eronder...kan niet wachten tot ie er is!

Geplaatst

ow wat heerlijk zeg!! wij hebben er ook 1-tje, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er veeeeeeeeeeeeel te weinig onder lig, maar tis wel errug lekker om voor te bruinen voor de vakantie he? mp3 speler op en wegdromen maar, hmmmmmm goed idee, ik ga denk ik vanavond effies , ben toch alleen haha

Geplaatst

Hela hola!

Sab, dat bedje kauwen ken ik hoor.

Bij mij hebben ze allerlei beesten in bed, maar die gooien ze er allemaal uit.

Ik zag het ook laatst... Had geen relening gehouden met verf.

Maar ik neem aan dat dat geen kwaad kan.

Vanavond bij het eten kregen de kindjes een pakje chocomelk (uitzondering).

Iris gruwelde ervan en Thomas ontdekte dat het rietje eruit kan.....smeerboel.

Thomas reageert vrij goed op "nee". Maar soms blijft ie bezig en zet ik hem op zijn gatje.

Meteen een zielige blik, trillend lipje en bij mama uithuilen.

Iris kijkt, lacht en gaat gewoon verder met wat ze aan het doen is.

Als ze door heeft dat ik het meen, krijg ik een schreeuw. Begint al vroeg, opstandig dametje haha.

Maar verder gaat het prima hier. Ik geniet volop van mijn vrije dagen. Het werk plan ik tussendoor als ze slapen. Goh, wat ben ik gelukkig met mijn span!

Groetjes Laura

Sab, ik las al dat je gesprek vandaag was geweest. Wanneer krijg je verder bericht?

Geplaatst

ja sap,

hoe is t gegaan met je sollie? ik hoop een beetje goed? en vond je t zelf ook leuk?

plaswijckpark ken ik wel ja, da's een goed idee om ns naartoe te gaan! was grappig, jou link was niet de homepage, maar een spelletje, ik werd er helemaal gek van want ik snapte t niet...

goh een rietje, dat heb ik nog niet geprobeerd. de beker wel, maar ebbe is zo wild... had m misschien helemaal geen tuitbeker moeten geven, nu is ie al gewend dat ie ermee kan gooien, maar goed dat kon ie met de fles natuurlijk ook.

Ik ga t rietje nog niet proberen hoor, die pakjes komen later wel.

ebbe drinkt nu gelukkig thee, lekker makkelijk en niet zoet (ik vergeet t poetsen wel ns...:hmh:)

Maar wat goed van jullie kindjes, de beker!

echt knap!

ik hoefde gelukkig er niks over te zeggen bij t cb.

ben geweest en ebbe is 78,5 cm (gemiddeld) en 11,5 kg (iets boven gemiddeld). verder alles goed.

ebbe bijt trouwens niet in zn bed. lastig zeg, vooral van die verf ja, verder bijt je snel een afdruk in zo'n bedje, als ik bij mn ouders slaap zie ik mn eigen tandafdrukken nog in het bed, haha (was ik wel al wat ouder he, in t grote bed...)

cynt, he bah de ziekte met een nummer... brrr, ik hoop dat t alweer een stuk beter gaat?

sterkte!

wat lekker dat je nu je tijd zo mooi kan indelen lau, dat is heel fijn lijkt me.

geniet maar lekker van je superspan!

Lis

Geplaatst

Ha Lau!

jaaa dat ken ik die gil als je het meent, hier ook zo haha. ik vind het soms een beetje driftige reactie haha, maar wel grappig en idd daarna gewoon weer door hoor en dan zo stiekem achteruit kijken zo vanne: ik ga hoor, ga je niks zeggen?? hahaha

Heb gister idd gesprek gehad en ik ben vandaag gebeld dat ze erg enthousiast waren en dat ik door ben. 1 maar: salaris...heel misschien komen we tot elkaar maar ik vrees met grote vrezen...zou wel erg jammer zijn hoor, maar goed. lief dat je er naar vraagt.

wat is het rustig hier he?

Goed te lezen dat je heppie bent met je span, fijn om te horen, bedoel uberhaupt dat je gelukkig bent, soms is het niet te bevatten dat je moeder bent he?

Geplaatst

btw lau, mijn moeder heeft gister een soort van dikke stof om de rand van het bedje genaaid en nu bijt ze niet meer, maar legt ze elke x haar hoofdje ertegen, cute!!

Geplaatst

ha Lis: hoe voel je je vandaag? trek je het nog een beetje? wat is je officiele testdag eigenlijk?

sorry van die website hahaha, wilde je niet dol maken natuurlijk gnagnagna.

Vind Ebbe thee ook zo lekker? Carolijn vindt eigenlijk alleen de let op: thee van Princess lekker, nahhhhhhhhh hahaha.

mooi gewicht hoor Lis en goeie lengte zeg. wauw. lekker mannetje is Ebbe

Geplaatst

ja, we moeten ze maar snel gaan koppelen bij de eendjes/alcapa's (las ik dat goed?)/otters etc...

oh ja, ik voel me goed, heb wel t idee dat ik verkouden wordt, brrrr.

Geplaatst

ja goed idee hahaha.

IS een goed teken dat je ziekjes wordt, je lijf neemt de embryo op en die pikt al je energie en goede dingen af van jou. vandaar die verkoudheid...

Geplaatst

nou, dan gaat t helemaal goed!

zucht, t begint nu wel lang te duren... en ook weer niet lang genoeg..

ik ga zo lekker naar elizabeth kijken!

heb m al gezien, maar is lekker ontspannend, ik vind dat zulke leuke films!

lis

Geplaatst

ja klopt....je lichaam krijgt dan minder weerstand omdat het anders de vrucht zou afstoten.....ik werd ook verkouden toen...oh leuk...er is hoop...hahahahahah

Geplaatst

Die Carolijn, zet gewoon haar tanden in het bed!

Het klinkt leuk, maar kan me voorstellen dat je niet blij bent dat ze die verf binnen krijgt.

Heb je zo'n bijtring die je in de koelkast kan leggen?

Is lekker koud en helpt ook goed als ze weer tandjes krijgen.

Misschien kun je die meegeven als ze naar bed gaat?

Geplaatst

Hahahaha, da's slim van je moeder, Sab.... En fijn dat ze daar niet op kauwt!

Nou hier verder niet zoveel te vertellen. In de schuur aan het opruimen geweest vandaag. Pffffffffffffft wat een bende. Moesten nog steeds kastjes aan de muur gehangen worden enzo. Er was nog geen licht... Hihihi, we wonen er ook pas 2 jaar!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

ik weet niet wat te kijken, volgens mij is er niet veel hihi.

Boke, bijtring doe ik idd al in bed, maar t bedje is veel interessanter helaas...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden