Ga naar inhoud

Wachtbankje September 2011

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Jolanda veel sterkte meid!! :( Wat een moeilijke periode weer zo :(

Ilse, ik hoop dat je beeb lekker aan het innestelen is meid! Kom maar op met die groene kleur! :)

Veel succes met testen morgenochtend! Goed dat je het nog tot die tijd volhoudt :D

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@Ilse wat een spanning zeg. Dat je jezelf kan beheersen om niet te testen:)

@Jet gefeliciteerd. In ieder geval is de beeb ingenesteld en wat er verder gebeurd heb je toch niet in de hand.

Ik heb het ook nagevraagd bij de gyn van de kinderasperines en het is mij afgeraden.

Maar ik dacht dat het ook wel niet zo schadelijk zou zijn en het is een bloedverdunner wat de baarmoeder dus beter doorbloed.

Ik heb 2 keer 1tje genomen.

Persoonlijk wil ik ook graag weten of het gelukt is en zal ook eerder testen. Het is bij mij al 4 keer misgegaan in een later stadium dus daar raak ik onderhand wel een beetje aan gewend. De 1e stap is een positieve test en dat wil ik mijzelf ook niet voorbij laten gaan....

Geplaatst

@Jett, Gefeliciteerd, wat fijn dat je ons bankje wat groener komt maken!

@Ilse, wat knap dat je je in kunt houden, heel veel succes morgen!

@Carolin, welkom en succes!

@Jolanda, vervelend dat ze je niet serieus nemen, sterkte!

Even weer teruglezen... ik onthoud dat allemaal niet hoor... hahaha....

Geplaatst

@Linda, hopelijk heb je te vroeg getest... succes!

@Kim, hoe voel je je nu? Heb je nog om een bloedtest gevraagd?

@Bloempje, goeie score, top!

@Joekie, succes met spuiten, hopelijk groeien je follikels en krijg je er nog wat bij!

@Nes, welkom en succes!

Effe weer spieken....

Geplaatst

@Hoopvol, geen idee hoelang Pregnyl in je lichaam zit en het effect ervan... had je al antwoord of je vraag gehad?

@Neel, spannend 2 emmy's, het wachten is ook zwaar ondanks dat je al een dochter hebt... ik ervaar dit zelf ook zo... dacht er eerst anders over, maar nu ik de tp gehad heb vind ik het ook wel erg spannend allemaal, succes!

@All, iemand iets van Iza gehoord, moest vandaag testen?

Ik ben vandaag met m'n opleiding begonnen, heb nu de nodige afleiding wel kan ik zeggen.... 't is behoorlijk veel, maar moet zeggen dat ik het nu wel prettig vind, kan ik ook niet de hele dag aan de tp denken!

Hoop dat ik niemand vergeten ben, anders sorry.....

Geplaatst

Follikelmetingen :toppie:

14 september Joekie (2e FM)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

19 of 20 september Bloempje80

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

12 september Iza

13 september Ilse

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

22 september Liesjuh

26 september Neel

30 september Nes73

Geplaatst

@ Ilse: succes met testen morgen. Hopelijk test je positief. Wel fijn dat je ongi niet doorgezet heeft.

@ Bloempje: 18 stuks is een mooi aantal voor de punctie. Hopelijk zijn ze allemaal goed en worden ze ook bevrucht. Spannend.

@ Hoopvol: spannend wordt het nu. En je kunt natuurlijk nooit met zekerheid zeggen of je lichaam inderdaad tekenen geeft van een zwangerschap. Op naar een positieve test dit weekend.

@ Joekie: op naar de 2e FM woensdag en hopen dat er ook nog enkele kleintjes mee gaan groeien. Spannend. Maar ja je hebt maar 1 goed eitje nodig.

@ Jolanda: jullie zullen het nu wel zwaar hebben samen. Veel sterkte. En op naar de afspraak over 2 weken Maar waarom zeiden ze de vorige keer al dat het de laatste keer was? Raar hoor. Maar ja je kunt op plaatsen genoeg terrecht voor de behandeling. Succes en we horen het wel.

@ Liesjuh: tja ik voel me nog steeds hetzelfde. Heel emotioneel en erg veel gerommel in mijn buik. Nee nog niet gevraagd voor een bloedtest. Maar morgen mag ik weer aan de slag na 4 weken vakantie, dus meteen even regelen. Zal geen probleem zijn. Is het voordeel als je zelf in het ziekenhuis werkt. Is wel niet mijn behandelend ziekenhuis, maar vraag het gewoon aan mijn eigen gyn daar. Spannend.

Fijn dat de opleiding een afleiding voor je is, dan ben je inderdaad niet continu bezig met de TP. Heb ik ook, ben blij dat ik morgen weer aan de slag kan.

Spannend. Ik ben wel benieuwd hoe het met Iza is. Al lang niets meer vernomen. Hopen dat het gezegde telt, geen nieuws is goed nieuws.

@ All: veel succes met het spuiten, FM, punctie, TP en wachtweken. Op naar nog meer groen. Toi Toi Toi

Geplaatst

Joeeehoeeee dames die mogen testen?? Weten jullie al wat meer?

Kim, fijn dat je weer lekker aan de slag kan!

Liesjuh, wat leuk en spannend dat je weer een opleiding gaat doen!

Jett, gefelciteerd met je zwangerschap! Dat er nog maar velen mogen volgen ;)

Joekie, hopelijk komen er nog wat meer eitjes bij! Laten we duimen dat die 300 IE hun werk gaat doen ;)

Jolanda, bah wat een nare periode.. Ik hoop dat je gauw rust kan vinden in je hoofd en dat je een weloverwogen beslissing kunt nemen over hoe nu verder. Heel veel sterkte!

Alle andere dames, heel veel succes met afwachten.. In welk stadium jullie ook zijn! Ik duim :D

Hier druk druk druk.. Sinds de tp een opgejaagd gespannen gevoel.. Kan t niet eens uitleggen. Maar prettig voelt het in elk geval niet..

Uitgaande van mn eigen cyclus zou ik tussen vandaag en Donderdag ongesteld moeten worden.. Vanavond nog een laatste Pregnyl en dan vanaf Donderdag/Vrijdag iedere dag een testje om te kijken of de test lichter of donkerder wordt.. Mits ik niet eerder ongesteld wordt natuurlijk ;)

Fijne dag ladies, en sorry voor mn vele afwezigheid!

Geplaatst

hoi Bloempje, 18 stuks wat goed, super. Op naar veel bevruchtingen

@ alle dames, ik lees nog steeds mee en wat spannend allemaal. Voor alle dames die gaan testen, succes, ik duim voor jullie en voor alle dames in de wachtstand, veel geduld gewenst

Ik ben net terug van een fm meting en die moet nog behoorlijk wat groeien voor een cryo tp. Heb besproken dat ik er bang voor ben dat dit rietje ook niet goed uitkomt en dat begrijp mijn dokter wel, die kans was er ook wel. waarop ik heb gevraagd of ik een iui mocht en een eventuele cryo tp als het wel goed ontdooit en goed blijft, daar gaat ze nu over nadenken. Ze was geen voorstander maar ze denkt er iig over na. Ze was op vakantie vorige keer toen ik de tp zou hebben en begreep ook niet waarom er geen extra rietje was ontdooit. Dat geloof je toch niet, als ze er wel was, was het andere rietje ook ontdooit en wisten we of die wel zouden blijven leven. Maar ja. nu afwachten. Misschien zaterdag iui en volg week tp. Intussen heb ik mezelf ook op het oktober bank je geplaatst, maar blijf jullie volgen wens jullie al het geluk toe. liefs ymkeh

Geplaatst

Hoi allemaal, even snel vanaf mijn werk, net uitslag van de bloedtest gehad en het hcg is maar liefst 643,5! Ben officieel hartstikke zwanger!!!

Geplaatst

@ Jett Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Geeft ook weer mensen hoop dat je van een Cryo fijn zwanger kunt worden. Ps..denk jij dat assisted hatching meer kans geeft op zwangerschap, ik zag dat je dat bij je eerste zoontje had..

Jeetje dit is echt goed. Hoop doet leven... als ik het goed begrijp ben je destijds bij de 7 IVF echt zwanger geworden. Was er bij jullie een reden waarom het niet lukte?

Geplaatst

even een ego bericht.... Was vannaacht heel erg onrustig, heb tot 4u op t forum gezten.... Vanmorgen op wd 11 bruin bloed, met iets rood.... Ben zo chaggerijnog als de pest, en verdrietig... Nog even afwachtne maar dit voorspelt wss niet veel goeds.... Zucht

Geplaatst

Hoopvol, wat gigantisch eng en onzeker zeg! Misschien kan ik je een hart onder de riem steken met mijn verhaal...

Ik had vorig jaar op wd10 een innestelingsbloeding. Op de wc kwam er bruin en rood bloed, ik was toen ook helemaal van de kaart, verdrietig dat het mislukt was! Op die dag heb ik de gehele dag wat bloedverlies gehad en daarna werd het minder.... test gedaan, deze was negatief. Vier dagen later op de testdag had ik een positieve test in handen, dus meid... ik duim en hoop dat jou hetzelfde overkomt! Sterkte en vooral succes!!!

Geplaatst

Hoopvol héél veel succes met wachten! Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is!!!

Echt super rot die onzekerheid!! Je ziet het bij zoveel mensen hier voorbij komen!!!

Ik hoop dat jij alsnog doorgaat voor de groene bank!!

Geplaatst

Follikelmetingen :toppie:

14 september Joekie (2e FM)

16 september Maaikie (1e FM)

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

19 of 20 september Bloempje80

:goodluck1: Testen :goodluck1:

2/3 september Suzz

3 september Megan

4 september Pgd1986

5 september Shirley

5 september Tascha

7 september Belladona

9 september Daisydoo

10 september Jolanda

11 september Inge35

12 september Jamilla

12 september Iza

13 september Ilse

13 september Jett

15 september Linda1978

16 september Esma

16 september Caro-Lin

17 september Hoopvoll

17 september Otjes

18 september Kim

20 september Liminous

22 september Liesjuh

26 september Neel

30 september Nes73

Ik lees al een tijdje mee en ben sinds afgelopen vrijdag dus eindelijk begonnen. Aankomende vrijdag 1e FM.

Geplaatst

Trouwens meiden... Ik val ook van dit bankje af en heb me aangemeld in het oktober wachtbankje, maar ik hoop dat jullie het goed vinden als ik ook hier gezellig blijf meekletsen!! (ik zal mijn testdatum niet meer in september hebben maar ergens begin oktober)

Morgen 2e fm. Ik hoop dat de 300 eh puregon zijn werk hebben gedaan!

Geplaatst

Hoi allemaal!

Ik heb vandaag een tp gehad van een embryo en ik wil graag naast jullie plaatsnemen op het wachtbankje. Ik lees al een tijdje mee maar post eigenlijk heel weinig, mede doordat we niet wisten hoe onze poging zou verlopen. Ik mag volgens mij op 27 september testen?

Geplaatst

Hoi meiden, hier ook k.t nieuws. Vanmorgen een test gedaan maar zonder te kijken in mijn tas gedaan. Ik durfde niet te kijken.

De hele dag op het werk niet meer gedaan. Mijn symptomen waren helemaal verdwenen deus ik had er een hard hoofd in. Thuis samen met mijn man een nieuwe test gedaan. Negatief. We konden het niet geloven en hebben nog een test gedaan; weer negatief!

Gekeken naar de test in mijn tas; ook negatief.

Dus de 2 toppers hebben het niet gehaald.

Ik weet het even niet meer. Met de test van tegenwoordig moet hij al gewoon een klein licht streepje geven als het is gelukt dus alle hoop is vervlogen..

snik snik snik

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden