Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Tjonge, had ik vanaf Terschelling nog een heel verhaal zitten schrijven om jullie lekker te maken.... is dat niet overgekomen... Tja, was natuurlijk ook wel een eind..., of zou ik op het verkeerde knopje hebben gedrukt?

Echt... zat daar heerlijk in een cafeetje, uitkijkend over het zonnige wad, met twee uitgeputte hondjes aan mijn voeten, na een lange strandwandeling, lekker achter een kopje cranberry thee. En ondertussen zat ik effe te kijken hoe het met jullie allemaal was, want ik kon even van de laptop gebruik maken omdat mijn lieve mannetje tegenover me zat met zijn neus in een boek! Hihihi, had wel 2 uur nodig om alle berichtjes bij te lezen!!!

Ondertussen zit ik hier ook weer midden in het gewone leven, thuis achter de pc, met de wasmachine die draait en een mand vol vakantiewas!!! Ach!!!

Gelukkig schijnt het zonnetje!!!

Mensen, geniet van het weekend!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

Hey meiden...hier weer even een klein berichtje...

ik probeer wel iedere dag ff hier op de site te kijken, maar tot nu toe heb ik haast geen tijd om alles te lezen of te beantwoorden...

rob is natuurlijk nog steeds herstellende...kan wel wat meer uit de weg nu, maar het heeft z,n tijd nodig....

dayenna heeft sinds een paar weken een loopstoeltje, wat ze prachtig vindt...en dus ook ontdekt heeft dat ze bij heel veel dingen bij kan....dus continu achter haar kleine kontje aan hobbelen, en nu gaat het echte opvoeden dus beginnen...haha.....

ben dus erg druk, en s,avonds als dayenna op bed ligt ben ik helemaal blehhhhh.....daarbij komt ook nog dat dayenna s,avonds vaak na een uur of 2 alweer huilend wakker wordt, en ook s,nachts wordt ze tegenwoordig een paar keer huilend wakker...soms moet ik m,n bed uit...soms slaapt ze weer verder...maar ik lig dan toch te hanewaken....

dus ook nog eens gebroken nachten....ik sluit me dus bij deze aan bij de club voor moeders met kindjes die s,nachts wakker worden en s,morgens vroeg....jaja...dayenna slaapt niet meer tot 9 uur s,ochtends...die tijd is voorbij....nu vaak al om 7 uur wakker...maar haal haar niet direct uit bed hoor.....voor sommige van jullie is 7 uur natuurlijk al laat...maar ik ben er nog niet hoor...over een poosje loop ik waarschijnlijk net zoals jullie....5 of 6 uur al wakker.....we zullen zien....

ik hoop gauw weer wat meer tijd te krijgen om hier wat meer aanwezig te zijn.....want ik krijg een behoorlijke achterstand zo....

wel fijn dat er een aantal meiden zwanger zijn....echt geweldig....

nou meiden...hopelijk weer tot gauw...

groetjes liesbeth.

Geplaatst

hahaha Brenda, kon zijnbilspleet net niet zien hahaha.

Liesbeth, misschien is het een sprongetje en met een week slaapt ze wer langer? Ik hoop het voor je!!

Hilde, klinkt heeeeerlijk, ik bedoel met een kop thee genieten van het wad..

niet de wasmachine haha.

Geplaatst

Nou, gelukkig is die uitvinding van een wasmachine er... Moet er niet aan denken dat het allemaal op de hand nog moest!

Ach!!

Liesbeth, je hebt het ook effe aan alle kanten druk lijkt het! Pas ook goed op jezelf!!!

Groetjesssssssssssss

Geplaatst

klinkt goed ja hilde, super he, die eilanden.

Liesbeth, maakt toch helemaal niet uit dat je wat dingen mist? heb ik ook hoor, ik kan niet iedereen volgen, geeft niks toch? meestal werkt het het beste dat je in een zelfde fase zit en dan zijn er altijd weer anderen.

goh, loopt die kleine al achter de loopstoel, die is er ook snel bij zeg!

en dan de verzorging van je man, red je t allemaal nog? eigenlijk zou er iemand een dagje van je over moeten nemen! je verdient een dagje sauna ofzo met een vriendin, lekker verwennen!?

beau, ja, da's altijd he, als je niks bij je hebt...

wij wisselen steeds van tas (hebben eignelijk nooit een behoorlijke luiertas gekocht) dus dan grijp je ook vaak mis... de laatste keer dat ik t had had ik gelukkig een complete verschoning bij me, knap he;)

amanda, moet een schattig gezicht zijn... ach ja, beter een kleine romper dan een vieze...

groet,

lis

Geplaatst

Het voordeel van een tweeling dat er altijd wel ergens een romper in de tas zit.

Vervelend voor Thoams is dan het Len-effect; past niet helemaal hahaha.

Vannacht was de tweeling bij mijn schoonzus en zwager logeren.

Van 15uur tot anmorgen 11uur. 8 luiers in de tas gedaan; mijn schoonzus werd zenuwachtig toen er opeens nog maar 1 luier in zat haha.

Gelukkig woont ze in Utrecht en is de AH daar open op zondag.

Geplaatst

haha lis......was het maar waar dat er iemand was die het een dagje van me overnam.....ik zou het wel weten hoor...eerst lekker ff uitslapen....alles op m,n dooie gemakkie doen.....maar helaas.....

Nee hoor...ik redt me wel hoor....tuurlijk is het druk en ben je het grootste gedeelte van de dag aan het hollen, vliegen en rennen....maar je groeit er van zelf in mee....en als je eenmaal een kleintje hebt, heb je gewoon haast geen tijd meer voor jezelf, ook al zeggen mensen dan dat je even tijd voor jezelf moet nemen....als die tijd er niet is; jammer dan...ooit zal er wel weer een tijd komen dat ik weer wat relaxter kan doen????.........en als Rob eenmaal weer Dayenna op mag beuren, heb ik ook m,n handen weer wat vrijer om andere dingen te doen.

Dayenna loopt trouwens niet achter een loopstoeltje hoor....t,is zo,n ding waar ze in zit en de hele kamer in kan door scheuren....

Gelukkig heeft Dayenna vannacht weer doorgeslapen...maar helaas heb ik zelf geen oog dicht gedaan....ging met koppijn naar bed en dat heeft nog lang aan gehouden....wie weet...vannacht hopelijk een betere nacht...

Hoe gaat het verder met alle meiden......

Zijn er nog veel zieke kindjes en zieke papa,s en mama,s???

T,Is de hoogste tijd dat het weer mooi weer gaat worden...lekker weer met de kids naar buiten toe....

Nou meiden...toedeloe maar weer.....

Geplaatst

He toch, Liesbeth... Net nu je de slaap goed kan gebruiken!!!

Maar hangt het hoofdpijnvirus soms in de lucht ofzo... Mijn mannetje en ik hebben er vandaag ook allebei last van. + van de nek. Ik ben ook weer wat misselijk...

Hihihi, we zijn zeker aan het afkicken van die schone zeelucht van Terschelling!!!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

ik heb nooit schone rompers hahaha bij me dus gisteren op de verjaardag van mijn neefje had faas diarree,, ik zag nl een bruine plek in zijn romper...oeps

Liesbeth, fijn dat het beter gaat met je hub, tja dayenna wil ook aandacht..(waarom altijd 's nachts !!)

Vandaag zijn we naar de kermis in Aken geweest, is erg duits maar was wel effe leuk, anders zaten we ook maar binnen in dit weer.

Lieve is met mama is de draaimolen geweest, leuk!!

en we hebben een filmcamera van mijn schoonouders gerkegen, super!!!

Cynthia

Geplaatst

ik heb altijd voor alletwee verschoning in de auto liggen,

ben alleen bang dat het nog maatje 62 is en het dus niet veel zal helpen bij ongelukjes hahahahhaha.

vanavond toch maar een naar kijken.

Geplaatst

lekker dat je t goed redt liesbeth... als je eenmaal in de 'flow' zit... ja dat is ook zo.

en fijn dat t weer wat beter gaat met je hub!

ja die verschoningen, haha dat kan aardig misgaan!

lis

Geplaatst

oh hier ook al kindjes die snachts aandacht willen....fijn hè!

De Tas....ik pak hem steeds weer uit en in als ik weg ga....hahahaha....wat een muts ben ik eigenlijk als ik jullie zo hoor!

Dus ja ik heb altijd alles bij me en ook nog eens veel te veel.

Nu is het wel zo dat als wij weg gaan dat dan ook meteen ver is dus ik heb een goede smoes...hahahahah

Cynthia wat leuk een filmcameraaaaaaaaaaaaa....lief hoor dat ze die gegeven hebben!

En o ja...je had gelijk wat de vliegtijden betreft...fijne tijden!

Laura hoe gaat het eigenlijk met je eigen zaakje...loop het goed?

En je keel is dat over nu?

Beau bhoe is het daar meis met 2 meiden van 1 jaar!!!!!!!!!!!!!!!

Amanda....ik ga jou ff sterkte wensen met je verbouwing......laat je nog foto`s zien....leukkkkkkkkkk!!!!

Hilde ik zie je al zitten daar achter de p.c.....heerlijk!

Zo nu ff verder terug lezen!

Geplaatst

Joos, wat lief dat je aan me denkt!! Zal er ff een apart topic voor maken..

Geplaatst

Joos, lief dat je aan mijn keel denkt!

Vorige week kwakkelend geweest en donderdag boven de pot gehangen.

Spreekuur afgebeld helaas, maar de mensen vonden het niet erg gelukkig.

Vanaf donderdag niet meer gewerkt en dat heeft me eigenlijk heel goed gedaan.

Ik voel die prop opeens niet meer!!! Ontspannen doet errug goed dus gelukkig.

Ik ga nu even verder lezen, veeeeel berichten haha

Kus

Geplaatst

Sab, ben je al terug??

Bo, Roos.. hoe gaat het? Lang niet meer "gesproken"

Wat een heerlijk weertje was het vandaag hé? Heb ik de hele middag wat in een muffe vergaderzaal moeten zitten, cursus. (niet eens interrresante cursus..)

Rij ik op weg naar huis, tegen een ijzeren paaltje (reed achteruit)... scheur in mijn bumper... oeps.... baal dus enorm.:cussing:

Laura, weer beter?

Wie zijn de volgende jarige dreumessen? Carolijn en Anne-Meya?

Geplaatst

Goed zo laura...goed aan jezelf denken.

Laat ze maar gewoon ff wachten......ja rust kan een hoop doen meis!

Gelukkig gaat het beter!

Amanda wij hadden regen hier.....ik kijk sip...haahhahaah

Oh een vrouw die achteruit rijd tegen een paaltje.....je hebt er toch wel voor gezorgd dat de mannen je niet hebben gezien...hahahaha...grapje...kl*te zeg...schade!

Ja carolijn en anne-meya zijn beide zaterdag jarig...spannend.

Ik heb net als roos een veel tegrote taart besteld....en dan hebben er al mensen afgezegd helaas.

Jheroen zei...geeft niks...die taart komt wel op...hahahahahahaha

Ik moet alleen nog maar slingers halen...kleertjes heb ik al vorige week gedaan....oh ik vind het helemaal geweldig!

Geplaatst

Inderdaad, lekker weer vandaag! Ook echt van genoten. Vanmiddag eerst een uur met de kleine meid aan de wandel geweest en daarna langs geweest bij vrienden van ons. Marissa heeft heerlijk met hun dochter van net drie jaar in de tuin gespeeld. Prachtig gezicht, Vera op de tractor en Marissa in de kar en maar rijden over het grasveld. Later in de zandbak gespeeld... Marissa zat helemaal onder het zand, maar ze vond het geweldig!!! Wat een echte meid is het al zeg, een echt ondernemend dreumesje...

Het wordt ook tijd voor mooier weer, want ik lees hier zo vaak dat of het kindje, of de pappa of mamma ziek zijn. Tijd om lekker naar buiten te gaan en weerstand op te bouwen! Ik moet zeggen dat wij nog steeds geluk hebben met ons meisje, ze is nog nooit echt ziek geweest. Zelfs nog nooit echt koorts en griep gehad. Wel eens verhoging, maar dat had te maken met een tandje...

Nou meiden, ik ga ff verder bijlezen.

Sab, alweer terug?

Wat een zwangeren hier op het forum zeg! Geweldig!!!! Fijn om te lezen dat er weer zoveel pogingen slagen, doet me altijd gewoon pijn als ik weer moet lezen dat een poging mislukt is, dan voel je meteen zelf die pijn weer...

Bianca

Geplaatst

ja meiden, ik ben er weer en ik zal de berichtjes eens flink oppompen hier hahaha. Wat een rust zeg, WAUW!

Niet dat ik alles al bijgelezen heb integendeel haha, maar goed. Ik las wel het eea over doorgelekte rompers. Nou daar heb ik ook nog wel een leuk verhaaltje over.

Op de heenreis in de auto naar de wintersport hebben zowel Carolijn als Olivier hele erge last gehad van dunne poepluiers, en veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel. Nou als je dit dus ook maar iets te lang laat zitten dan is het gebeurd......ik had aan 2 verschoningen dan ook niet genoeg, oeps....en t nieuwe stoeltje was ook meteen ingewijd.....das dan wel weer grappig hihi.

niet te weten dat die poepluiers de hele week aan zouden houden en dat we allemaal het Norovirus zouden krijgen...WHAAAAA. We hadden nog 2 luiers over toen we thuiskwamen.

De vakantie was lichtelijk anders dan voorgesteld vantevoren. Caorlijn heeft bijna alleen maar geslapen de hele week en is alleen vrijdag wat wakkerder geweest. Tsja wat doe je daaraan he? Soms hebben we ze slapend mee naar buiten genomen en halfgaar op de slee gezet, al was t alleen al voor de foto hahaha.

Zo even in het kort mijn vakantie perikelen en ik kijk reikhalsend uit naar de zomervakantie, nog 10 weken hahaha. Misschien op dievakantie wat minder ziekte..??!!!

Laura, weer opgeknapt?

Lis: helemaal begonnen nu?

Roos, hoe is het met je rug?

Cynthia, hoe is het met je 2 keutels? geen enge dingen?

Joos, hoe is het met jouw lieve prinsesje? en met je hartje? en de rest?

Boke, ik lees even snel dat t geweldig was met je meiden, kan niet wachten om te foto's te zien.

Bianca: bijgekomen van deze feestmaand???

Amanda, Angela, Brendy, hilde, Yvonne, Liesbeth, hoest met jullie?Ow gevaarlijk namen typen...als ik maar niemand vergeten ben....oepsie....

Geplaatst

Hoi Sab!

Fijn dat je er weer bent. Balen zeg, dat je vakantie zo anders was dan verwacht!

Hier alles oke... De pil valt niet helemaal super... Moet nog steeds maandverbandjes gebruiken....terwijl ik 1,5 week geleden al ongesteld ben geworden... Af en toe misselijk en mijn stoelgang is ook zo enorm dat ik bijna elke keer als ik naar het toilet moet ook de grote boodschap moet... Pffffffffffft

Ach, niet klagen.... gewoon doorgaan.... Waarschijnlijk is dit nog het makkelijkste deel, hihihihi... Heb het er graag voor over hoor.

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

Hmm klinkt best heftig hoor moet ik zeggen. Goed dat je zo positief bent, kun je wel gebruiken he? Met haar oortjes gaat het allemaal best goed, hoewel ze nu weer verkouden wordt dus ja wie zal het zeggen..ik ga zo de h.a. bellen om te vragen of hij ons door wil verwijzen naar de kinderarts ivm zoveel ziekzijn etc...dus wordt vervolgd..Enneuh...de vakantie was desondanks wel echt vakantie hoor, lekker gegeten, veel te veel natuurlijk en veel te veel gedronken( niet dronken hoor, zelfs niet aangeschoten maar gewoon lekker haha) haha, maar wel heeeeeeeeeeerlijk genoten dus ja wat wil je nog meer, lekker met je eigen gezinnetje.

Geplaatst

jeetje sab....inderdaad op naar de zomervakantie zonder ziek te zijn.

Fijn dat je er weer bent meis!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden