Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ Kim ow klote zeg! Maar wel een goede score!!

@ belladonna dank voor je interesse! Hier nog geen ongi te bekennen dus ik ben na de negatieve test helemaal in de war... We hopen op een wonder zeg maar!!

en daar?

Liefs

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Kim, dat klinkt inderdaad als een hel! Maar wel een goede opbrengst, dus dat moet een mooie troost zijn. Nu hopen op veel bevruchtingen!

Succes!

Neel

Geplaatst

@Kim, jeee.... je punctie klinkt idd heftig! Hoe gaat het nu met je, is de pijn inmiddels afgenomen? Hopelijk bevruchten alle eitjes, duim voor je!

@Suzz, heb je vandaag nog getest, duim voor je!

@Joekie, hoop voor je dat je snel ongi wordt, kan me voorstellen dat het wachten dan ook lang duurt....

@Otjes, heel veel succes morgen met de punctie, hoop dat het je meevalt!

@Alle wachtenden onder ons, heel veel succes met wachten.... mijn duimen maken overuren!

Ik heb ook nog nooit gehoord dat je niet mag stofzuigen, zwemmen, etc... zal het met de punctie eens navragen... zou er dan in elk ander ziekenhuis een ander protocol voor zijn? Soms vind ik het wel verwarrend dat het overal anders gaat, lees ook vaak over bloedtesten... dit doen ze bij ons ook niet, heb dit de vorige keer gevraagd, maar je moet "gewoon" zelf een test doen thuis en dit dan doorbellen!

Geplaatst

Follikelmetingen :toppie:

13 augustus Megan (Icsi)

16 augustus Mare (cryo poging)

16 augustus Shirley (icsi)

18 augustus Suzz 2de

19 augustus Belladonna (cryo poging)

19 augustus Inge

19 augustus Jolanda

22 augustus Tasch (cryo poging)

23 en 24 augustus Ilse

28 augustus Esma (3e FM)

29 augustus Natasja

30 augustus Kim (3e FM bij 1e ICSI)

30 augustus Neel

31 augustus Liesjuh

2 september Liesjuh

2 september Liminous (cryo poging)

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

20 augustus Megan (2 embryo's..hopelijk!!)

22 augustus Shirley (1 embryo)

26 augustus. 2 cryos. Ymkeh GEEN TP

26 augustus Jolanda (2 embryo`s)

27 augustus Inge35 (1 embryo)

29 augustus Tascha 2 mooie cryo's teruggeplaatst!

30 augustus Ilse (2 embryo's?)

2 september Esma

4 september Kim

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha (vroege test)

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous (geschatte datum)

Heb de bovenste helft weggelaten, want die datums zijn allemaal al geweest, wordt de lijst zo lang!

Geplaatst

2 september Liesjuh

2 september Esma

4 september Kim

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

Laat ik de data nog staan.... hahahaha.....

Geplaatst

@suzz...denk ook niet dat het van de pregnyl was, maar goed...altijd goed om terughoudend te wezen ivm teleurstelling, maar ga erg duimen voor je dat het idd niet de pregnyl was :)

@pgb...was jij ook niet veelste vroeg met een test die niet zo gevoelig was EN niet met ochtendurine? anyway...hoop met je mee op je wondertje :)

dit bankje moet namelijk supergroen worden en het tegenovergestelde van augustus natuurlijk he...dat begrijpen jullie meiden wel :)

Geplaatst

13 augustus Megan (Icsi)

16 augustus Mare (cryo poging)

16 augustus Shirley (icsi)

18 augustus Suzz 2de

19 augustus Belladonna (cryo poging)

19 augustus Inge

19 augustus Jolanda

22 augustus Tasch (cryo poging)

23 en 24 augustus Ilse

28 augustus Esma (3e FM)

29 augustus Natasja

30 augustus Kim (3e FM bij 1e ICSI)

30 augustus Neel

31 augustus Liesjuh

2 september Liesjuh

20 augustus Megan (2 embryo's..hopelijk!!)

22 augustus Shirley (1 embryo)

26 augustus. 2 cryos. Ymkeh GEEN TP

26 augustus Jolanda (2 embryo`s)

27 augustus Inge35 (1 embryo)

29 augustus Tascha 2 mooie cryo's teruggeplaatst!

30 augustus Ilse (2 embryo's?)

2 september Esma

4 september Kim

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

ik ben zwanger! IK BEN ZWANGER!! IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!! OOOOO mijn hemel, word gek van mezelf!

Na exact een jaar van ICSI en ellende op een IUI zwanger!!

OOO ik duim en wens en hoop dat jullie me allemaal gaan volgen!!

Bloempje, ik zit ook bij Geertgen, waarom vraag je dat?

Kim, wat een hel van een punctie!

Wel super dat je zo'n goede opbrengst hebt!

Ik duim voor heel veel bevruchtingen!

Geplaatst

@ Suzz: helemaal super meid. Gefeliciteerd. Laten we hopen dat we nog met veel groen mogen volgen op dit bankje. Het was dus toch niet de pregnyl!

@ pgd: hopelijk blijft je ongi echt weg en tets je toch positief a.s. zondag. Spannend meid.

@ bloempje: helemaal goed de uitgangsecho. Ik ga duimen dat de follikels ook allemaal goed doorgroeien. Op naar de 1e FM.

Ik voel me wel wat beter nu. Heb nog wat pijnstilling ingenomen en vriend is echt super lief. Heb nog ff wat uurtjes geslapen en nu nog wel zeurende buik, maar ja hoort erbij. Ben zo blij dat er zoveel eitjes waren, hopelijk worden er ook ook veel bevrucht.

Moet iedere ochtend vanaf nu mijn temperatuur opnemen en mezelf wegen.

Zo het lijstje even een beetje ingekort en op naar een heel groen bankje!!

Uitgangsecho

.. september Joekie

7 september Bloempje 80 (1e FM bij 2 IVF)

2 september Esma

4 september Kim

5 september Otjes

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

7 september Belladona

7 september Tascha

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Otjes

Geplaatst

Heej suzz super super gefeliciteerd!!

Wij hebben net wachtdag 10 getest met een kruidvat test! Helaas weer negatief! Ik hoop nu dat ik morgen ongesteld wordt zodat ik meteen kan bellen voor een nieuwe afspraak!

Voor de rest veel succes nog!!

Liefs

Geplaatst

wd 10 en avondurine is nog steeds te vroeg hoor (ben heeeeeeel eigenwijs hoor, haha) je moet met ochtend urine testen..ook de kv, maar mocht je echt niet zwanger zijn, dan hoop ik het ook voor je dat je snel ongesteld word :)

Geplaatst

Wij hebben net wachtdag 10 getest met een kruidvat test! Helaas weer negatief! Ik hoop nu dat ik morgen ongesteld wordt zodat ik meteen kan bellen voor een nieuwe afspraak!

Meid, ik hoop echt dat je ongie nog 9 maandjes uitblijft! Geen bloed geeft moed ;)

Geplaatst

Suzz: Wat een mooi gezicht om groen te zien, joepie!!!!!!!!!!!!! Van harte meid. IK wens je alle geluk en gezondheid toe en stuur ons even de zwangerschapsvibes, hihihi

Kim: Wat een rotverhaal zeg. Maar een super opbrengst, hoop dat je die ellende van vanmiddag daardoor weer snel kan vergeten. Enne is was ook overstuur hoor het is al niet niets en als het dan bij jou zo lang heeft geduurd nou dan vind ik het al helemaalllll niet raar!

Pgd: Meid kan echt nog te vroeg zijn, hou nog een beetje hoop!

Belladonna: woww jij gaat zowiezo een mooie vakantie tegemoet, heerlijk zoiets in het vooruitzicht.

Otjes: Succes morgen met de punctie!

Ik droom trouwens ook wel raar hoor. Dat ik ontvoerd word door een collega..., dat er ingebroken wordt, dat ik bevalingstips krijg, hahahaha

Enne ik heb ook niet gestofzuigd hoor. Vond ik wel een goeie, hihihi.

Nou meiden op naar meer groen :)

Hier geen ongi, hoop dat het echt wegblijftttttttttttttt. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog maar 2 nachtjes en dan hoop ik dat ik een testje mag gaan wagen. Nog steeds wel buikpijn maar niet echt ongipijn meer. Het is meer een beetje een trekkend gevoel in mijn liezen. Maar ik ben wel een ster in mezelf gek maken hoor...

Geplaatst
Hier geen ongi, hoop dat het echt wegblijftttttttttttttt. Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa nog maar 2 nachtjes en dan hoop ik dat ik een testje mag gaan wagen. Nog steeds wel buikpijn maar niet echt ongipijn meer. Het is meer een beetje een trekkend gevoel in mijn liezen. Maar ik ben wel een ster in mezelf gek maken hoor...

SPANNEND!!! :D

Maak jij ons bankje maar mooi groen! ;)

Geplaatst

Ik hoop het echt Joekie! Kwam net trouwens via een ander forum erachter hoe je berekening moet maken voor zwangerschapsduur bij ivf/icsi. Dit kan op freya daar vul je dan de punctie datum in en daar komt bij mij dan vandaag uit 4 weken. Krijg ik wel weer meer hoop door. Maar goed ik moet de bolletjes wel in mijn achterhoofd houden natuurlijk. Ik heb gister na 12 dagen de laatste ingebracht. Zijn er meiden die de bolletjes langer moeten gebruiken?

Geplaatst

@ Shirley: ik moet de bolletjes inbrengen tot de officieële testdag. En als ik zwanger ben nog 2 weken daarna. Als ik eerder ongesteld wordt kan ik gewoon stoppen. Spannend nog 2 dagen, hoop zo dat je positief test en het bankje hier weer iets meer groen laat kleuren. Laat die ongi nog maar zeker 9maanden wegblijven.

En wat je zei toen ik de opbrengst hoorde, 14 eitjes, wist ik het was niet voor niets zo pijnlijk. Ik zou het erg hebben gevonden als er maar 2 of 3 eitjes zouden zijn.

@ pgd: was misschien echt nog te vroeg dat testen van je. Probeer het dit weekend gewoon nog een keer. Ik duim dat je ongi de komen 9maanden zeker wegblijft.

Dames succes met het prikken, de echo`s, de punctie`s en de terugplaatsingen. Op naar een heel groen september bankje!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden