Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

de test is negatief :-( Weer een hele teleurstelling! Ondanks dat je probeert realistisch te zijn, heb je toch hoop en het is een zware klap!

Geplaatst

Uitgangsecho

6 september Joekie

Follikelmetingen :toppie:

7 september Bloempje 80 (1e FM bij 2 IVF)

9 september Hoopvol1976 (2e poing ICSI)

13 september Joekie (1e FM)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

4 september Kim (1e ICSI --> 1e TP)

5 september Otjes

8 september Liminous

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986 (1 5 cellige cryo)

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous

Geplaatst

Tascha, wat een ontzettende tegenvaller. Wens je sterkte toe om de klap te verwerken.

Wat een onzekerheid bij jullie dames. O, ik woe dat ik iets voor jullie kon betekenen.

Geen bloed geeft moed, maar ja, als je met afvegen toch wat ziet, is niet niks natuurlijk...

Ik gooi wat baby-stof naar jullie, en hormonen (ik heb er zat: zomaar janken, sjaggie zijn, o wat een vrolijke boel..)

Bella, adoptie kan ook natuurlijk!

Je maakt in elk geval een kind heel gelukkig dat het daar niet zo geweldig heeft.

Je redt gewoon een toekomst voor iemand, dat is zo mooi!

Geplaatst

Hey meiden, hier is de menstruatie doorgebroken, dus wil iemand mij rood maken op t lijstje?

Heel stom, maar nog altijd geen traan om gelaten en zeg ik steeds vaker tegen mezelf. Face it, ik kan geen eigen kindje krijgen. Moeilijk (understatement) maar wel werkelijkheid en iets wat de rest van ons leven een litteken achter laat en nog heel vaak pijn zal doen. Tuurlijk Otjes zijn er wonderen mogelijk, maar daar geloof ik niet meer zo in, teveel verdriet gehad. Maar er is een heel klein kansje, dus die gaan we zeker in november proberen. Ook een second opinion in belgie, maar vooral focus op genieten van het leven en elkaar. En daarnaast de adoptie, zelf ben ik 36 dus zoveel tijd hebben we ook weer niet, mijn mannetje is pas 28 ;-)

Ymkeh, we delen dezelfde situatie een beetje. Weet je al wanneer jullie de laatste cryo poging gaan doen?

Suzz, idd je helpt een kindje en we zullen haar heeft veel liefde geven.

Liesjuh, goed zeg en zo die punctie is Achter de rug. Suc6 met de wachtweken.

Tascha, tuurlijk heb je hoop. Succes met verwerken en laat het verdriet toe meis. En veel succes in de toekomst!

Alle wachtende meiden, spannend hoor! Ik duim voor jullie, sterkte en suc6!

Geplaatst

Uitgangsecho

6 september Joekie

5 september Otjes

8 september Liminous

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminous

Geplaatst

Dames,

Volgens mij wordt het deze maand nog erger dan het augustus bankje....

Hier worden we echt niet vrolijk van. Bij mij zijn afgelopen zaterdag de duivels doorgebroken. pfff. We hebben echt uren in bed liggen huilen omdat we beiden een supergoed gevoel erbij hadden. Maar dat zegt dus helemaal niets. Mijn vriend heb ik ook echt nog nooit zo gezien. Hij is echt heel bang dat ik hem verlaat. Maar hij moet niet zo gek doen!! Onze liefde is sterker hoor.

Sterkte voor alle dames in het rood. En voor de wachtdames, pleasseeee maken jullie het bankje een beetje groener. Dat geeft weer een beetje positive energie.

Succes allemaal!

Geplaatst

@ Tasha: jeetje meid, echt balen. Je hoopt toch dat de test positief is, kan ik me voorstellen. Sterkte in ieder geval.

@ Belladona: dus toch doorgezet. In je achterhoofd hield je er al rekening mee, maar het blijft een pijnlijk iets als het echt doorzet. En wie weet nog een klein kansje in november. En groot geljik dat je nog gaat voor een second opinion. Maar wat je ook al zegt, vooral genieten van elkaar. Heel veel sterkte de komende tijd samen.

@ Shirley: geloof best dat je samen uren hebt liggen janken. Maar het blijkt maar weer hoe je lijf je voor de gek kan houden. Veel sterkte samen.

Alle dames veel succes met het spuiten, echo`s, puncties en terugplaatsingen.

Kan wel janken als ik al zie dat het septemberbankje verder rood kleurt.

Geplaatst

Dames,

Ik breek even in. Hee verdorie zeg! Laat dit bsnkje niet even slecht worden als augustus! Ik wens jullie allemaal veel sterkte, met verwerken of wachten en ik hoop dat jullie allemaal het vertrouwen krijgen dat dit goed komt. Met of zonder kindjes.

Lieverds, veel sterkte en geluk!

:hugg:

Geplaatst

Tp van een mooi 8 cellig embryo. Zes bevruchtingen van de 10. Nu nog horen of er een paar mooie tussen zitten om in te vriezen.

Geplaatst

Hoi meiden, ik kom graag op het bankje. Mijn eerste IVF poging. Bij mijn punctie 5 follikels, 4 eitjes gevonden. Daarvan zijn er 2 bevrucht en beiden zijn teruggeplaatst: 1 van 8 cellen en 1 van 5 cellen. Die van 8 was mooi en heel goed, die van 5 ook, maar wat kleiner. Ivm mijn leeftijd (net 41)en verhoogd FSH beiden teruggeplaatst. Nu in de 2 horror wacht weken en wat gaat de tijd langzaam. Maandag 12 sept weet ik meer. Blij dat ik dit forum en jullie heb gevonden! x Jam

Geplaatst

@belladonna We hebben nog meer gemeen; 8 jaar jongere man ;). Als deze keer cryos niet stuk gaan dan nog een tp in november en dan op vakantie :)

Geplaatst

@ Lala: thnx voor je bemoedigende woorden. Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan.

@ Otjes: helemaal super TP van een 8cellige. Hopelijk zijn er van de andere bevruchte nog een paar mooie om in te vriezen. Spannend. Dit worden 2 hele slopende wachtweken. Wanneer ga jij testen?? Of wacht je echt tot je mag testen?

@ Jamilla: welkom op het wachtbankje van september. Ik ga duimen dat je positief gaat testen. Succes met de wachtweken.

@ Ymkeh: hopelijk gaat het in november goed met het ontdooien van de cryo`s en blijven ze 9 maanden zitten. Spannend meid.

Geplaatst

Uitgangsecho

6 september Joekie

5 september Otjes

8 september Liminous

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminou

Geplaatst

Ohh dames, wat begint dit bankje verschrikkelijk rood! Hoop dat het toch nog wat groener gaat worden!

Een hele dikke knuffel voor iedereen die dat nodig heeft..

Daisydoo, ik hoop echt voor je dat het niet door gaat zetten!

Liefs

Geplaatst

ik durfde al bijna niet te kijken, maar jeetje wat is het hier rood...Heel veel sterkte ! Wat een %$*()Q#*%$()#zooi. Sorry voor de bewoording maar ben het zo zat..

Ik zit nu op dag 7 van het Gonal F verhaal (150e) en ook op dag 7 van mijn cyclus, heb megaveel slijm doorzichtig ...ahum...maarre is dit een teken dat ik al snel de punctie krijg, of heeft het met die gonal te maken.

Had op dag 1 tussen de 9 en 12 blaasjes, wil dat al iets zeggen over de uitslag..had mijn eerste echo op dag 1 van de menstruatie...hoop echt dat ik heel snel punctie krijg, ik voel me beroerd en op het werk vinden ze me erg afwezig en ik schijn er nogal depri uit te zien ???? Nou volgens mij valt dat wel mee. Alleen beetje moei.

Geplaatst

Oh meiden, wat een rood bankje tot nu toe :( :( Heel veel sterkte allemaal want het is toch maar weer een bittere pil als het weer eens niet gelukt is :(

Ik heb vandaag de uitgangsecho gehad en alles zag er goed uit. Aan de ene kant 6 en de andere kant 7 eiblaasjes. De arts was daar tevreden over dus ben ik dat ook maar ;) Ben niet zo thuis in aantallen..

De 12e en de 14e moet ik terugkomen voor FM. Vanavond start ik met de Puregon.

Geplaatst

Uitgangsecho

6 september Joekie

12 september Joekie (1e FM)

14 september Joekie (2e FM)

5 september Otjes

8 september Liminous

2/3 september Suzz

3 september Megan

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

13 september Ilse

16 september Esma

18 september Kim

19 september Liminou

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden