Ga naar inhoud

Kletstantes deel 7

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goed zeg Hilde, wij wonen nu 6 jaar hier en nog geen kastjes hoor en dat licht werd met de oplevering geregeld anders zat t er nu nog niet in. Sander zou zeggen: ik ga gewoon in t donker de schuur niet in haha

• Reacties 660
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hihihihi, in de winter ging de zaklamp mee! Maar de schuur stond ook zo vol, dat je er bijna geen poot kon trekken!

Nou was laatst de batterijen leeg... hihihi en toen werd de noodzaak van een lamp nog groter. Voorraad eten/drinken staat ook deels in de schuur.

En nu is het bijna zomer... lange avonden... en nu doet de tl-balk het. Ach... hebben we er volgend winter wat aan!

En helaas zat hier bij 'overlevering' geen licht in de schuur. Wel water en verwarming....

Tja,

Groetjessssssssssssssssssss

Geplaatst

hahahah wat een veel geklets..gezellig alleen ben ik te laat...

ziekte nr 6 is weg poepoe..alles weer als normaal gelukkig

ab, hoop dat die baan lukt zeg, we horen t wel..

hahaha Lieve gruwelt ook van de chocomel...net als Iris , wat grappig..en gilt net als iris na 10x nee..meiden he..

Lis, klopt wat sab zegt, ik werd ook erg verkouden voor de testdatum en toen vertelde ze mij dat ook...krijg je een meisje ook .....(hopelijk, duimen nog omhoog)

Verder, veel gewerkt nu een paar dagen vrij, op naar zondag! heb er zin in!!!

xxxxcyn

Geplaatst

`Cynthia...fijn dat dat 6 ding weer weg is....is zo zielig voor lieve.

chocomel...zal het ook eens proberen.

Weet je waar anne-meya van gruwelt...van een knakworst....ze houd hem al vast zo van...wat moet ik met dat vieze ding en dan die snoet als ik wat bij haar in de mond stop...hahahahahaha

We hebben gisteren besloten na aanleiding van de laaste offerte om de aanbouw te gaan doen.....nu dus afspraken gaan maken wanneer...ik wil het liefst in sepotember...dan kan ik mooi met de hond en anne-meya lekker ergens in een huisje gaan zitten.

Wat een verschillen in prijs zitten er bij die aannemers.

de 1 doet het voor 50.000 casco de ander voor 30.000 met vloerverwarming en afwerking van het helehuis zoals het plafond en de muren...is niet te geloven.

Geplaatst

tss belachelijk die verschillen zeg! spannend hoor verbouwen, petje af, ik zou er geen zin an hebben haha

Geplaatst

ik heb nog iets grappigs, of niet haha.

ik ga een cursus steno doen, geinig he?

Mijn moeder kan dat en ik vind dat zo handy, dus heb me ingeschreven daarvoor, leuk!!!

en lekker oubollig hahahaha

Geplaatst

goede hoor sab, dat lijkt me altijd erg moeilijk hoor...

faas bijt me nu in een been....uuhhhh en als ik semi boos word dan lacht hij hard!!???

Joos de bouwwereld is idd zo verschillend!!!!

cyn

Geplaatst

Hhiihhi, Cynthia, moet je Faas ook wel eten geven!

Tjonge José, dat daar zoveel verschil tussen zit. Maar weer goed dat je verder kijkt dan je neus lang is.

Groetjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

hahaha Cynth, Uhm Carolijn bijt mij ook weleens, soms keihard op onze arm..blauwe plekken hard, stout he? haha

meiden ik ga even languit op de bank, peking kijken.

Carolijn heeft daarstraks een half uur ontroostbaar gehuild, dus ben even toe aan rust hihi. Ze is weer verkouden, en tanden en haar oren denk ik...t snot loopt er zo uit en als ze niest hangen er 2 lange slierten, ahhh zielig hoor...

tot morgen meiden, goeie nacht gewenst!

xx

Geplaatst

Cynt, blij dat die 6e ziekte weer opgehoepeld is. Niks waard die ongein.

Weet je zeker dat die kenmerken voor een meisje zijn haha. Je was ook zwanger van Faasje haha. Ik weet nog wel dat ik een zwangerschapsmasker aan één kant vanm ijn gezicht had. Iemand zei toen heel gochem; dan krijg je een jongen én een meisje. Tadaaaaa!

Lis, ik hoop echt dat alle kenmerken die je nu hebt tot een mooie beeb lijden. Positief blijven!!!

Joos, dat verschil tussen de aannemers kan heel goed komen doordat de één alles in de offerte heeft meegenomen, en dat de ander nog naberekeningen doet? Kan je niet met beiden afzonderlijk een gesprek aangaan nog? Wel leuk vooruitzicht; meer ruimte!!!

Sab, zielig voor Carolijn. Ik heb er weinig ervaring mee, maar ik weet wel dat als je kindje zo ziekjes is, dat je hart dan breekt.

Hilde, dat van die "klusjes" ken ik. Goed dat het licht nu gemaakt is.

Beau, hoe gaat het met jouw frummels? En met jouzelf? Hoor / lees ik eigenlijk nooit zoveel over..... (of lees ik er gewoon heel onbeleefd overheen..)

Geplaatst

Joos; wat een verschil dan he in aannemers.......

Er lopen ook wel een zooitje sjoemelaars bij volgens mij.

Gelukkig dat het door kan gaan!

En is het idd lekker als je ergens anders zou kunnen vertoeven.

Wij hebben jaren geleden ook verbouwd.

Het was ff afzien maar het is de moeite waar geweest toen!!

Sab; cursus steno! Ga je dat hier ook toepassen op de site hahahaha.

Dat wordt dan wel ontcijferen je berichtjes!

Hilde; wat een spullen kan je dan hebben he in zo'n schuur....Dat stapelt zich dan snel op.

Gelukkig is het lekker weer opgeruimd!

Cyn; lekker dat je vrij bent!

En hier ook zin in zondag.

Trouwens ik liep gisteren tegen een sexandthecity site aan; joehoe helemaal geweldig!

Daar stond een trailer op van de film; zo leuk, Weet dus al eea wat er gaat gebeuren.

Niet bang zijn ik verklap niks! http://www.sexandthecitymovie.com voor als je wilt kijken.

(leuk leuk leuk)

Lautje: hoe is het met jou?

Ik moet ook zeggen dat de kletstantes er wel eens bij inschiet.

Als je ff een paar dagen niet bent geweest mis je al zo veel....

Lief dat je naar me vraagt.

Met de meiden gaat het super!!! Hebben nu behoorlijk last van tandjes.

Gisteren ieder 4 poepluiers (en dat waren hele beste!!) hahahha; nog nooit zo veel poep gezien op 1 dag!

Met mezelf ff wat minder. Alweer/nog steeds last van mijn rug.

Ben er druk mee in de weer. Foto's laten maken e.d.

Vertel het zondag allemaal wel!

Verder niet veel nieuws of bijzondere dingen!

Tot laterrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

Nou Beau, dan gaat het bij jullie nu wel hard met de pakken luiers zeker!!! En vervelend van je rug! Wees er zuinig op, je hebt er maar 1 van!

Hier vandaag ook nog een andere klus geklaard. Kennen jullie dat, een moeilijk/eerlijk, maar voor een ander erg confronterend mailtje moeten versturen?

Pffft... ik laat dat dan altijd erg lang liggen.

Heb het vandaag eindelijk gedaan, daarna nog wat boodschapjes, en toen was de energie op! Eigenlijk tijdens de boodschappen al. Wat een energie kan dat slurpen zeg, zo'n stomme mail.

Hihihi, en nu nog effe afwachten hoe het ontvangen wordt... Pfffffffffffffffffffffft....

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

o jee hilde...nu dus de spanning hoe ze gaan reageren!

Beau...ook al last van de rug...komt dat soms van het spuiten van de hormonen.

Wie heeft er op het moment geen last van de rug.

Wanneer krijg je uitslag van de foto`s?

Jaaaaaaaaa...zondag...leuk!

Sab ...steno......leuk man om dat te leren...hahahaha....moest ik ooit ook doen maar ben er mooi onderuit gekomen...achteraf best jammer!

Carolijn nog steeds met de oortjes...aaaahh..wanneer moet je naar de kinderarts!

Cynthia wanneer ging je ook alweer weg...was dat met moederdag?

Hoelang moet je dan eigenlijk vliegen meis!

Lau hoe is het met robbert nu?

Zo ik moet gaan opschieten...mijn opendakje lekt van de auto....BBBBrrrrrr

Moet de auto wegbrenegen nu en straks voor het eerst naar de osteopaat....ook voor de rug beau en de maag natuurlijk!

Ik kom straks nog ff kijken.

doegies

Geplaatst

ik heb geen rugpijn Jos!! voor de verandering hahaha, goed he?

niet te hard zeggen natuurlijk!

Succes bij de osteo en met de auto.

verder weinig nieuws gelukkig. een goed ancht gehad ondanks de nare vooravond gister, dus das wel fijn. lekker vrij vandaag, hmmmm

tot later meiden xx

Geplaatst

Joos; succes bij de osteophaat straks!

En Sab, lekker dat jullie een goede nacht hebben gehad vannacht.

Geniet lekker van je vrije dag!

Hilde; dat soort mailtjes zijn niet de makkelijkste dingen om te doen.

Fijn dat je het gedaan hebt, dan hoef je er niet meer tegen aan te hikken.

Geplaatst

Lis, ik vroeg me even af hoe het met je is?

Kan jouw topic even niet vinden nu.

Hoe is het met je. x beau

Geplaatst

Hihihihi, José, ik weet al hoe ze gaan reageren.... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel onterechte verwijten weer mijn kant op. Hihihihi, maar gelukkig zie ik dat het onterecht is... Ben in ieder geval weer duidelijk geweest.

En ja, Beau, had vorige week maandag besloten dat het mailtje geschreven moest gaan worden. Alleen is het produceren ervan een heel proces!

En José, hoe was het bij de osteopaat?

Sab, fijn dat je vannacht wel lekker hebt kunnen slapen! Is die kleine grote meid van jullie al weer een beetje opgeknapt?

Verder weinig nieuws hier... Behalve dan dat ik vanmorgen de eerste decapeptyl erin gejast heb! Hihihi, ging best goed!!! Weer een stapje verder in het proces.

Goeie dag allemaal!!!

Groetjessssssssssssssssssssssssss

Geplaatst

suuces joos vandaag!!

He Boke, thanks voor de link, ik heb er zo'n zin in, ik heb met mijn vriendin al besproken om 12 juni naar de film te gaan hahahahaha

11 mie idd moederdag ga ik, 8 uurtjes vliegen vanaf düsseldorf ..

He sab, fijn eat de trend zich niet heeft doorgezet met huilen vannacht..

Lieve is weer eens hard gevallen ze wil alleeeeeeeeeeeeeen nog maar lopen aan 1 handje van mij en soms gaat het niet goed......................pfffffffffffffffffffff

Vinden jullie(tweeling) moeders het ook een moeilijke periode ik heb echt maar 2 haden en met 2 petitjes lopen lukt me niet hoor...

gr cyn

Geplaatst

beuake!!!!!!!!!!!!

het zal toch niet zo zijn dat carrie en mr Big niet samen meer komen op t einde??!!

I am totally in shock!!!!!!!!!!!!

cynxx

Geplaatst

hier is dat ook zo hoor,

scheelt dat diego loopt en senna nog maar heel af en toe een paar stappen los zet.

maar het liefst wordt ze de hele dag gedragen of zit ze op schoot,

maar ja diego vind dat natuurlijk ook wel eens lekker,en daar is madam het dan toch niet helemaal mee eens en wordt dan echt pissig, jammer maar het is niet anders denk ik dan.

Geplaatst

Nou Cyn; ik las net een stukje over de film op http://www.telegraaf.nl en dan moet je kijken bij prive.

Dan verklappen ze ook al wat over de film.

Ik zet het hier bewust niet neer omdat ik niet weet of jij het al weten wilt.

Snap je het nog hahahahahhaa.

Hilde; goed zeg dat je de 1e spuit hebt gezet! Inderdaad weer een stapje verder!

Joos; hoe is het gegaan met jou en Anne-Meya vandaag?

Geplaatst

Beau, jij ook last van je rug? Balen zeg. Heb ik eigenlijk nooit iets over gelezen.....

Maar zondag hebben we eindelijk eens tijd om een paar uur door elkaar heen te tetteren haha.

Joos, dat gaat zeker weer in de papieren lopen met je auto? Wel vervelend! Hoe gaat het nu met jouw rug en buikkie? Hoe was het bij de osteopaat?

Vanmorgen met Robbert bij de neuroloog geweest. Heeft een röntgenfoto van zijn rug laten maken en is doorverwezen naar een neurochirurg. N.a.v. het gesprek met deze arts moet Robbert zelf beslissen of hij geopereerd wil worden. Lekker handig zeg, wat heeft Robbert nou verstand van een operatie of niet? Maar goed, die afspraak is over een maandje.

Hilde, wat goed van je dat je die mail gestuurd hebt. Hopelijk krijg je snel bericht. Hopelijk positief, maar aan jouw reactie te horen zal dat niet zo zijn?

Ik heb ongeveer 3 jaar geleden via een mail 4 "vriendinnen" vaarwel gezegd. Ik was al ruim een jaar met kinderen bezig. 1 miskraam en 2x bbz later wisten zij niiet eens dat dat allemaal gebeurd was. Ik voelde geen behoefte om ze dat te vertellen en zij voelde waarschijnlijk geen behoefte om eens eerlijk te vragen hoe het met me ging. Anders had ik het misschien wel verteld. Positieve reacties hierop gehad, en einde vriendschap. Moet ik er wel bij vertellen dat ik hen van school kende en dat we ver uit de buurt van elkaar wonen.

Sab, hoe kom je nou weer bij steno???

Lijkt me super handig als je het kent hoor. Maar ook erg moeilijk om te leren?

Is Carolijntje alweer opgeknapt?

Cynth, ik merk nu ook dat het drukker wordt hoor, met de tweeling. Willen meestal samen aandacht, hebben regelmatig ruzie om speelgoed en willen altijd tegelijk op schoot zitten tutten. Het eerste jaar vond ik ontzettend makkelijk, maar merk nu dat het drukker wordt.

Wist je trouwens dat a.s. zondag de meerlingendag weer is? Een vriendin (heeft ook een tweeling; niet die ene waar ik het vaker over heb). Zij gaat er wel heen.

Ik ga trouwens half mei een avond voor meerlingenouders (voor kindjes van 0-14mnd) bijwonen. Krijgen dan tips etc voor het verdelen van aandacht etc. Hopelijk heb ik er veel aan. Dan hoor je het wel (Beau natuurlijk ook).

Brendy, jij hebt hier dus ook mee te maken. Grappig dat alle kleine dametjes de hittepetitjes zijn. Al laat Thomas zich ook regelmatig horen en zien tegenover zijn kleine, ouders zusje.

Geplaatst

beau ........toch niet big hoor, dan ga ik huilen..

sorry dames voor ons gezever over satc..maar het heeft mij door mijn ivf gezeik periode heen geholpen echt en ook tijdens mijn zwangerschap....

Lau wat een goed idee van die bijeenkomst ik merk dat het nu echt zwaarder wordt lichamelijk en geestelijk !

Ik weet t soms echt niet meer, ze zeiden na het 1ste jaar wordt het makkelijk maar t is andersom hoor..

Ik las wel in oei ik groei de 55 weken sprong, daar hebben ze dan echt last van, huilen, boos, driftkikker, smijten met spullen en vooral aan mama hangen

Wat naar voor robbert zeg, hopelijk kunnen ze jullie goed advies geven hoor.

beau jij ook aan t sukkelen...worden we oud ofzo......

liefs cynthia

Geplaatst

nou cynthia...petje af hoor voor de tweeling moeders op deze leeftijd....ik vind het met 1 soms al brrrrrrrrrrrrr....hahahahahahahha......zeur ik nou.....jullie doen het met 2 kindjes.

Hilde..hiep hiep hoera......de eerste spuit zit erin meis....nu gaat het helemaal beginnen...spannend hoor meis!

Cynthia...leuk hoor....alleen ben je dan niet helemaal gaar als je daar bent....en je ging maar 4 dagen toch.....wow!...maar wel leuk!

Ja de osteopaat.......nou ik kan mezelf beter in de prullenbak gooien.......schilklier is heel hard...vandaar dat het afvallen maar heel langzaam gaat.....ppppfffffff.......dus luitjes ik kan er niks aan doen...hahahahahahaaha

Mijn hormoon ding is helemaal in de war en mijn lever is ook niet lekker...ja...dat ik nog loop...hahahahah

Nee maar het klopte wel wat ze allemaal zei!

Vooral toen ze met anne-meya bezig ging.

Dat was ff schrikken....ik was vergeten te vertellen dat ze nog een keer een foto moet maken van de heupjes en ze begon meteen dat ze een afwijkende linker heup heeft...shit....om het maar ff zo te zeggen.....zal ze dan alsnog in zo`n ding moeten...baal er erg van!

Anne-meya was na de behandeling heel moe.....ze heeft een beperking in de nek...weet ff niet meer welke kant.........ik ga hopen dat het slapen meteen wat beter word...zou wel lekker zijn!

Zo dat was het weer ff voor vandaag....duik zo lekker mijn bedje in......is ook was...ga steeds vroeger...hahahahahaha.

Kus allemaal!

Geplaatst

he joos, wat een middag zeg, goh bah en fijn dat het allemaal iets duidelijker is nu..

slaap ze...

cyn

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden