Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Bedankt allemaal!! Ik ben inderdaad erg vroeg met testen... Maar heb al ongi krampjes dus vandaar dat ik ook niet meer kon wachten...

Ik hoop dat ik nu niet tot december hoef te wachten!

Succes allemaal!

Liefs

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ Megan ja idd erg klote! Voor jou natuurlijk ook... Stom dat je toch hoop houd hè? Ik had zon digitale test van clearblue! Volgens mij zijn die heel goed toch?

Liefs

Geplaatst

Hoi Meiden,

Wow wat wordt er veel geschreven, dat kan ik niet bijhouden bijna. Probeer op mijn telefoon wel te kijken maar daar lukt het vaak niet..

Mare: Wat een verschrikkelijk nieuws zeg, hoop dat jullie er samen uit komen. Heel veel sterkte.

Suzz: Je maakt het wel spannend hoor, laat je snel weer iets weten.

Megan: Wat erg meid, misschien is er nog een klein kansje?? Zo niet, dan wordt het alles op een rijtje zetten saampies. Ik gun je in ieder geval het allerbeste meid.

Ilse: Wat een goede score!! En je zoon wat een goed ventje johh, die voelt het gewooon aan ; )

Esso: Van harte, goed nieuws dat kunnen we wel gebruiken. Een hele goede zwangerschap gewenst meid!

Kim: Spannend hoor nu met de punctie in aantocht. Misschien valt het wel mee. Bij iedereeen is het toch weer anders. Op naar een goede score!

Hier sinds vandaag last van ongi pijn (ben ik niet heel erg gerust op). Al een paar dagen af en toe steken onderin mijn rug en heeeeel veel last van gas echt niet normaal meiden, iehhh.

Zit nu op wachtdag 11 na punctie.

Iedereen heel veel kracht en sterkte gewenst!

Geplaatst

Hey pgd die zijn wel goed maar niet voor vroeg testen, of hebben ze er een voor vroeg? Anders geeft hij pas positief bij >50hcg dacht ik. Er is een topic: voor de vroegtesters onder ons.daar staat dat. De kruidvat 2 voor 5 euro komen daar als meest gevoelig uit de bus en je kunt goed, zien of een evt tweede streepje de keer erop dikker is. Succes!

Geplaatst

Oh megan en pgd wordt er gewoon verdrietig van! En jemig megan wat klink je nu sterk! Had het zo anders gehoopt.. Jullie ook natuurlijk..Ilse hoop dat je zoontje gelijk heeft! ;-)Ilse hoera binnen!! En nu maar lekker genieten van je vakantie.Jemig dames... Laatste dag augustus, wachtbankje september wordt nu echt spannend... X

Geplaatst

@ Megan harstikke bedankt! Dan ga ik die voortaan halen! Ik kan het niet vinden op het doosje! Maar het is die ene die zegt hoelang je zwanger bent!

En heb je al een idee hoe nu verder?

Sterkte en slaap lekker....

Liefs

Geplaatst

Pgd, ik heb al vaak gehoord dat de testen van Clearblue zowat het minst gevoelig zijn, dus de moed nog niet opgeven!

slaapwel allemaal!

Geplaatst

@ ilse: hopelijk blijven ze plakken! Spannend, ik blijf voor je duimen. Succes met de wachtweken. En hopelijk heeft je zoontje een vooruitziende blik!

@ megan: jeetje wat erg meis. Misschien nog een klein kansje morgen als je niet ongi wordt?! Veel sterkte samen!

@ pgd: misschien morgen dan toch de test 2 voor 5euro van kv proberen. Wie weet? Ik blijf nog ff voor je duimen.

@ shirley: hopelijk is de ongi pijn geen voorbode. Maar ga je gewoon positief testen. Spannend meis nog een paar dagen.

Geplaatst

26 juli Jolanda (deca)

2 augustus Kim (deca)

3 augustus Esma (deca)

7 augustus Shirley (deca+gonal-f)

8 augustus Liesjuh (deca)

9 augustus Suzz (clomid)

10 augustus Otjes (deca)

12 augustus Inge35 (Gonal-f)

15 augustus Ilse (deca)

19 augustus Bloempje 80 (deca) - ja -beschikbaar 3 & 10 september (voorkeur omg Den Bosch)

21 augustus Hoopvol1976 (deca)

22 augustus Liesjuh (menopur)

23 augustus Joekie (deca)

:icon_sunny: Uitgangsecho's :icon_sunny:

11 augustus Liesjuh

16 augustus Ilse

18 augustus otjes

18 augustus Esma

19 augustus Kim (+ start gonal-F)

:toppie: Follikelmetingen :toppie:

13 augustus Megan (Icsi)

16 augustus Mare (cryo poging)

16 augustus Shirley (icsi)

18 augustus Suzz 2de

19 augustus Belladonna (cryo poging)

19 augustus Inge

19 augustus Jolanda

22 augustus Tasch (cryo poging)

23 en 24 augustus Ilse

28 augustus Esma (3e FM)

29 augustus Natasja

30 augustus Kim (3e FM bij 1e ICSI)

30 augustus Neel

31 augustus Liesje

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

20 augustus Megan (2 embryo's..hopelijk!!)

22 augustus Shirley (1 embryo)

26 augustus. 2 cryos. Ymkeh GEEN TP

26 augustus Jolanda (2 embryo`s)

27 augustus Inge35 (1 embryo)

29 augustus Tascha 2 mooie cryo's teruggeplaatst!

30 augustus Ilse (2 embryo's?)

2 september Esma

4 september Kim

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha (vroege test)

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

Geplaatst

even heel snel tussendoor, moet namelijk echt weg...

ik denk dat ik gisteren stom was, want ik realiseerde me vannacht, dat ik pregnyl heb gehad.

normaal 5000 maar deze keer 10000, dus ik denk dat de pregnyl de test kleurde!

Maar ik ben positief en we wachten braaf tot het weekeinde!

Vanavond reageer ik op jullie allemaal! liefs Suzz

Geplaatst

Hey Suzz, wanneer heb je de pregnyl gehad? Nog 2 dagen en je mag echt testen zeker? Ik duim alleszins dat het toch al echt een beetje eigen hcg is!

Ilse, wat een goeie score! Hopelijk blijven je 2 toppers plakken, maar als je zoontje helderziende is en 1 van de twee wordt een broertje is het ook goed he! Leuk dat er deze maand verschillenden 2 emmy's teruggeplaatst krijgen!

Megan, hoe gaat het met je? Heeft het bloedverlies nog doorgezet of is er toch nog hoop?

Esso, proficiat! Ik hoop ook dat het druk wordt op het "uitgerekend in mei-bankje"!

Hier kruipt de tijd... Nog maar wachtdag 2 en het lijkt al of we een week aan't wachten zijn! Sinds gisterenavond last van migraine-achtige hoofdpijn en af en toe wat draaierig, herkent iemand dit?

:gekruiste vingers 1

Geplaatst

Hier goed nieuws, heb zojuist de fm gehad en er waren 12 follikels! Moet vrijdag komen voor een 2e meting en dan w.s. maandag de punctie. Was zelf bang dat ik last zou hebben van overstimulatie ivm niet kunnen plassen, maar dit bleek dus niet het geval. Mijn blaas zat ook helemaal vol terwijl ik net naar de wc geweest was... heb continue drang, maar er komt niet wat... heb urine ingeleverd, kan vanmiddag bellen voor de uitslag!

@Suzz, hopelijk heb je het mis van die pregnyl en ben je wel zwanger, je maakt het wel spannend zo zeg!

@Megan, dikke knuffel voor jou!

@Pgd, hopelijk heb jij ook veels te vroeg getest en gaat het helemaal goed komen, mijn duimen draaien!

@Ilse, wat goed zeg, 2 emmy's, veel succes met broeden!

Geplaatst

Vergeet nog te zeggen dat ik vannacht alweer over mijn tanden gedroomd heb... echt naar... zat bij de tandarts en mijn mond zat op slot, kon hem niet weer dichtkrijgen en het deed echt zeer!!! Werd weer heel vervelend wakker midden in de nacht, Neel, heb het opgezocht en dit blijkt inderdaad onzekerheid en angst te zijn, apart hè? Ervaren jullie ook nare dromen?

Geplaatst

Fijn liesjuh 12 follikels!,

Ilse super 2 toppers!,

Ik zit op wd 6 en op de 11e dag a pregnyl. Even een restje gewaagd en de pregnyl is uit mijn lijf, hopelijk gaat m'n lijf nu snel zelf hcg aanmaken :-)

Geplaatst

Ha ladies,

had net wat rozeverlies en zit nog in de fase voor de puntie??? Snap er niks van. Misschien van de fm gisteren, de verpleegkundige moest namelijk erg zoeken naar de rechter eierstol (lag een darm voor). Zo is er ook elke keer weer iets waar je onzeker van wordt...

Megan; ben wel erg benieuwd hoe het nu met je is.

Liesjuh; mooie score. We gaan trouwens gelijk op, ik ook vrijdag 2e fm en waarschijnlijk maandag punctie.

Neel

Geplaatst

@all, vandaag ongesteld geworden, op dag 33 ipv 28...dankzij Decap..had toch stiekem gehoopt dat hele IVF niet nodig zou zijn en dat ik nu toch zwanger zou zijn, stom he hopen na ruim 4 jaar maar ok.

Vanmiddag voor uitgangsecho...en afwachten maar. Ik zou het liefst 2 toppers terugplaatsen, maar mijn man vindt dat wel een groot risico. Nou ja..eerst maar eens zien of ik uberhaupt een topper zou hebben, vorige keer waren ze van gewone kwaliteit..maar ach hoop doet leven...ik ga even alle berichtje lezen, tis hier zo druk...

Geplaatst

@all, hier ook flink ongesteld, het is over voor ons. Het is bijna niet te geloven dat het gewoon echt niet is gelukt met elf terugplaatsingen van in totaal 13 embryos. Echt geen idee hoe ik nu verder moet en waar ik dan moet beginnen. .......

Suzz, ik geloof niet dat dit nog pregnyl is. Tenminste niet als je die 5 dagen voor je tp hebt gehad. Ik hoop het voor je!!!

Meiden, succes. Wil iemand mij rood maken, dat lukt niet op mobiel.

Lfs Megan

Geplaatst

Lieve Megan, weet niet wat ik zeggen moet.... wens je heel veel kracht en sterkte om hiermee om te gaan!

Zou graag beginnen om het bankje groen te maken, maar helaas.... dikke knuffel!

26 juli Jolanda (deca)

2 augustus Kim (deca)

3 augustus Esma (deca)

7 augustus Shirley (deca+gonal-f)

8 augustus Liesjuh (deca)

9 augustus Suzz (clomid)

10 augustus Otjes (deca)

12 augustus Inge35 (Gonal-f)

15 augustus Ilse (deca)

19 augustus Bloempje 80 (deca) - ja -beschikbaar 3 & 10 september (voorkeur omg Den Bosch)

21 augustus Hoopvol1976 (deca)

22 augustus Liesjuh (menopur)

23 augustus Joekie (deca)

:icon_sunny: Uitgangsecho's :icon_sunny:

11 augustus Liesjuh

16 augustus Ilse

18 augustus otjes

18 augustus Esma

19 augustus Kim (+ start gonal-F)

:toppie: Follikelmetingen :toppie:

13 augustus Megan (Icsi)

16 augustus Mare (cryo poging)

16 augustus Shirley (icsi)

18 augustus Suzz 2de

19 augustus Belladonna (cryo poging)

19 augustus Inge

19 augustus Jolanda

22 augustus Tasch (cryo poging)

23 en 24 augustus Ilse

28 augustus Esma (3e FM)

29 augustus Natasja

30 augustus Kim (3e FM bij 1e ICSI)

30 augustus Neel

31 augustus Liesje

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

20 augustus Megan (2 embryo's..hopelijk!!)

22 augustus Shirley (1 embryo)

26 augustus. 2 cryos. Ymkeh GEEN TP

26 augustus Jolanda (2 embryo`s)

27 augustus Inge35 (1 embryo)

29 augustus Tascha 2 mooie cryo's teruggeplaatst!

30 augustus Ilse (2 embryo's?)

2 september Esma

4 september Kim

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha (vroege test)

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

Geplaatst

Liesjuh, wat een mooie score!! Dat zijn er een hoop :D

Suzz spannend!! Hoop dat het een dikke streep wordt!!! Laat je het ons gelijk weten!!! ;)

Daisydoo spannend!! Nu weet je dat de pregnyl eruit is dus als er een positieve test komt weet je gelijk dat het raak is!! Mijn duimen draaien!!

Bloempje hier hetzelfde :( Had de 29ste al ongie moeten worden maar het blijft omowit daar beneden :( Balen hoor... Ik moet nog 5 dagen wachten na eerste dag ongie voor uitgangsecho..

Megan wat verschrikkelijk! Héél veel sterkte meid!!

Geplaatst

@ Megan: jeetje meid wat erg zeg. Veel sterkte samen.

@ Bloempje: succes bij de uitgangsecho, ben benieuwd. En tja ik snap dat je blijft hopen, hoop houden is alleen maar goed. Al weet je dat het eigenlijk niet kan.

@ Neel: waarschijnlijk van de FM van gisteren ja dat roze bloedverlies. Snap best dat je daar onzeker van wordt.

@ Suzz: ik weet niet hoe lang je nog positief kunt testen door de pregnyl, maar hoop dat het gewoon je eigen HCG was. Spannend. Nog een paar dagen. Ik duim voor je.

@ Tascha: ik kan me voorstellen dat de wachtdagen voorbij kruipen. Dat is de meest onzekere tijd van het proces denk ik zelf. Weet het niet zeker, omdat dit de 1e ICSI is voor ons. Maar als het goed is heb ik zondag TP, dus dan beginnen mijn wachtdagen.

@ Liesjuh: helemaal super 12 follikels. Op naar de 2e FM vrijdag en ik duim voor je dat ze goed gegroeid zijn dan.

Ik heb niet echt last van nare dromen, maar wel slecht slapen. Maar ik geloof wel dat je dat als vervelend ervaart. Maar ja toch onzekerheid en angst, al is dat heel normaal bij het proces waarin we ons bevinden.

@ Daisydoo: wd 6 het schiet al op. En ach een testje om te kijken of de pregnyll al uit je lijf is kan geen kwaad. Ik ga duimen dat je snel zelf HCG gaat aanmaken en dan positief test.

Geplaatst

ha Megan,

wat afschuwelijk confronterend is dat, jouw rode naam op het lijstje.. Ik hoop dat je nu goed de tijd neemt voor jezelf en je man.. waar te beginnen en wat leeg.. weet niet wat ik moet zeggen! denk aan jullie en als we toch konden toveren ...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden